In dat geval is Frans Bauer dus de smartlappen bzb? Zijn aandacht schijnt ook helemaal te zijn gericht op het maken van een feestje.. Ook dat schijnt met zoveel overtuiging en enthousiasme gedaan te worden dat dat meestal goed uitpakt?quote:Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef ohnikua het volgende:
Ik snap wel wat hij bedoelt; ondanks dat La Pegatina prima eigen nummers heeft lag de aandacht volledig op het maken van een feestje. Dat deden ze wel met zoveel enthousiasme en overtuiging dat het goed uitpakte.
precies. en met tig man op het podium met wat toeters en dat soort shit.quote:Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef ohnikua het volgende:
Ik snap wel wat hij bedoelt; ondanks dat La Pegatina prima eigen nummers heeft lag de aandacht volledig op het maken van een feestje.
Dat zou helemaal tof zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Rearviewmirror het volgende:
De line-up is echt fantastisch! Ik hoop dat ik er dit jaar weer als vrijwilliger mag werken (en dat ik dan mijn vrije uren kan plannen tijdens the prodigy, kaiser chiefs, band of skulls, triggerfinger en nog zoveel meer)
Waarschijnlijk krijg ik een paar weken van te horen te horen of ik er weer mag komen werken, maar ik ga er wel vanuitquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou helemaal tof zijnIk neem aan als je er al een aantal jaren werkt dat je dan wel weer mag? Wanneer hoor je dat eigenlijk?
Even een vraagje: wij gaan waarschijnlijk alleen zaterdag en zondag, de line up van vrijdag is niet erg interessant. Kun je je tent dan nog ergens kwijt?
Edit: of een hostel in Den Bosch of Tilburg een optie? Gaan er 's avonds bussen?
Toilettas onderin de slaapzak, nergens last vanquote:Op zondag 2 februari 2014 21:16 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg ik een paar weken van te horen te horen of ik er weer mag komen werken, maar ik ga er wel vanuit![]()
Volgens mij is er op zaterdag meestal nog wel plek voor een tent, maar het is misschien wel een beetje zoeken/proppen.
Ik hoop wel dat het dit jaar (vooral 's nachts) niet zo ijskoud als vorig jaar wordt. Toen was de dauw op de tenten bevroren, evenals de lenzenvloeistof in mijn lenzenbakje.
Ik hou wel van dat brabantse/boerachtige.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef Niveath het volgende:
De sfeer is erg relaxt. Er zijn zoveel verschillende tenten en stromingen dat werkelijk iedereen zich vermaakt. Een beetje zoals Lowlands maar vervang dan het hipsterachtige voor het Brabantse/boerachtige.
De camping gaat hier en daar nog wel door, beetje wat je zelf opzoekt (struin het caravan gedeelte af). Wij hebben vaak genoeg tot vijf ons eigen feestje bij de caravan gemaakt nog.
Ja de sfeer is veel minder 'gemaakt' en 'gezien en gezien worden' dan op andere festivals. Iedereen heeft gewoon drie dagen schijt aan alles en gaat naar de klote, of gaat juist de fan uithangen bij bandjes, ook prima.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat brabantse/boerachtige.Maar het is niet zoals bij Lowlands, dat er een tent bij de campings staat die nog tot in de vroege uurtjes door gaat? Een beetje de feestjes zelf op zoeken eigenlijk, die mensen zelf maken? En mooi dat er een goede sfeer hangt
Had ook niet anders verwacht eigenlijk
Hihi, dat was twee jaar geleden ook mijn eerste indruk, en daar ben ik het nog wel mee eens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef Niveath het volgende:
De sfeer is erg relaxt. Er zijn zoveel verschillende tenten en stromingen dat werkelijk iedereen zich vermaakt. Een beetje zoals Lowlands maar vervang dan het hipsterachtige voor het Brabantse/boerachtige.
op de camping gaat het altijd door er is altijd wel ergens een groep met een caravan die een aggegraat/accu hebben meegenomen om nog even door te feesten. gewoon zelf bier meenemen en dan komt het goed.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef richolio het volgende:
En ik zie dat het al om 12, 1 en 2 uur stopt. Gaat het dan nog wel door op de camping?Anders vind ik dat wel erg vroeg eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |