Dat driepuntsvak valt vies tegen. Je hebt gewoon het aantal uren van een 6puntsvak.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had vorig jaar een 5 voor bestuursrecht en op het hbo een 7.8
En in een 3 punts vak denk ik dat ze enkel de kernbegrippen gaan toelichten... 8, minimaal.
Zelfde uren per week, helft van de weken -1.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat driepuntsvak valt vies tegen. Je hebt gewoon het aantal uren van een 6puntsvak.
Oh, ik dacht dat bestuursrecht dat ook deedquote:Op donderdag 20 december 2012 23:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zelfde uren per week, helft van de weken -1.
Alleen pfe+ipr doet wel 6 uur hc en 6 wg in de week
nee want daar heb je wel gewoon 2 vakken om aan de 6 punten te komen. daar doe je 1 vak voor 6 punten in de helft van de tijd. Dus 2x werkgroep, nu voor 1 vak en 2x hoorcollege en dan nog denk ik 2 uur voor onderzoeksvaardigheden..quote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat bestuursrecht dat ook deedOh, daar wordt het al een ander verhaal van
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herkansing ziet er zo uit. Dat maar doen dan?
[ afbeelding ]
Loonheffing mag ik helaas niet meer maken, handels moet ik maar vergeten en burgerlijk procesrecht staat er nog dubbelquote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering, vriend. Je moet zelfs drie keer twee tentamens tegelijk maken.
je wil gewoon vakantie gaan vieren. Opgeverquote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
Ik ga NIBPR echt op de herkansing gooien. Ik voel me beroerd, neem geen info meer op en dan ben ik straks ziek morgenPlus, ik wil niet een zesje. Dus op naar februari
Neen, ik ga morgen wel gewoon tentamen maken.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
je wil gewoon vakantie gaan vieren. Opgever![]()
iik wil ook![]()
Neem een biertje voor me
Hoi A, whatsupquote:Op donderdag 20 december 2012 23:25 schreef Actaeon het volgende:
Wat doen jullie allemaal rustig hier.
Goedenavond.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:25 schreef Actaeon het volgende:
Wat doen jullie allemaal rustig hier.
Wat is daar tof aan? Als je die titels hebt zou ik ze ook gewoon gebruiken. Valse bescheidenheid.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef Yreal het volgende:
Tof aan goederenrecht was trouwens dat Salomons als enige hoorcollege docent niet Prof. dr. mr. op zijn dia's zette
Kutquote:Op donderdag 20 december 2012 23:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Tchock! Goedenavond. Hoe gaat ie?
Alle hoop heb je opgegeven?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
KutNIBPR is een verloren zaak. Herkansingstime.
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Alle hoop heb je opgegeven?
Te moe om te studeren nog zeker?
Scary dat je denkt dat ik het dan wel weet maar wie weet hèquote:Op donderdag 20 december 2012 23:29 schreef Yreal het volgende:
A, ik ga jou btw en boekhoud kennis toch nog effe nodig hebben. Haarbal wist het ook niet..
Ah kop op. Je hebt je best gedaan waarschijnlijk? Dan lukt het maar een keer nietquote:Op donderdag 20 december 2012 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik haat mij en mijn zelfdiscipline enorm op dit moment.
Weer alles uitgesteld. Ondanks de beste bedoelingen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:32 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ah kop op. Je hebt je best gedaan waarschijnlijk? Dan lukt het maar een meer niet
Wat ik eerder ook eens tegen je zei geloof ik; jij zou echt iemand in je omgeving moeten hebben die je helpt en je schema bewaakt.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weer alles uitgesteld. Ondanks de beste bedoelingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |