Het festival is op vrijdag open vanaf 16.00-24.00, maar de camping is al open vanaf 9 uur 's ochtendsquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:36 schreef Sino_Ganti het volgende:
Dit jaar ook maar voor het eerst naar Paaspop toe, goede verhalen gehoord en gelezen.
Kan iemand mij vertellen bij aankomst, hoe laat het open is etc?
Wie is er ingevuld dan? En er zijn nog best wat plekken leeg trouwens. En ik vind het stiekem jammer dat er in de Stardust tent niets meer is na 2ManyDJs. Overigens zijn er nog best veel dingen te doen buiten de Timetable om, zoals Boomshakalaksoundsystem en ClubLebowski.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:37 schreef richolio het volgende:
Ik zie trouwens dat de 'to be announced' voor zondag al weer ingevuld isWant ik zie m niet meer staan, dus er is een artiest voor in de plaats gekomen
Welke weet ik alleen niet. Er is nog wel een plaats open voor de zaterdag. Hoop dat het een beetje een toffe artiest wordt. Of hebben we het wel zo'n beetje gehad nu?
Ik weet niet wie er ingevuld is.. En ik zag nog maar een open plekquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:44 schreef Niveath het volgende:
[..]
Wie is er ingevuld dan? En er zijn nog best wat plekken leeg trouwens. En ik vind het stiekem jammer dat er in de Stardust tent niets meer is na 2ManyDJs. Overigens zijn er nog best veel dingen te doen buiten de Timetable om, zoals Boomshakalaksoundsystem en ClubLebowski.
Haha dat is een gaaf tentje echt precies midden op het terrein met alleen maar chille muziek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er ingevuld is.. En ik zag nog maar een open plekWat Boomshakalakasoundsystem dan? Het klinkt nu al vet haha
Lebowski bowlingbaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:44 schreef Niveath het volgende:
[..]
Wie is er ingevuld dan? En er zijn nog best wat plekken leeg trouwens. En ik vind het stiekem jammer dat er in de Stardust tent niets meer is na 2ManyDJs. Overigens zijn er nog best veel dingen te doen buiten de Timetable om, zoals Boomshakalaksoundsystem en ClubLebowski.
Heerlijke muziek. 2 jaar geleden mij goed vermaakt daar. Afgelopen jaar eigenlijk niet geweest ivm de andere opzet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef Niveath het volgende:
[..]
Haha dat is een gaaf tentje echt precies midden op het terrein met alleen maar chille muziek.
Shit!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Kaiser Chiefs/Boys Noize/Black Sun Empire
Alle tenten zijn vrij dicht bij elkaar, je kan heel snel van de ene naar de andere tent lopen, behalve misschien de theatertent, die is volgens mij wel een stuk van de andere podia af. Maar ik weet niet of ze nog dingen veranderen dit jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe zijn de loop afstanden daar?
Misschien dat ik sommige dingen 50/50 mee pak. En als het echt goed genoeg is dan blijf ik gewoon lekker staan.
Allemaal lekker compact. Vooral Roxy en Stardust is tegenover elkaar, komt altijd zeer goed uit. En naast de Stardust staat de Bavaria tent. De mainstage is aan het uiteinde maar ook prima te doen in een zucht.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe zijn de loop afstanden daar?
Misschien dat ik sommige dingen 50/50 mee pak. En als het echt goed genoeg is dan blijf ik gewoon lekker staan.
Ik verwacht bij The Prodigy inderdaad ook dat het echt (te) druk gaat zijn. Maar loop in de drukke tenten gewoon helemaal om het publiek heen. Je komt in de Apollo bijvoorbeeld aan de zijkant binnen. Helemaal aan de andere kant is het dan vaak veel rustiger want daar is geen in/uitgang. In de overige tenten is er over het algemeen altijd plaats genoeg, gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Thanks, dat is wel fijn. En zijn tenten groot genoeg? Want ik verwacht dat een beetje alles wel naar The Prodigy gaat?
Springen ze dan ook tegen elkaar aan enz?quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het gedeelte waar de fotografen en fotogravinen (waarom is dit geen goed Nederlands?) staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |