Breivik schoot er meer dood.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 04:01 schreef PKRChamp het volgende:
Het moment dat ik hoorde van dit bericht dacht ik meteen aan een false flag zodat het Amerikaanse volk mischien gaat denken dat ontwapening toch echt het beste voor hun is.
Het komt natuurlijk wel erg goed uit deze schietpartij terwijl er binnenkort een VN verdrag word getekend dat het wapenbezit aan banden moet leggen.
Ik vind het nogal vreemd dat deze man zo proffesioneel te werk is gegaan en in zijn eentje 71 mensen heeft kunnen neerschieten.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:02 schreef Resistor het volgende:
Gewoon een loslopende gek.
Als er meer mensen een vuurwapen hadden gehad hadden ze hem neer kunnen schieten
Jij vindt het bijzonder dat je in een volgepakte bioscoop 71 mensen kan neermaaien?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 04:01 schreef PKRChamp het volgende:
Het moment dat ik hoorde van dit bericht dacht ik meteen aan een false flag zodat het Amerikaanse volk mischien gaat denken dat ontwapening toch echt het beste voor hun is.
Het komt natuurlijk wel erg goed uit deze schietpartij terwijl er binnenkort een VN verdrag word getekend dat het wapenbezit aan banden moet leggen.
Ik vind het nogal vreemd dat deze man zo proffesioneel te werk is gegaan en in zijn eentje 71 mensen heeft kunnen neerschieten.
Ze hebben al bekend gemaakt dat hij gebruik heeft gemaakt van de nooduitgang om tijdens de film naar buiten te glippen en zich daar te bewapenen om weer via de nooduitgang naar binnen te gaan.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
De wapenlobby in de VS is nogal machtig. Ik denk eerder dat ze nog verder gaan in hun privacy schendende maatregelen en bioscopen voorzien van bodyscanners o.i.d.
Het gebrek aan politie die laat hebben gereageerd tijdens een premiëre en het feit dat het wel heel goed uitkomt om het wapenbezit in de VS aan banden te leggen. Er word binnenkort een verdrag getekend die een verbod op wapenbezit inhoud, wat is er dan makkelijker dan te wijzen naar deze tragedie als argument dat het verbod op wapenbezit toch echt nodig is?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 09:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarom dacht je meteen aan een false flag? Heb je daar aanwijzingen voor? Of wilde je gewoon de eerste zijn die een topic over deze gebeurtenis opende op BNW?
Want daar lijkt het heel erg op.
Je bent radeloos verloren voor de maatschappij als je zo beperkt redeneert.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:03 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het gebrek aan politie die laat hebben gereageerd tijdens een premiëre en het feit dat het wel heel goed uitkomt om het wapenbezit in de VS aan banden te leggen. Er word binnenkort een verdrag getekend die een verbod op wapenbezit inhoud, wat is er dan makkelijker dan te wijzen naar deze tragedie als argument dat het verbod op wapenbezit toch echt nodig is?
Ik vind dat je je radeloos verloren bent als je altijd maar alles aanneemt wat de media je voorkauwt, het is al vaak genoeg voorgekomen dat er aanslagen worden gepleegd door diezelfde mensen die een doel willen bereiken. Zo is de vietnam oorlog bijvoorbeeld begonnen en waarschijnlijk is de War on Terror ook begonnen door een false flag. De nazi`s bijvoorbeeld zijn ook aan de macht gekomen door een false flag, waarom zou het nu zoveel anders zijn?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je bent radeloos verloren voor de maatschappij als je zo beperkt redeneert.
Om het als 'false flag' te betitelen gaat me een beetje te ver. Dit soort gebeurtenissen zijn wel ideaal voor een regering om angst uit te buiten middels de media en afhankelijkheid t.o.v. de regering en juist de wapenlobby. Dit soort gebeurtenissen laten ons (Amerikanen in dit geval) des te meer herinneren dat we nergens veilig zijn en dat iedereen, overal een doelwit is.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 04:01 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zeg ook niet dat alles wat de media voorkauwt altijd goed is. Maar jouw redenering is inhoudsloos en je hebt geen enkele aanwijzing. Als dat je vertrekpunt is, dan is het een kansloos verhaal.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:24 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik vind dat je je radeloos verloren bent als je altijd maar alles aanneemt wat de media je voorkauwt, het is al vaak genoeg voorgekomen dat er aanslagen worden gepleegd door diezelfde mensen die een doel willen bereiken. Zo is de vietnam oorlog bijvoorbeeld begonnen en waarschijnlijk is de War on Terror ook begonnen door een false flag. De nazi`s bijvoorbeeld zijn ook aan de macht gekomen door een false flag, waarom zou het nu zoveel anders zijn?
Dat is net het hele punt, de bedoeling van een false flag is juist dat er geen aanwijzingen overblijven voor een false flag. Feit is wel dat dat verdrag binnenkort getekend word en dat zo`n schietpartij wel erg goed uitkomt voor steun onder de bevolking.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat alles wat de media voorkauwt altijd goed is. Maar jouw redenering is inhoudsloos en je hebt geen enkele aanwijzing. Als dat je vertrekpunt is, dan is het een kansloos verhaal.
Als je alle false flag aanslagen van BNW weglaat, blijkt dat er helemaal geen echte terreur meer isquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Vind het altijd zo'n apart automatisme om na elk terroristische of ander incident false flag te roepen.
Zelfs als een groepering de misdaad opeist blijven sommigen dat zeggen.
Haha, ja, dat zou trouwens wel mooi zijnquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je alle false flag aanslagen van BNW weglaat, blijkt dat er helemaal geen echte terreur meer is
pfft jij bent duidelijk cointelproquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
Vind het altijd zo'n apart automatisme om na elk terroristische of ander incident false flag te roepen.
Zelfs als een groepering de misdaad opeist blijven sommigen dat zeggen.
*even snel google startquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
pfft jij bent duidelijk cointelpro
Dat is een drogreden want niemand neemt wapens mee naar school, winkelcentrum of bioscoopquote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:52 schreef oompaloompa het volgende:
Het hele argument dat gebruikt wordt om wapens vrij te houden is juist dat het een recht is je te bewapenen en te kunnen verdedigen tegen criminelen, als iets zou het dus als argument tegen ontwapening gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |