abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120544182

quote:
Paaspop is een driedaags muziekfestival dat elk jaar tijdens het paasweekend plaatsvindt in het Nederlandse Schijndel (Noord-Brabant). In 1978 werd het voor de eerste keer georganiseerd, in bescheiden vorm. Deze primeur vond plaats in het inmiddels verdwenen gemeenschapshuis D’n Herd. Al snel werd het festijn naar manege De Molenheide verplaatst, waar het vijftien jaar zijn vaste stek had.

In 1985 vond het festival voor de eerste keer plaats op Eerste Paasdag, waarmee het ’officiële’ Paaspop was ontstaan. Elf jaar later verhuisde het muziekfeest naar een grote circustent naast De Molenheide. Vandaag de dag trekt Paaspop, dat de naam heeft de seizoensopener te zijn, elk jaar meer dan 15.000 bezoekers, verspreid over tien podia.

In 2011 is het festival uitgebreid naar 3 dagen. Tevens zijn er drie nieuwe podia bij gekomen; Boogiedown waarvan het programma wordt ingevuld door Stichting Boogiedown Nederland, Heineken Starclub en Mash-up Ville. Het festival trok in dit jaar 40.000 bezoekers. Een record sinds de eerste editie.

In 2012 zijn er weer 3 dagen Paaspop. Er waren 150 acts en 13 podia. Naar Paaspop kwamen 51.000 bezoekers. Paaspop 2012 was de meest succesvolle editie in zijn 34-jarige bestaan.

Te zien waren onder meer Guus Meeuwis, Racoon, The Kyteman Orchestra en Within Temptation. Rapper Gers Pardoel werd op het festival uitgeroepen tot 3FM Serious Talent van 2012.
Line-Up:
...And You Will Know Us By The Trail Of Dead
Anne Soldaat
Babylon Circus
Barry Hay & Flying V Formation
Batmobile
Berlinskibeat
Beth Heart
Black Rebel Motorcycle Club
Blaudzun
C2c
Caro Emerald
Chase & Status (Dj Set & Rage)
Dexter
Dimitri Kneppers
Dope D.O.D.
Douwe Bob
Elektro Guzzi (Live)
Gomes
Guerilla Speakerz
Gui Boratto
Huoratron
Jandino Asporaat
Julian Sas
Killer Queen
Kvelertak
La Pegatina
Moke
Nielson
Noisa
N-Type
Rotfront
Skip & Die feat. de Jongens Driest
Skunk Anansie
Solstafir
Testament
The Gaslight Anthem
Will & The People

[ Bericht 6% gewijzigd door indiaantje89 op 20-12-2012 11:03:59 ]
pi_120544204
Mooie line-up tot nou toe. Zeker de dance namen zijn erg goed.
pi_120544327
Ik ben er ook bij, als vrijwilliger.
En inderdaad al een toffe line-up :)
pi_120544395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:58 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ik ben er ook bij, als vrijwilliger.
En inderdaad al een toffe line-up :)
Weet jij hoe dat zit met die kaarten? Ik zelf wil 3 dagen. Maar 2 vrienden van mij die ook willen kunnen de vrijdag niet.

Als ik een weekend kaart neem zonder camping, kan ik dan die vrijdag iemand anders meenemen onder het zelfde kaartje?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 december 2012 @ 11:51:12 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_120546060
nee je krijgt namelijk een bandje voor het hele weekend.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_120546663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef Tokus het volgende:
nee je krijgt namelijk een bandje voor het hele weekend.
Bedankt voor je antwoord, wel balen. Anders had ik iemand anders die ene vrijdag mee kunnen nemen.

Of een dagje alleen of 2 dagen gaan. Even kijken wat te doen.... Is het een 24 uurs festival trouwens?
pi_120550252
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Of een dagje alleen of 2 dagen gaan. Even kijken wat te doen.... Is het een 24 uurs festival trouwens?
Het festivalterrein is niet 24 open, maar nadat het festival terrein dicht is, is er op de camping nog wel een feestje of een kampvuur, maar ik geloof niet dat dat de hele nacht doorgaat (maar ja, je moet toch ook een keer slapen ;) )
pi_120552417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Het festivalterrein is niet 24 open, maar nadat het festival terrein dicht is, is er op de camping nog wel een feestje of een kampvuur, maar ik geloof niet dat dat de hele nacht doorgaat (maar ja, je moet toch ook een keer slapen ;) )
Ik woon een halfuur van Schijndel vandaan dus was van plan om lekker thuis te pitten :P.
pi_121110054
-kan weg-

[ Bericht 96% gewijzigd door indiaantje89 op 03-01-2013 14:14:07 ]
pi_121110266
+ Beardyman, Gojira, Racoon, The Bloody Beetroots LIVE, Mr Polska & Nouveau Riche, Shadows Fall, Grimskunk, Yellow Claw, Patchanka, BLØF, Memphis Maniacs, Jochem Otten, Goose, Palio Superspeed Donkey, Peter Pan Speedrock, Beef, Mozes and the Firstborn, Hef en The ZZ Tops

Prima line up tot nu toe!

Voor de mods:
Ik kan mijn begin post niet meer aanpassen. Kan iemand de volgende lijst toevoegen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 januari 2013 @ 09:49:00 #11
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_121384519
ipv Heineken wordt er dit jaar Bavaria geschonken, zo te zien....

quote:
Over anderhalve week, op zaterdag 19 januari, start de reguliere voorverkoop van tickets voor Paaspop weer, de officiële opener van het festivalseizoen 2013 die van vrijdag 29 maart tot en met zondag 31 maart 2013 op terrein De Molenheide in Schijndel (NB) wordt gehouden. Inmiddels zijn er alweer spraakmakende nieuwe acts toegevoegd, die zullen optreden in de nieuwe Bavaria Area die dit jaar voor het eerst op het terrein wordt gerealiseerd: Cinnaman, Erick Eerdhuizen, Rene Amesz, Puresang Ft. D.MC, Baggi Begovic, The Flexican ft MC Sef, Mitchell Niemeyer feat. Mr. V en Yellow Claw. Meer namen voor deze Area volgen. Daarnaast is ook nog publiekslieveling Kraantje Pappie aan het affiche toegevoegd.

De nieuwe Bavaria Area zet meteen de toon met deze internationaal vermaarde namen uit de electronische/dance-scene, het resultaat van de kersverse samenwerking met bierbrouwer Bavaria die hofleverancier en partner is geworden. Deze week gaven de Brabantse brouwer en Paaspop elkaar het ja-woord. Peer Swinkels, directielid van Bavaria, licht toe: ,,Paaspop is inmiddels een toonaangevend landelijk festival dat traditioneel het festivalseizoen opent en kan rekenen op meer dan 50.000 bezoekers. We zijn dan ook erg trots dat we vanaf dit jaar gaan samenwerken met dit topfestival in onze thuisregio. Bavaria en Paaspop beschikken allebei over een gezonde dosis Brabantse nuchterheid en een ambitieuze ondernemersmentaliteit. Die mooie match gaat er ongetwijfeld voor zorgen dat we dit jaar van Paaspop een nog groter feest gaan maken. Wij kijken uit naar een zeer succesvolle samenwerking.”
pi_121678784
Fresku, DI-RECT, Tommie Sunshine, Dekmantel Soundsystem, The Kik, The Boy With Tape On His Face, Kensington, Balthazar, Jackmaster, Obey, Faberyayo, Death Angel, 80’s Verantwoord, 90’s Now, Beverly Hills 908000's, Otava Yo, Patchanka en Black Sun Empire staan ook op Paaspo dit jaar!
pi_121685498
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:49 schreef Tokus het volgende:
ipv Heineken wordt er dit jaar Bavaria geschonken, zo te zien....

[..]

Was dat vorig jaar ook niet al dan? Of zit ik er helemaal naast... :z Wij hadden als weinige raar aangekeken omdat we liters Heineken hadden op de camping terwijl iedereen Bavaria en Grolsch dronk :P

Zag je wel waar wie vandaan kwam :P Ik ga zorgen dat ik er ook weer bij ben.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 17 januari 2013 @ 19:33:43 #14
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_121691029
Fijne line-up!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_122336530
Kaartje is binnen en Vrijdag al present,weet iemand hoe het er vrijdag aan toe gaat daar? Is er nog een speciaal feest op de camping?
pi_122917190
Wie gaan er nou allemaal? :D
pi_123008967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef kurk_droog het volgende:
Wie gaan er nou allemaal? :D
Ik! :7

edit, 9e of 10e keer :D

[ Bericht 9% gewijzigd door theKiD op 18-02-2013 00:57:37 ]
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_123019848
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:42 schreef theKiD het volgende:

[..]

Het topic leeft hier niet echt :P

Ik ga voor de 2e keer dit jaar. Weet jij trouwens of het die vrijdag mogelijk is om met je auto vlakbij de camping te komen? We willen één grote tent huren waar iedereen in kan slapen alleen de afstand tussen die parkerplaatsen en de camping is nogal ver...
pi_123019941
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Het topic leeft hier niet echt :P

Ik ga voor de 2e keer dit jaar. Weet jij trouwens of het die vrijdag mogelijk is om met je auto vlakbij de camping te komen? We willen één grote tent huren waar iedereen in kan slapen alleen de afstand tussen die parkerplaatsen en de camping is nogal ver...
Er staat al jaren een grote groep die elk jaar in een legertent slaapt. Die gooien hun rotzooi lekker vroeg op de dag altijd al over het hek heen. Je kunt tot voor de camping gewoon komen met je auto..
*** Nul Dertien ***
pi_123019985
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:19 schreef theKiD het volgende:

[..]

Er staat al jaren een grote groep die elk jaar in een legertent slaapt. Die gooien hun rotzooi lekker vroeg op de dag altijd al over het hek heen. Je kunt tot voor de camping gewoon komen met je auto..
Oke, want zaterdag konden we niet bij die weg komen door afzettingen. Nou zijn we ook totaal niet bekend daar dus daar kan het ook aan liggen. Dit jaar is het de bedoeling om vrijdag zo vroeg mogelijk daar te zijn, ik hou van die festivalsfeer O+

Zou wel mooi zijn als ze bij de camping een soort tent neerzetten ala Lowlands waarbij je na het festival tot in de latere uren nog een leuk feestje kan bouwen.
pi_123020003
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Oke, want zaterdag konden we niet bij die weg komen door afzettingen. Nou zijn we ook totaal niet bekend daar dus daar kan het ook aan liggen. Dit jaar is het de bedoeling om vrijdag zo vroeg mogelijk daar te zijn, ik hou van die festivalsfeer O+

Zou wel mooi zijn als ze bij de camping een soort tent neerzetten ala Lowlands waarbij je na het festival tot in de latere uren nog een leuk feestje kan bouwen.
Je kunt -mits niet vol- zaterdag ook nog gewoon met je camper het terrein op. Dus je kunt er ook met je auto tot bij de ingang komen. Alleen punt is dat de plekken voor grote tenten dan wel erg schaars zijn, danwelniet, compleet afwezig ;)
*** Nul Dertien ***
pi_123020009
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:27 schreef theKiD het volgende:

[..]

Je kunt -mits niet vol- zaterdag ook nog gewoon met je camper het terrein op. Dus je kunt er ook met je auto tot bij de ingang komen. Alleen punt is dat de plekken voor grote tenten dan wel erg schaars zijn, danwelniet, compleet afwezig ;)
Plekken voor kleine tentjes zijn dan zelfs al schaars :P
pi_123020015
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:28 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Plekken voor kleine tentjes zijn dan zelfs al schaars :P
:Y
*** Nul Dertien ***
pi_123020097
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:29 schreef theKiD het volgende:

[..]

:Y
En de sfeer vrijdag? Is het die avond/nacht bijvoorbeeld leuker dan de zaterdag en zondag?
pi_123020135
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 03:52 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En de sfeer vrijdag? Is het die avond/nacht bijvoorbeeld leuker dan de zaterdag en zondag?
Ik ben in de 30, ik ben blij als ik de dag overleef :+ Maar ff serieus, wij blijven meestal met ons eigen groepje snachts na het festival op de camping met elkaar wat napraten als het goed weer is, anders mooi het mandje in. Wij hebben iets langer de tijd nodig om bij de komen :+
*** Nul Dertien ***
pi_123020136
Maar uit best wel wat festival ervaring kan ik zeggen dat Paaspop toch altijd wel een van de gezelligste festivals van het jaar is. Samen met Festyland. :) Daar hangt overall toch wel de beste sfeer.
*** Nul Dertien ***
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 februari 2013 @ 11:28:32 #27
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_123024367
Time tables Paaspop 2013 nu bekend!
Nieuwe podia-namen en nieuwe acts
Into The Tune (voorheen Next Best Band) biedt podiumplek
Paaspop vrijdag 29 maart tot en met zondag 31 maart 2013
- Officiële opener van het festivalseizoen 2013 –

Na Carnaval is het nog slechts veertig dagen tot Paaspop. Om die komende vijf en halve week alvast wat draaglijker te maken komt de organisatie vandaag met flink wat nieuws. Zo staan vanaf nu de time tables (het nagenoeg complete programmaschema met alle acts per dag, tijdstip en podium) op de website. Tevens zijn er weer een aantal nieuwe acts aan het immer uitdijende programma toegevoegd en worden de nieuwe podia-namen onthuld. Ook Into The Tune (voorheen Next Best Band) heeft een nieuwe naam gekregen en biedt samen met Paaspop één nieuwe Nederlandse band de kans om op het festival te spelen. Paaspop vindt plaats van vrijdag 29 maart tot en met zondag 31 maart op De Molenheide in Schijndel (NB).

Nieuwe podia-namen
De nieuwe namen van de podia passen naadloos in de Las Vegas-sfeer die Paaspop uitstraalt dankzij drie dagen nonstop entertainment en -vooral ’s avonds- duizenden gekleurde lichtjes. Het hoofdpodium Main Stage gaat voortaan door het leven als Apollo; Masters Of Rock met zijn bredere programmering heet nu Phoenix; Extrema is hernoemd tot Stardust (hosted by XO Live) en voor de beste hip hop, dubstep en live electronic is Roxy the place to be (hosted by Boogiedown en OI!). Het stoere rockcafé Thunderbolt wordt wegens het grote succes van vorig jaar uitgebreid en ligt aan de nieuwe Thunderbolt alley, het louche steegje waar de bezoeker een gratis haarsnijbeurt kan scoren bij de Schorembarbier. De eveneens nieuwe bowlingbaan Club Lebowski, Bavaria Playground en Boomshakalak waren al eerder aangekondigd.

Nieuwe acts
De volgende acts zijn nu ook bevestigd: Gasmac Gilmore, Eins Zwei & The Parallel Cinema, DJ Abstract, Liptease and the Backstreet Crackbangers, DJ Y'Skid, De Coronas, Twenty Sicks Hardrock Tribute. Daarnaast heeft de Restolounge dit jaar enkele spraakmakende programmablokken met de Popquiz, Hardrock Karaoke en als primeur op Paaspop het NK Stagediven. Ook nieuw is Upload Cinema, die de beste video’s van het web naar het witte doek brengt. Het publiek stuurt de films in, een redactieteam selecteert de beste en stelt daar een programma van samen. Op de Paaspop-website staan alle acts per dag handig op een rijtje.

Into The Tune: win een optreden op Paaspop
Into The Tune (voorheen Next Best Band) gaat ook dit jaar weer samen met Paaspop op zoek naar een veelbelovende band die op zaterdag 30 maart in de Restolounge mag optreden. Eerder vielen bijvoorbeeld Dearworld en Navarone die eer ten deel, die inmiddels aan een flinke opmars bezig zijn en dit jaar op Paaspop staan. Bands (alle genres) kunnen zich voor 1 maart inschrijven op de nieuwe website van Into The Tune die zeer binnenkort online gaat. De winnaar wordt twee dagen voor Paaspop (27 maart) bekend gemaakt.
Editie 2012
Vorig jaar overtrof het festival opnieuw de voorgaande edities op alle fronten met 51.000 bezoekers in drie uitverkochte dagen; een groei van 10.000 méér bezoekers ten opzichte van 2011.

Paaspop, officiële opener van het Nederlandse festivalseizoen
Paaspop is de officiële opener van het Nederlandse festivalseizoen en is uitgegroeid tot een begrip in binnen- en buitenland. De ambities reiken hoog: het evenement zal doorgaan op de ingeslagen weg. Dat betekent voor dit jaar opnieuw een veelzijdigheid aan podia; prachtige decors; een ijzersterk programma met een unieke mix van cabaret, comedy, theater, entertainment en een gevarieerd muzikaal aanbod waarbij de diepgang van verschillende muziekgenres voorop staat.

Website & Social Media
Volg de website en social media (o.a. Facebook, Twitter, Youtube) voor alle gedetailleerde festivalinfo over o.a. podia, bands en overige nieuwtjes.
pi_123032771
Kijk :) Die namen van die tenten is een vooruitgang, maakt het allemaal wat makkelijker qua afspreken.

[ Bericht 33% gewijzigd door kurk_droog op 18-02-2013 17:23:17 ]
pi_123166082
Ik hoop zo op goed zonnig weer op komende paaspop :D

:D
*** Nul Dertien ***
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2013 @ 16:55:59 #30
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_123166765
quote:
6s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef kurk_droog het volgende:
Kijk :) Die namen van die tenten is een vooruitgang, maakt het allemaal wat makkelijker qua afspreken.
"voor de ingang van de Masters Of Rock tent" lijkt me toch ook vrij duidelijk hoor.
pi_123166826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

"voor de ingang van de Masters Of Rock tent" lijkt me toch ook vrij duidelijk hoor.
Te moeilijk ;) En ik ben nog een jonge paaspopganger dus heb daar ook geen band bij, die namen werken imo beter ( zoals op lowlands ook ) en kunnen een begrip worden ;) Maar niet heel boeiend verder :P

Komt Le Pegatine ook? :o

Sowieso hoop ik op prima weer, vorig jaar was echt te koud!
pi_123167244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef Tokus het volgende:

[..]

Dit dus. Aangezien ik niks met de nieuwe namen heb.. :(
*** Nul Dertien ***
pi_123192736
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dit dus. Aangezien ik niks met de nieuwe namen heb.. :(
Went wel:P
pi_123192893
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:42 schreef theKiD het volgende:
Ik hoop zo op goed zonnig weer op komende paaspop :D

:D
Echt! Ik moet elke keer lachen als ik dat publiek zie lopen :') Geweldig toch?!! :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 02:40 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Went wel:P
:{w
*** Nul Dertien ***
pi_123192910
La Pegatina is echt super gaaf!
pi_124199058
nog maar 10 dagen en dan begint het feest. ik heb er erg veel zin in.

http://www.ishetalpaaspop.nl/
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_124203711
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
nog maar 10 dagen en dan begint het feest. ik heb er erg veel zin in.

Jammer dat de timetables van J-D tent en Thunderbolt nog niet online staan :{
*** Nul Dertien ***
pi_124289439
alles staat nu online.

nu kijken welke artiesten ik allemaal wil en kan zien. en hopen dat het weer wat beter wordt want ik verblijf op de camping en met sneeuw is dat toch allemaal wat minder.
- Rudyard Kipling
pi_124289659
Het weerbericht voor Pasen in Schijndel ziet er best goed uit hoor: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Schijndel/4058658
alleen is er al meer regen bijgekomen dan toen ik twee dagen geleden keek.
En daarnaast verandert dit nog wel elke dag, maar ik hoop wel dat het overdag zo warm wordt :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 maart 2013 @ 13:15:59 #40
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_124289744
er zijn nog wel een paar nieuwe acts bijgekomen, een week voor het begin:

quote:
Met de nieuwe acts voor de Jack Daniel’s Stage en de Thunderbolt is het volledige programma
van Paaspop nu zo goed als rond (laatste wijzigingen voorbehouden). Spider Rico, Bullerslug,
Stuurbaard Bakkebaard en VanderBuyst zijn aan de line-up van de Jack Daniel’s Stage
toegevoegd. Bij het spraakmakende rockcafé Thunderbolt komen Casa de la Muerte en
Rattlesnake Shake nog langs. Bovendien zal daar dit jaar voor het eerst de mysterieuze
Jack Daniel’s Legend optreden op zaterdag tussen 17.00 en 18.00 uur. Tot aanvang van
deze show blijft het nog een goed bewaard geheim welke rockband dat is. Paaspop vindt
plaats van vrijdag 29 tot en met zondag 31 maart op De Molenheide in Schijndel. Er zullen
in totaal 175 acts op 14 podia optreden.

Het volledige programma van Jack Daniel’s Stage ziet er nu als volgt uit:
Vrijdag: Navarone, Raketkanon (B), Bombay Show Pig, Moses and the Firstborn, John Coffey.

Zaterdag: Spider Rico, 3FM Serious Talent Award, Anne Soldaat, Palio Superspeed Donkey,
Sólstafir, Traumahelikopter.

Zondag: The Jacks, Bullerslug, Stuurbaard Bakkebaard, Agent Side Grinder (SWE), Grimskunk
(CAN), VanderBuyst, …And You Will Know Us By The Trail Of Dead (USA), DeWolff.

Andere wijzigingen in het programma: de Belgische sensatie Steak Number Eight vervangt
op zaterdag Shadows Fall in de Phoenix en Nuno Dos Santos komt in de plaats van Dimitri
Kneppers (in de Stardust).

Surprise act Jack Daniel’s Legend in Thunderbolt en exclusieve Schoremtickets
Vanwege het enorme succes van de Thunderbolt (vorig jaar voor het eerst op Paaspop) is dit
rockcafé komende festivaleditie een maatje groter geworden en is tevens het programma flink
uitgebreid, onder meer met de eerder genoemde Jack Daniel’s Legend surprise act. Om het
exclusieve concert van deze “geheime” band bij te kunnen wonen, moeten bezoekers uiterlijk
om 17.00 uur in de Thunderbolt zijn want daarna gaan de deuren potdicht.
pi_124290023
Schorem _O_ Jammer dat het, als ik zo eens op facebook lees, en her en der de reacties hoor, ook op paaspop niet normaal druk zal zijn daar }:| :X
*** Nul Dertien ***
pi_124290119
Is dat die kapper?
pi_124341131
last minute bekendmaking van een artiest!

http://www.omroepbrabant.(...)+act+op+Paaspop.aspx
- Rudyard Kipling
pi_124375327
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef Rearviewmirror het volgende:
Het weerbericht voor Pasen in Schijndel ziet er best goed uit hoor: http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Schijndel/4058658
alleen is er al meer regen bijgekomen dan toen ik twee dagen geleden keek.
En daarnaast verandert dit nog wel elke dag, maar ik hoop wel dat het overdag zo warm wordt :)
Ontzettend veel zin :D

Ik hoop gewoon dat het droog is en niet zo'n ijzige wind als vorig jaar. Met een zonnetje ben ik helemaal tevreden!
pi_124376538
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ontzettend veel zin :D

Ik hoop gewoon dat het droog is en niet zo'n ijzige wind als vorig jaar. Met een zonnetje ben ik helemaal tevreden!
Hmm, het gaat intussen wel weer vriezen 's nachts, dat wordt wat extra dekens meenemen :)
pi_124376692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Hmm, het gaat intussen wel weer vriezen 's nachts, dat wordt wat extra dekens meenemen :)
Niet slapen? :P
pi_124385831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:43 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Ga een willekeurige viswinkel binnen, en haal voor 2 tientjes een slaapzak, kun je nakend in gaan liggen bij -10 en dan nog heb je het warm. 8-) Mijn beste festival-aankoop ooit! _O_
*** Nul Dertien ***
pi_124393405
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 20:16 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ga een willekeurige viswinkel binnen, en haal voor 2 tientjes een slaapzak, kun je nakend in gaan liggen bij -10 en dan nog heb je het warm. 8-) Mijn beste festival-aankoop ooit! _O_
Van vijandelijke omgeving naar een vriendelijke omgeving. Je hoeft alleen maar een paar keer te rollen in je cocon O+
pi_124463803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 15:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Niet slapen? :P
Dat was vorig jaar de laatste nacht wel mijn oplossing
Maar drie nachten achter elkaar is toch niet echt haalbaar :P Dan krijgen de gasten en artiesten niet meer de juiste toegangsbandjes van mij.

En het is al bijna Paaspop. Ik heb er zo'n zin in *O*
pi_124471739
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Dat was vorig jaar de laatste nacht wel mijn oplossing
Maar drie nachten achter elkaar is toch niet echt haalbaar :P Dan krijgen de gasten en artiesten niet meer de juiste toegangsbandjes van mij.

En het is al bijna Paaspop. Ik heb er zo'n zin in *O*
Haha oke, jij hebt nog enigzins verantwoordelijkheid daar 8-) Heb ik geen last van :7
pi_124473743
ik hoop wel dat het grotendeels droog blijft. op kou kun je je eigen kleden. maar regen daarentegen is een stuk minder.
- Rudyard Kipling
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 maart 2013 @ 09:06:52 #52
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_124473799
ach het scheelt wel dat alles in grote tenten is, dus dan sta je niet in de zeikende regen een band te kijken. Maar goed, dan nog liever geen regen.
pi_124474565
ja dat is waar maar ik kampeer ook op de camping en dan is het wel wat fijner als het droog is. zeker als je 's avonds na het festival nog wat wil rondlopen over de camping.

met regen duikt iedereen meteen de tent in en is er een stuk minder gezelligheid
- Rudyard Kipling
pi_124477557
Met een beetje geluk kan ik weer gewoon het slaapkamerraam open zetten en mee genieten van de muziek. Ligt eraan hoe de wind staat.
pi_124479460
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik hoop wel dat het grotendeels droog blijft. op kou kun je je eigen kleden. maar regen daarentegen is een stuk minder.
Ik hoop het ook en verwacht het eigenlijk ook dat het droog blijft. Het liefst gewoon geen wind, droog en een zonnetje :)
pi_124479674
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik hoop het ook en verwacht het eigenlijk ook dat het droog blijft. Het liefst gewoon geen wind, droog en een zonnetje :)
het weerbericht ziet er niet heel slecht uit.

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Schijndel/4058658

kans op een klein beetje regen maar niet heel veel
- Rudyard Kipling
pi_124480590
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 12:43 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

het weerbericht ziet er niet heel slecht uit.

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Schijndel/4058658

kans op een klein beetje regen maar niet heel veel
Klopt, hoewel er elke dag iets anders staat daar. Hopelijk uiteindelijk op zonnig :P

Zijn er al filmpjes van de opbouw van het terrein?

[ Bericht 9% gewijzigd door kurk_droog op 25-03-2013 15:30:59 ]
pi_124599394
nog maar 1 dagje werken

en morgen lekker naar paaspop ik heb er ontzettend veel zin in
- Rudyard Kipling
pi_124607593
Ik ga vanavond al, morgen als vrijwilliger op de camping werken van 9 tot 9 en verder gratis daar. Heb er zeker ook zin in, maar vrees de kou.
pi_124613648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:40 schreef ohnikua het volgende:
Ik ga vanavond al, morgen als vrijwilliger op de camping werken van 9 tot 9 en verder gratis daar. Heb er zeker ook zin in, maar vrees de kou.
Vraagje, hoe kan je met de auto voor de ingang van de camping komen? Dit i.v.m. een grote 10 persoonstent die we hebben...
pi_124614592
Nou ben benieuwd. Zie erg op tegen de kou
pi_124629027
Reed net nog in de buurt. Komt een aardige bak licht vanaf. Het sneeuwde en is -2, dus kleed je maar goed aan ;)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 maart 2013 @ 23:40:30 #63
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_124630929
jammer dat Kane om 1 uur 's nachts speelt. Als ze nou om 2 uur zouden spelen zou de klok gelijk vooruit gaan en konden ze gelijk weer stoppen.
pi_124631763
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 23:40 schreef Tokus het volgende:
jammer dat Kane om 1 uur 's nachts speelt. Als ze nou om 2 uur zouden spelen zou de klok gelijk vooruit gaan en konden ze gelijk weer stoppen.
:D _O- _O_ Geniaal! Ik stel een petitie voor om last minute wijziging door te kunnen voeren! _O_
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 29 maart 2013 @ 07:48:29 #65
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_124634963
Voor het eerst sinds '96 ben ik er niet bij dit jaar......
  vrijdag 29 maart 2013 @ 21:10:12 #66
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_124662466
Eindelijk Paaspop: het begin van de mooiste tijd van het jaar, het festival seizoen _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O*
pi_124749869
Oef, nee, dit was simpelweg veel te koud voor een festival. Vooral de nachten waren niet te doen in een tentje, zondag eind van de middag maar naar huis gegaan.
Daarnaast voor mij teveel een buurtfeest waar ik niet helemaal thuis hoorde, maar daar kan ik het festival niet op afrekenen (behalve dat ik zelf niet snel nog eens zal gaan).

Mozes and the Firstborns, Dio en Mister & Mississipi waren goed.
pi_124749919
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:54 schreef ohnikua het volgende:
Oef, nee, dit was simpelweg veel te koud voor een festival. Vooral de nachten waren niet te doen in een tentje, zondag eind van de middag maar naar huis gegaan.
Daarnaast voor mij teveel een buurtfeest waar ik niet helemaal thuis hoorde, maar daar kan ik het festival niet op afrekenen (behalve dat ik zelf niet snel nog eens zal gaan).

Mozes and the Firstborns, Dio en Mister & Mississipi waren goed.
Heb beetje het zelfde gevoel inderdaad. Het is inderdaad een uit te hand gelopen braderiefeest geworden. Maar heb toch nog wel wat leuks gezien, maar betwijfel of ik andere jaren ook ga.
  maandag 1 april 2013 @ 12:32:21 #69
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_124752695
Heb een paar erg, erg gave optredens gezien! Maar wat is het groot geworden in vergelijking met bijv. 6 jaar geleden..
Tevens, die kou op vrijdagnacht was goed vol te houden op de camping, de zaterdagochtend was minder fijn met die wind erbij :')
Gisterenavond na de Corona's toch maar richting huis gegaan.. :@ Ik merk wel dat ik geen 18 meer ben :') :@
*** Nul Dertien ***
pi_124754007
Ik ben net weer thuis en Brrrrrrrrrrrrrr wat was het koud. Vooral 's nachts, maar eigenlijk gewoon de hele tijd. Ik heb wel een paar geweldige concerten gezien, vooral Goose was fantastisch. Waar hun lichtshow pas in de melkweg nog iets teveel van het goede in zo'n kleine zaal was, was het hier echt perfect en de hele zaal ging uit zn dak. En Mozes & the firstborn vond ik ook heel tof, evenals Dewolff.
pi_124755241
ook weer even thuis maar het was echt een leuk festival ondanks de kou was het op het festival zelf goed te doen.

op de camping was het wel even doorbikkelen maar dat mag de pret niet drukken.

ik vond skunk anansie en the bloody beetroots erg goed. ook la pegatina was een positieve verassing wat was dat een leuk feestje.

volgend jaar weer!
- Rudyard Kipling
pi_124755519
Was lachen! Veel nieuwe bandjes leren kennen, zoals Belinksibeats.
Wel veel lomp volk.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 april 2013 @ 14:24:08 #73
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_124755724
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
ook la pegatina was een positieve verassing wat was dat een leuk feestje.

ik heb er een paar nummers van gezien, en het kwam op mij over als een spaanse Band Zonder Banaan.
  maandag 1 april 2013 @ 14:54:32 #74
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_124756665
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:24 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik heb er een paar nummers van gezien, en het kwam op mij over als een spaanse Band Zonder Banaan.
Nee.. gewoon nee :')
In dat geval moet je toch nog maar eens goed naar beide bands kijken.. Dat lijkt nog niet misschien op elkaar :')
*** Nul Dertien ***
pi_124757108
Ik snap wel wat hij bedoelt; ondanks dat La Pegatina prima eigen nummers heeft lag de aandacht volledig op het maken van een feestje. Dat deden ze wel met zoveel enthousiasme en overtuiging dat het goed uitpakte.
  maandag 1 april 2013 @ 16:28:08 #76
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_124759322
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef ohnikua het volgende:
Ik snap wel wat hij bedoelt; ondanks dat La Pegatina prima eigen nummers heeft lag de aandacht volledig op het maken van een feestje. Dat deden ze wel met zoveel enthousiasme en overtuiging dat het goed uitpakte.
In dat geval is Frans Bauer dus de smartlappen bzb? Zijn aandacht schijnt ook helemaal te zijn gericht op het maken van een feestje.. Ook dat schijnt met zoveel overtuiging en enthousiasme gedaan te worden dat dat meestal goed uitpakt? :{w Nee, beetje onzin vergelijking imo :)
*** Nul Dertien ***
  maandag 1 april 2013 @ 16:28:47 #77
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_124759342
Ow wacht! :D Ik heb m door :') 1 april _O-
*** Nul Dertien ***
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 april 2013 @ 17:06:10 #78
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_124760554
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef ohnikua het volgende:
Ik snap wel wat hij bedoelt; ondanks dat La Pegatina prima eigen nummers heeft lag de aandacht volledig op het maken van een feestje.
precies. en met tig man op het podium met wat toeters en dat soort shit.
mij kon het overigens niet lang boeien, dus ben ik bier gaan drinken backstage.
pi_124760913
dat is het mooie aan dit festival iedereen heeft een andere smaak en voor bijna alle smaken is er wel muziek op paaspop. ik heb van het begin tot het einde staan springen op La Pegatina erg leuk. ook echt tof dat ze op het einde met allemaal trommels het publiek inliepen om daar hun laatste lied te spelen.

trouwens je kunt van hun site een cd downloaden. (voor de liefhebbers)
- Rudyard Kipling
pi_124769616
Die kou was niet normaal. Helemaal het stuk tussen wakker worden en bij een optreden staan was ondragelijk. Wel weer erg genoten van de muziek en sfeer, helemaal niks mis mee!

Dat Bavaria is een slechte keuze geweest trouwens, mijn keel vind het maar niks.

[ Bericht 20% gewijzigd door kurk_droog op 02-04-2013 00:23:16 ]
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 22:00:51 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_136187950
*Kick*

Over 3 maanden is de nieuwe editie en de line-up ziet er veelbelovend uit :9

2ManyDJs
‘‘77
Adje
Afterpartees
Andy Frasco
Band Of Skulls
Baskerville
Birth of Joy
Black Bottle Riot
Blaudzun
Bliksem
Blood Red Shoes
The Boxer Rebellion
Boys Noize
Candybar Planet
Chef’Special
Coely
Coldplace
Cut Copy
Dearworld
De Jeugd Van Tegenwoordig
DevilDriver
Die Lustige Schlagerfreunden
Digitalism DJ Set
Digitzz
DJ Fresh & Messy MC
Drenge
Dubioza Kollektiv
Eelke Kleijn
Erol Alkan
The Exploited
Franky Rizardo
Freddy & Bundy
Fritz Kalkbrenner
Gnučči
Gomes Garage Set
Guus Meeuwis
Halestorm
Hans Teeuwen & The Painkillers
The Hard Way
Hatebreed
Hoffmaestro
Javier Guzman
Jett Rebel
The Jillionaire
Kaiser Chiefs
Kensington
Knarsetand
La Pegatina
Maaike Ouboter
Marco V
MC Fit
Memphis Maniacs
Men In Coats
Michael Prins
Mightyfools
Miss Montreal
Mr. Polska
Mr. Probz
Navarone
Niels Geusebroek
Peter Pan Speedrock
The Prodigy
Public Service Broadcasting
Puggy
Quintino
Rob & Emiel
Sandra Van Nieuwland
Shermanology
The Skints
Sleepy Sun
Splendid
The Strypes
Taymir
Terror
Thomas Newson
Tribute 2 BobMarley
Triggerfinger

Ik ga zeker kaarten kopen :Y Prodigy _O_ Blaudzun O+ Kaiser Chiefs *O* Boxer Rebellion ^O^

Paaspop vindt dit jaar plaats van 18 tot 20 april.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_136188355
De line-up is echt fantastisch! Ik hoop dat ik er dit jaar weer als vrijwilliger mag werken (en dat ik dan mijn vrije uren kan plannen tijdens the prodigy, kaiser chiefs, band of skulls, triggerfinger en nog zoveel meer)
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 22:18:34 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_136188864
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Rearviewmirror het volgende:
De line-up is echt fantastisch! Ik hoop dat ik er dit jaar weer als vrijwilliger mag werken (en dat ik dan mijn vrije uren kan plannen tijdens the prodigy, kaiser chiefs, band of skulls, triggerfinger en nog zoveel meer)
Dat zou helemaal tof zijn ^O^ Ik neem aan als je er al een aantal jaren werkt dat je dan wel weer mag? Wanneer hoor je dat eigenlijk?

Even een vraagje: wij gaan waarschijnlijk alleen zaterdag en zondag, de line up van vrijdag is niet erg interessant. Kun je je tent dan nog ergens kwijt?
Edit: of een hostel in Den Bosch of Tilburg een optie? Gaan er 's avonds bussen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:39:44 #84
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136190108
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:42 schreef theKiD het volgende:

[..]

:W :W
pi_136201665
heb allang early bird kaartjes gekocht. scheelt toch weer 15 euro voor de camping.

wel echt een toffe line up, en ik hoop dat het wat warmer weer is in vergelijking met vorig jaar
- Rudyard Kipling
pi_136259073
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zou helemaal tof zijn ^O^ Ik neem aan als je er al een aantal jaren werkt dat je dan wel weer mag? Wanneer hoor je dat eigenlijk?

Even een vraagje: wij gaan waarschijnlijk alleen zaterdag en zondag, de line up van vrijdag is niet erg interessant. Kun je je tent dan nog ergens kwijt?
Edit: of een hostel in Den Bosch of Tilburg een optie? Gaan er 's avonds bussen?
Waarschijnlijk krijg ik een paar weken van te horen te horen of ik er weer mag komen werken, maar ik ga er wel vanuit :)

Volgens mij is er op zaterdag meestal nog wel plek voor een tent, maar het is misschien wel een beetje zoeken/proppen.

Ik hoop wel dat het dit jaar (vooral 's nachts) niet zo ijskoud als vorig jaar wordt. Toen was de dauw op de tenten bevroren, evenals de lenzenvloeistof in mijn lenzenbakje.
pi_136267884
Ook maar weekendkaart gekocht... Veel bekenden die gaan. En Prodigy, 2many DJs, Fritz kalkbrenner en Boys Noize nog nooit gezien. Toch maar meepakken :)
pi_136276524
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Waarschijnlijk krijg ik een paar weken van te horen te horen of ik er weer mag komen werken, maar ik ga er wel vanuit :)

Volgens mij is er op zaterdag meestal nog wel plek voor een tent, maar het is misschien wel een beetje zoeken/proppen.

Ik hoop wel dat het dit jaar (vooral 's nachts) niet zo ijskoud als vorig jaar wordt. Toen was de dauw op de tenten bevroren, evenals de lenzenvloeistof in mijn lenzenbakje.
Toilettas onderin de slaapzak, nergens last van :7 8-)
*** Nul Dertien ***
  maandag 3 februari 2014 @ 10:26:04 #89
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136276676
Werken op PaasPop :{ :{
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:36:52 #90
417552 mrsmith0331
continue as planned
pi_136380600
Geen vervelende line-up voor een mooi feestje!
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:27:20 #91
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138193489
Ik ben dit jaar ook van plan te gaan. :) Ik vraag me wel af wat voor sfeer er hangt. Een fijne, gezellige sfeer met fijne mensen? Is natuurlijk wel belangrijk :P Ik weet ook vrij weinig van Paaspop af, op de line-up na. (die line-up is wel echt heeel prima ^O^

The Prodigy, De Jeugd en Guus Meeuwis! Dus ik ben er wel bij waarschijnlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:33:04 #92
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138212937
En ik zie dat het al om 12, 1 en 2 uur stopt. Gaat het dan nog wel door op de camping? :{ Anders vind ik dat wel erg vroeg eigenlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:33:51 #93
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138212962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Lokquote :@
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138213221
De sfeer is erg relaxt. Er zijn zoveel verschillende tenten en stromingen dat werkelijk iedereen zich vermaakt. Een beetje zoals Lowlands maar vervang dan het hipsterachtige voor het Brabantse/boerachtige.

De camping gaat hier en daar nog wel door, beetje wat je zelf opzoekt (struin het caravan gedeelte af). Wij hebben vaak genoeg tot vijf ons eigen feestje bij de caravan gemaakt nog.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:43:47 #95
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138213312
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef Niveath het volgende:
De sfeer is erg relaxt. Er zijn zoveel verschillende tenten en stromingen dat werkelijk iedereen zich vermaakt. Een beetje zoals Lowlands maar vervang dan het hipsterachtige voor het Brabantse/boerachtige.

De camping gaat hier en daar nog wel door, beetje wat je zelf opzoekt (struin het caravan gedeelte af). Wij hebben vaak genoeg tot vijf ons eigen feestje bij de caravan gemaakt nog.
Ik hou wel van dat brabantse/boerachtige. :P Maar het is niet zoals bij Lowlands, dat er een tent bij de campings staat die nog tot in de vroege uurtjes door gaat? Een beetje de feestjes zelf op zoeken eigenlijk, die mensen zelf maken? En mooi dat er een goede sfeer hangt ^O^ Had ook niet anders verwacht eigenlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138213480
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik hou wel van dat brabantse/boerachtige. :P Maar het is niet zoals bij Lowlands, dat er een tent bij de campings staat die nog tot in de vroege uurtjes door gaat? Een beetje de feestjes zelf op zoeken eigenlijk, die mensen zelf maken? En mooi dat er een goede sfeer hangt ^O^ Had ook niet anders verwacht eigenlijk
Ja de sfeer is veel minder 'gemaakt' en 'gezien en gezien worden' dan op andere festivals. Iedereen heeft gewoon drie dagen schijt aan alles en gaat naar de klote, of gaat juist de fan uithangen bij bandjes, ook prima.

Ja meer wat mensen zelf maken. Vorig jaar was er wel een kampvuur 's nachts maar weet echt niet tot hoe laat dat was. Geloof dat de tent wel altijd tot vier uur 's nachts open is zodat je altijd iets te eten kan halen. Een echte after-tent is er helaas niet, maar lekker gaan slapen een uur of 4 en vanaf 11 uur weer volle bak bier is dan ook zwaar genoeg mijns inziens haha.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_138215049
Het is mijn ogen, samen met Festyland, het gezelligste festival van het hele seizoen. Ons kent ons.

En inderdaad weinig hipsterachtig, 100% Brabant-achtig 8-) :7
*** Nul Dertien ***
pi_138215559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef Niveath het volgende:
Hihi, dat was twee jaar geleden ook mijn eerste indruk, en daar ben ik het nog wel mee eens.

En vorig jaar was inderdaad dat kampvuur 's nachts op de camping, en gezelligheid rondom die eettent. Maar daar heb ik niet zoveel van meegekregen want op het festivalterrein zelf was er nog volop feest voor ons in de vrijwilligerstent :)
pi_138217598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef richolio het volgende:
En ik zie dat het al om 12, 1 en 2 uur stopt. Gaat het dan nog wel door op de camping? :{ Anders vind ik dat wel erg vroeg eigenlijk
op de camping gaat het altijd door er is altijd wel ergens een groep met een caravan die een aggegraat/accu hebben meegenomen om nog even door te feesten. gewoon zelf bier meenemen en dan komt het goed.

vorig jaar was het vanwege de extreme kou dat wel iets minder maar was het in de ontbijt/snack tent nog wel erg gezellig (was ook de enige plek waar het warm was) maar ik ga er vanuit dat het weer dit keer veel beter is
- Rudyard Kipling
pi_138218317
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef richolio het volgende:

[..]

:W
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:59:12 #101
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138223479
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 09:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 27 maart 2014 @ 12:59:44 #102
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138223497
Er moeten nog een paar namen bekend gemaakt worden volgens mij, dus ik ben benieuwd.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138224548
Dit jaar ook maar voor het eerst naar Paaspop toe, goede verhalen gehoord en gelezen.
Kan iemand mij vertellen bij aankomst, hoe laat het open is etc?
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:36:19 #104
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138245826
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:36 schreef Sino_Ganti het volgende:
Dit jaar ook maar voor het eerst naar Paaspop toe, goede verhalen gehoord en gelezen.
Kan iemand mij vertellen bij aankomst, hoe laat het open is etc?
Het festival is op vrijdag open vanaf 16.00-24.00, maar de camping is al open vanaf 9 uur 's ochtends :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:37:55 #105
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138245939
Ik zie trouwens dat de 'to be announced' voor zondag al weer ingevuld is :o Want ik zie m niet meer staan, dus er is een artiest voor in de plaats gekomen :P Welke weet ik alleen niet. Er is nog wel een plaats open voor de zaterdag. Hoop dat het een beetje een toffe artiest wordt. Of hebben we het wel zo'n beetje gehad nu?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138246308
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:37 schreef richolio het volgende:
Ik zie trouwens dat de 'to be announced' voor zondag al weer ingevuld is :o Want ik zie m niet meer staan, dus er is een artiest voor in de plaats gekomen :P Welke weet ik alleen niet. Er is nog wel een plaats open voor de zaterdag. Hoop dat het een beetje een toffe artiest wordt. Of hebben we het wel zo'n beetje gehad nu?
Wie is er ingevuld dan? En er zijn nog best wat plekken leeg trouwens. En ik vind het stiekem jammer dat er in de Stardust tent niets meer is na 2ManyDJs. Overigens zijn er nog best veel dingen te doen buiten de Timetable om, zoals Boomshakalaksoundsystem en ClubLebowski.
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:58:25 #107
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138246994
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:44 schreef Niveath het volgende:

[..]

Wie is er ingevuld dan? En er zijn nog best wat plekken leeg trouwens. En ik vind het stiekem jammer dat er in de Stardust tent niets meer is na 2ManyDJs. Overigens zijn er nog best veel dingen te doen buiten de Timetable om, zoals Boomshakalaksoundsystem en ClubLebowski.
Ik weet niet wie er ingevuld is.. En ik zag nog maar een open plek :P Wat Boomshakalakasoundsystem dan? Het klinkt nu al vet haha _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138247155
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik weet niet wie er ingevuld is.. En ik zag nog maar een open plek :P Wat Boomshakalakasoundsystem dan? Het klinkt nu al vet haha _O-
Haha dat is een gaaf tentje echt precies midden op het terrein met alleen maar chille muziek.

pi_138249569
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:44 schreef Niveath het volgende:

[..]

Lebowski bowlingbaan 8-) Die was wel erg gezellig vorig jaar :D
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:21:11 #110
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138260762
Er is nog een 'to be announced' in de timetable op de zondag, afsluiter van de Jack Daniels stage. Kan nog wel iets leuks gaan worden :P Of betekent dat dat er nog artiesten ingedeeld moeten worden, maar dat ze wel al bekend zijn gemaakt?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 28 maart 2014 @ 13:21:48 #111
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138260769
Al die coverbands trouwens _O- Imetallica en Coldplace! Volgens mij zag ik ook een SOAD coverband
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138405792
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef Niveath het volgende:

[..]

Haha dat is een gaaf tentje echt precies midden op het terrein met alleen maar chille muziek.

Heerlijke muziek. 2 jaar geleden mij goed vermaakt daar. Afgelopen jaar eigenlijk niet geweest ivm de andere opzet.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:43:26 #113
332671 crew  indiaantje89
pi_138505762
Ben nu het programma aan het uitpluizen en heb zelfs gewoon wat struggles soms :D

Band Of Skulls/Lektroluv
Guerilla Speakerz/Blood Red Shoes/The Hard Way
DevilDriver/And So i Awatch You From Afar / Erol Alkan
Fritz Kalkbrenner/Sleepy Sun
De Sluwe Vos / Blaudzun
The Boxer Rebellion / Dj Fresh
Digitalism/Calyx & Teebee
Kaiser Chiefs/Boys Noize/Black Sun Empire

Lastig lastig lastig. Die vrijdag is erg matig als ik het zo bekijk.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:47:18 #114
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138505876
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Kaiser Chiefs/Boys Noize/Black Sun Empire
Shit! :'(

Kaiser Chiefs/Boys Noize/Black Sun Empire is wel heel lastig. The Boxer Rebellion / Dj Fresh ook wel, maar ik denk dat ik dan voor DJ Fresh kies :9
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:47:29 #115
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138505884
En neee -O- Ik zie net dat Go Back To The Zoo special guest is en tegelijkertijd met The Prodigy speelt. Balen, maar ik heb hierna grotere kans om GBTTZ te zien dan The Prodigy.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:48:28 #116
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138505916
En De Jeugd onder Foreign Beggars en La Pegatina onder Guerilla Speakerz. Jammer, die Time Table :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 14:50:56 #117
pi_138506005
Hoe zijn de loop afstanden daar?

Misschien dat ik sommige dingen 50/50 mee pak. En als het echt goed genoeg is dan blijf ik gewoon lekker staan :P.
pi_138506078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:50 schreef indiaantje89 het volgende:

Misschien dat ik sommige dingen 50/50 mee pak. En als het echt goed genoeg is dan blijf ik gewoon lekker staan :P.
Alle tenten zijn vrij dicht bij elkaar, je kan heel snel van de ene naar de andere tent lopen, behalve misschien de theatertent, die is volgens mij wel een stuk van de andere podia af. Maar ik weet niet of ze nog dingen veranderen dit jaar.
pi_138506079
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:50 schreef indiaantje89 het volgende:

Allemaal lekker compact. Vooral Roxy en Stardust is tegenover elkaar, komt altijd zeer goed uit. En naast de Stardust staat de Bavaria tent. De mainstage is aan het uiteinde maar ook prima te doen in een zucht.
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 15:03:41 #120
pi_138506357
Thanks, dat is wel fijn. En zijn tenten groot genoeg? Want ik verwacht dat een beetje alles wel naar The Prodigy gaat?
pi_138506441
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Thanks, dat is wel fijn. En zijn tenten groot genoeg? Want ik verwacht dat een beetje alles wel naar The Prodigy gaat?
Ik verwacht bij The Prodigy inderdaad ook dat het echt (te) druk gaat zijn. Maar loop in de drukke tenten gewoon helemaal om het publiek heen. Je komt in de Apollo bijvoorbeeld aan de zijkant binnen. Helemaal aan de andere kant is het dan vaak veel rustiger want daar is geen in/uitgang. In de overige tenten is er over het algemeen altijd plaats genoeg, gewoon gezellig.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 15:21:40 #122
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_138506813
bah, bij the prodigy gaat het ook weer ziekelijk druk in de fotopit zijn, natuurlijk.
pi_138507322
wat is in godsnaam een fotopit?
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 16:31:24 #124
pi_138508796
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:40 schreef Sino_Ganti het volgende:
wat is in godsnaam een fotopit?
Het gedeelte waar de fotografen en fotogravinen (waarom is dit geen goed Nederlands :(?) staan.
  vrijdag 4 april 2014 @ 17:10:01 #125
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138509910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het gedeelte waar de fotografen en fotogravinen (waarom is dit geen goed Nederlands :(?) staan.
Springen ze dan ook tegen elkaar aan enz?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator vrijdag 4 april 2014 @ 17:13:43 #126
pi_138510026
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:10 schreef richolio het volgende:

[..]

Springen ze dan ook tegen elkaar aan enz?
Dat moet je aan Dark_Angelus vragen :P.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 april 2014 @ 18:32:18 #127
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_138512186
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

hij doet dat wel, inderdaad. Vorig jaar op fortarock had hij niet voor niets zo'n brace aan zijn been :D
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 4 april 2014 @ 22:19:59 #128
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138522410
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 17:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Check, bandjes in de knie gescheurd :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:32 schreef Tokus het volgende:

[..]

hij doet dat wel, inderdaad. Vorig jaar op fortarock had hij niet voor niets zo'n brace aan zijn been :D
Hele seizoen mee gelopen, lui vragen nog steeds of het alweer goed gaat met m'n been _O-
pi_138559314
Heeft iemand een idee of dit nog uitverkocht gaat raken? M'n vriend en ik twijfelen er nog over om te gaan maar weten niet of we nog lang kunnen wachten met tickets kopen.
  zondag 6 april 2014 @ 03:35:52 #130
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138560437
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 01:17 schreef Lenoire het volgende:
Heeft iemand een idee of dit nog uitverkocht gaat raken? M'n vriend en ik twijfelen er nog over om te gaan maar weten niet of we nog lang kunnen wachten met tickets kopen.
Ik denk het niet.. Zelfs Lowlands is nog niet uitverkocht :P Nu is dat ook wel duurder, maar alsnog..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138566351
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 01:17 schreef Lenoire het volgende:
niet twijfelen, gewoon gaan! het is echt een mooi festival
- Rudyard Kipling
pi_138718336
Wel zin in :)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 april 2014 @ 09:59:33 #133
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138718384
Ik ook *O*

Ben maandag even wezen kijken en het staat er weer mooi bij.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 10:04:56 #134
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_138718509
ik krijg er ook steeds meer zin in. Niet dat er nu heel veel bands staan die ik per sé wil zien, maar het is gewoon een erg leuk festival.
pi_138718815
Ik ben veel in de Stardust te vinden denk ik :)
pi_138720737
quote:
6s.gif Op donderdag 10 april 2014 09:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook *O*

Ben maandag even wezen kijken en het staat er weer mooi bij.
Zag afgelopen zaterdag dat ze in ieder geval de daken al op de tenten hadden zitten. Toch mooi hoe ze in zo'n korte tijd zoiets op weten te bouwen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 april 2014 @ 11:32:20 #137
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_138720771
Met nog slechts een week te gaan heeft Paaspop zijn programma vervolmaakt met de toevoeging van Circa Waves (UK), Bells Of Youth, Hunting The Robot, Tommy Ebben, Town of Saints, Jay
Hardway, Paceshifters, Twenty Sicks does Nirvana's Nevermind en AC in DC. Quintino en The Exploited
moeten helaas verstek laten gaan.
Het hele programma <http://www.paaspop.nl/acts > staat hier.

*3FM Serious Talents op Paaspop*
Afgelopen dinsdagavond maakte 3FM
<http://go.3fm.nl/3fm-awar(...)Serious-Talent-Award >
bekend<http://go.3fm.nl/3fm-awar(...)Serious-Talent-Award >dat
Jett Rebel de winnaar is geworden van de 3FM Serious Talent Award
2014.
De 23-jarige zanger was samen met Tessa Rose Jackson, Mozes and the
Firstborn, Taymir en Town Of Saints genomineerd voor deze felbegeerde
muziekprijs. Jett Rebel en Taymir waren al eerder aangekondigd voor
Paaspop. Inmiddels heeft 3FM weer een nieuwe lichting 3FM Serious Talents
geselecteerd waarvan Bells Of Youth, Hunting The Robot en Tommy Ebben op
zaterdag 19 april in de Jack Daniels zullen spelen, net als Town Of Saints.

*Volledige programma tweede editie Paaspop Academy compleet*
Na de succesvolle eerste editie van vorig jaar (toen met onder anderen Jan
Smeets van Pinkpop) keert de Paaspop Academy dit jaar terug. '*Exclusive
Festivals*' is het thema voor deze tweede editie die op donderdag 17 april
tussen 15.00 en 19.00 uur plaatsvindt op het festivalterrein. Alle info
over de

Paaspop Academy staat hier <http://www.paaspopacademy.nl/ >.

*Paaspop Apps voor Android en iOS downloadable*
De vernieuwde Paaspop Apps voor Android en iOS met plattegrond, laatste
nieuwtjes, timetable én alle artiesten zijn vanaf nu weer online te
downloaden: Android<https://play.google.com/s(...)aaspopEvents.Paaspop >en
iOS <https://itunes.apple.com/nl/app/paaspop/id625185270 >.

*Nieuwe intieme instore concerten voor Record Store Day op Paaspop
bevestigd*
Dit jaar huisvest Paaspop ter gelegenheid van het jaarlijkse
Record Store Day <http://www.recordstoreday.nl/contact/ > een heuse
muziekshop op het festivalterrein, waar een aantal artiesten een intiem
akoestisch concert zal geven. Bells Of Youth en Afterpartees zijn daar van
dichtbij te zien en te horen in een fraaie setting. Eerder lieten Candybar
Planet, Navarone, Black Bottle Riot en Taymir al weten graag langs te komen
voor een knusse instore.
pi_138721589
BEVESTIGD: Circa Waves (UK), Bells Of Youth, Hunting The Robot, Tommy Ebben, Town of Saints, Jay Hardway, Paceshifters, Twenty Sicks does Nirvana’s Nevermind en AC in DC.
Quintino heeft helaas verstek moeten laten gaan, en - het hing al even in de lucht - ook The Exploited heeft moeten annuleren na een hartaanval van de zanger.

Staan leuke dingen weer bij :).
pi_138721717
Ik lees dat iedereen hier erg enthousiast is over het festival, daardoor kan ik inmiddels ook niet meer wachten!

Als het tegenvalt weet ik jullie te vinden!
pi_138721742
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben veel in de Stardust te vinden denk ik :)
Ik ook :) Gvd zin an!
pi_138721821
Wel even gaan kijken bij The Prodigy natuurlijk :P.

En ik twijfel nog over de vrijdag, hebben weekend kaarten maar dan staat er weinig boeiends. Misschien even snel kijken bij Guus Meeuwis (ja je moet toch wat op een vrijdag avond).
pi_138721917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Wel even gaan kijken bij The Prodigy natuurlijk :P.

En ik twijfel nog over de vrijdag, hebben weekend kaarten maar dan staat er weinig boeiends. Misschien even snel kijken bij Guus Meeuwis (ja je moet toch wat op een vrijdag avond).
Ja The Prodigy afhankelijk van hoeveel moeite ik op dat moment wil doen om er door heen te komen.

En op vrijdag vermaak ik me sowieso wel op de camping, al ga ik denk ik wel even naar Thomas Azier :)

En anders blijf ik hangen bij Joost van Bellen en Nobody Beats the Drum. Of desnoods Club Lebowski of keihard zat worden in de Loco-tent. Op Paaspop is altijd wel iets te doen :D :D

Bedenk nu dat dat ook wel een mooi moment is om al die Join-Us gevalletjes te checken :)
pi_138722025
Ik sta niet op de camping :P Thomas Azier is leuk, maar dan moet ik me iets teveel haasten na het werk :).

Nobody Beats The Drum heb ik al een keer of 5 gezien dus dat sla ik even over.
pi_138725333
Zin in!

8-)

Vrijdag rond het middag-uur nog even lunchen met kroketten bij een maatje die dit jaar niet mee kan, en dan richting de camping :D
*** Nul Dertien ***
pi_138727411
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 12:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik sta niet op de camping :P Thomas Azier is leuk, maar dan moet ik me iets teveel haasten na het werk :).

Nobody Beats The Drum heb ik al een keer of 5 gezien dus dat sla ik even over.
ik vind het ook wel leuk om gewoon een tent binnen te lopen en te kijken wat er dan speelt zo kom je nog eens leuke verassingen tegen.
- Rudyard Kipling
pi_138763494
Vandenberg Moonkings vervangen The Exlpoited
  maandag 14 april 2014 @ 09:52:28 #147
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138858463
Alles ziet er goed uit. Nu moet het weer alleen nog meezitten..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 april 2014 @ 09:54:19 #148
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138858510
Zolang we niet doodvriezen en het niet windkracht 100 is moet het allemaal wel goed komen lijkt me.
pi_138858963
Het word volgens mij zelfs best goed weer.

We hebben weekend tickets maar we komen pas de zaterdag, geen probleem toch :P?
pi_138859490
Toegegeven: we hebben nu al drie keer aangekondigd dat het programma helemaal compleet was. Dat blijkt nu iets te voorbarig te zijn geweest. Want intussen zijn er tóch nog een aantal energieke acts toegevoegd die garant staan voor FEEST-met-hoofdletters.

Daarmee is het programma van Paaspop 2014 dan volledig. Echt! Heus! Serieus! No shit! For real! Promise! Die acts kondigen we zometeen rond de lunch aan. Stay tuned.

Niet meer al te veel van verwachten :P.
pi_138860630
Vorige week waren er nog kaartjes voor de zaterdag te koop, vandaag eindelijk iemand gevonden die het ook wel ziet zitten om een dagje te gaan....Is het nu uitverkocht :(. Jammer de bammer!
pi_138861183
Wat zijn jullie ervaringen met de camping bij Paaspop?
Is het a la Lowlands "vechten" voor je plek, of is het wat relaxter (als je later in de middag komt, ook nog plek hebt etc?).

En heeft iemand een overzicht / een kaart waar de camping is en waar het festivalterrein, de site is daar nogal onduidelijk in.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 april 2014 @ 12:17:44 #153
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_138862328
aller- aller- allerlaatste namen voor Paaspop:

quote:
Toegegeven: vorige week kondigde de organisatie van Paaspop aan dat het
programma compleet was. Dat blijkt nu iets te voorbarig te zijn geweest.
Want intussen zijn er tóch nog een aantal energieke acts toegevoegd die
garant staan voor FEEST-met-hoofdletters: *Klavan Gadjé*, *TenTemPiés*,
*MadMixMustang*, *Broken Brass Ensemble*, *Mr. Wallace *en *Bazzookas*. *DJ
Ralee *en *DJ De Rooie Neger *wakkeren de feestvreugde tussen de optredens verder
aan. Verder worden naast deze concerten ook een popquiz, pubquiz en Pro
Wrestling Holland worstelen georganiseerd.
pi_138862469
Rooie Neger *O* kan alleen even niet zien welke dag die staat.
pi_138863110
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Sino_Ganti het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met de camping bij Paaspop?
Is het a la Lowlands "vechten" voor je plek, of is het wat relaxter (als je later in de middag komt, ook nog plek hebt etc?).

En heeft iemand een overzicht / een kaart waar de camping is en waar het festivalterrein, de site is daar nogal onduidelijk in.
Camping is gewoon aansluiten. Je wordt naar je plek begeleid. Als je met zijn allen bij elkaar wil staan moet je dus tegelijk het terrein op, dat is het gemakkelijkst. Er is plaats genoeg verder, heel relaxt altijd.

En overzicht heb ik niet maar van het terrein naar de camping is ongeveer kwartier lopen als ik me niet vergis.
pi_138863654
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 12:49 schreef Niveath het volgende:

[..]

Camping is gewoon aansluiten. Je wordt naar je plek begeleid. Als je met zijn allen bij elkaar wil staan moet je dus tegelijk het terrein op, dat is het gemakkelijkst. Er is plaats genoeg verder, heel relaxt altijd.

En overzicht heb ik niet maar van het terrein naar de camping is ongeveer kwartier lopen als ik me niet vergis.
Erg helder bedankt! En verder gewoon de bewegwijzering volgen met de auto neem ik aan?
op paaspop.nl noemt men Nonnenbos 6 als adres, dat is denk ik van de camping?
Aangezien De Heikampen het terrein zelf is.
  maandag 14 april 2014 @ 13:45:39 #157
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_138864941
Het word mijn eerste paaspop, en heb er superveel zin in ^_^

Helaas zitten we niet op de camping, maar in een huisje in schaijk, toch al meer dan 20 km van het terrein. We kunnen door familie afgezet worden, en willen dan terug met de taxi (zijn met 4en). Heeft hier iemand ervaring mee? Is het handiger vast een taxi te reserveren, of staan deze ook bij de taxi standplaats?
  maandag 14 april 2014 @ 13:57:52 #158
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_138865327
Als blaudzun komt is de line up automatisch kut.
pi_138867534
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:07 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Erg helder bedankt! En verder gewoon de bewegwijzering volgen met de auto neem ik aan?
op paaspop.nl noemt men Nonnenbos 6 als adres, dat is denk ik van de camping?
Aangezien De Heikampen het terrein zelf is.
Ja gewoon de borden volgen. Is allemaal best duidelijk. En als je later komt kun je redelijk vlot doorrijden denk ik.
pi_138891826
Paaspop-zaterdag 2014 = Lelijk-T-Shirt-Paas-Zaterdag
-------------------------------------------------------------------------

Lelijk-T-Shirt-Paas-Zaterdag op Feesboek
Lelijk-T-Shirt-Paas-Zaterdag op Twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2014 06:16:46 ]
pi_138894341
Voor het eerst op de camping erbij, heb er zin in. Iemand een idee of de camper-plek ver is van de normale camping?
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 15 april 2014 @ 09:38:31 #162
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138895701
Het weer ziet inderdaad meer dan prima uit ^O^

Kan iemand mij uitleggen wat een DJ Set precies is? Op internet vind ik allemaal verschillende antwoorden. Was van plan om naar Crystal Fighters DJ set te gaan namelijk :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138895782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:38 schreef richolio het volgende:
Het weer ziet inderdaad meer dan prima uit ^O^

Kan iemand mij uitleggen wat een DJ Set precies is? Op internet vind ik allemaal verschillende antwoorden. Was van plan om naar Crystal Fighters DJ set te gaan namelijk :P
Gewoon, die gast van Crystal Fighters krijgt wat DJ spulletjes voor zijn neus en mag zijn favoriete plaatjes gaan draaien.

Zal niet veel met Crystal Fighters te maken hebben denk ik. Misschien wat remixes van wat Crystal Fighters platen, dat zou kunnen.Maar verwacht er niet al te veel van.
pi_138897795
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 april 2014 07:50 schreef bassieVL het volgende:
Voor het eerst op de camping erbij, heb er zin in. Iemand een idee of de camper-plek ver is van de normale camping?
Het is gewoon hetzelfde terrein, één camping. Alleen de caravans achteraan en de tenten vooraan. Hoe drukker het wordt hoe dichter ze bij elkaar komen. Zit echt slechts tientallen meters tussen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Gewoon, die gast van Crystal Fighters krijgt wat DJ spulletjes voor zijn neus en mag zijn favoriete plaatjes gaan draaien.

Zal niet veel met Crystal Fighters te maken hebben denk ik. Misschien wat remixes van wat Crystal Fighters platen, dat zou kunnen.Maar verwacht er niet al te veel van.
Ja inderdaad, alleen van wat ik zag op YouTube lijkt me eigenlijk toch wel heel vet.
pi_138902054
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:55 schreef Niveath het volgende:

[..]

Het is gewoon hetzelfde terrein, één camping. Alleen de caravans achteraan en de tenten vooraan. Hoe drukker het wordt hoe dichter ze bij elkaar komen. Zit echt slechts tientallen meters tussen.

[..]
Mooi, kunnen de zware dingen in de camper blijven.
Stop rockin' the boat.
  dinsdag 15 april 2014 @ 23:13:21 #166
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138928601
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 09:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik al. Zeker ook soortgelijke nummers? :P Misschien even kijkje nemen dus, maar niks meer.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 15 april 2014 @ 23:13:32 #167
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138928608
Nog meeneem tips? :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138929733
als ge uit schijndel komt benne een homo
koekkoek jonguh
  woensdag 16 april 2014 @ 09:06:44 #169
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138933357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 23:46 schreef road_runner1990 het volgende:
als ge uit schijndel komt benne een homo
:')
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138935324

Dolle pret daar :)
  woensdag 16 april 2014 @ 10:45:10 #171
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138935370
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Oh, oh, oh. Arme vader ;(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 16 april 2014 @ 10:49:40 #172
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_138935492
quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:45 schreef richolio het volgende:

[..]

:D inderdaad.... daar niet aan mogen komen, ook al zijn ze geil oO<
*** Nul Dertien ***
pi_138954672
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:45 schreef richolio het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:49 schreef theKiD het volgende:

[..]

:D inderdaad.... daar niet aan mogen komen, ook al zijn ze geil oO<
proest... mijn dr foots.. wat doen jullie??? :(
koekkoek jonguh
  donderdag 17 april 2014 @ 11:58:35 #175
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138974308
Nog een dagje te gaan. Zin in iedereen? Ga vandaag ff inkopen doen :P En een pop up tentje kopen, zo'n normale tent gaat m nooit meer worden. :{
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138974354
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef richolio het volgende:
Nog een dagje te gaan. Zin in iedereen? Ga vandaag ff inkopen doen :P En een pop up tentje kopen, zo'n normale tent gaat m nooit meer worden. :{
Yes wel zin in, maar zoals gezegd ben ik er pas vanaf zaterdag erbij. Benieuwd of het wat gaat worden :).
  donderdag 17 april 2014 @ 12:03:41 #177
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138974440
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Yes wel zin in, maar zoals gezegd ben ik er pas vanaf zaterdag erbij. Benieuwd of het wat gaat worden :).
Ik ook :) Dus je bent er ook op de zondag bij? Of ga je later weer weg?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138974539
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:03 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik ook :) Dus je bent er ook op de zondag bij? Of ga je later weer weg?
Zaterdag + Zondag ja. De paar zekerheidjes in mijn programma zijn 2 Many Dj's + The Prodigy & Fritz Kalkbrenner + Boys Noize. Verder denk ik overal een beetje rondkijken, op het gemakje. Niet te gek :). En savonds lekker thuis slapen :P.
pi_138975130
Mijn grootste vijand gaat het weer worden vrees ik, vooral tegen morgen zie ik wel een beetje op. Regen en een festival gaan bij mij niet samen..
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 12:40:19 #180
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_138975375
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:31 schreef Sino_Ganti het volgende:
Mijn grootste vijand gaat het weer worden vrees ik, vooral tegen morgen zie ik wel een beetje op. Regen en een festival gaan bij mij niet samen..
gelukkig zijn de podia allemaal indoors.
pi_138975573
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:40 schreef Tokus het volgende:

[..]

gelukkig zijn de podia allemaal indoors.
Dat is inderdaad een pluspunt, maar je tent opzetten in de regen is niet zo lekekr.
pi_138976130
Vergeleken met vorig jaar, mag je ook met wat regen in je handjes knijpen.
  donderdag 17 april 2014 @ 13:12:05 #183
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138976287
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zaterdag + Zondag ja. De paar zekerheidjes in mijn programma zijn 2 Many Dj's + The Prodigy & Fritz Kalkbrenner + Boys Noize. Verder denk ik overal een beetje rondkijken, op het gemakje. Niet te gek :). En savonds lekker thuis slapen :P.
Relaxed ^O^ The Prodigy is ook een grote zekerheid voor mij :P Ook La Pegatina denk ik, vast wel eens gezien jij? Is het wat? :P

Vraag me af wat er zaterdagnacht staat bij de tenten op go back to the zoo en prodjgy na.. Niet veel denk ik..
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 17 april 2014 @ 13:12:46 #184
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138976306
Bij mij wordt er vrijdag en zondag regen voorspelt -O- En zondag wordt het warm, zaterdag en morgen onder de 15 graden.. Wel jammer
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138976386
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef richolio het volgende:

[..]

Relaxed ^O^ The Prodigy is ook een grote zekerheid voor mij :P Ook La Pegatina denk ik, vast wel eens gezien jij? Is het wat? :P

Vraag me af wat er zaterdagnacht staat bij de tenten op go back to the zoo en prodjgy na.. Niet veel denk ik..
La Pegatina op Lowlands gezien ja, is wel leuk hoor. Een typische "feest" band dat wel. Dus je hoeft geen hoogstaande muziek te verwachten. Maar krijgen de boel meestal wel aan de gang.
pi_138976511
quote:
1s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef richolio het volgende:

[..]

LaPegatina is erg gaaf! Echt een feestband! die krijgen de tent wel aan het dansen :9

Mijn spullen zijn zo ver ingepakt. Tentjes liggen al klaar bij mijn ouders, alleen mijn slaapmatje is foetsie }:| Misschien dat mijn pa hem heeft opgeruimd.
Morgen laatste spullen inpakken, naar de kapper, en dan naar mijn ouders om de tentjes (en hopelijk mijn matje) op te halen en dan auf zum Skijndel :D
Vanmiddag eerst nog even een dienstje werken, en dan is het weekend! *O*

regen zuigt, maar alles beter dan vorig jaar, damn wat koud :(
*** Nul Dertien ***
pi_138977047
Kijk wel erg uit naar Fritz Kalkbrenner, heeft erg fijne producties imo.
pi_138977174
Na vorig jaar kan ik me niet voorstellen dat ik nog ooit ga klagen over het weer tijdens een festival. Toen een top Paaspop gehad terwijl het fucking sneeuwde. Ik kijk het meest uit naar Boys Noize, Feed Me en Kalkbrenner. En als het niet te druk is zeker 2ManyDJs en Prodigy!

Zin an!
  donderdag 17 april 2014 @ 14:41:00 #189
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138979022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:19 schreef theKiD het volgende:

[..]

LaPegatina is erg gaaf! Echt een feestband! die krijgen de tent wel aan het dansen :9

Mijn spullen zijn zo ver ingepakt. Tentjes liggen al klaar bij mijn ouders, alleen mijn slaapmatje is foetsie }:| Misschien dat mijn pa hem heeft opgeruimd.
Morgen laatste spullen inpakken, naar de kapper, en dan naar mijn ouders om de tentjes (en hopelijk mijn matje) op te halen en dan auf zum Skijndel :D
Vanmiddag eerst nog even een dienstje werken, en dan is het weekend! *O*

regen zuigt, maar alles beter dan vorig jaar, damn wat koud :(
Ik vond het vorig jaar zo sneu voor de paaspopgangers ;( Maar gelukkig was het nog leuk.

Volgens mij komt la pegatina onder foreign beggars. Wel jammer, maar dan liever pegatina :P Of het was een andere artiest
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 17 april 2014 @ 14:41:44 #190
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138979050
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Kijk wel erg uit naar Fritz Kalkbrenner, heeft erg fijne producties imo.
Wat voor muziek maakt die Fritz?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138979799
quote:
11s.gif Op donderdag 17 april 2014 14:41 schreef richolio het volgende:

[..]

Wat voor muziek maakt die Fritz?

Deephouse/techhouse.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 17 april 2014 @ 15:09:45 #192
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138979909
Accreditaties binnen, hotel binnen. Zin an *O*
pi_138980079
quote:
6s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Accreditaties binnen, hotel binnen. Zin an *O*

Zoiets?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 17 april 2014 @ 15:20:44 #194
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138980279
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets?
Haha, m'n eigen camera hotelletje :7
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 april 2014 @ 16:06:08 #195
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_138981680
jij gaat toch alleen voor Guus?
pi_138982001
Wel raar trouwens dat je geen gasflesjes mee mag nemen (die kleine blauwe).
  donderdag 17 april 2014 @ 16:26:01 #197
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138982156
Grote lens wel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 17 april 2014 @ 16:27:35 #198
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138982195
Hoe streng zijn ze met tassen checken? Ik en mijn buds hebben bier, maar zijn nog onder de 18.. Is er een grote kans dat het afgepakt wordt?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138982458
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef richolio het volgende:
Hoe streng zijn ze met tassen checken? Ik en mijn buds hebben bier, maar zijn nog onder de 18.. Is er een grote kans dat het afgepakt wordt?
Geen idee vorig jaar werd er niet op leeftijd gecontroleerd op de camping maar toen was die regel er niet. anders vragen of wat mensen van 18 jaar het bier mee willen nemen de camping op (er lopen er daar genoeg rond)
- Rudyard Kipling
pi_138983207
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 15:05 schreef Niveath het volgende:

[..]

Deephouse/techhouse.
Vind hem vocaal ook goed, maar dit is een DJ set volgens mij?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 17 april 2014 @ 17:15:56 #201
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138983681
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:06 schreef Tokus het volgende:
jij gaat toch alleen voor Guus?
Zeker :7

Al zal de nadruk niet op de bands liggen dit jaar.
pi_138986374
Tas ingepakt en uitgebreide douche genomen. Ik ben er klaar voor :D Is m'n eerste festival.
pi_138987397
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef richolio het volgende:
Dan mag jij heul geen bier drinken en bij je hebben }:|
*** Nul Dertien ***
pi_138988715
Hoe duur is het eten en drinken op Paaspop? Moet je muntjes kopen?
pi_138988878
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef Lenoire het volgende:
Dat is dit jaar voor niks :7 ^O^ Zit bij de toegangsprijs inbegrepen ^O^

Oftewel, daar kom je morgen vanzelf achter? :@

Muntjes, jazeker
*** Nul Dertien ***
pi_138989640
quote:
2s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:14 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat is dit jaar voor niks :7 ^O^ Zit bij de toegangsprijs inbegrepen ^O^

Oftewel, daar kom je morgen vanzelf achter? :@

Muntjes, jazeker
Ik vraag het voor mn vriend, hij weet niet hoeveel geld hij moet meenemen.
pi_138990557
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:33 schreef Lenoire het volgende:

[..]

Ik vraag het voor mn vriend, hij weet niet hoeveel geld hij moet meenemen.
Pinautomaat staat op het terrein ^O^
*** Nul Dertien ***
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 17 april 2014 @ 21:02:03 #208
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_138991053
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:09 schreef Lenoire het volgende:
Muntjes zijn verkrijgbaar aan de kassa's en kosten ¤2,50. Aan de kassa's kan je betalen met je PIN-pas en cash geld.

Biertje / fris etc een muntje per stuk.
  donderdag 17 april 2014 @ 21:05:02 #209
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138991210
quote:
6s.gif Op donderdag 17 april 2014 19:35 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dan mag jij heul geen bier drinken en bij je hebben }:|
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138991329
quote:
16s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:05 schreef richolio het volgende:

[..]

iets ze laaaw! :9

Maarre, als je morgen naar die groene tent toe komt, waar iemand voor zit, krijg je wel een biertje van me hoor 8-)
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:39:35 #211
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139001032
quote:
12s.gif Op donderdag 17 april 2014 21:07 schreef theKiD het volgende:

[..]

iets ze laaaw! :9

Maarre, als je morgen naar die groene tent toe komt, waar iemand voor zit, krijg je wel een biertje van me hoor 8-)
:D Ik zal vragen 'of jij die van Fok! met dat groene tentje bent' als ik iemand voor een groene tent zie zitten.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:39:46 #212
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139001038
Zin an!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 18 april 2014 @ 00:57:24 #213
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_139001376
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 april 2014 00:39 schreef richolio het volgende:

[..]

:D Ik zal vragen 'of jij die van Fok! met dat groene tentje bent' als ik iemand voor een groene tent zie zitten.
^O^ Ik zie je wel verschijnen ^O^
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:00:39 #214
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139003528
Dikke regen hiero.. -O- Rotterdam dan, Schijndel zal niet veel anders zijn.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_139003539
Hier in Breda schijnt de zon :) maar ligt ook wel een stukje van Schijndel vandaan.

Iedereen veel plezier en tot morgen/tot zondag!
pi_139003653
hier in veghel vlakbij Schijndel is het een blauwe lucht met zon.

ik heb er zin in
- Rudyard Kipling
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:12:00 #217
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139003659
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Hier in Breda schijnt de zon :) maar ligt ook wel een stukje van Schijndel vandaan.

Iedereen veel plezier en tot morgen/tot zondag!
Ik hoop dat de wolken niet richting die kant gaan dan :P En thanks! Jij ook alvast veel plezier :)

Nu moet ik straks weer een poncho dragen }:|
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:12:25 #218
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139003670
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:11 schreef DestroyerPiet het volgende:
hier in veghel vlakbij Schijndel is het een blauwe lucht met zon.

ik heb er zin in
Gelukkig!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_139003755
Je moet wel rekening houden met een buitje dit. Althans als je de weerberichten moet geloven.
pi_139003827
dit vind ik een beetje verwarrend

- Rudyard Kipling
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 18 april 2014 @ 09:29:02 #221
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_139003855
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:26 schreef DestroyerPiet het volgende:
dit vind ik een beetje verwarrend

vanaf 4 uur vanmiddag is het open, dus nu is het nog geen Paaspop inderdaad ;)
tenzij je de camping ook telt, dan wellicht wel
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:34:05 #222
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139003926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:29 schreef Tokus het volgende:

[..]

vanaf 4 uur vanmiddag is het open, dus nu is het nog geen Paaspop inderdaad ;)
tenzij je de camping ook telt, dan wellicht wel
Maar bij mij stond er in het klein 'ja' onder ;(

NEE

ja
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:34:39 #223
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139003942
Verwarrend indeed, my friend. Of het ligt aan de crappy mobiele versie :P
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_139003974
Jahaaaa. We weten dat niemand zin heeft in het volgende bericht. Maar toch. Even wat praktische info. Iedereen wilt immers snel naar binnen, toch? Door de NIX<18 regeling hebben we de ingang wat moeten aanscherpen. Kom niet voor verrassingen te staan, en lees de instructies eventjes door. Dan zien we jullie zometeen op de camping. Let's rock!

BEN JE 18 JAAR OF OUDER?
Camping:
> Heb je een 3 dagen-combi ticket én verblijf je op de camping? Laat beide tickets zien bij de camping en je ontvangt daar alvast je festival/campingbandje.
> Heb je een 2 dagen ticket en verblijf je op de camping? Dan ontvang je vanaf zaterdag op vertoon van beide tickets een festival/campingbandje.
> Heb je een campingticket en een dagkaart? Dan ontvang je op de camping een campingbandje. Bewaar je dagkaart voor bij de festivalentree.

Festival:
Bij de festivalentree is de linkerkant van de ingang gereserveerd voor 18+ . Let goed op de borden dag/combi-tickets En houd je legitimatiebewijs gereed!

BEN JE JONGER DAN 18 JAAR?
Camping:
Heb je een 3 dagen-combi ticket én verblijf je op de camping?
> Je hebt een los campingticket: Laat je campingticket zien bij de camping en je ontvangt daar alvast je campingbandje.
> Je hebt een Y&F Camping/festival ticket: Laat je ticket scannen voor een campingbandje en bewaar je ticket. Bij de festivalentree wordt dat weer gescand en ontvang je een festivalbandje.

Festival:
Bij de festivalentree is de rechterkant van de ingang gereserveerd voor 18- . Let goed op de borden dag/combi-tickets. En houd je legitimatiebewijs gereed!
Als je op de camping komt krijg je alléén je campingbandje. Bewaar je festivalticket dus goed! Die dien je bij de festivalentree om te wisselen voor je festivalbandje.
  vrijdag 18 april 2014 @ 09:42:03 #225
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139004075
Ik kom toch niet voor problemen te staan als mijn bier ontdekt wordt bij de ingang? :@ Het wordt gewoon weggegooid toch? Dan neem ik dat risico wel gewoon namelijk.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_139004366
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:42 schreef richolio het volgende:
Ik kom toch niet voor problemen te staan als mijn bier ontdekt wordt bij de ingang? :@ Het wordt gewoon weggegooid toch? Dan neem ik dat risico wel gewoon namelijk.
Zal gewoon worden ingenomen idd. Als ik het zo lees krijg je zo te zien wel een 18- bandje om. Dus zal je af en toe wat mensen om een biertje moeten vragen ;).
pi_139005143
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:42 schreef richolio het volgende:
h niet voor problemen te staan als mijn bier ontdekt wordt bij de ingang? Het wordt gewoon weggegooid toch? Dan neem ik dat risico wel gewoon namelijk.
ik denk dat het gewoon wordt weggegooid. wat je kunt doen is een gedeelte achterlaten in je wagen en daar later mee de camping op komen lopen. midden in de nacht gaan ze daar echt niet meer op controleren. maar ik verwacht dat het allemaal wel meevalt
- Rudyard Kipling
pi_139005291
Damn, nu krijg ik opeens zin in Kaiser Chiefs, maar wil Boys Noize ook zien. Dilemma's !!!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 18 april 2014 @ 11:15:12 #229
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139006439
Beetje van beide :Y

Ik ga zo die kant maar eens op.
pi_139006945
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beetje van beide :Y

Ik ga zo die kant maar eens op.
Ja ik ga overal is beetje een kijkje nemen. Veel plezier!
  vrijdag 18 april 2014 @ 14:00:12 #231
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139010721
Tentjes staan, bier is mee, zon brandt. ^O^ Veel plezier iedereen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_139013131
Veel plezier mensen! Geniet ervan :)
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 19 april 2014 @ 01:29:37 #233
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139035036
Functioneel dagje gehad *O*

zaterdag 19 april 2014 @ 01:34:24 #234
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_139035108
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Functioneel dagje gehad *O*

[ afbeelding ]
_O_ _O_
  zaterdag 19 april 2014 @ 01:58:02 #235
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139035507
Koud. Heel. Koud.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 20 april 2014 @ 10:02:40 #236
pi_139065841
The Prodigy _O_
  maandag 21 april 2014 @ 02:01:52 #237
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139100270
La Pegatina _O_ En als afsluiter net kneiter hard gefeest in de Resto Lounge *O* Kon niet beter.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 21 april 2014 @ 02:09:53 #238
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139100389
Vis weekend *O*

:+
  maandag 21 april 2014 @ 12:30:42 #239
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_139106149
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 01:58 schreef richolio het volgende:
Koud. Heel. Koud.
Jij bent vorig jaar niet geweest, dat hoor ik al :') Het was 's-nachts zelfs warm :{

Maar wat was the Prodigy een bak mee herrie :o En dan had ik nog oordoppen in ook :D

Beste verassing: Hans Teeuwen en the painkillers _O_
*** Nul Dertien ***
pi_139109777
Afgelopen dagen heeeel erg naar mijn zin gehad. De meeste zaken had Paaspop prima voor elkaar, zo waren er voldoende wc's en eetgelegenheden, de in- en uitstroom van de tenten ging ook prima. Verder een pluspunt dat er pendelbussen reden naar Den Bosch zodat we niet op de camping hoefden te staan. Minpunten zijn voor mij slechte akoestiek in de Apollo-tent,(ik kon niet alle liederen volgen/ de zang was niet te verstaan) en de aanwezigheid van maar één bar in de tenten, waardoor drinken halen tijdens optredens een hele tijdrovende klus was.

Helden van het weekend waren Boys Noize, Dr. Lektroluv, Fritz Kalkbrenner en The Prodigy. Mijn grootste teleurstelling was Marco V, voorheen maakte hij goede muziek, nu draait hij enkel echte knallers (categorie Zombienation).

Edit: het weer was overigens prima! Gen jas nodig gehad.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 april 2014 @ 14:59:23 #241
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_139110039
zo, het was weer leuk. Niet al teveel bands gezien, maar heb me er wel vermaakt. Het hoofdpodium heb ik geloof ik 2x gezien, ik was voornamelijk bij de Phoenix.

hier alvast een fototje van Halestorm:

Moderator / FOK!Fotograaf maandag 21 april 2014 @ 15:14:27 #242
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139110482
Met je goede baard.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 april 2014 @ 15:21:36 #243
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_139110709
PM me die foto ff (of een linkje), als je wil.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 21 april 2014 @ 15:22:09 #244
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139110727
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 15:21 schreef Tokus het volgende:
PM me die foto ff (of een linkje), als je wil.
Yes! Doe ik in de loop van komende dagen even, komt goed :Y
  maandag 21 april 2014 @ 16:45:30 #245
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_139113562
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 14:50 schreef Oidipous het volgende:
Afgelopen dagen heeeel erg naar mijn zin gehad. De meeste zaken had Paaspop prima voor elkaar, zo waren er voldoende wc's en eetgelegenheden, de in- en uitstroom van de tenten ging ook prima. Verder een pluspunt dat er pendelbussen reden naar Den Bosch zodat we niet op de camping hoefden te staan. Minpunten zijn voor mij slechte akoestiek in de Apollo-tent,(ik kon niet alle liederen volgen/ de zang was niet te verstaan) en de aanwezigheid van maar één bar in de tenten, waardoor drinken halen tijdens optredens een hele tijdrovende klus was.

Apollo, 3 of 4 barren
Restolounge (Bazzookas XL :D :7 ) Had ook minimaal 2 barren
Theater, 2
Phoenix weet ik niet zeker, maar dacht ook 2
Jack Daniels, 2

Dus.. viel al met al allemaal wel mee :) Of gewoon zoals ik doen, meer andere laten halen :@
*** Nul Dertien ***
pi_139114912
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef theKiD het volgende:

[..]

Apollo, 3 of 4 barren
Theater, 2
Jack Daniels, 2

Dus.. viel al met al allemaal wel mee :) Of gewoon zoals ik doen, meer andere laten halen :@
:'( :@

Wauw, wat slecht. :D
pi_139122296
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef theKiD het volgende:

[..]

Apollo, 3 of 4 barren
Theater, 2
Jack Daniels, 2

Apollo had er maar 1 maar die stond wat lastig neergezet vlak naast die VJ booth (die veel te groot was)?

La Pegatina en Band Skulls was ook vet. Maar het blijft een groot buurtfeest.
pi_139122767
Ook ik heb een heerlijk weekend gehad. Het weer was al fantastisch (maar na vorig jaar was het ook moeilijk om iets slecht weer te noemen ;) )
Op vrijdag heb ik niet zoveel bands gezien, alleen Bird of Joy wat erg tof klonk, en Guur Meeuwis, maar dat is niet mijn muziek dus vond ik een uur wel lang. Ik vond het einde wel tof, want als Brabander is het gewoon leuk om 'Brabant' mee te kunnen zingen met Guus :D
Zaterdag wilde ik heel veel zien, maar ik moest ook nog werken tussendoor, dus heb heel veel concerten maar half gezien. Maar eigenlijk was alles wel heel goed. Ik heb genoten van Band of Skulls, Blood Red Shoes, De jeugd van tegenwoordig, Triggerfinger vind ik altijd geweldig en wat een show gaven the Prodigy! Wat een drukte daar ook bij! Helemaal in het begin was het echt superdruk achterin waar ik stond, maar na een paar liedjes werd het wat rustiger, waardoor er meer ruimte was om te dansen en minder om me te ergeren aan alle bezoekers ;) Ik heb niet het hele optreden gezien, want daarna ben ik nog naar een stukje Go back to the zoo geweest, wat ik ook heel tof vond.
Op zondag heb ik een stukje Dewolff gezien wat erg vet was, maar helaas moest ik daarna weer werken ;) Daarna was ik gelukkig vroeg klaar met werken, waardoor ik bijna de hele show van Kensington en de Kaiser Chiefs heb gezien. Kensington kende ik niet echt (hun hits wel, maar wist heel niet dat die van hun waren), maar ik vond ze erg goed. Ze kregen de tent tot achterin aan het springen. Bij de Kaiser Chiefs stond ik helemaal vooraan en dit is het enige optreden dit weekend dat ik van begin tot eind heb kunnen zien. Door zo vooraan te staan vond ik het erg vet. En die zanger en die cameravrouw waren zo schattig samen. Nadat de zanger ging dansen met de cameravrouw heeft ze de rest van de show met een hele brede lacht staan filmen, zo lief!
En na alle optredens was er natuurlijk weer tijd voor gratis bier in de medewerkerstent :D (alhoewel dat dit jaar elke dag wel sneller op was dan voorgaande jaren had ik het idee).
pi_139122840
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Apollo had er maar 1 maar die stond wat lastig neergezet vlak naast die VJ booth (die veel te groot was)?

Apollo (de allergrootste tent) had toch 4 barren, 2 achteraan aan de zijkant en twee verder naar voren. De zanger van de Kaiser Chiefs heeft er zelfs nog op eentje staan zingen.
pi_139124437
Heerlijk weekend en dat weer was echt geweldig O+

Ik vond wel dat de inrichting van het terrein wat minder was qua opzet en alles ( wel blij dat de Boomshakalak weer normaal was ).
pi_139126103
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:44 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Apollo (de allergrootste tent) had toch 4 barren, 2 achteraan aan de zijkant en twee verder naar voren. De zanger van de Kaiser Chiefs heeft er zelfs nog op eentje staan zingen.
Eens Phoenix bedoel ik. Moet nog wennen aan die namen.
pi_139128430
Damn wat is een festival duur. Was m'n eerste keer, dus wist niet wat ik kon verwachten. Maar 2,50 voor een plakje ham is wel veel toch.
pi_139129005
Eerste keer Paaspop.. Top alleen het publiek is echt een lachertje. Weinig feest bij La Pegatina terwijl zij makkelijk een heel veld op Pinkpop op zaterdagmiddag aan de gang kregen. Daarnaast veel mensen die veel te druk zijn met appen, gesprekken etc. i.p.v. genieten van een show. Was voor mij toch wel een smet op mijn eerste Paaspop ervaring.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 21 april 2014 @ 23:14:28 #255
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139132148
Heeft er nog iemand naar me gezwaaid? Ik had een eendje op m'n zonnekap zitten :+
pi_139133979
Ronduit geniaal weekend gehad!
pi_139137903
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef lighted het volgende:
Daarnaast veel mensen die veel te druk zijn met appen, gesprekken etc. i.p.v. genieten van een show. Was voor mij toch wel een smet op mijn eerste Paaspop ervaring.
Dat is me ook wel opgevallen, het bleef toch wel een buurtfeestje.

De We Are Electric Stage was mooi aangekleed trouwens, maar heb het daar nauwelijks los zien gaan.
pi_139138610
Ook voor mij was het de eerste keer Paaspop, al met al toch een erg leuk weekend gehad.

Camping in principe goed geregeld, alleen het systeem dat je in het begin achter het afzetlint moest blijven daar ergerde ik me aan.

Verder terrein lekker compact dus zodoende veel dingen een gedeelte van kunnen zien. Weer zat lekker mee, maar wat ik hierboven ook lees; het publiek was allemaal wat tam.
pi_139138697
het was weer een prima feestje. hoogtepunten waren voor mij wel the prodigy, la pegatina en Kaiser Chiefs

ik heb overigens niks gemerkt van tam publiek maar ik stond dan ook meestal vooraan daar zat de sfeer er goed in.
- Rudyard Kipling
pi_139138713
La Pegatina was leuk, leuk ook met dat basketbal gebeuren.

O en ik heb nog even de Dutch Pro wrestling gezien in die restalounge tent :P. Wat was dat slecht zeg.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 22 april 2014 @ 10:15:10 #261
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_139138845
Ik vond de Metallica coverband best aardig :@
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2014 @ 11:32:22 #262
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_139140724
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
O en ik heb nog even de Dutch Pro wrestling gezien in die restalounge tent :P. Wat was dat slecht zeg.

zo slecht dat het leuk werd. Voor eventjes dan. Niet uren achter elkaar.
pi_139141021
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:32 schreef Tokus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo slecht dat het leuk werd. Voor eventjes dan. Niet uren achter elkaar.
Ben zelf best een worstel fan (WWE en dat soort shit :P). Het was wel eens grappig om in het echt te zien. Maar dat Nederlands commentaar erbij was niet om aan te horen :D.
  dinsdag 22 april 2014 @ 17:15:26 #264
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_139150932
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vond de Metallica coverband best aardig :@
^O^ ^O^
pi_139151497
Het "platte" vermaak bij de Loco Royale was ook erg leuk als afwisseling (mooie visuals daar), en de 90s Now op Zondag was echt een perfecte afsluiting, niet normaal die drukte daar!
pi_139167031
Weet iemand de titel van het laatste nummer van de set van La Pegatina :) kan het nergens vinden.
  woensdag 23 april 2014 @ 10:04:36 #267
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_139173441
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Weet iemand de titel van het laatste nummer van de set van La Pegatina :) kan het nergens vinden.
"er staat een paard in de gang" ^O^
*** Nul Dertien ***
pi_139174068
quote:
12s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:04 schreef theKiD het volgende:

[..]

"er staat een paard in de gang" ^O^
Nee :) die ken ik wel. Met al dat ge-oho oweejo er in :P.
  woensdag 23 april 2014 @ 10:38:52 #269
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_139174124
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee :) die ken ik wel. Met al dat ge-oho oweejo er in :P.
Gat Rumberu? :P Dat ge-oh komt niet in het liedje voor, maar bedoel je die?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_139174243
quote:
6s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:38 schreef richolio het volgende:

[..]

Gat Rumberu? :P Dat ge-oh komt niet in het liedje voor, maar bedoel je die?
Geen idee, het gaat me juist om dat ge-oh :') *)
  vrijdag 26 september 2014 @ 00:39:25 #271
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_144913386
Zin an.

Bijna al.

Of staat deze al in FES?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_144916657
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 00:39 schreef richolio het volgende:
Zin an.

Bijna al.

Of staat deze al in FES?
Je bent altijd vrij om een topic te openen natuurlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')