Dat dus, nee dankjequote:Op donderdag 20 december 2012 01:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Een mannelijk lid in je smoel
Maar vooral: voor de tweede keer al rond dit tijdstip. Die samenstellers zitten zelf te slapen oid, je kan nu zoveel origineler wezen in programmering...quote:
Lullige laatste woordenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Een mannelijk lid in je smoel
Wie doen het dit jaar dan eigenlijk, toch niet roosmarijn gok ik ivm de andere taken?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:15 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Maar vooral: voor de tweede keer al rond dit tijdstip. Die samenstellers zitten zelf te slapen oid, je kan nu zoveel origineler wezen in programmering...
Voor.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik stel voor om die 360-camera ook in de studio in Hilversummie te hangen.
Erg leuk voor de inkijk ook...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Y M C Grmmlbbblll ?quote:
Roos doet dat sowieso al een poos niet meer.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wie doen het dit jaar dan eigenlijk, toch niet roosmarijn gok ik ivm de andere taken?
Voor de gasten dan, qua DJ's is er nog maar weinig te bekijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Erg leuk voor de inkijk ook...
Speciaal voor Stenders, vindt ie leuk.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:15 schreef Qunix het volgende:
:
Ow okequote:Op donderdag 20 december 2012 01:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Roos doet dat sowieso al een poos niet meer.
Omdat ik beelddenkend ben en bij mij er allemaal beelden of video's in mijn hoofd gaan afspelen en die visuele effecten zijn tof dus ik wil ook jullie meel aten genieten van iets van sfeer beelden. Noem me een soort VJ.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vraag ik niet. Mijn vraag is "waarom"?
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Y M C GVD IK ZEI NOG ZOOOO....mggflllfglll
Hij is nog zachter dan een net geschoren balzak, die man.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:18 schreef De_Nater het volgende:
Krabbelt ie ook nog terug, die gers'Niet helemaal kaal heh'
Oh. Wat wij vervelend vinden is de hoeveelheid en wat voor soort plaatjes. Maar je nu dit uitlegt snap ik wel ongeveer wat in je hoofd afspeelt.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik beelddenkend ben en bij mij er allemaal beelden of video's in mijn hoofd gaan afspelen en die visuele effecten zijn tof dus ik wil ook jullie meel aten genieten van iets van sfeer beelden. Noem me een soort VJ.
Flinke jaap in zn bakkesquote:Op donderdag 20 december 2012 01:18 schreef Moody het volgende:
Voor de gein z'n wenkbrauwen ook wegscheren.
Dat zou dan wel weer heldhaftig zijn, live je edele delen laten scheren.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:18 schreef IPA het volgende:
[..]
Hij is nog zachter dan een net geschoren balzak, die man.
Is leuk hoor .. dat je met iemand praat en dan opeens scene's van the big bang theory langs komenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh. Wat wij vervelend vinden is de hoeveelheid en wat voor soort plaatjes. Maar je nu dit uitlegt snap ik wel ongeveer wat in je hoofd afspeelt.
Kun je beter nuchter op je zolderkamer zittenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:18 schreef Pino112 het volgende:
Dan sta je in het Glazen Huis, ben je (half) dronken.
Die gast van gister bij de mic was anders ook best vermakelijk...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:18 schreef Pino112 het volgende:
Dan sta je in het Glazen Huis, ben je (half) dronken.
Jaren 90 enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is leuk hoor .. dat je met iemand praat en dan opeens scene's van the big bang theory langs komen
Mooie traan uitsnijden. Goed voor z'n imagoquote:Op donderdag 20 december 2012 01:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Flinke jaap in zn bakkes
Kan ie alleen maar knapper van worden
Twee jaar geleden nog in het echt gezien, maar het waren allemaal jonge ventjes. Mét haar op hun kopquote:
Ga je serieus hier op lopen haten?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:20 schreef Snowballed het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind.... dit of jannes...
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:21 schreef Franktastic1984 het volgende:
Breaking News
Gers beweegt!
+1, zijn tegenwoordig 4 groepen ofzo, en ze zijn allemaal Nepper dan Nep.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Twee jaar geleden nog in het echt gezien, maar het waren allemaal jonge ventjes. Mét haar op hun kop![]()
Jeuk doet veel.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:21 schreef Franktastic1984 het volgende:
Breaking News
Gers beweegt!
Ja er heeft een kleine bandwissel plaatsgevonden....quote:Op donderdag 20 december 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Twee jaar geleden nog in het echt gezien, maar het waren allemaal jonge ventjes. Mét haar op hun kop![]()
Ik was tijdje terug naar een party waar de party animals ook kwamen..quote:Op donderdag 20 december 2012 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:20 schreef Snowballed het volgende:
ff kijken of ze het ook tegelijk kunnenquote:
FM ftw.quote:
Nepper dan nep, strakker dan strakquote:Op donderdag 20 december 2012 01:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+1, zijn tegenwoordig 4 groepen ofzo, en ze zijn allemaal Nepper dan Nep.
Neu maar ik vind t echt niets...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga je serieus hier op lopen haten?
Dankje, inkoppertje leek me het alquote:Op donderdag 20 december 2012 01:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nepper dan nep, strakker dan strak
Dit is sowieso beter dan Jannesquote:Op donderdag 20 december 2012 01:20 schreef Snowballed het volgende:
Zoveel, ja? Flauw...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
+1, zijn tegenwoordig 4 groepen ofzo, en ze zijn allemaal Nepper dan Nep.
Het leken de zonen te zijn van de toenmalige heren. Was wel een leuk optreden hoor, maar bah, wat een broekiesquote:Op donderdag 20 december 2012 01:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja er heeft een kleine bandwissel plaatsgevonden....![]()
Nederland 3 jongûhquote:
Waar luister jij graag naar dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:22 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Neu maar ik vind t echt niets...
Precies!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom 3FM niet een fatsoenlijke 1080P youtube fixt.
We hebben vast dezelfde gezienquote:Op donderdag 20 december 2012 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was tijdje terug naar een party waar de party animals ook kwamen..sowieso zit er geen 1 van de originele er meer bij maar ze zetten letterlijk een cd'tje op en gaan dat met zijn 4 als een blije boyband met wat teveel red bull op daar staan 'hakken' ..
aanfluiting van jewelste.
Kaler dan kaalquote:Op donderdag 20 december 2012 01:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nepper dan nep, strakker dan strak
Dit is al 10 x beter... bijvquote:Op donderdag 20 december 2012 01:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar luister jij graag naar dan?
Zoiets tenminste, je boekt de party animals en dan moet je maar afwachten welke 4 (of 3, 5, 6) er op komen dagen en of ze er iets van kunnenquote:
Supergabber !!!!!quote:
Omdat ze geen fatsoenlijke servers kunnen regelen en de mensen kunnen opleiden om het te beheren?quote:
Met nadruk op was.quote:
maar ik zal niet stoppen, want ik wil meerquote:Op donderdag 20 december 2012 01:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn lichaam zegt mij ohoohooooo
12/1 hier en ik heb nog 0 seconden last gehad.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Omdat ze geen fatsoenlijke servers kunnen regelen en de mensen kunnen opleiden om het te beheren?
UPC 60/6.
Ja, dat hebben we.. echt triest gewoon.. "HUP HUP EINDJE.. GAAN WE LOS? EINDJE GA HAKKEN" .. houd je kutsmoel manquote:Op donderdag 20 december 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
We hebben vast dezelfde gezien![]()
Een van de jongens staat af en toe in zijn microfoon te blaten en dat is het
Nouja, als het is was, zou het nog wel meer op festivals mogen komen... Maar ik ben er wel op uitgekeken...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja, want als het "is" was, lag ik nu niet op de bank
Ow oke dat wist ik niet, best netjes dusquote:Op donderdag 20 december 2012 01:25 schreef Moody het volgende:
[..]
TV Oost was de eerste met een live stream wedstrijd in Nederland
Scootah heeft tenminste diepzinnige tekstenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we.. echt triest gewoon.. "HUP HUP EINDJE.. GAAN WE LOS? EINDJE GA HAKKEN" .. houd je kutsmoel mannet zo irritant als Scooter die de hele tijd loopt te praten.
Die levert enkel kwaliteitquote:
Altijd al gehad, en ze worden met het jaar beter inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Scootah heeft tenminste diepzinnige teksten
It's nice to be important, but it's more important to be nicequote:Op donderdag 20 december 2012 01:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Scootah heeft tenminste diepzinnige teksten
Voor een kapsel dat ie wel vaker heeft.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:26 schreef Qunix het volgende:
Dus mensen betalen een hele dure kapster voor Gers?
Dan hadden ze toch wel een HD Cam kunnen fixxen, op zn minst? Geld genoeg daar op de campus...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Jawel. Samenwerkinkje met Uni Twente helpt
Precies, al vind ik Scooter flink goed te pruimenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we.. echt triest gewoon.. "HUP HUP EINDJE.. GAAN WE LOS? EINDJE GA HAKKEN" .. houd je kutsmoel mannet zo irritant als Scooter die de hele tijd loopt te praten.
Ik heb nog helemaal geen beelden gezien, alleen stukjes vanuit het nieuwsquote:
Ik heb momenteel helemaal geen drank in huisquote:Op donderdag 20 december 2012 01:27 schreef Moody het volgende:
Bier is op
Whiskey dan maar. Pfff 1 glaasje dan.
Feestje was ik was was een tegenvaller helaas.. mental theo draaide ook al slechtquote:Op donderdag 20 december 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, al vind ik Scooter flink goed te pruimen![]()
Het optreden was verder wel tof, maar meer omdat de vaart er wel goed inzat en de hele club als een malle stond te hakken
Hij pikt de mooie dames er steeds tussenuit.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal geen beelden gezien, alleen stukjes vanuit het nieuws![]()
WTFquote:Op donderdag 20 december 2012 01:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel helemaal geen drank in huis
Hier was het zo'n massaal 90's feest, de Vengaboys waren geniaalquote:Op donderdag 20 december 2012 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feestje was ik was was een tegenvaller helaas.. mental theo draaide ook al slechtde minst grote en bekende artiest was het beste van de avond.
Ja, allemaal druk druk vandaag.quote:
Oh, niets voor mij dus... Dames trekken me nog minder dan mannen op het momentquote:Op donderdag 20 december 2012 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij pikt de mooie dames er steeds tussenuit.
Anticiperen anticiperen!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, allemaal druk druk vandaag.
Morgen maar even weer inslaan
Ik spring anders ook graag achterop.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel stoere songteksten geschreven.
Waarop alleen maar kinderen naar luisteren.
Dan maar een dronken kapsterquote:Op donderdag 20 december 2012 01:29 schreef Franktastic1984 het volgende:
Moeilijke keuze, Giel of een dronken kapster je haar laten bewerken...
quote:
om de zendtijd te vullen?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:30 schreef Pino112 het volgende:
Hee, deze wordt ergens op 3FM voor gebruikt. Wie helpt?
Je vergist je met de uitvaart top 100 denk ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:30 schreef Pino112 het volgende:
Hee, deze wordt ergens op 3FM voor gebruikt. Wie helpt?
Bij de Emte is een krat Jupiler 7,99quote:Op donderdag 20 december 2012 01:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kijken of ze morgen bij de Emte nog wat in de aanbieding hebben
Zo niet, dan Grolsch
Net te laat voor de AH: ¤7,95 per krat.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kijken of ze morgen bij de Emte nog wat in de aanbieding hebben
Zo niet, dan Grolsch
Amen.quote:
Acteren kan ie in ieder geval nietquote:
1 slok flesjesquote:Op donderdag 20 december 2012 01:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Bij de Emte is een krat Jupiler 7,99
Dan Grolschquote:Op donderdag 20 december 2012 01:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik vind Jupiler niet echt bijzonderquote:Op donderdag 20 december 2012 01:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
quote:
Per pallet toch ?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Net te laat voor de AH: ¤7,95 per krat.
Jonge, inslaan per dozijn he!
Ja, doe maar zijn hele hoofd erafquote:Op donderdag 20 december 2012 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
Het is nog lekker druk daar![]()
[ afbeelding ]
Doe alles er maar af
Hey Gers heeft ook zo'n fok pener van 30cmquote:Op donderdag 20 december 2012 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
Het is nog lekker druk daar![]()
[ afbeelding ]
Doe alles er maar af
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:33 schreef Moody het volgende:
[..]
1. Frans
2. Jannus
4. Gers
Inderdaad.
Jannes was geen slaapgast. Telt niet mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:33 schreef Moody het volgende:
[..]
1. Frans
2. Jannus
4. Gers
Inderdaad.
quote:
Tnxquote:Op donderdag 20 december 2012 01:33 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/data/dalet/dalet.xml
Dat had ik altijd maar dan andersom bij Guano Apes - Open your mind..quote:Op donderdag 20 december 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
Ik vind het nog steeds bijzonder dat dit gezongen wordt door een vrouw... Dacht dat het een kerel was
Haha +1quote:Op donderdag 20 december 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Gers heeft ook zo'n fok pener van 30cmof wat geeft hij aan?
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hij wordt steeds mietiger.
Ach, steekwagentje wil ook wel.quote:
Kan ik me ook voorstellenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat had ik altijd maar dan andersom bij Guano Apes - Open your mind..
Die had wel een strakke elastiek (zoiets als bij stieren) om zijn ballen vlgens mij toen hij dat zongquote:Op donderdag 20 december 2012 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik me ook voorstellen![]()
Teenage dirtbag van Wheetus is ook zo'n klootzak, ik dacht dat het door een lievig meiske werd gezongen. Groot was de verbazing toen ik een paar jaar geleden voor het eerst de clip zag...
quote:
Gewoon alles er af halen om hem te kutten fuck hem met die hanenkam.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kijk hem stiekem genieten.
Ik vraag me af of de ballen überhaupt nog in zijn buurt lagen...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die had wel een strakke elastiek (zoiets als bij stieren) om zijn ballen vlgens mij toen hij dat zong
Ik zie het nu jaquote:Op donderdag 20 december 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
Ik vind het nog steeds bijzonder dat dit gezongen wordt door een vrouw... Dacht dat het een kerel was
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hou je kop dan stil (inclusief mond)
Het is ook maar een opleiding van 3 weken, zo moeilijk kan het niet zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef Rockiejj het volgende:
Ze doet t nog best netjes na 3 flessen!
Die gozer rende hier al het podium af toen er 1 biertje op hem gegooid was, een miet dat is het.quote:
Nou.. Kapster is iets langer hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is ook maar een opleiding van 3 weken, zo moeilijk kan het niet zijn.
Daar ken ik er wel meer vanquote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die gozer rende hier al het podium af toen er 1 biertje op hem gegooid was, een miet dat is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het scheren ook!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
Voor een "dronken" kapster doet ze het nog best goed
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daar ken ik er wel meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Ulft was dat of niet?
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:37 schreef Bioflap het volgende:
Het moest er toch belachelijk uit gaan zien? Jezus mens, schiet uit ofzo?
PI .. pi.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nou.. Kapster is iets langer hoor
Het blijkt dan toch nèt ff iets anders te zijn...quote:Op donderdag 20 december 2012 01:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja
dacht datt het een blanke vent was
een paar uur geledenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:38 schreef Moody het volgende:
Was is nou eigenlijk het moment om naar bed te gaan?
Toch nog steeds mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Het blijkt dan toch nèt ff iets anders te zijn...
Dit enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee slaapgast, ga eens slapen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |