Yes wel zin in, maar zoals gezegd ben ik er pas vanaf zaterdag erbij. Benieuwd of het wat gaat wordenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:58 schreef richolio het volgende:
Nog een dagje te gaan. Zin in iedereen? Ga vandaag ff inkopen doenEn een pop up tentje kopen, zo'n normale tent gaat m nooit meer worden.
Ik ookquote:Op donderdag 17 april 2014 12:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Yes wel zin in, maar zoals gezegd ben ik er pas vanaf zaterdag erbij. Benieuwd of het wat gaat worden.
Zaterdag + Zondag ja. De paar zekerheidjes in mijn programma zijn 2 Many Dj's + The Prodigy & Fritz Kalkbrenner + Boys Noize. Verder denk ik overal een beetje rondkijken, op het gemakje. Niet te gekquote:Op donderdag 17 april 2014 12:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ookDus je bent er ook op de zondag bij? Of ga je later weer weg?
gelukkig zijn de podia allemaal indoors.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:31 schreef Sino_Ganti het volgende:
Mijn grootste vijand gaat het weer worden vrees ik, vooral tegen morgen zie ik wel een beetje op. Regen en een festival gaan bij mij niet samen..
Dat is inderdaad een pluspunt, maar je tent opzetten in de regen is niet zo lekekr.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
gelukkig zijn de podia allemaal indoors.
Relaxedquote:Op donderdag 17 april 2014 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zaterdag + Zondag ja. De paar zekerheidjes in mijn programma zijn 2 Many Dj's + The Prodigy & Fritz Kalkbrenner + Boys Noize. Verder denk ik overal een beetje rondkijken, op het gemakje. Niet te gek. En savonds lekker thuis slapen
.
La Pegatina op Lowlands gezien ja, is wel leuk hoor. Een typische "feest" band dat wel. Dus je hoeft geen hoogstaande muziek te verwachten. Maar krijgen de boel meestal wel aan de gang.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef richolio het volgende:
[..]
RelaxedThe Prodigy is ook een grote zekerheid voor mij
Ook La Pegatina denk ik, vast wel eens gezien jij? Is het wat?
Vraag me af wat er zaterdagnacht staat bij de tenten op go back to the zoo en prodjgy na.. Niet veel denk ik..
LaPegatina is erg gaaf! Echt een feestband! die krijgen de tent wel aan het dansenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:12 schreef richolio het volgende:
[..]
RelaxedThe Prodigy is ook een grote zekerheid voor mij
Ook La Pegatina denk ik, vast wel eens gezien jij? Is het wat?
Vraag me af wat er zaterdagnacht staat bij de tenten op go back to the zoo en prodjgy na.. Niet veel denk ik..
Ik vond het vorig jaar zo sneu voor de paaspopgangersquote:Op donderdag 17 april 2014 13:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
LaPegatina is erg gaaf! Echt een feestband! die krijgen de tent wel aan het dansen![]()
Mijn spullen zijn zo ver ingepakt. Tentjes liggen al klaar bij mijn ouders, alleen mijn slaapmatje is foetsieMisschien dat mijn pa hem heeft opgeruimd.
Morgen laatste spullen inpakken, naar de kapper, en dan naar mijn ouders om de tentjes (en hopelijk mijn matje) op te halen en dan auf zum Skijndel![]()
Vanmiddag eerst nog even een dienstje werken, en dan is het weekend!![]()
regen zuigt, maar alles beter dan vorig jaar, damn wat koud
Wat voor muziek maakt die Fritz?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Kijk wel erg uit naar Fritz Kalkbrenner, heeft erg fijne producties imo.
quote:
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Accreditaties binnen, hotel binnen. Zin an
Haha, m'n eigen camera hotelletjequote:
Geen idee vorig jaar werd er niet op leeftijd gecontroleerd op de camping maar toen was die regel er niet. anders vragen of wat mensen van 18 jaar het bier mee willen nemen de camping op (er lopen er daar genoeg rond)quote:Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef richolio het volgende:
Hoe streng zijn ze met tassen checken? Ik en mijn buds hebben bier, maar zijn nog onder de 18.. Is er een grote kans dat het afgepakt wordt?
Vind hem vocaal ook goed, maar dit is een DJ set volgens mij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |