Je kan dan bij beide situaties niet revindiceren neequote:Op woensdag 19 december 2012 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, het scenario dat de eigenaar van een gestolen zaak die kan opeisen volgens lid 3. Levert dat juridisch hetzelfde resultaat op als wanneer een zaak niet gestolen is, maar lid 1 toch faalt.
Ja?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef Tchock het volgende:
Anders geformuleerd: is de revindicatie in lid 3 hetzelfde als die bij een andere beschikkingsonbevoegde overdracht. Of beter: geldt bij iedere beschikkingsonbevoegde overdracht waarbij 86 niet in te roepen is, dat de eigenaar kan revindiceren?
Je hebt ook algemene derdenbescherming in 3:36quote:Op woensdag 19 december 2012 23:15 schreef Ties02 het volgende:
Het gaat hier om roerende zaken, dit is het enige derdenbescherming artikel daarvoor toch? Dus ja
Dankquote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef Actaeon het volgende:
Ayways genoeg. Weltrusten!
Ties en Tchock; veel succes morgen!
Holy shit wat gebeurt er bij Feyenoord of is dat penals?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:24 schreef Keyos het volgende:
Deze avond is niet goed voor mijn gezondheid .
2000 ofzo. Valt erg mee. Bijzonder sterke prijs/kwaliteit.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
prachtige klok!
wat mag dat kosten?
26 jewels... Meer dan 18 was onzin, toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook leuk voor erbij. Manufactuur van Nederlandse bodem.
Gekkenhuis.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Holy shit wat gebeurt er bij Feyenoord of is dat penals?
Weet ik veel. Het is gewoon een leuk horloge voor erbij. Maar mijn magische 3 zal hij niet verslaanquote:Op woensdag 19 december 2012 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
26 jewels... Meer dan 18 was onzin, toch?
Die onderste is mooi.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:25 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook leuk voor erbij. Manufactuur van Nederlandse bodem.
Dat is de achterkantquote:
Strafschoppen.quote:
Nee, automaatje. Dat gouden ding is het gewichtje, door de zwaartekracht windt 'ie op.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Domme vraag maar werkt dat op een batterij ?
Ik heb deze niet hoor. Alhoewel die Frederique Constant wel leuk is voor erbij.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef Keyos het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAA We zijn door!!!!
Edit:
Mooie collectie Erik.
Nee, dat is een automaat. Dat goudkleurige onderdeeltje slingert rond door normale bewegingen van je arm, die energie wordt opgeslagen in kleine veertjes en daar loopt je horloge op.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Domme vraag maar werkt dat op een batterij ?
Nou ik zit mobiel en ik keek heel vluchtig omdat ik Keyos' commentaar over Feyenoord niet wilde lezenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent maar ik dacht ook dat dat een apart horloge was
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef Keyos het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAA We zijn door!!!!
Edit:
Mooie collectie Erik.
Vanwaar die guldens?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook slick. Was ter invoering euro. Van elke oude munt een caseback die je op het horloge kon zetten.
Nee, bier wat daar wordt verkocht mag je drinken anders nietquote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
gave klokken
Even een juridische gerelateerd vraagje; ik zie op tv mensen met bier in de handen staan bij SR. plastic beker vermoedelijk tapbier. Mag dat?
en mag ik daar ook gaan zitten met een tas vol koude pilsen?
Moet je ff in de APV kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
gave klokken
Even een juridische gerelateerd vraagje; ik zie op tv mensen met bier in de handen staan bij SR. plastic beker vermoedelijk tapbier. Mag dat?
en mag ik daar ook gaan zitten met een tas vol koude pilsen?
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ik zit mobiel en ik keek heel vluchtig omdat ik Keyos' commentaar over Feyenoord niet wilde lezen
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef Keyos het volgende:
Wat ik mij wel afvraag, ben je wat meer van de 'ouderwets' hoorloge zoals de laatste foto of wat meer modern?
Wat ligt hier nou? Ik gok ergens tussen een halve en een kwart tonquote:Op woensdag 19 december 2012 23:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb vanalles
Dit is de meest rustige:
[ afbeelding ]
Begrijpelijk, je keek zeker nog zeker via die Arabische stream?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Geen haat. Ik liep alleen achter en wilde niet lezen voor het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |