Ja was niet met aanstaande bruisparen. Dat was de Honnymoonkwis.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:56 schreef lady-wrb het volgende:
dat was toch niet met die bruidsparen?
voornamelijk ron zelf, neem ik aan?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Zitten hier echt mensen op te wachten?
En waarom die zoon er weer bijquote:Op donderdag 20 december 2012 13:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voornamelijk ron zelf, neem ik aan?
En bedankt, nu zit dat in mijn hoofdquote:Op donderdag 20 december 2012 10:49 schreef Malahide het volgende:
Niks over Bella Beer in dat bericht.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat Ron geld nodig heeft. Hier zit een luchtje aan.
quote:Rick Brandsteder vindt het vervelend dat hij een bekende Nederlander is. Dat geeft de SBS 6-presentator aan in TROS Kompas. Brandsteder houdt naar eigen zeggen helemaal niet van aandacht. “Ik ben niet iemand die heel blij is dat hij op tv is.
nog even dan krijgen we de wiekentkwis ook weer terugquote:Op donderdag 20 december 2012 18:51 schreef Copycat het volgende:
Dit is de Show, Show, Showbizquiz
Met alles over de showbusiness
En denk je wel eens oh oh oh
Dat geeft niet want het is maar show.
Godver. Zaterdagavonden uit je jeugd maken meer kapot dan je lief is.
is dat niet die zoon met dat kookprogramma? wie is de chef geloof ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:47 schreef Karina het volgende:
Hij kan waarschijnlijk niks andersAl weet ik niet of hij dit wel kan, volgens mij heb ik nog nooit een programma met hem gezien.
Geen idee, ik heb het heel af en toe gekeken maar de presentator is me niet echt bijgeblevenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat niet die zoon met dat kookprogramma? wie is de chef geloof ik.
is best een leuk programma, zolang dat kwalletje niet in beeld is
Ja. Met Simon Tahamata. En Sjakie Swart.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef lady-wrb het volgende:
nog even dan krijgen we de wiekentkwis ook weer terug
(was dat nou met die caviabak? )
en andré van duinquote:Op donderdag 20 december 2012 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Met Simon Tahamata. En Sjakie Swart.
Liepen ze nooit in de duizend gulden.quote:
Waarmee?quote:
het kan nog hoor, fred oster is oud maar nog niet doodquote:Op donderdag 20 december 2012 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liepen ze nooit in de duizend gulden.Terwijl ze daar de wortels achter hadden gelegt.
De slechtste showmaster ever. Kouwe kikker.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het kan nog hoor, fred oster is oud maar nog niet dood
http://nl.wikipedia.org/wiki/AVRO%27s_Wie-kent-kwis
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het heel af en toe gekeken maar de presentator is me niet echt bijgeblevenEn de Wiekentkwis was met de cavia's inderdaad. Mag vast niet meer nu, dierenmishandeling
nee! nee! nee!quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:17 schreef Bundesrepublik het volgende:
een van de beste liedjes ooit.
En waar hebben die het van "geleend"?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef Grunsfan het volgende:
Hmm. Vragen over showbizz, twee teams van bekende nederlanders met een captain, een 'enthousiaste publiekstribune', de winnende tribune gaat naar huis met een prijs..... Waar heb ik dit toch eerder gezien bij de concurrent?
Wel Dr. van Nijenrode. Kan goed een showmaster spelen. Intelligente man.quote:Op maandag 24 december 2012 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
Ron B. 1 keer meegemaakt tijdens een tv-opname. Zodra de camera uitgaat, verdwijnt ook die neplach van hem. Rare man.
Dat is heel SBS6quote:
Je smaak is gegroeid.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Tja en vroeger vond ik dit hardstikke leuk
En nu heb je het licht gezien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Tja en vroeger vond ik dit hardstikke leuk
Zolang zijn gulp dicht is vind ik alles bestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Ron doe je jasje dicht, dit is echt geen porem.
Kijk ik eigenlijk nooit. Matthijsquote:
whehehhequote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang zijn gulp dicht is vind ik alles best
Hij praat nog steeds of ie soep eet op z'n Japans.quote:
Alle Fok!kers bij elkaar hebben minder alcohol op dan Ronquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
wie zou er meer dronken zijn.. Fok!kers in dit topic.. of ron?
Dat vind ik ook best vermakelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef Pheno het volgende:
Dit valt toch in de categorie Ik hou van Holland? Ook al zo'n tenenkrommend programma?
Nooit gezien maar ik denk het wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef Pheno het volgende:
Dit valt toch in de categorie Ik hou van Holland? Ook al zo'n tenenkrommend programma?
Bij wie ben ik moest ik wel om hem lachenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:42 schreef JaneDoe het volgende:
de humor van ron is er niet op vooruit gegaan sinds laat ze maar lachen
Ik vind het nu al leukquote:
ik herkende er best veelquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
Dit is best lastigIk weet al die namen niet.
Ik heet Ron, wat denk je zelfquote:
Nou, nu je het zegtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:47 schreef Adelante het volgende:
Rick gaat Ron al aardig achterna qua buikomvang:P
Ja maar dat weggeven zelfhouden snapte ik eerst niet helemaal, maar kwartje is gevallanquote:
En dat weet ze dan wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:54 schreef Adelante het volgende:
Oh ja, Rebecca Loos, die deed toen ook nog wat voor SBS
Ja of een kassameisje gaat staan uitschelden als iets niet in de bonus blijkt te zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:55 schreef Stickertje het volgende:
dat is volgens mij zo'n tokkie dat midden op de weg gaat staan te schelden
ik heb nog nooit van die film gehoord...quote:
Neuh ik ook nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van die film gehoord...
En dan zijn zeker 100 mensen familie en vriendenquote:
quote:
Huhquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef Adelante het volgende:
ja die man verliest dat waterspel dus
waren herenschoenen die er in gingenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Tomatensoep was leuker bij de Honeymoonkwis.
gewoon terugbrengen de honeymoonquizquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]als ze zich probeerde vast te houden voordat ze vielen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
gewoon terugbrengen de honeymoonquiz
Ik hoop gescript...je gaat toch niet jezelf opgeven voor zoietsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat vreemdgaanprogramma serieus of gescript?
Nou ik hoop echtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop gescript...je gaat toch niet jezelf opgeven voor zoiets
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop gescript...je gaat toch niet jezelf opgeven voor zoiets
Ja voor ons is echt leuker, maar dat is wel een nieuw dieptepunt voor de mensheidquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik hoop echtmaar dat zal wel niet.
Nou dat scheidingsprogramma kwam ook wel in de buurtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja voor ons is echt leuker, maar dat is wel een nieuw dieptepunt voor de mensheid
978quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:04 schreef Adelante het volgende:
Chimpansee vertelt door Carice van Houten, ik voorspel niet veel bezoekers
Dat had ik bij het schoonspringenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
En toch he, lijkt het me wel kicken om een keer te doen dat schansspringen.
Eerst B-ster wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
En toch he, lijkt het me wel kicken om een keer te doen dat schansspringen.
Ja dat al helemaal.quote:
Dat is ook echt een parel van een programma eigenlijkquote:
Kijken met heel Fokquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ook echt een parel van een programma eigenlijk.
Ze gebruikten zo'n nagemaakte fakeversiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook maar het klonk anders
Oh vandaar. Origineel mocht zeker niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze gebruikten zo'n nagemaakte fakeversie
komt er nog een goede film op?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een schijtdom programma trouwens, ik ga film kijken
het programma is niet camp genoeg..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een schijtdom programma trouwens, ik ga film kijken
Dat is een gavequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:11 schreef Adelante het volgende:
het ronnetje in huis... godver wat een slechte grappen
Ze proberen een beetje het tandenborstel idee na te doen en dat is mislukt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het programma is niet camp genoeg..
Ik zie dat The Thomas Crown Affair net is begonnen, dus ga zo ook zappenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een HTPC en een NAS vol films dus ik zie wel
Tietenschietenquote:
Serieus...dat gai k niet uitzittenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Stickertje het volgende:
wtf, dit programma duurt tot 23.00
Ja en de uitslag hebben ze al laten zien in de preview voor de reclamequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:14 schreef Stickertje het volgende:
wtf, dit programma duurt tot 23.00
ik ook nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus...dat gai k niet uitzitten
Het is andersom he? Showbizzkwis is al heel oudquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef zoem het volgende:
Dit programma lijkt op een slecht aftreksel van IHVH.
Ja, eigenlijk wel. Maar IHVH heeft veel meer sfeer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is andersom he? Showbizzkwis is al heel oud
Kijk ik nooit, ik vind dat vreselijk, dit trek ik nog welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar IHVH heeft veel meer sfeer.
nou ehhhh ja ehhhhhquote:
Ja, vond ik ook al.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef zoem het volgende:
Nu ik er zo over nadenk lijkt dit programma ook weer veel op Jongens tegen de Meisjes.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
ik trek het niet langer...![]()
morgen benieuwd naar de kijkcijfers
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:21 schreef Stickertje het volgende:
![]()
ik trek het niet langer...![]()
morgen benieuwd naar de kijkcijfers
andre had je goedquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is een beetje een foto van een boom laten zien en zeggen dat het een boekenkast is.
Zou Ron moeten wetenquote:
Volgens mij ook uit de SBQ van toen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is wel een leuk spel. Zou ook goed pasen in Ik Houd van Holland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |