abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120530207
Psy-op?

Acteurs?

Facebook pagina voor lerares die zich opofferde 'RIP Victoria Soto' werd op 10 december aangemaakt, 4 dagen voor de shooting... zie http://www.infosalvo.com/(...)ays-before-shooting/

Obama's neptranen...

[ Bericht 21% gewijzigd door Ali_Kannibali op 19-12-2012 22:49:43 ]
  woensdag 19 december 2012 @ 22:46:18 #2
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_120531056
We kunnen er weer van alles van vinden. Feit blijft dat deze filmpjes vraagtekens opwerpen die door de media niet beantwoord lijken te gaan worden.

Zolang die antwoorden er niet komen (en de media zijn best niet doet ze te vinden), is het wat mij betreft niet legitiem de gebeurtenissen rondom Sandy Hook als argument te gebruiken voor welke stelling dan ook.

Het neigt weer naar een false flag.

Allemaal afleiding van waar het in jouw eigen leven om draait.
  woensdag 19 december 2012 @ 22:47:25 #3
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_120531137
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef GoedeVraag het volgende:
Het neigt weer naar een false flag.
En dat is?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 19 december 2012 @ 22:54:50 #4
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
  woensdag 19 december 2012 @ 22:55:33 #5
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_120531627
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_120535804
Doorspoelen naar 1:30

Acteur of niet?
pi_120538019
Dit is de vader in het filmpje van de OP met vrouw en zijn andere twee dochters... En obama.

Allemaal big smile 1 of 2 dagen nadat hun kind bruut vermoord is...

En zie het handteken wat het dochtertje maakt. Ze heeft haar jurkje in haar mond, niet haar vingers.

pi_120538175
De lerares.

Zie man links. Toeval? Bij deze kan ik me nog wel voorstellen dat een opa x of ome y dat teken maakt voor de foto maar in het licht van al het andere toch opmerkelijk.

pi_120538756
We hebben er even op moeten wachten maar nu kunnen we dus ook deze schietpartij toevoegen aan de lijst van complotten over schietpartijen:

- Aanslag Koninginnedag 2009: occulte aanslag.
- Schietpartij Alphen aan den Rijn: false flag.
- 2011 Tucson shooting: een overheidsplot om complotdenkers aan te pakken.
- Schietpartij in Aurora: uitgevoerd door een Manchurian Candidate. De hele gebeurtenis was uberhaupt in scene gezet.
- Schietpartij op de Sandy Hook Elementary School: psy-op.
  donderdag 20 december 2012 @ 02:40:26 #11
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120538918
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_120539234
Het lijkt erop dat de vader de echter vader is wegens zijn facebook pagina 'Robby Parker Connecticut'.

Evenals de andere mensen.

Maar dat ze staan te acteren. Niet 1 persoon huilt echt.
pi_120540229
Ook interessant dat dit incident ook ''Sandy'' heet, net als de HAARP storm genaamd ''Sandy''.. Misschien een codenaam die in MKultra gebruikt wordt?
pi_120541072
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 03:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het lijkt erop dat de vader de echter vader is wegens zijn facebook pagina 'Robby Parker Connecticut'.

Alsof iedereen zich zou moeten gedragen zoals jij verwacht dat ze zich zouden moeten gedragen.
pi_120541088
quote:
Waar mensen wel niet op letten. Rare jongens, die mensen.
pi_120541111
Jezus mina Ali, dit kun je niet menen hè...
I´m back.
pi_120541404
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 03:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Btw, zou juist een acteur niet gaan huilen? Heb jij kortom niet een Hollywood-achtig beeld van de werkelijkheid?
pi_120541482
quote:
15s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:46 schreef Ryan3 het volgende:
Jawel hoor, dit is ernst. Lees voor de gein (nou ja, gein) maar eens wat voor een zieke ideeen sommige users hadden over de vorige schietpartij in Amerika:

BNW / Wederom een "false flag" in Denver?
BNW / Wederom een "false flag" in Denver? #2

Soortgelijke topics kun je vinden over werkelijk bijna iedere schietpartij en aanslag van de laatste paar jaren (Alphen a/d Rijn, Apeldoorn, aanslag op congreslid Gabrielle Giffords, 9/11 vicsims :r , enz enz enz). Dit is pathologisch...
pi_120541527
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:08 schreef Terecht het volgende:

[..]

Jawel hoor, dit is ernst. Lees voor de gein (nou ja, gein) maar eens wat voor een zieke ideeen sommige users hadden over de vorige schietpartij in Amerika:

BNW / Wederom een "false flag" in Denver?
BNW / Wederom een "false flag" in Denver? #2

Soortgelijke topics kun je vinden over werkelijk bijna iedere schietpartij en aanslag van de laatste paar jaren (Alphen a/d Rijn, Apeldoorn, aanslag op congreslid Gabrielle Giffords, 9/11 vicsims :r , enz enz enz). Dit is pathologisch...
Ja, dat had ik gelezen idd, triest dat dit nu meteen alweer begint bij deze tragedie. :{.
I´m back.
pi_120541899
Tja, meestal hebben dit soort beweringen dat het allemaal 'nep' is, zélf een politieke propaganda achtergrond..
een beetje de aloude Goebbels tactiek, die zo reageerde op engelse radiouitzendingen en engels-amerikaanse artikelen (die hij en vaak zijn bevolking eigenlijk goed kenden al waren ze verboden) en te gaan roepen dat alles een groot complot tegen hen zou zijn.
De beroemde' 'Totalen Krieg'-toesprak van Goebbels was een reactie op beweringen van de BBC-radio en engels-amerikaanse pers dat het duitse volk oorlogsmoe zou zijn

(Sowieso is Goebbels' aanpak van propaganda interessant, die vooral gericht was op de centrale rol die radio speelde in informatie-verstrekking: Goebbels realiseerde als een van de eerste dat Radio zowel de informatievoorziening aan het volk enorm versnelde, maar ook erg manipuleerbaar maakte).

Propaganda (wat natuurlijk sterk meespeelt bij de reactie van politici op die aanslag op die school) en 'tegenpropaganda' zijn een twee-eenheid.

In dit geval komen de tegenclaims van mensen die bv de NRA steunen en angst hebben voor strengere wapenwetgeving..
en natuurlijk sowieso de mensen die tegen de Federale overheid zijn en een hekel aan Obama hebben.

Overigens, een interessante claim van complotters die ik wel interssant vond en tot nu toe ook enkel bevestigd zag worden in de 'reguliere' media is een opvallende overeenkomst bij de beide daders;
zowel die van de aanslag op Sandy Hook school als op de bioscoop in Aurora.

Beide daders daarbij waren jonge mannen wiens vaders beide een heel erg hoge post hadden in het financiele wezen.
De vader van de bioscoopschutter was een erg belangrijke hoofdontwikkelaar van financiele software welke kredietwaardigheid berekent (FICO), deze vader Robert Holmes moest kort na de aanslag door zijn zoon getuigen voor de Senaat in een belangrijk kredietschandaal (LIBOR) als één van de 'klokkenluiders' ervan.
de vader van de schutter bij de Sandy Hook was directeur van de grote investeermaatschappij GE Capital en een voormalig medepartner Ernst Moret & Young.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 20 december 2012 @ 09:38:19 #21
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_120542088
Ik heb normaal altijd een beetje een :')-gevoel bij dit soort complotzooi, maar dat eerste filmpje is wel vrij bizar zeg.
pi_120544284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:04 schreef Terecht het volgende:

[..]

Btw, zou juist een acteur niet gaan huilen? Heb jij kortom niet een Hollywood-achtig beeld van de werkelijkheid?
Maar het zijn dus geen acteurs. Het zijn echte ouders, het zijn normale mensen. Als je huilt heb je normaal tranen. Ik heb er nog geen 1 gezien. Ook niet bij Obama terwijl hij ze toch weg zou vegen. De mensen vertonen geen enkel teken van diepe rouw, maar alsof de hond is overleden. Niet hun eigen vlees en bloed, hun eigen kind bruut is vermoord, en hun hele leven even instort.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_Kannibali op 20-12-2012 11:19:54 ]
pi_120544843
quote:
15s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:46 schreef Ryan3 het volgende:
Luister, ik liep er ook maar toevallig tegenaan en dan dus dat eerste filmpje van die man die zijn speech geeft. En dat filmpje is bizar.

Men is nog volop de zaken aan het analyseren en ik denk dat het te vroeg is om definitieve conclusies te trekken. Maar de mogelijkheid dat het gestaged is moet je open houden.

Tot nu toe is er alleen een verhaal. Er zijn geen beelden van dode kinderen, bloed, enzovoorts. Slechts mensen die nep lijkten te huilen voor de camera, en vaak net daarvoor nog een glimlach op hun gezicht hebben. Ouders die zelf uit eigen intiatief CNN hebben gebeld om geinterviewd te worden. Ook zijn er meteen, 1 dag na deze daad fundraising acties opgezet om geld op te halen voo r de slachtoffers. 1 van die fundraisers is gestart door de man in het eerste filmpje zelf. Ook die facebook pagina is raar.

Het lijkt erop dat er een boel tegenstrijdige verhalen gegeven worden over wat er is gebeurd. Daar later meer over.

Meteen is men beginnen te roepen 'er moet iets gebeuren! dit kan niet langer doorgaan! strengere wetten op wapenbezit!'. En dat is wat men al jaren roept dat de overheid wil doen omdat dat controle over de burger makkelijker maakt.

Als dit inderdaad gestaged is roept dat natuurlijk een hele lading vragen op waar ik ook zo 123 geen antwoord op heb.
pi_120545839
Te verifieren:

The father of Connecticut school shooter Adam Lanza, Peter Lanza, was the tax director for General Electric, a corporation that paid -0- taxes on 14.2 billion dollars in profits last year. According to Fabian4Liberty, Peter Lanza was scheduled to testify in the ongoing global LIBOR scandal. In what could only be described an amazing coincidence, the father of Colorado Batman shooter James Holmes, Robert Holmes, was also a LIBOR witness in his position with FICO. According to the link at FICO, Robert Holmes was a ‘Fraud Scientist’.

From Fabain4Liberty:

The father of Newtown Connecticut school shooter Adam Lanza is Peter Lanza who is a VP and Tax Director at GE Financial. The father of Aurora Colorado movie theater shooter James Holmes is Robert Holmes, the lead scientist for the credit score company FICO. Both men were to testify before the US Sentate in the ongoing LIBOR scandal. The London Interbank Offered Rate, known as Libor, is the average interest rate at which banks can borrow from each other. 16 international banks have been implicated in this ongoing scandal, accused of rigging contracts worth trillions of dollars. HSBC has already been fined $1.9 billion and three of their low level traders arrested.

Ladies and gentlemen, we have a motive and a link. This coincidence is impossible to overlook. Two mass shootings connected to LIBOR.

http://beforeitsnews.com/(...)o-libor-2447738.html

pi_120546037
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar het zijn dus geen acteurs. Het zijn echte ouders, het zijn normale mensen. Als je huilt heb je normaal tranen. Ik heb er nog geen 1 gezien. Ook niet bij Obama terwijl hij ze toch weg zou vegen. De mensen vertonen geen enkel teken van diepe rouw, maar alsof de hond is overleden. Niet hun eigen vlees en bloed, hun eigen kind bruut is vermoord, en hun hele leven even instort.
enige tijd terug heb ik een plots sterfgeval van een jong kind helaas meegemaakt en de moeder stond idd op de begrafenis te lachen waarbij ze zelf ook zei dat ze het domweg niet realiseren kon, de rouw en het besef komt idd. veel later.

Je hebt inderdaad een nogal simplistisch Hollywood-wereldbeeld als je denkt dat alle rouw heel erg clichématg is en mensen netjes altijd huilen en rouw tonen... de werkelijkheid is heel wat meer grillig dan een hollywoodfilm en menselijk gedrag is ok veel onvoorspelbaarder dan de cliché's die hollywood ons graag toont..

Ik vrees inderdaad dat juist veel mensen die de werkelijkheid ongeloofwaardig vinden, tezeer hun wereldbeeld laten baseren op fantasy-films en alle Hollywood cliché's die dan opeens gepresenteerd worden alsof de wereld zò is.
Bij veel complotdenkers merk je ook dat ze hollywoodfilms (die graag allerhande 'complotten' als thema nemen) als voorbeeld voor hun werkelijkheidsbeleving nemen.

Wat betreft die link met het LIBOR-schandaal.. dat heb ik zelf net ook aangehaald, enkel moet ik erbij zeggen dat ik geen overtuigende bevestiging heb gezien van de bewering dat ook peter Lanza voor die senaatscommissie moest verschijnen, of direkte banden met LIBOR had..
Hij is wél een van de hoofdverantwoordelijke ervoor dat General Electrics met een winst van 14 miljard vorig jaar, geen cent belasting betaald wat recentelijk een politieke ophef gaf.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_120546168
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

enige tijd terug heb ik een plots sterfgeval van een jong kind helaas meegemaakt en de moeder stond idd op de begrafenis te lachen waarbij ze zelf ook zei dat ze het domweg niet realiseren kon, de rouw en het besef komt idd. veel later.

Je hebt inderdaad een nogal simplistisch Hollywood-wereldbeeld als je denkt dat alle rouw heel erg clichématg is en mensen netjes altijd huilen en rouw tonen... de werkelijkheid is heel wat meer grillig dan een hollywoodfilm en menselijk gedrag is ok veel onvoorspelbaarder dan de cliché's die hollywood ons graag toont..

Ik vrees inderdaad dat juist veel mensen die de werkelijkheid ongeloofwaardig vinden, tezeer hun wereldbeeld laten baseren op fantasy-films en alle Hollywood cliché's die dan opeens gepresenteerd worden alsof de wereld zò is.
Bij veel complotdenkers merk je ook dat ze hollywoodfilms (die graag allerhande 'complotten' als thema nemen) als voorbeeld voor hun werkelijkheidsbeleving nemen.
Ik kan er prima inkomen dat mensen pas later beseffen wat er is gebeurd en in hun rouwperiode terecht gekomen.

Maar wat mij stoort is hoe de man zich in zijn 'act' werkt en dat er nergens wanneer men doet alsof men huilt, ook echt huilt. Er wordt hevig de nadruk gelegd op de emoties, zelfs de president stond fake te huilen.

Als je goed luistert hoor je hem zeggen 'so i just read what's on the card? 'OK'. Het lijkt erop dat ie zijn speech zelf niet heeft geschreven en je ziet ook dat hij tijdens zn speech steeds naar beneden lijkt te kijken om te lezen.

I

[ Bericht 9% gewijzigd door Ali_Kannibali op 20-12-2012 12:08:52 ]
pi_120547284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maar wat mij stoort is hoe de man zich in zijn 'act' werkt en dat er nergens wanneer men doet alsof men huilt, ook echt huilt. Er wordt hevig de nadruk gelegd op de emoties, zelfs de president stond fake te huilen.

Als je goed luistert hoor je hem zeggen 'so i just read what's on the card? 'OK'. Het lijkt erop dat ie zijn speech zelf niet heeft geschreven en je ziet ook dat hij tijdens zn speech steeds naar beneden lijkt te kijken om te lezen.
en heb je door dat dat allemaal _juist_ tekenen zijn dat die man dus helemaal niet gewend is aan het spreken voor een verzameling televisiecamera's en journalisten met klikkende camera's ...
en hij dus volledig onvoorbereid is en nauwelijks weet wat en hoe hij iets moet zeggen?

oftewel, juist Dát is de werkelijkheid en niet wat je ziet in hollywoodfilms hoe mensen (of dus eigelijk acteurs) reageren onder zware stress en altijd een mooie zin paraat hebben en zéker niet eerlijk en wat klunzig toegeven dat ze ook maar wat opgeschreven hebben en dat voorlezen...

inderdaad zou een acteur, of iig iemand die erop voorbereid was, dus niet de hele tijd opzichtig lezen wat hij moet zeggen en vast een stuk 'stabieler' overkomen..
enkel is dat nu niet juist het tegendeel van wat je lijkt te beweren?

het lijkt wel alsof je liever hebt dat de werkelijkheid veel gelikter was... alsof het precies zo zou zijn als in Hollywoodfilms getoond wordt...
pi_120547446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:29 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en heb je door dat dat allemaal _juist_ tekenen zijn dat die man dus helemaal niet gewend is aan het spreken voor een verzameling televisiecamera's en journalisten met klikkende camera's ...
en hij dus volledig onvoorbereid is en nauwelijks weet wat en hoe hij iets moet zeggen?

oftewel, juist Dát is de werkelijkheid en niet wat je ziet in hollywoodfilms hoe mensen (of dus eigelijk acteurs) reageren onder zware stress en altijd een mooie zin paraat hebben en zéker niet eerlijk en wat klunzig toegeven dat ze ook maar wat opgeschreven hebben en dat voorlezen...

inderdaad zou een acteur, of iig iemand die erop voorbereid was, dus niet de hele tijd opzichtig lezen wat hij moet zeggen en vast een stuk 'stabieler' overkomen..
enkel is dat nu niet juist het tegendeel van wat je lijkt te beweren?

het lijkt wel alsof je liever hebt dat de werkelijkheid veel gelikter was... alsof het precies zo zou zijn als in Hollywoodfilms getoond wordt...

En je vindt het niet vreemd dat hij desondanks dat alles toch die speech wil leveren? Die dik 4 minuten duurt.

Hij heeft niets anders aan zijn hoofd dan de voorgekauwde woorden van een mediamagnaat herhalen, al sniffend terwijl hij niet huilt?

Het is niet coherent. Ik kan niet zo snel conclusies trekken als dat jij hier doet.
pi_120547713
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

En je vindt het niet vreemd dat hij desondanks dat alles toch die speech wil leveren? Die dik 4 minuten duurt.

Hij heeft niets anders aan zijn hoofd dan de voorgekauwde woorden van een mediamagnaat herhalen, al sniffend terwijl hij niet huilt?

Het is niet coherent. Ik kan niet zo snel conclusies trekken als dat jij hier doet.
wàt is niet coherent... wat is er zo vreemd aan dat iemand kennelijk wil reageren, maar geen goede vorm daaraan kan geven omdat hij idd weinig ervaring met de media heeft?

Welk werkelijkheidsbeeld heb je dan als in jouw wereld kennelijk altijd alles 'perfect' verloopt.. inclusief handelingen en beslissingen die mensen doen?

heel eerlijk gezegd vind ik met mijn ervaring van de werkelijkheid juist het idee dat dit soort dingen 'niet zouden kunnen' of direkt een 'bewijs' zijn van en vergezocht 'complot' juist heel erg incoherent... omdat ófwel het complot kennelijk zo goed georganiseerd is dat ze juist dit soort makkelijk zouden kunnen voorkomen.. ofwel dat complot is dus slecht georganiseerd en verdomd slecht in hun 'planning', wat doet verwonderen wat er nog 'complot-achtig' is aan iets dat kennelijk helemaal niet zo verloopt als gepland, maar tegelijkertijd kennelijk wel duizenden 'medeplichtigen' kent, die zeer amateuristisch zijn maar tegelijkertijd niemand die iets verraad...

nee sorry, maar dat is één grote contradictio-in-terminus.

tevens, _ik_ trek nu juist niet de conclusies uit die beelden, enkel stel ik dat er weinig grond is dat als 'bewijs' van wat dan ook te zien... ik stel gewoon vast dat het goed mogelijk is dat iemand die erg zenwuwachtig is en voor het eerst in zn leven voor televisiecamera's moet spreken zich erg klunzig uitlaat en gedraagt in zo'n situatie...

Jij bent nu net degenen die voorbarige conclusies hier lijkt an te halen als je wilt beweren dat dat een 'bewijs' ook maar ergens voor zou zijn.
pi_120547940
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:43 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wàt is niet coherent... wat is er zo vreemd aan dat iemand kennelijk wil reageren, maar geen goede vorm daaraan kan geven omdat hij idd weinig ervaring met de media heeft?

Welk werkelijkheidsbeeld heb je dan als in jouw wereld kennelijk altijd alles 'perfect' verloopt.. inclusief handelingen en beslissingen die mensen doen?

heel eerlijk gezegd vind ik met mijn ervaring van de werkelijkheid juist het idee dat dit soort dingen 'niet zouden kunnen' of direkt een 'bewijs' zijn van en vergezocht 'complot' juist heel erg incoherent... omdat ófwel het complot kennelijk zo goed georganiseerd is dat ze juist dit soort makkelijk zouden kunnen voorkomen.. ofwel dat complot is dus slecht georganiseerd en verdomd slecht in hun 'planning', wat doet verwonderen wat er nog 'complot-achtig' is aan iets dat kennelijk helemaal niet zo verloopt als gepland, maar tegelijkertijd kennelijk wel duizenden 'medeplichtigen' kent, die zeer amateuristisch zijn maar tegelijkertijd niemand die iets verraad...

nee sorry, maar dat is één grote contradictio-in-terminus.

tevens, _ik_ trek nu juist niet de conclusies uit die beelden, enkel stel ik dat er weinig grond is dat als 'bewijs' van wat dan ook te zien... ik stel gewoon vast dat het goed mogelijk is dat iemand die erg zenwuwachtig is en voor het eerst in zn leven voor televisiecamera's moet spreken zich erg klunzig uitlaat en gedraagt in zo'n situatie...

Jij bent nu net degenen die voorbarige conclusies hier lijkt an te halen als je wilt beweren dat dat een 'bewijs' ook maar ergens voor zou zijn.
Je gaat ervan uit dat het allemaal echt is. Dat is volgens mij jouw conclusie en ziet in deze beelden geen enkele reden om daar aan te twijfelen. Behalve mbt die GE affaire?

Ik heb nog geen conclusie en deze beelden kunnen wat mij betreft beide kanten op. De man kan ook een sociopaat zijn die geen echte emoties voelt maar erg sterk is in het vertonen ervan. Alleen zouden dat dan alle mensen die geinterviewd zijn zijn, want niemand huilt, men doet alsof. Dat is wat mij betreft raar, verdient een nadere blik op wat er nu precies is gebeurd.

Dat false glag acties klunzig kunnen verlopen is met 9/11 gebleken toen ook weinig zaken erg coherent waren. Zoals dat het vallen van gebouw 7 al gemeld werd terwijl het gebouw nog overein stond.
pi_120549694
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Alsof iedereen zich zou moeten gedragen zoals jij verwacht dat ze zich zouden moeten gedragen.
Dat dus.
  donderdag 20 december 2012 @ 14:04:33 #33
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120550430
  donderdag 20 december 2012 @ 14:09:36 #34
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120550614
pi_120550883
quote:
Ja, zo kun je elk filmpje wel verknippen. Verknipt gedoe 8)7
  donderdag 20 december 2012 @ 14:24:40 #36
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120551242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, zo kun je elk filmpje wel verknippen. Verknipt gedoe 8)7
Je bent in ieder geval niet geloofwaardig als je de basisvraag van een onderzoek niet eens weet en dat is het aantal meisjes en jongens :')
pi_120551596
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bent in ieder geval niet geloofwaardig als je de basisvraag van een onderzoek niet eens weet en dat is het aantal meisjes en jongens :')
De man wordt belachelijk gemaakt. Zijn woorden worden herhaald en op het laatst wordt zijn stem vervormd, dat kun je toch niet serieus nemen?
  donderdag 20 december 2012 @ 14:34:32 #38
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120551644
Facebook now threatening to shut down accounts of users who question official narrative on Sandy Hook shooting

http://www.naturalnews.co(...)g.html#ixzz2FYZGiEFQ

pi_120551772
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Luister, ik liep er ook maar toevallig tegenaan en dan dus dat eerste filmpje van die man die zijn speech geeft. En dat filmpje is bizar.
Niet zo liegen Ali, je loopt hier niet toevallig tegenaan. Je zoekt gewoon naar dingen die jouw wereldbeeld kunnen staven en dat is dat men allemaal neppe aanslagen pleegt, ook wel bekend als fals flags. Iets met de NWO of zo.
Dat je hierbij volkomen door de mand valt doet daar niets aan af, en dat je meent te moeten liegen ook niet.

quote:
Men is nog volop de zaken aan het analyseren en ik denk dat het te vroeg is om definitieve conclusies te trekken. Maar de mogelijkheid dat het gestaged is moet je open houden.
Hehe, dit zegt iemand die bij voorbaat er al vanuit gaat dat iets nep is. Als anderen andere conclusies trekken dan moeten zij ineens open houden dat het gestaged is (wat je daar ook maar mee bedoelt, want ik zit niet zo in die complottheorieen)? Nee, jij moet het openhouden dat het wel waar is.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
  Admin donderdag 20 december 2012 @ 14:38:53 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120551820
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_120551822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:34 schreef Summers het volgende:
Facebook now threatening to shut down accounts of users who question official narrative on Sandy Hook shooting

http://www.naturalnews.co(...)g.html#ixzz2FYZGiEFQ

Men kan aangeklaagd worden als men valse informatie verspreidt. Lijkt me logisch.
pi_120551846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Grappig dat je dit zegt:

Toen ik hoorde dat mijn opa gestorven was was het eerste wat ik deed lachen. Later ging ik pas realiseren dat hij inderdaad weg was en niet meer terugkwam. Toen kwamen de tranen (eigenlijk pas bij de begrafenis).
Toen mijn huisdier stierf huilde ik meteen, heel vreemd eigenlijk. Maar wel waar.

Of je moet menen dat mijn opa die stierf ook een fals flag was?
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
  Admin donderdag 20 december 2012 @ 14:41:16 #43
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_120551917
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 20 december 2012 @ 14:46:58 #44
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120552119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De man wordt belachelijk gemaakt. Zijn woorden worden herhaald en op het laatst wordt zijn stem vervormd, dat kun je toch niet serieus nemen?
En dus moet ik het daarop afwijzen en maar vergeten dat hij geen enkele vraag kan beantwoorden ? Het gaat erom dat hij geen antwoorden op vragen kan geven , de mening van de maker van het filmpje maakt me echt niks uit , als ik het nos kijk word ik ook gestuurd in wat ik moet vinden en zou moeten denken .
  donderdag 20 december 2012 @ 14:48:49 #45
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120552197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Men kan aangeklaagd worden als men valse informatie verspreidt. Lijkt me logisch.
Wat een onzin je mag overal een mening over hebben en overal over praten en wie dat niet vind of wilt verbieden is degene die illegaal bezig is .
pi_120552860
De twee vaders moeten allebei getuigen in het LIBOR-schandaal. Okay, dat kan en is misschien bizar.

Maar op wat voor een manier is dit het motief voor een shooting, of mis ik iets? Die vaders leven nog steeds en kunnen nog steeds getuigen. Of hoeven ze dat ineens niet meer, omdat hun zoon dood is? Of werd hun zoon gekidnapt en geforceerd deze shootings uit te voeren, om de getuigen te straffen?
pi_120553349
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
De twee vaders moeten allebei getuigen in het LIBOR-schandaal. Okay, dat kan en is misschien bizar.

Maar op wat voor een manier is dit het motief voor een shooting, of mis ik iets? Die vaders leven nog steeds en kunnen nog steeds getuigen. Of hoeven ze dat ineens niet meer, omdat hun zoon dood is? Of werd hun zoon gekidnapt en geforceerd deze shootings uit te voeren, om de getuigen te straffen?
Dat is dus ook wat ik niet begrijp. Bizar toeval, en er nu aan de haren erbij gesleept om er maar een complot van te kunnen suggereren?
pi_120556957
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan moeten ze zeker bij CNN,BBC, enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_120557025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan moeten ze zeker bij CNN,BBC, enz.
Wat moeten ze dan?
pi_120557063
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is dus ook wat ik niet begrijp. Bizar toeval, en er nu aan de haren erbij gesleept om er maar een complot van te kunnen suggereren?
Er zijn geen toevallen in deze soort 'news' verhalen.
The whole thing is staged.
En dit is 'n makkie in vergelijking met 911.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_120557105
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat moeten ze dan?
"Men kan aangeklaagd worden als men valse informatie verspreidt. Lijkt me logisch."
pi_120557121
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dus jij bent er al uit. Heb je bronnen?
pi_120557204
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh dus jij bent er al uit. Heb je bronnen?
Ik heb geen bronnen voor nodig - ik wist t al bijna zeker toen t is gebeuren.
pi_120557278
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb geen bronnen voor nodig - ik wist t al bijna zeker toen t is gebeuren.
Tja.
pi_120557287
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Je gaat ervan uit dat het allemaal echt is. Dat is volgens mij jouw conclusie en ziet in deze beelden geen enkele reden om daar aan te twijfelen. Behalve mbt die GE affaire?
eventjes ter correctie ... JIJ brengt hier de claim dat het niet echt is....

ik wijs er enkel op dat het eerder heel gewoon en juist een teken van weinig 'voorbereiding' of toespraken van acteurs is; Juist ook dat die vader bv erg onhandig zich uit tegenover een verzameling televisiecamera's en journalisten...

zeg nu eens eerlijk, heb je ook niet door dat het juist een aanleiding is te stellen dat er iets 'voorbereids' aan is of dat het 'acteurs' zouden zijn ..

Juist het gedrag dat je opvallend vind is voral het vreemde gedrag dat mensen die behorlijk onder stress staan en met dingen geconfronteerd zijn die ze nauwelijks realiseren...

zoals idd die vader die nét zn dochtertje verloren heeft en iets wil eggen en dat kort vorheen opgeschreven heeft maar eenmaal voor de pers idd geen duidelijke houding zich weet te geven
pi_120558290
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Leg eens uit dan wat het LIBOR schandaal er mee te maken heeft.
pi_120558408
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

eventjes ter correctie ... JIJ brengt hier de claim dat het niet echt is....

ik wijs er enkel op dat het eerder heel gewoon en juist een teken van weinig 'voorbereiding' of toespraken van acteurs is; Juist ook dat die vader bv erg onhandig zich uit tegenover een verzameling televisiecamera's en journalisten...

zeg nu eens eerlijk, heb je ook niet door dat het juist een aanleiding is te stellen dat er iets 'voorbereids' aan is of dat het 'acteurs' zouden zijn ..

Juist het gedrag dat je opvallend vind is voral het vreemde gedrag dat mensen die behorlijk onder stress staan en met dingen geconfronteerd zijn die ze nauwelijks realiseren...

zoals idd die vader die nét zn dochtertje verloren heeft en iets wil eggen en dat kort vorheen opgeschreven heeft maar eenmaal voor de pers idd geen duidelijke houding zich weet te geven
Het is moeilijk om te lezen is het niet?

Geen enkel van de geinterviewden toont tranen wanneer men huilt.

Stress of geen stress, als je huilt dan heb je tranen. Deze mensen huilen allemaal zonder tranen. Ik vind dat opmerkelijk.
pi_120558596
Over die Facebook pagina: er zijn 50+ FB pagina's met 'RIP Victoria Soto'. Goede kans dat als die timestamp uit plaatje van OP al echt is het een oudere pagina was die omgevormd is tot een tribute pagina.

Over het 1e filmpje: lachen na verlies is niet een vreemd iets. Hoewel ik moet bekennen dat ie er vrij opgewekt uit ziet en wel heel geforceerd overgaat tot neppe emotie bij aanvang speech. Maar dat is ook iets Amerikaans he.... die lijken vaak allemaal al mediatraining gehad te hebben vanaf de kleuterschool.

Dat Obama nep jankt en in droge ogen aan het vegen is: beetje jammerlijk dat ie dat zo doet. Maar het zegt verder niets.

Betrokkenen die lachen op een foto: dat is bijna een automatisme als er een camera op je gericht wordt voor een fotomoment... geleden verlies of niet.

De toevallige connectie tussen beide vaders van de daders van afgelopen shootings: apart, en je kan nooit uitsluiten dat regeringen en multibillion bedrijven niet héél ver kunnen gaan voor hen belangen, maar ik zie hier het directe verband met die rechtszaak niet echt.

Zoals documenten van de regering die worden vrijgegeven inzake gebeurtenissen van 40+ jaar geleden soms al aantonen, is het nooit uit te sluiten dat een regering niet achter een groots complot zit....

Maar je moet wel heel voorzichtig zijn met complotdenken als het gaat om zoveel jonge slachtoffers.
pi_120558717
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Het is moeilijk om te lezen is het niet?

Geen enkel van de geinterviewden toont tranen wanneer men huilt.

Stress of geen stress, als je huilt dan heb je tranen. Deze mensen huilen allemaal zonder tranen. Ik vind dat opmerkelijk.
en jij bent degene die mag bepalen hoe mensen zich _mogen_ gedragen?

nogmaals.... mensen die onder zware stress staan en total onverwachte zware gebeurtenissen ondergaan gedragen zich niet naar jouw regeltjes...

hooguit denk je dat misschien als je je werkelijkheidsbeeld enkel uit films haalt waar mensen zich altijd zeer clichématg gedragen.
en netjes huilen met de nodige 'krokodiletranen' waar nodig en het beste effect gewenst is.. acteurs kunnen idd op commando huilen.

in werkelijkheid is het heel normaal als mensen zich op de zwaarste moment juist eerder irrationeel gedragen, soms gewoon lachen en geen traan in hun gen krijgen ondanks hun totale verslagenheid...
pi_120559615
Zo, als het een psy-op is zijn er geen slachtoffers gevallen. Ik ben voor.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  donderdag 20 december 2012 @ 19:04:02 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120561598
Ongelooflijk.
En respectloos naar de slachtoffers en hun nabestaanden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120562507
quote:
15s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk.
Ook dat nog eens. Alle fatsoen gaat overboord als men een complot ruikt.
  donderdag 20 december 2012 @ 19:21:33 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120562581
quote:
15s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:04 schreef Copycat het volgende:
Ongelooflijk.
Tja we nemen uit ervaring nou eenmaal niet alles meer automatisch aan wat de regering of de media zegt . Goed teken dat mensen voor zichzelf beginnen te denken en geen blind vertrouwen meer hebben .
pi_120562650
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Tja we nemen uit ervaring nou eenmaal niet alles meer automatisch aan wat de regering of de media zegt . Goed teken dat mensen voor zichzelf beginnen te denken en geen blind vertrouwen meer hebben .
We?
  donderdag 20 december 2012 @ 19:24:59 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120562782
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef Summers het volgende:

Ik zie het eerder als waanzinnige paranoia. Waarbij alle afschuwelijke zaken die in het nieuws komen bij voorbaat al als leugens worden gekwalificeerd.

Geen blind vertrouwen hebben staat niet gelijk aan alles is een leugen en alles vervolgens zo draaien dat het in je paranoïde wereldbeeld past.

Ik vind het walgelijk hoe ouders die hun kind hebben verloren worden weggezet als fakers. Je zou bijna hopen dat het een van die false flagroepers eens zou overkomen.
  donderdag 20 december 2012 @ 19:27:36 #66
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120562948
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We?
mensen die hun bedenkingen hebben bij het msm verhaal en het niet meteen aannemen als waar .
pi_120564325
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zie het eerder als waanzinnige paranoia. Waarbij alle afschuwelijke zaken die in het nieuws komen bij voorbaat al als leugens worden gekwalificeerd.

Geen blind vertrouwen hebben staat niet gelijk aan alles is een leugen en alles vervolgens zo draaien dat het in je paranoïde wereldbeeld past.

Ik vind het walgelijk hoe ouders die hun kind hebben verloren worden weggezet als fakers. Je zou bijna hopen dat het een van die false flagroepers eens zou overkomen.
Ik ben het sws altijd met je eens... ;).
I´m back.
pi_120564789
Dit alles hoeft niet eens fakers te hebben om een complot te wezen. Alleen al die overeenkomst met LIBOR geeft genoeg reden tot bedenking.
pi_120566550
quote:
Okay, nu wordt t allemaal wel erg vreemd....
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_120566686
Bij deze shooting waren er ook erg vreemde dingen aan de hand:

TRU / Bloedbad bij Sikh tempel een aanslag ivm UFO documentaire?
pi_120566769
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en jij bent degene die mag bepalen hoe mensen zich _mogen_ gedragen?

nogmaals.... mensen die onder zware stress staan en total onverwachte zware gebeurtenissen ondergaan gedragen zich niet naar jouw regeltjes...

hooguit denk je dat misschien als je je werkelijkheidsbeeld enkel uit films haalt waar mensen zich altijd zeer clichématg gedragen.
en netjes huilen met de nodige 'krokodiletranen' waar nodig en het beste effect gewenst is.. acteurs kunnen idd op commando huilen.

in werkelijkheid is het heel normaal als mensen zich op de zwaarste moment juist eerder irrationeel gedragen, soms gewoon lachen en geen traan in hun gen krijgen ondanks hun totale verslagenheid...
Ik ben ook een mens en heb zelf ook de nodige stressvolle situaties meegemaakt. Van het verliezen van een dierbare tot langdurige stressvolle situaties met PTSD verschijnselen als gevolg. Nephuilen is niet irrationeel, het is nep. Obama huilt nep, dat is iets wat zeker is. De man stond niet onder zware stress denk ik? De rest van de mensen, ik laat het aan je eigen beoordelingsvermogen over. Het is mijn doel niet om mensen van wat dan ook te overtuigen in dit topic, ik ben zelf nog niet overtuigd van het een of het ander. Maar ik schat het wel de moeite van het posten waard.

Mijn indruk is dat men de nadruk erg op de emoties legt en de onschuldige kinderslachtoffers van een zieke man met wapens. Wat zijn de potentiele voordelen van een emotionele reactie van het publiek hierop voor een neofascistische overheid?

1. Strictere wapenwetten.
2. Strictere wetten op de behandeling van mensen die als psychiatrisch niet helemaal in orde worden gezien.
3. Volledige wapenonthouding van deze mensen.

Tyrannieke regimes gebruiken doorgaans 2 labels om mensen het zwijgen op te leggen/op te pakken en weg te stoppen: 'terrorist' en 'psychiatrisch gestoord'. Wie kwalificeren in een dergelijk regime als psychiatrisch gestoord en terrorist? Iedereen die zich uitspreekt tegen de regering, die de woorden en daden van de regering in twijfel trekt, en die oproept tot rebellie.

Deze docu is hier wellicht interessant voor.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ali_Kannibali op 20-12-2012 20:42:22 ]
pi_120569967
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

..., ik laat het aan je eigen beoordelingsvermogen over.

Deed je dat maar...

Ik lees vooral jouw onduidelijke argumenten op basis van jouw ideen hoe volgens jou andere mense zich 'hebben te gedragen'
.. Een andere mening daarover wil je niet accepteren of op zn minst ingaan op mijn uitleg waarom het zeker niet onmogelijk of vreemd is dàt individuen verschillend kunnen reageren en lang niet iedereen 'rationeel' overkomt (wat juist een bewijs is van weinig voorbereiding of 'acteertalent')

En vervolgns koppel je daaraan een politieke mening waarvan ik een sterk idee heb je dat je dat ook maar als copypaste-mening ovegenomen hebt van amerikaanse sites die je vermoedelijk leest en waarvan je de 'boodschap' makkelijk overneemt..

Prima verder als jij net zo denkt als de wat die sites graag willen dat je denkt... Enkel vind ikzelf nog altijd je basisargumentatie ronduit zwak..
Er bestaat geen standaard vaste reactie die mensen moeten vertonen voor de camera... Punt
pi_120570342
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Gray het volgende:
Dit alles hoeft niet eens fakers te hebben om een complot te wezen. Alleen al die overeenkomst met LIBOR geeft genoeg reden tot bedenking.
Maar waarom nou precies?

Gaat het hele proces niet door omdat er twee zoons van getuigen bij een aanslag zijn betrokken? Was het een vergelding van de personen die verdacht worden voor deze affaire?

Wat is er nou zo erg aan dat beide personen een vader hebben die gelinkt is aan LIBOR? Er wordt alleen overal gezegd dat die link er is, maar waarom precies zegt niemand.
pi_120570822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Maar waarom nou precies?

Gaat het hele proces niet door omdat er twee zoons van getuigen bij een aanslag zijn betrokken? Was het een vergelding van de personen die verdacht worden voor deze affaire?

Wat is er nou zo erg aan dat beide personen een vader hebben die gelinkt is aan LIBOR? Er wordt alleen overal gezegd dat die link er is, maar waarom precies zegt niemand.
Dat is het enige punt waarom men een complot vermoedt, want meer is er niet en ja, dan klampt men zich aan strohalmen vast.
pi_120570841
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:24 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Deed je dat maar...

Ik lees vooral jouw onduidelijke argumenten op basis van jouw ideen hoe volgens jou andere mense zich 'hebben te gedragen'
.. Een andere mening daarover wil je niet accepteren of op zn minst ingaan op mijn uitleg waarom het zeker niet onmogelijk of vreemd is dàt individuen verschillend kunnen reageren en lang niet iedereen 'rationeel' overkomt (wat juist een bewijs is van weinig voorbereiding of 'acteertalent')
Natuurlijk kunnen individuen verschillend reageren. Maar wat als ze allemaal hetzelfde reageren zoals hier? Als ze allemaal niet echt huilen? En tegelijkertijd breed grijnzen?

quote:
En vervolgns koppel je daaraan een politieke mening waarvan ik een sterk idee heb je dat je dat ook maar als copypaste-mening ovegenomen hebt van amerikaanse sites die je vermoedelijk leest en waarvan je de 'boodschap' makkelijk overneemt..
Dat als gevolg van de reacties van Obama en andere politici op het incident: strengere wapenwetgeving.

quote:
Prima verder als jij net zo denkt als de wat die sites graag willen dat je denkt... Enkel vind ikzelf nog altijd je basisargumentatie ronduit zwak..
Er bestaat geen standaard vaste reactie die mensen moeten vertonen voor de camera... Punt
Nee. Maar nephuilen is nephuilen. Als de tranen afwezig zijn, huilt men niet. Als men vervolgens toch snottert en snift en allerlei trekken in het gezicht vertoont, is de meest simpele en logische verklaring dat men een act opvoert. Of men dat nu doet omdat de cameraman erom vraagt, of omdat men zelf het initiatief neemt, of om een andere reden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 20-12-2012 21:55:34 ]
pi_120571117
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Maar waarom nou precies?

Misschien dat de vaders niet bogen voor dreigementen en zijn dit de kwalijke gevolgen? En tegelijkertijd een signaal naar andere getuigen?
pi_120571169
quote:
5s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef Gray het volgende:

[..]

Misschien dat de vaders niet bogen voor dreigementen en zijn dit de kwalijke gevolgen? En tegelijkertijd een signaal naar andere getuigen?
Dan zouden de zoons tegen de vaders opstaan? Nee, klopt niet.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:43:00 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120571276
Een signaal afgeven waarbij bijna dertig kleine kinderen worden vermoord.

Juist. Heel logisch. Hollywood krijgt het zo niet verzonnen ...
pi_120571277
Dat zou kunnen, maar dan moeten die zoons wel zijn ontvoerd en daarna gedwongen om deze aanslagen te plegen.
pi_120571293
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan zouden de zoons tegen de vaders opstaan? Nee, klopt niet.
?
pi_120571387
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Copycat het volgende:
Een signaal afgeven waarbij bijna dertig kleine kinderen worden vermoord.

Juist. Heel logisch. Hollywood krijgt net zo niet verzonnen ...
Denk je nou echt dat mensen die uit zijn op macht en controle daar ook maar iets om geven? Of denk je dat we na WOII plotseling allemaal engeltjes zijn geworden?
pi_120571405
Deze bron ontkent een connectie tussen Peter Lanza en LIBOR:

No Viable Connection Between Peter Lanza & US Senate LIBOR Hearings
Susanne Posel Dec 17th, 2012 0 Comment
Susanne Posel
Occupy Corporatism
December 17, 2012

It seems the alternative media has been caught in purveying disinformation concerning the recent shootings in Connecticut, the father of one of the shooters, Peter Lanza and the London Interbank Offered Rate (LIBOR) scandal. In fact, research proves that Lanza has no ties to the LIBOR debacle, nor is there documentative evidence that Lanza is scheduled to testify at an up-coming hearing regarding the technocratic scheme.

One alternative media source claims that: “Peter Lanza was scheduled to testify in the ongoing global LIBOR scandal. In what could only be described an amazing coincidence, the father of Colorado Batman shooter James Holmes, Robert Holmes, was also a LIBOR witness in his position with FICO.”

No citation links are provided to corroborate this assertion – simply the illusory connection is made which seems to be enough to shift an entire social meme and cause distraction from the actual factual evidence emerging about the shooting; as well as the implications of this event with regard to the 2nd Amendment.

The rumor circulating the internet is based on assertions without evidence, which is being paralleled with the assumptions made about James Holmes’ father and another alleged connection to LIBOR simply because Holmes’ father is a computer economist at FICO. In fact, a known disinfo agent was the originator of the Holmes/LIBOR connection, although the alternative media masses continue to repeat the lie without checking their facts.

Another alternative media source has ties to purveying the rumor as fact without providing evidence with their social networking site as well as commentary that misleads the public in a thread at the bottom of an article concerning the recent shootings at Sandy Hook elementary.

According to Lanza’s Linkedin page, Lanza has worked “closely with many of the preeminent partnership tax advisors in the United States on a daily basis.” Currently Lanza is employed as the tax director and vice president of taxes at GE Energy Financial Services (GE-EFS).

Lanza’s responsibilities at GE-EFS include:

• Tax strategies, planning and tax operations
• Reporting directly to GE-EFS Chief Financial Officer
• Consultations on “structuring, negotiating asset acquisition, dispositions”
• Responsible for risk management on transactions
• Assist other employees in achieving business tax objectives
• Partner with GE Corporate tax group to “leverage technical resources . . . provide support on projects and initiatives”

Cited in mainstream media, GE has been successfully evading paying taxes for some time now. Although the corporation reported global profits of $14.2 billion with $5.1 billion of that total being attributed to American operations, GE claimed a tax benefit of $3.2 billion. Lanza, would have contributed to the success of GE evading corporate taxes in the US.

With the use of lobbyists on Capitol Hill, the abuse of tax breaks and creative accounting, GE has been able to pay low tax rates in the US; as well as move their monetary assets into offshore bank accounts.

While President Obama claims to want to reign in the corporate tax system and stop multi-national companies from cheating the system, he appointed Jeffrey Immelt, GE chief executive, as his chairman on the President’s Council on Jobs and Competiveness, as well as liaison to the corporate community and expert on corporate taxes.

The originator of the unqualified information about Lanza and LIBOR appears to be a member of the CIA-controlled and NSA-sponsored nameless, faceless hacker group Anonymous. Again, there are no citations provided that back-up these allegations, but that is not the point when disinformation is being spread across the alternative media circuit.

Propaganda does not require evidence to prove itself. It simply utilizes the ignorant masses that believe what they see and tend to repeat the lie as fact to their friends; family; repost to message boards, comment threads, social media sites which props up the lie until the truth no longer matters.

The reality of the shooting in Connecticut, as well as the previous shootings this year, is the beginning of a national call for gun control and the demise of the 2nd Amendment. Supporting the coming national debate is the mainstream media as they attack the survivors and victim’s families for verification on the facts of the incident. This information would only serve to propagate future discussions about gun control and legislation to restrict American’s ability to exercise their 2nd Amendment.

Last week, New York Mayor Michael Bloomberg postured himself with this statement: “With all the carnage from gun violence in our country, it’s still almost impossible to believe that a mass shooting in a kindergarten class could happen. It has come to that. Not even kindergarteners learning their A,B,Cs are safe.”

Bloomberg said that Obama’s “calling for ‘meaningful action’ is not enough” and he would like to see Obama “send a bill to Congress to fix this problem.” He asserted that “a national tragedy . . . demands a national response.”

As a member of the coersive network called Mayors Against Illegal Guns (MAIG), Bloomberg is one of 600 mayors across the nation that would like to see massive restriction of the 2nd Amendment under “commonsense reforms”. Bloomberg has contributed considerable financial donations to MAIG, along with the Joyce Foundation, a globalist Chicago-based non-profit organization started by Valerie Jarrett and Barack Obama.

On the WeThePeople website, a petition was initiated with the “goal . . . to force the Obama administration to produce legislation that limits access to guns” as well as a “national dialogue” to coerce the general public to support gun restrictions to “reduce the number of people murdered in gun related deaths.”
At the time this article was written, there were 124,626 signatures of support amassed for this petition.

The Columbine shooting, which is still misrepresented in the mainstream and alternative media, was used to instill the Violent Crime Control and Law Enforcement Act of 1994 which identified semi-automatic firearms, or assault weapons” as dangerous and removed them from the hands of all Americans for 10 years.

Since then, the renewal of this restriction of the 2nd Amendment has not been approved by Congress.

Senator Dianne Feinstein said last week that “the president will soon have legislation ‘to lead on’ in the gun control debate.” Feinstein is heading the march against the 2nd Amendment with the introduction of a bill into Congress in January of 2013. This document is just now being drafted with a proposal for the US House of Representatives.

Feinstein explains the bill “will ban the sale, the transfer, the importation, and the possession. Not retroactively, but prospectively. It will ban the same for big clips, drums or strips of more than 10 bullets. There will be a bill.”

And while alternative media is spinning their wheels on disinformation and unsubstantiated allegations between Lanza and LIBOR, the Obama administration is setting the stage and implementing the necessary legislation to finally destroy our Constitutional right to bear arms and protect ourselves from this tyrannical government.

http://occupycorporatism.(...)nate-libor-hearings/

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 20-12-2012 21:50:31 ]
pi_120571505
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zou kunnen, maar dan moeten die zoons wel zijn ontvoerd en daarna gedwongen om deze aanslagen te plegen.
Was deze tweede dader trouwens gemaskerd?

Misschien hebben ze hem wel meegenomen en binnen doodgeschoten. En die Aurora shooting, die gozer was toch heel verward? Misschien volgegooid met drugs en hem daar achter gelaten nadat een tweede schutter iedereen doodschiet.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:46:34 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120571545
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Denk je nou echt dat mensen die uit zijn op macht en controle daar ook maar iets om geven? Of denk je dat we na WOII plotseling allemaal engeltjes zijn geworden?
Ik denk dat mensen die deze bizarre theorie aanhangen een beetje erg wereldvreemd zijn. En hun eigen leventje hiermee wat extra kleur geven.
pi_120571630
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen die deze bizarre theorie aanhangen een beetje erg wereldvreemd zijn. En hun eigen leventje hiermee wat extra kleur geven.
Even voor alle duidelijkheid, ik hang deze theorie niet aan. Maar jij doet net of zoiets niet kan gebeuren. Kun je anderen wereldvreemd noemen, maar blijkbaar ben jij dat als je denkt dat mensen hiertoe niet heel bewust in staat zijn.
pi_120571760
RM-rf heeft gelijk. Verder:
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
(..) Mijn indruk is dat men de nadruk erg op de emoties legt en de onschuldige kinderslachtoffers van een zieke man met wapens. Wat zijn de potentiele voordelen van een emotionele reactie van het publiek hierop voor een neofascistische overheid?

1. Strictere wapenwetten.
2. Strictere wetten op de behandeling van mensen die als psychiatrisch niet helemaal in orde worden gezien.
3. Volledige wapenonthouding van deze mensen.

Tyrannieke regimes gebruiken doorgaans 2 labels om mensen het zwijgen op te leggen/op te pakken en weg te stoppen: 'terrorist' en 'psychiatrisch gestoord'. Wie kwalificeren in een dergelijk regime als psychiatrisch gestoord en terrorist? Iedereen die zich uitspreekt tegen de regering, die de woorden en daden van de regering in twijfel trekt, en die oproept tot rebellie.
Benevolente regimes beschermen doorgaans hun burgers door ze 1) niet ongelimiteerd toegang te geven tot wapens, 2) zorg te verlenen aan geesteszieke mensen en die 3) al helemaal niet in de buurt toe te laten van wapens. De VS doet naar ik begrepen heb op alle drie de vlakken niets tot nauwelijks vergeleken bij de rest van de Westerse wereld. Je schetst een compleet spiegelbeeld van de huidige realiteit.
pi_120571788
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Even voor alle duidelijkheid, ik hang deze theorie niet aan. Maar jij doet net of zoiets niet kan gebeuren. Kun je anderen wereldvreemd noemen, maar blijkbaar ben jij dat als je denkt dat mensen hiertoe niet heel bewust in staat zijn.
Vanwaar toch altijd meteen de meest bizarre theorieën geloven en bij voorbaat de gewone uitleg niet.
pi_120571854
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

?
Die theorie klopt toch niet?
De vaders moeten getuigen en de zoons moorden dan mensen uit? Waar slaat het op?
  donderdag 20 december 2012 @ 21:51:25 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120571876
Iedereen moet vooral geloven wat ze willen geloven, maar ik denk inderdaad niet dat er complotten bestaan waarbij bijna dertig kleine kinderen de dood in worden gedreven om iemand anders een lesje te leren.

Daar zijn betere methodes voor, me dunkt. De samenhang is zo far fetched.
pi_120571921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef Terecht het volgende:
RM-rf heeft gelijk. Verder:

[..]

Benevolente regimes beschermen doorgaans hun burgers door ze 1) niet ongelimiteerd toegang te geven tot wapens, 2) zorg te verlenen aan geesteszieke mensen en die 3) al helemaal niet in de buurt toe te laten van wapens. De VS doet naar ik begrepen heb op alle drie de vlakken niets tot nauwelijks vergeleken bij de rest van de Westerse wereld. Je schetst een compleet spiegelbeeld van de huidige realiteit.
Waarom is het dragen van wapens onderdeel van de grondwet in de VS volgens jou?
pi_120572034
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef Copycat het volgende:
Iedereen moet vooral geloven wat ze willen geloven, maar ik denk inderdaad niet dat er complotten bestaan waarbij bijna dertig kleine kinderen de dood in worden gedreven om iemand anders een lesje te leren.

Daar zijn betere methodes voor, me dunkt. De samenhang is zo far fetched.
9/11 had meer dan 3000 doden. Was dat echt uitgevoerd door moslim terroristen denk je?

Hoe zit het met de oorlogen in afganistan, irak, lybie, enzovoorts?

Honderdduizenden doden. Om te beschermen tegen terrorisme denk je?
pi_120572139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom is het dragen van wapens onderdeel van de grondwet in de VS volgens jou?
Dat is een relikwie van dik 2 eeuwen geleden toen daar nog wel goede redenen voor aan te voeren waren, maar in deze moderne tijd geen functie meer heeft.
  donderdag 20 december 2012 @ 21:55:20 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120572167
We hebben het nu volgens mij niet over 911. Of over Afghanistan.
Ik vind die vergelijking ook totaal niet passend.
pi_120572242
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat is een relikwie van dik 2 eeuwen geleden toen daar nog wel goede redenen voor aan te voeren waren, maar in deze moderne tijd geen functie meer heeft.
Wat waren die goede redenen zoal?
pi_120572266
quote:
7s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
We hebben het nu volgens mij niet over 911. Of over Afghanistan.
Ik vind die vergelijking ook totaal niet passend.
Het principe dat mensen vermoord worden om bepaalde doelen te bereiken is precies hetzelfde. Of het nu om drugs, olie of controle op burgers gaat.
pi_120572395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat waren die goede redenen zoal?
Laten we de tekst er even bij pakken:

"A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed."

Dat gaat in deze tijd niet meer op natuurlijk. En als je wilt weten waarom niet kan ik je dat vrij eenvoudig uitleggen desgevraagd.
pi_120572480
quote:
4s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:59 schreef Terecht het volgende:

[..]

Laten we de tekst er even bij pakken:

"A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed."

Dat gaat in deze tijd niet meer op natuurlijk. En als je wilt weten waarom niet kan ik je dat vrij eenvoudig uitleggen desgevraagd.
Zet hem op.
pi_120572566
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vanwaar toch altijd meteen de meest bizarre theorieën geloven en bij voorbaat de gewone uitleg niet.
Ik begin mijn post met "ik hang deze theorie niet aan".... :{
pi_120572595
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die theorie klopt toch niet?
De vaders moeten getuigen en de zoons moorden dan mensen uit? Waar slaat het op?
Volgens mij werd dat niet bedoeld.
pi_120572757
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zet hem op.
Ja ik ben ook benieuwd.
pi_120572820
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:01 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Volgens mij werd dat niet bedoeld.
Inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')