Nee, ik kon er echt niet op komen. Ik liep net op het station ook 180 graden de verkeerde kant op zonder het door te hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je dacht zeker aan Boterbartje he
Toch nog veel succes dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
NIBPR. Als ik meer tijd had een eitje, maarja. Dat is een beetje boter na de maaltijd.
Misschien tijd om in tegenstelling tot wat je normaal doet eens een keer vroeg naar bed te gaan?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik kon er echt niet op komen. Ik liep net op het station ook 180 graden de verkeerde kant op zonder het door te hebben
Dan wordt NIBPR helemaal een afgangquote:Op donderdag 20 december 2012 20:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Misschien tijd om in tegenstelling tot wat je normaal doet eens een keer vroeg naar bed te gaan?
Oke, volhouden dan Tchockboi!quote:Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan wordt NIBPR helemaal een afgangIk moet gewoon even volhouden
Dan zet je dat toch niet op de CV? Of is dat een heel raar idee?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:56 schreef Yreal het volgende:
Ik word een beetje scheitziek van overal afgewezen worden omdat ik al met het wo bezig ben als ik op hbo stageplaatsen reageer.
ik ga het loodje er niet bij neergooien!quote:
En dan heao klant 32614672234 zijn zonder iets onderscheidends?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zet je dat toch niet op de CV? Of is dat een heel raar idee?
Ja, het is bepalen of uitdelen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
En dan heao klant 32614672234 zijn zonder iets onderscheidends?
Ik heb het al redelijk vaak doorgenomen, maar het leeft gewoon nietquote:Op donderdag 20 december 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit.Ik ben echt pas bij het begin en er kan geen woord m'n hoofd meer in.
trouwens, die hoogleraar, dat is net de waarzegster docent uit harry potterquote:Op donderdag 20 december 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit.Ik ben echt pas bij het begin en er kan geen woord m'n hoofd meer in.
Natuurlijk is het een ondersteunend rechtsgebiedquote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb het al redelijk vaak doorgenomen, maar het leeft gewoon nietIk zit in het kamp dat het een ondersteunend rechtsgebied is ...
Bijzonder hoe je hier toch in kunt promoveren. Volgens mij is dit iets wat je in de praktijk toch past echt gaat leren.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een ondersteunend rechtsgebiedHet is enkel een how-to voor alle vraagjes die de overige civielrechtelijke vakken open lieten.
Herkansing ziet er zo uit. Dat maar doen dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bijzonder hoe je hier toch in kunt promoveren. Volgens mij is dit iets wat je in de praktijk toch past echt gaat leren.
ik had vorig jaar een 5 voor bestuursrecht en op het hbo een 7.8quote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Herkansing ziet er zo uit. Dat maar doen dan?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |