20 euro daar. Nog niet duur.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oooh die heeft de G&G ook volgens mij
1: je loopt er langsquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
1: je loopt er langs
2: je pakt de fles
3: je loopt weg
Boeie, was toch gratis drinken. Maar hij was lekker
Geweldig feestje was dat. Uiteindelijk kreeg iedereen keykords voor de glazen omdat iedereen te zat was ze vast te houden. Van red label tot 60yo single malt. Alle merken aanwezig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:19 schreef Tchock het volgende:
Adviesprijs 305 euroEdit: ohnee. Dat is de 30 yr XXX. De normale is maar 250.
Hoe kom je bij zoiets?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geweldig feestje was dat. Uiteindelijk kreeg iedereen keykords voor de glazen omdat iedereen te zat was ze vast te houden. Van red label tot 60yo single malt. Alle merken aanwezig.
ditquote:
Mogguhquote:
Succes! Ben al op de uni voor de laatste voorbereidingen op het tentamen inleiding staats- en bestuursrecht dat over nog geen uur aanvangt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:15 schreef Giku het volgende:
[..]
Mogguh
Zo meteen Staatsrecht 2, dat wordt helemaal niets, zo veel geleerd maar die vragen
En dan vakantie, maar eigenlijk niet als je 4, 7 en 11 januari nog tentamens hebt en evt hertentamens
Dank voor de tip, als ik een kantoor zou hebben zou ik het niet doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 08:41 schreef eriksd het volgende:
Onthouden: niet je sleutels op kantoor laten liggen.
En toen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:04 schreef eriksd het volgende:
Ik heb geeneens thuis geslapen vannacht
quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
keiharde neuqsex met een dikke en / of oude vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |