Ik hoop het ook en verwacht het eigenlijk ook dat het droog blijft. Het liefst gewoon geen wind, droog en een zonnetjequote:Op maandag 25 maart 2013 09:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik hoop wel dat het grotendeels droog blijft. op kou kun je je eigen kleden. maar regen daarentegen is een stuk minder.
het weerbericht ziet er niet heel slecht uit.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop het ook en verwacht het eigenlijk ook dat het droog blijft. Het liefst gewoon geen wind, droog en een zonnetje
Klopt, hoewel er elke dag iets anders staat daar. Hopelijk uiteindelijk op zonnigquote:Op maandag 25 maart 2013 12:43 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
het weerbericht ziet er niet heel slecht uit.
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Schijndel/4058658
kans op een klein beetje regen maar niet heel veel
Vraagje, hoe kan je met de auto voor de ingang van de camping komen? Dit i.v.m. een grote 10 persoonstent die we hebben...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:40 schreef ohnikua het volgende:
Ik ga vanavond al, morgen als vrijwilliger op de camping werken van 9 tot 9 en verder gratis daar. Heb er zeker ook zin in, maar vrees de kou.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:40 schreef Tokus het volgende:
jammer dat Kane om 1 uur 's nachts speelt. Als ze nou om 2 uur zouden spelen zou de klok gelijk vooruit gaan en konden ze gelijk weer stoppen.
Heb beetje het zelfde gevoel inderdaad. Het is inderdaad een uit te hand gelopen braderiefeest geworden. Maar heb toch nog wel wat leuks gezien, maar betwijfel of ik andere jaren ook ga.quote:Op maandag 1 april 2013 09:54 schreef ohnikua het volgende:
Oef, nee, dit was simpelweg veel te koud voor een festival. Vooral de nachten waren niet te doen in een tentje, zondag eind van de middag maar naar huis gegaan.
Daarnaast voor mij teveel een buurtfeest waar ik niet helemaal thuis hoorde, maar daar kan ik het festival niet op afrekenen (behalve dat ik zelf niet snel nog eens zal gaan).
Mozes and the Firstborns, Dio en Mister & Mississipi waren goed.
ik heb er een paar nummers van gezien, en het kwam op mij over als een spaanse Band Zonder Banaan.quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef DestroyerPiet het volgende:
ook la pegatina was een positieve verassing wat was dat een leuk feestje.
Nee.. gewoon neequote:Op maandag 1 april 2013 14:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb er een paar nummers van gezien, en het kwam op mij over als een spaanse Band Zonder Banaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |