Probeer het in elk geval; je mocht ook voldoendes herkansen dus... niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 20 december 2012 18:46 schreef Tchock het volgende:
Ik ben zo moeLogisch nadenken en typen is echt een opgave
Misschien moet ik NIBPR maar gewoon voor een herkansing laten liggen
Oh hebben jullie al voor de kerstvakantie dus!! Succes dan!quote:Op donderdag 20 december 2012 18:47 schreef N0rah het volgende:
[..]
[..]
Ja. Bedankt! Inleiding staats- en bestuursrecht.
Oja geanticipeerde CP dat bestond ook nogquote:Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef Valid het volgende:
[..]
Wat ik er van heb gemaakt: geainticipeerde CP levering (bij voorbaat dus), waardoor op het moment van de levering aan die vrouw zij gelijk ging houden voor haar broer die daarmee dus eigenaar werd. Dat ze ruzie hadden gehad en ze dat ding niet wilde afgeven aan haar broer maakt niet uit, zie 3:110/111.
Wat je dan met de schenking moest doen (volgens mij) was enkel dat dat als titel fungeerde voor de levering bij voorbaat. Wordt de uitwerking ook openbaar gemaakt? Ik heb dat gele blad per ongeluk weggegooid samen met de evaluatie dus weet net wat daar op stond.
Ik zie iemand afgeleiden van modelstudent naar luie studentquote:Op donderdag 20 december 2012 18:46 schreef Tchock het volgende:
Ik ben zo moeLogisch nadenken en typen is echt een opgave
Misschien moet ik NIBPR maar gewoon voor een herkansing laten liggen
Ik ben gewoon bang dat ik vannacht doorga tot een uur of 4, vervolgens met een paar uur slaap een zes haal. Ik wil niet wéér een zes voor een vak wat niet alleen makkelijk maar ook leuk is.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zie iemand afgeleiden van modelstudent naar luie student
een 6 is altijd beter dan een leeg vakje. 6 punten zijn er altijd meer dan 0.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat ik vannacht doorga tot een uur of 4, vervolgens met een paar uur slaap een zes haal. Ik wil niet wéér een zes voor een vak wat niet alleen makkelijk maar ook leuk is.
Wow dit wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 20 december 2012 18:39 schreef Valid het volgende:
[..]
Je mag twee voldoendes per jaar herkansen (zie OER). Je cijfer wordt dan gewoon weggestreept waardoor je cijfer in de herkansing telt. Je moet dit wel even aanvragen. Voor cum laude kom je dan niet meer in aanmerking, maar dat lijkt me niet zo'n probleem.
http://nestor.rug.nl/bbcs(...)HerhalenTentamen.htmquote:Op donderdag 20 december 2012 18:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wow dit wist ik helemaal niet
Heb je hier een linkje naar ofzo? En kon dit in het propedeuse jaar dan ook al
Dus stel ik haal in die herhaling een 4 en ik had een 6 1e kans, dan telt gewoon die 4quote:Op donderdag 20 december 2012 19:01 schreef Valid het volgende:
[..]
http://nestor.rug.nl/bbcs(...)HerhalenTentamen.htm
Je moet wel snel zijn: binnen drie dagen nadat de uitslag bekend wordt.
Klopt. Je laatste (dus niet je hoogste) cijfer telt, want je eerste cijfer wordt verwijderd. Je neemt een risico, maar als je voor een vak per se 7< wel de moeite waard misschien.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dus stel ik haal in die herhaling een 4 en ik had een 6 1e kans, dan telt gewoon die 4
Maar waat heb jij nou Oerlemans/Driessen gebruikt?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dus stel ik haal in die herhaling een 4 en ik had een 6 1e kans, dan telt gewoon die 4
Die heb ik ook niet gebruikt.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Maar waat heb jij nou Oerlemans/Driessen gebruikt?
Euhm over die landbouw producten, dat het voor rekening van de verkoper komt als zoiets gebeurd blabla, maar dat gaat hier niet op want geen industrieel vervaardigd productquote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Maar waat heb jij nou Oerlemans/Driessen gebruikt?
Ik bedacht me dat ik bij de laatste vraag (die levering bij voorbaat van schilderij aan broer) niet Hollanders Kuikenbroederij heb genoemd (dat je niet na de levering zelfstandig van de overdracht kan afzien door een wilswijziging). Ik vraag me echter af of dat wel echt nodig was, want dat volgt ook al uit de wet.quote:
Fuck, die ben ik ook vergeten.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:11 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat ik bij de laatste vraag (die levering bij voorbaat van schilderij aan broer) niet Hollanders Kuikenbroederij heb genoemd (dat je niet na de levering zelfstandig van de overdracht kan afzien door een wilswijziging). Ik vraag me echter af of dat wel echt nodig was, want dat volgt ook al uit de wet.
Verder heb ik portacabin / geurtzen kampstaal / sogelease gebruikt. Jullie nog andere?
Dat was volgens mij 2a.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:13 schreef Valid het volgende:
[..]
Ehm weet niet of het 1b was. Die met de informatieplicht m.b.t. algemene voorwaarden.
'quote:Op donderdag 20 december 2012 19:13 schreef TvhN het volgende:
[..]
Fuck, die ben ik ook vergeten.
Wat hebben jullie trouwens bij 1a (met betrekking tot die ontbinding)?
Dat het kon, iedere tekortkoming, en verzuim/opeisbaar omdat kenbaar was gemaakt dat er niet nagekomen kon wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:13 schreef TvhN het volgende:
[..]
Wat hebben jullie trouwens bij 1a (met betrekking tot die ontbinding)?
Bij deze vraag heb ik tevens het Twickler-arrest genoemd.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:14 schreef Valid het volgende:
[..]
'
Ontbinding kon volgens mij wel (6:265 3:80-2 jo 2:83 sub b ofzo, noem het uit m'n hoofd)
Ik had in strijd met goede zeden qua strekking van de ovkquote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Valid het volgende:
En die overdracht van die auto om rond gereden te worden was volgens mij in strijd met fiduciaverbod. Volgens jullie ook?
Inderdaad. Uitgebreid artikel 3:84 lid 3 BW besproken, alsmede Keereweer/Sogelease.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef Valid het volgende:
En die overdracht van die auto om rond gereden te worden was volgens mij in strijd met fiduciaverbod. Volgens jullie ook?
Dit gaat over die vraag van die motoren en het schip?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:15 schreef TvhN het volgende:
[..]
Bij deze vraag heb ik tevens het Twickler-arrest genoemd.
Dat was toch Kinheim Pelders?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Ties02 het volgende:
Twickler ging toch over niet reageren?
Iedere tekortkoming is in beginsel een reden voor ontbinding.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef Ties02 het volgende:
Twickler ging toch over niet reageren?
Maar dat staat letterlijk in de wetquote:Op donderdag 20 december 2012 19:17 schreef TvhN het volgende:
[..]
Iedere tekortkoming is in beginsel een reden voor ontbinding.
'ook wanneer de tekortkoming een beding betreft dat niet de kern van de prestatie raakt.'quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar dat staat letterlijk in de wet
Hollander's Kuikenbroederij heb ik echter niet genoemd.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef Ties02 het volgende:
Jij hebt gewoon de uitslover uitgehangen met je overbodige arresten!
Bij de laatste vraag (wat betreft artikel 3:110 en 3:111 BW).quote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef Ties02 het volgende:
Die zou je moeten noemen bij die over het schuurtje?
Maar Kuikenbroederij gaat toch om eigendomsvoorbehoud na faillesement? En daar ging het bij het schuurtje omquote:Op donderdag 20 december 2012 19:25 schreef TvhN het volgende:
[..]
Bij de laatste vraag (wat betreft artikel 3:110 en 3:111 BW).
Ja maar ik kijk alleen via m'n mobiel altijdquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Tchock het volgende:
Zeg, gebruikt een van jullie hotmail of Live? Is het bij jullie ook zo intens vercrackt?
Ik hoop op het beste dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat er om hangen. Als ik voor de open vragen een voldoende haal wel een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |