Wie andersquote:Op donderdag 20 december 2012 02:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Veronica is wel leuk ja veel 90's beetje 80's. Luisterde het altijd op m'n werk, zomertijd en die limmericks enzo
Wie zei dat over 3FM? Boterbartje zeker
Ja precies, non conformiteit leidt niet automatisch tot aansprakelijkheid. Pas als de tekortkoming kan worden toegerekend etc.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:09 schreef Ties02 het volgende:
Oja Brok/Hubert is toch dat non-comformiteit van de overeenkomst leidt tot een tekortkoming maar dat de tekortkoming wel toerekenbaar dient te zijn voor schadevergoeding?
Ja ik heb ook redelijk wat oefentt's tot mijn beschikking, maar heb ze niet allemaal doorgenomen. Wel een paar goed.
Ja ik had ook een 8 en precies hetzelfde mankement, de arresten.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:17 schreef Ties02 het volgende:
Ja klopt komt altijd wel iets over terug
Ben benieuwd had vorig jaar voor BR1 een 8, maar ben toen bij veel vragen vergeten arresten toe te passen. En had daar ook de bonus. Vind het wel leuke stof verder
Nog leuke mensen tegen gekomen zo in het midden van de nacht?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:21 schreef Tchock het volgende:
Zo. Stuk gelopen buiten, ik kan er weer even tegenaan voor Goederenrecht
Haha herkenbaar, ik gebruik zelf melatoninequote:Op donderdag 20 december 2012 02:22 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik slaap standaard niet voor een uurtje of vijf maar de nacht voor een tentamen kan ik meestal helemaal niet in slaap komen, soort van wedstrijdspanning![]()
Drop tegen een uurtje of vier een zolpidem (slaaptablet).
Wel een auto die mijn straat in reed tot hij ongeveer op gelijke hoogte met mij was, toen een tijdje stil bleef staat met zijn lichten aan en toen de motor uit deedquote:Op donderdag 20 december 2012 02:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nog leuke mensen tegen gekomen zo in het midden van de nacht?
Eng manquote:Op donderdag 20 december 2012 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel een auto die mijn straat in reed tot hij ongeveer op gelijke hoogte met mij was, toen een tijdje stil bleef staat met zijn lichten aan en toen de motor uit deedIk heb nog even gewacht of er iemand uitstapte, maar nee.
Ik leer altijd vooral 's avonds, kan meestal ook wel lang doorgaan. Maar nu stort ik wel enigszins inquote:Op donderdag 20 december 2012 02:22 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Ik slaap standaard niet voor een uurtje of vijf maar de nacht voor een tentamen kan ik meestal helemaal niet in slaap komen, soort van wedstrijdspanning![]()
Drop tegen een uurtje of vier een zolpidem (slaaptablet).
Ja melatonine is ook verstandiger/beter alleen het werkt bij mij niet of nauwelijks. Slaaptablet merk je vaak toch nog wel de volgende dag maar alles is beter dan helemaal niet slapen.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, ik gebruik zelf melatonine
Gevaarlijk wel. Voor je het weet doe je een keer eentje zonder dat je stress hebt maar gewoon omdat je niet kunt slapen, en in no-time denk je het nodig te hebben om te kunnen slapen.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:25 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Ja melatonine is ook verstandiger/beter alleen het werkt bij mij niet of nauwelijks. Slaaptablet merk je vaak toch nog wel de volgende dag maar alles is beter dan helemaal niet slapen.
Melatonine is een lichaamseigen stof dus dat kan in principe geen kwaad. Slaaptabletten daarentegen zijn inderdaad vrij verslavend, daarom krijg ik er 'maar' tien per maand van de huisarts. Gebruik het buiten tentamens om eigenlijk alleen als ik naar een feestje ben geweest en niet kan slapen bij thuiskomst.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gevaarlijk wel. Voor je het weet doe je een keer eentje zonder dat je stress hebt maar gewoon omdat je niet kunt slapen, en in no-time denk je het nodig te hebben om te kunnen slapen.
Melatonine is wat dat betreft ook zo'n riskant 'opstapje' naar zwaardere slaapmiddelen.
Dat zegt he-le-maal niets.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:32 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Melatonine is een lichaamseigen stof dus dat kan in principe geen kwaad.
Dat zou ik dus niet doenquote:Slaaptabletten daarentegen zijn inderdaad vrij verslavend, daarom krijg ik er 'maar' tien per maand van de huisarts. Gebruik het buiten tentamens om eigenlijk alleen als ik naar een feestje ben geweest en niet kan slapen bij thuiskomst.
XTC maakt geen serotonine aan maar 'verbruikt' serotonine. Melatonine tabletten vullen je lichaamseigen voorraadje melatonine aan. 5-htp maakt wel serotonine aan maar bij de veiligheid van 5-htp worden ook de nodige kanttekeningen geplaatst, al schijn je er wel beter van te slapen. Zelf overigens nooit enig positief effect van ondervonden.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt he-le-maal niets.Serotonine is ook een lichaamseigen stof, maar XTC is nou niet bepaald een dagje Spa.
[..]
Dat zou ik dus niet doenTien per maand is ook een stuk meer dan ik verwacht had
Nouja, ligt er aan of je ze opmaakt of niet natuurlijk.
Jo jij ook!quote:Op donderdag 20 december 2012 02:52 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Succes morgen Ties.
Tijd voor een serie.
Wat voegt zo'n arrest als Brok/Huberts nou toe? Het vereiste van toerekenbaarheid volgt vanzelf toch al uit 6:74? Daar heb je dat arrest niet voor nodig lijkt me.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:09 schreef Ties02 het volgende:
Oja Brok/Huberts is toch dat non-comformiteit van de overeenkomst leidt tot een tekortkoming maar dat de tekortkoming wel toerekenbaar dient te zijn voor schadevergoeding?
Ja ik heb ook redelijk wat oefentt's tot mijn beschikking, maar heb ze niet allemaal doorgenomen. Wel een paar goed.
Gruwelijk irritant is dat. Zoiets treft mij ook erg vaakquote:Op donderdag 20 december 2012 08:41 schreef Bananenman het volgende:
De UB is nog driekwart leeg maar een of andere lelijke chick die nonstop d'r neus snuit gaat weer precies naast mij zitten. De dag begint goed.
Heel irritant inderdaad. Dat is één van de redenen waarom ik steeds minder / zo min mogelijk in de UB studeer en zoveel mogelijk vanuit huis werk.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:41 schreef Bananenman het volgende:
De UB is nog driekwart leeg maar een of andere lelijke chick die nonstop d'r neus snuit gaat weer precies naast mij zitten. De dag begint goed.
Ze wil je.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:41 schreef Bananenman het volgende:
Zo zou jij ook iemand versieren, ja?quote:
Ze wordt duidelijk nat van Bobbie en moet daarom constant haar neus snuiten.quote:
Volgens mij heb je koffie nodig want ik heet helemaal geen Bobbie.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ze wordt duidelijk nat van Bobbie en moet daarom constant haar neus snuiten.
Tevens: goedemorgen.
You sir, are completely right. Ben nu halverwege m'n eerste dubbele dosis.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je koffie nodig want ik heet helemaal geen Bobbie.
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je koffie nodig want ik heet helemaal geen Bobbie.
Ik zou er nog snel een dubbele dubbele dosis achteraan gooienquote:Op donderdag 20 december 2012 09:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
You sir, are completely right. Ben nu halverwege m'n eerste dubbele dosis.
Waarom denk je dat je ma altijd verkouden is?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo zou jij ook iemand versieren, ja?
Altijd makkelijk om die kant op te gaan. Je bent nog niet scherp, neem een koffiequote:Op donderdag 20 december 2012 09:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je ma altijd verkouden is?
Welke heb je op het program?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:56 schreef Yreal het volgende:
ik laat hem vandaag ook weer schieten
Inclusief fantastische noot:quote:De Hoge Raad oordeelt dat de door X bv jegens de prostituees verrichte prestaties niet in hoofdzaak zijn beperkt tot het enkel verlenen van het recht een kamer te gebruiken. Het is namelijk één dienst die in hoofdzaak is gericht op het voor een prostituee scheppen van een omgeving die het mogelijk maakt haar beroep uit te oefenen. In het licht van de korte duur van de terbeschikkingstelling van de kamers, is het onbegrijpelijk dat het hof de andere in samenhang daarmee verrichte handelingen en elementen van de prestatie, zoals de inrichting van de kamer, het toezicht op een ordentelijk verloop van de prostitutie, en het aanbieden van (aanvullende) serviceverlening, afzonderlijk beschouwt dan wel als kennelijk bijkomstig aan de terbeschikkingstelling van de kamers beschouwt.
quote:Hoewel sommigen in een meer ludieke bui zullen willen beweren dat bepaalde overeenkomsten tussen sex en sportbeoefening niet kunnen worden ontkend, zijn die overeenkomsten menen wij niet van dien aard, dat gesproken kan worden van de terbeschikkingstelling van sportaccommodatie.
Die nootquote:Op donderdag 20 december 2012 10:10 schreef Maharbal het volgende:
Baanbrekend OB arrest van de HR:
[..]
Inclusief fantastische noot:
[..]
Gemiste kans: daar had ik een scriptie over moeten schrijven. Uiteraard constant hameren op aftrekposten.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:12 schreef eriksd het volgende:
De fiscale behandeling van prostituees. Mooi stukje heb ik daar ooit over geschreven
Fiscaal bestuursrecht. Maar ik had gehoopt ergens een fiscaal baantje te scoren, wat ik dus niet heb. Dus dat komt gewoon lekker volgend jaar.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Welke heb je op het program?
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:13 schreef eriksd het volgende:
De titel was iets met "hand en spandiensten" en "het fiscale standje van zaken".
Ik had de tijd van mijn leven met dat stuk.
quote:Op de informatie op deze Bb-site, waaronder begrepen de vragen en antwoorden en tevens het op Bb geplaatste bijbehorende tentamen Aansprakelijkheidsrecht, mede daarin begrepen het MC-deel, rust het copyright van de Universiteit van Amsterdam.
De publicatie is alleen bestemd voor intern gebruik door studenten Rechtsgeleerdheid van de Universiteit van Amsterdam die zijn ingeschreven voor het vak Aansprakelijkheidsrecht.
Lelystad of Amersfoort?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:30 schreef Yreal het volgende:
Ik weet niet of T meeleest, maar er ligt iemand voor de trein op jouw traject
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |