abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2013 @ 16:28:08 #76
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_124759322
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef ohnikua het volgende:
Ik snap wel wat hij bedoelt; ondanks dat La Pegatina prima eigen nummers heeft lag de aandacht volledig op het maken van een feestje. Dat deden ze wel met zoveel enthousiasme en overtuiging dat het goed uitpakte.
In dat geval is Frans Bauer dus de smartlappen bzb? Zijn aandacht schijnt ook helemaal te zijn gericht op het maken van een feestje.. Ook dat schijnt met zoveel overtuiging en enthousiasme gedaan te worden dat dat meestal goed uitpakt? :{w Nee, beetje onzin vergelijking imo :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  maandag 1 april 2013 @ 16:28:47 #77
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_124759342
Ow wacht! :D Ik heb m door :') 1 april _O-
*** Nul Dertien ***
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 april 2013 @ 17:06:10 #78
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_124760554
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef ohnikua het volgende:
Ik snap wel wat hij bedoelt; ondanks dat La Pegatina prima eigen nummers heeft lag de aandacht volledig op het maken van een feestje.
precies. en met tig man op het podium met wat toeters en dat soort shit.
mij kon het overigens niet lang boeien, dus ben ik bier gaan drinken backstage.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_124760913
dat is het mooie aan dit festival iedereen heeft een andere smaak en voor bijna alle smaken is er wel muziek op paaspop. ik heb van het begin tot het einde staan springen op La Pegatina erg leuk. ook echt tof dat ze op het einde met allemaal trommels het publiek inliepen om daar hun laatste lied te spelen.

trouwens je kunt van hun site een cd downloaden. (voor de liefhebbers)
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_124769616
Die kou was niet normaal. Helemaal het stuk tussen wakker worden en bij een optreden staan was ondragelijk. Wel weer erg genoten van de muziek en sfeer, helemaal niks mis mee!

Dat Bavaria is een slechte keuze geweest trouwens, mijn keel vind het maar niks.

[ Bericht 20% gewijzigd door kurk_droog op 02-04-2013 00:23:16 ]
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 22:00:51 #81
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_136187950
*Kick*

Over 3 maanden is de nieuwe editie en de line-up ziet er veelbelovend uit :9

2ManyDJs
‘‘77
Adje
Afterpartees
Andy Frasco
Band Of Skulls
Baskerville
Birth of Joy
Black Bottle Riot
Blaudzun
Bliksem
Blood Red Shoes
The Boxer Rebellion
Boys Noize
Candybar Planet
Chef’Special
Coely
Coldplace
Cut Copy
Dearworld
De Jeugd Van Tegenwoordig
DevilDriver
Die Lustige Schlagerfreunden
Digitalism DJ Set
Digitzz
DJ Fresh & Messy MC
Drenge
Dubioza Kollektiv
Eelke Kleijn
Erol Alkan
The Exploited
Franky Rizardo
Freddy & Bundy
Fritz Kalkbrenner
Gnučči
Gomes Garage Set
Guus Meeuwis
Halestorm
Hans Teeuwen & The Painkillers
The Hard Way
Hatebreed
Hoffmaestro
Javier Guzman
Jett Rebel
The Jillionaire
Kaiser Chiefs
Kensington
Knarsetand
La Pegatina
Maaike Ouboter
Marco V
MC Fit
Memphis Maniacs
Men In Coats
Michael Prins
Mightyfools
Miss Montreal
Mr. Polska
Mr. Probz
Navarone
Niels Geusebroek
Peter Pan Speedrock
The Prodigy
Public Service Broadcasting
Puggy
Quintino
Rob & Emiel
Sandra Van Nieuwland
Shermanology
The Skints
Sleepy Sun
Splendid
The Strypes
Taymir
Terror
Thomas Newson
Tribute 2 BobMarley
Triggerfinger

Ik ga zeker kaarten kopen :Y Prodigy _O_ Blaudzun O+ Kaiser Chiefs *O* Boxer Rebellion ^O^

Paaspop vindt dit jaar plaats van 18 tot 20 april.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_136188355
De line-up is echt fantastisch! Ik hoop dat ik er dit jaar weer als vrijwilliger mag werken (en dat ik dan mijn vrije uren kan plannen tijdens the prodigy, kaiser chiefs, band of skulls, triggerfinger en nog zoveel meer)
  Moderator vrijdag 31 januari 2014 @ 22:18:34 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_136188864
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Rearviewmirror het volgende:
De line-up is echt fantastisch! Ik hoop dat ik er dit jaar weer als vrijwilliger mag werken (en dat ik dan mijn vrije uren kan plannen tijdens the prodigy, kaiser chiefs, band of skulls, triggerfinger en nog zoveel meer)
Dat zou helemaal tof zijn ^O^ Ik neem aan als je er al een aantal jaren werkt dat je dan wel weer mag? Wanneer hoor je dat eigenlijk?

Even een vraagje: wij gaan waarschijnlijk alleen zaterdag en zondag, de line up van vrijdag is niet erg interessant. Kun je je tent dan nog ergens kwijt?
Edit: of een hostel in Den Bosch of Tilburg een optie? Gaan er 's avonds bussen?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 31 januari 2014 @ 22:39:44 #84
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136190108
quote:
6s.gif Op zondag 17 februari 2013 21:42 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik! :7

edit, 9e of 10e keer :D
:W :W
pi_136201665
heb allang early bird kaartjes gekocht. scheelt toch weer 15 euro voor de camping.

wel echt een toffe line up, en ik hoop dat het wat warmer weer is in vergelijking met vorig jaar
- Rudyard Kipling
pi_136259073
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zou helemaal tof zijn ^O^ Ik neem aan als je er al een aantal jaren werkt dat je dan wel weer mag? Wanneer hoor je dat eigenlijk?

Even een vraagje: wij gaan waarschijnlijk alleen zaterdag en zondag, de line up van vrijdag is niet erg interessant. Kun je je tent dan nog ergens kwijt?
Edit: of een hostel in Den Bosch of Tilburg een optie? Gaan er 's avonds bussen?
Waarschijnlijk krijg ik een paar weken van te horen te horen of ik er weer mag komen werken, maar ik ga er wel vanuit :)

Volgens mij is er op zaterdag meestal nog wel plek voor een tent, maar het is misschien wel een beetje zoeken/proppen.

Ik hoop wel dat het dit jaar (vooral 's nachts) niet zo ijskoud als vorig jaar wordt. Toen was de dauw op de tenten bevroren, evenals de lenzenvloeistof in mijn lenzenbakje.
pi_136267884
Ook maar weekendkaart gekocht... Veel bekenden die gaan. En Prodigy, 2many DJs, Fritz kalkbrenner en Boys Noize nog nooit gezien. Toch maar meepakken :)
pi_136276524
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef Rearviewmirror het volgende:

[..]

Waarschijnlijk krijg ik een paar weken van te horen te horen of ik er weer mag komen werken, maar ik ga er wel vanuit :)

Volgens mij is er op zaterdag meestal nog wel plek voor een tent, maar het is misschien wel een beetje zoeken/proppen.

Ik hoop wel dat het dit jaar (vooral 's nachts) niet zo ijskoud als vorig jaar wordt. Toen was de dauw op de tenten bevroren, evenals de lenzenvloeistof in mijn lenzenbakje.
Toilettas onderin de slaapzak, nergens last van :7 8-)
*** Nul Dertien ***
  maandag 3 februari 2014 @ 10:26:04 #89
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136276676
Werken op PaasPop :{ :{
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:36:52 #90
417552 mrsmith0331
continue as planned
pi_136380600
Geen vervelende line-up voor een mooi feestje!
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:27:20 #91
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138193489
Ik ben dit jaar ook van plan te gaan. :) Ik vraag me wel af wat voor sfeer er hangt. Een fijne, gezellige sfeer met fijne mensen? Is natuurlijk wel belangrijk :P Ik weet ook vrij weinig van Paaspop af, op de line-up na. (die line-up is wel echt heeel prima ^O^

The Prodigy, De Jeugd en Guus Meeuwis! Dus ik ben er wel bij waarschijnlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:33:04 #92
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138212937
En ik zie dat het al om 12, 1 en 2 uur stopt. Gaat het dan nog wel door op de camping? :{ Anders vind ik dat wel erg vroeg eigenlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:33:51 #93
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138212962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Lokquote :@
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138213221
De sfeer is erg relaxt. Er zijn zoveel verschillende tenten en stromingen dat werkelijk iedereen zich vermaakt. Een beetje zoals Lowlands maar vervang dan het hipsterachtige voor het Brabantse/boerachtige.

De camping gaat hier en daar nog wel door, beetje wat je zelf opzoekt (struin het caravan gedeelte af). Wij hebben vaak genoeg tot vijf ons eigen feestje bij de caravan gemaakt nog.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  woensdag 26 maart 2014 @ 23:43:47 #95
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_138213312
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef Niveath het volgende:
De sfeer is erg relaxt. Er zijn zoveel verschillende tenten en stromingen dat werkelijk iedereen zich vermaakt. Een beetje zoals Lowlands maar vervang dan het hipsterachtige voor het Brabantse/boerachtige.

De camping gaat hier en daar nog wel door, beetje wat je zelf opzoekt (struin het caravan gedeelte af). Wij hebben vaak genoeg tot vijf ons eigen feestje bij de caravan gemaakt nog.
Ik hou wel van dat brabantse/boerachtige. :P Maar het is niet zoals bij Lowlands, dat er een tent bij de campings staat die nog tot in de vroege uurtjes door gaat? Een beetje de feestjes zelf op zoeken eigenlijk, die mensen zelf maken? En mooi dat er een goede sfeer hangt ^O^ Had ook niet anders verwacht eigenlijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_138213480
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik hou wel van dat brabantse/boerachtige. :P Maar het is niet zoals bij Lowlands, dat er een tent bij de campings staat die nog tot in de vroege uurtjes door gaat? Een beetje de feestjes zelf op zoeken eigenlijk, die mensen zelf maken? En mooi dat er een goede sfeer hangt ^O^ Had ook niet anders verwacht eigenlijk
Ja de sfeer is veel minder 'gemaakt' en 'gezien en gezien worden' dan op andere festivals. Iedereen heeft gewoon drie dagen schijt aan alles en gaat naar de klote, of gaat juist de fan uithangen bij bandjes, ook prima.

Ja meer wat mensen zelf maken. Vorig jaar was er wel een kampvuur 's nachts maar weet echt niet tot hoe laat dat was. Geloof dat de tent wel altijd tot vier uur 's nachts open is zodat je altijd iets te eten kan halen. Een echte after-tent is er helaas niet, maar lekker gaan slapen een uur of 4 en vanaf 11 uur weer volle bak bier is dan ook zwaar genoeg mijns inziens haha.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_138215049
Het is mijn ogen, samen met Festyland, het gezelligste festival van het hele seizoen. Ons kent ons.

En inderdaad weinig hipsterachtig, 100% Brabant-achtig 8-) :7
*** Nul Dertien ***
pi_138215559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef Niveath het volgende:
Hihi, dat was twee jaar geleden ook mijn eerste indruk, en daar ben ik het nog wel mee eens.

En vorig jaar was inderdaad dat kampvuur 's nachts op de camping, en gezelligheid rondom die eettent. Maar daar heb ik niet zoveel van meegekregen want op het festivalterrein zelf was er nog volop feest voor ons in de vrijwilligerstent :)
pi_138217598
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef richolio het volgende:
En ik zie dat het al om 12, 1 en 2 uur stopt. Gaat het dan nog wel door op de camping? :{ Anders vind ik dat wel erg vroeg eigenlijk
op de camping gaat het altijd door er is altijd wel ergens een groep met een caravan die een aggegraat/accu hebben meegenomen om nog even door te feesten. gewoon zelf bier meenemen en dan komt het goed.

vorig jaar was het vanwege de extreme kou dat wel iets minder maar was het in de ontbijt/snack tent nog wel erg gezellig (was ook de enige plek waar het warm was) maar ik ga er vanuit dat het weer dit keer veel beter is
- Rudyard Kipling
pi_138218317
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef richolio het volgende:

[..]

:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')