abonnement Unibet Coolblue
pi_120516121
121105_266257_kerstpakkettenheader2.jpg
De dagen worden korter, de kachels gaan weer aan en de winkels liggen alweer vol met sinterklaasartikelen, kortom, de kerst komt er weer aan. En natuurlijk willen we als FHF dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Net als de afgelopen jaren willen we weer een kerstpakketten actie houden.

Het idee is simpel. Krijg jij elk jaar een kerstpakket en wil je deze weggeven aan iemand die het goed kan gebruiken, dan kan je dat hier melden. Natuurlijk kan je er ook over nadenken om zelf een pakket samen te stellen, iets te kokkerellen voor iemand, of bijvoorbeeld bioscoopkaartjes aan te bieden zodat iemand er eens lekker uit kan. En zo zijn er vast nog wel meer dingen te bedenken. Wij zullen alle aangeboden pakketten steeds in de OP zetten en bijhouden welke vergeven zijn. Je mag je aanbod in dit topic zetten of de mods PMmen als je anoniem wil blijven.

Wat organisatietechnische puntjes:
- zou je een heel klein beetje kunnen zeggen wat de inhoud/thema van je pakket is? We hoeven echt niet te weten wat er precies inzit maar als we straks gaan koppelen is het wel makkelijk als we weten of een pakket geschikt is voor een gezin met kinderen of juist niet etc. Of misschien wil je een pakket helemaal op maat voor de ontvanger maken, ook dat kun je aangeven en dan zorgen wij dat je hiervoor de benodigde informatie krijgt.
- Geef tevens aan of je het wil opsturen of eventueel zelf wil bezorgen. En in de laatste geval ook graag je woonplaats (of regio waar je vaak komt), zodat je gekoppeld kunt worden aan iemand uit jouw omgeving.

Of:
Wordt jouw decembermaand een beetje zonniger als je gewoon eens iets leuks, nuttigs en / of lekkers van iemand ontvangt? Kunnen we jouw kerst wat opfleuren of ben je hard toe aan een duwtje in de rug, meld je dan!
Om met ElisaB te spreken:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
Even een berichtje voor de mensen die eigenlijk wel een pakket zouden willen, maar niet durven te PM-men: doe het nou gewoon!
Wat kan jou het schelen dat ik weet dat je tóch wel graag iets wilt krijgen. Je hoeft niet je hele verhaal te vertellen, je hoeft niet met je naam op internet, je hoeft geen eeuwige dank te beloven, je mag helemaal anoniem blijven. Wat kan je gebeuren, behalve misschien iets waar je even een beetje blij van wordt?!
Indien je blij wordt van een kerstpakket omdat je het even moeilijk hebt en juist de verwennerijtjes en traktaties die de feestmaand zo speciaal maken er dit jaar niet aan zitten, stuur de FHF mods ( Liesje 1979 en Cat22) een PM. Wij beloven dat je -als je dat wil- anoniem blijft. Al heeft de gever natuurlijk wel een adres nodig om het pakket naartoe te sturen of te (laten) brengen.

In de afgelopen edities kregen we vaak vragen van de gevers over de wensen van de ontvangers. Men wil immers het zo perfect mogelijke pakket maken. Daarom hebben we dit jaar een lijstje met vragen gemaakt en willen we jullie verzoeken dit zoveel mogelijk in te vullen. Kan uiteraard via PM en het blijft tussen ons mods, gever en jezelf! Geneer je niet, geef je wensen aan, want dan kan de gever iets voor je samenstellen wat écht op maat is. Aan de andere kant: het blijft een wensenlijstje, iets waar de gever mee aan de slag gaat. Geen garantie dus dat je alles krijgt wat je vraagt (het lijkt sinterklaas wel! ;) ) Maar als je bij voorbeeld niet van zoetigheid houdt is het voor de ander fijn te weten dat hij beter wat hartige snacks in een pakket kan doen.
Het vragenlijstje:
quote:
Wat is je leefsituatie? (alleenstaand, partner, gezin?)
Als je kinderen hebt: jongen/meisje + leeftijd?
Zijn er ook huisdieren, zo ja hond/kat/goudvis/etc?
Welke geur vind je heel lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Welke geur vind je absoluut NIET lekker (voor bijvoorbeeld douchegel, geurkaarsen etc):
Zijn er nog bepaalde allergieën (binnen het gezin)?
Waar kan je het meest van genieten: Lezen/schrijven/creabea'en/film kijken?
En welke genre heeft dan de voorkeur (bij creabea'en: haken, scrappen, photoshoppen):
Wat is nog een lang gekoesterde wens?
Wat is je favoriete kleur?
Wil je anoniem blijven voor de gever (FOK!naam)?
Zo nee: mag het pakket door de gever of andere FOK!ker aan jouw deur bezorgd worden?
Voor de aanbieders: bied alleen een pakket aan als je dit ook daadwerkelijk kunt realiseren, dit om teleurstelling te voorkomen. Het verzenden van de pakketten is op eigen risico.
Ow ja, laten we afspreken dat de deadline voor verzenden 15 december is. Dan hebben de pakketten genoeg tijd om hun weg naar huis te vinden. En kan er evt. wat anders geregeld worden als een pakket kwijt lijkt te zijn geraakt.
Om het verzenden wat makkelijker en goedkoper te maken hebben we ook dit jaar het vervoerstopic. Dus als je tijd en vervoer beschikbaar hebt of juist vervoer zoekt, meld je daar aan. Alle beetjes helpen!

Samen doen is toch veel fijner dan in je eentje? O+

Wellicht ook interessant om even naar te kijken:
FHF / [Kerst]kaartjesactie FHF 2012
CRE / [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers

PS: inmiddels zijn er al veel pakketten onderweg, maar mocht je dit topic net pas zien, en je willen aanmelden als ontvanger of gever dan kan dat nog gewoon.

Tjonge, je zult toch ook als laatste posten maar geen nieuw deel openen................
Afijn, doe ik het maar en óp naar de rest van de pakketten en vooral: genieten!! :* ~:)
Waar het stinkt is het warm.
pi_120516208
(lel van een lijst maar niet in spoiler want ik vind hem zo mooi O+ )

Aangeboden kerstpakketten

O+ ~:) A Injecteer die kerstsfeer (van YskaFredriksson)
>:O B Een gelukkig georganiseerd 2013 (van YskaFredriksson)
O+ ~:) C Op maat door Felixa
O+ ~:) D Op maat door Felixa
O+ ~:) E Op maat door anonieme gever
O+ ~:) F Op maat door knoblauch6
O+ ~:) G Op maat door seasushi
O+ ~:) H Op maat door AllOfTheSameBlood
O+ ~:) I Pakket van anonieme gever
O+ ~:) J Op maat door ireth
O+ ~:) K Op maat door Sjaam
O+ ~:) L Op maat door littledrummergirl en Coolguy
O+ ~:) M Op maat door Nanuke
O+ ~:) N Pakket van werkgever door MizzEnroe
O+ ~:) O Op maat door Espri
O+ ~:) P Op maat door Jaleesajoia en Scorpie
O+ ~:) Q Beautypakket door Automatic
O+ ~:) R Speelgoed/knutsel/verwenpakketje door Automatic
O+ ~:) S Op maat door Marcelpetra1
~:) T Pakket van werkgever door kawa4
O+ ~:) U Verzorgingspakket door deerntie
O+ ~:) V Slagersbon (voor dat lekkere vlees bij de kerstdis) door knoblauch6
O+ ~:) W En nog een slagersbon! Ook van knoblauch6
O+ ~:) X Op maat door rijstebuiltje
O+ ~:) Y Wie de kleintjes niet eert... door de dochters van Marcelpetra1 én het DNA van ireth
O+ ~:) Z Voor de zoetekauw :9 van ehhe
O+ ~:) AA Op maat door Scorpie
O+ ~:) BB Op maat door Coolguy
O+ ~:) CC Op maat door nottuma en roerkoning
O+ ~:) DD Verzorgingspakketje en wat leesvoer door een anonieme FOK!ker
O+ ~:) EE Op maat door anonieme gever
O+ ~:) FF Op maat door anonieme gever
O+ ~:) GG Op maat door anonieme gevers
O+ ~:) HH Beautypakket voor man, vrouw of kind door Rockabella
O+ ~:) II Pakketje voor kinderen (want YskaFredriksson had te enthousiast ingekocht :+ )
O+ ~:) JJ Op maat door anonieme gever
O+ ~:) KK Op maat door Twinklestar001
O+ ~:) LL Op maat door anonieme gever
O+ ~:) MM Voor ieder wat wils door DJkoelkast+vriendin
O+ ~:) NN Op maat door MrUnchained en mysteryshopper
O+ ~:) OO Op maat door ioko
O+ ~:) PP En nog eentje op maat door ioko!
O+ ~:) QQ Op maat door Remco_h
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>:O = aangeboden
~:) = gekoppeld
O+ ~:) = aangekomen!

[ Bericht 63% gewijzigd door Cat-astrophe op 30-12-2012 14:14:36 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_120516209
quote:
Tjonge, je zult toch ook als laatste posten maar geen nieuw deel openen................
Neemt u mij vooral niet kwalijk Hare Hoogheid!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120516250
Ik dacht al, wáár blijf je nou toch :P :+
En ik zal de groeten doen aan mijn HHH ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door knoblaucha6 op 19-12-2012 18:25:57 ]
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 19 december 2012 @ 18:19:01 #5
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120516266
Heuj _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120516397
Deze actie O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  woensdag 19 december 2012 @ 18:23:40 #7
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_120516444
Wat Bos zegt
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_120516477
Dát ^O^
Ik ga eens koken :Y)
Waar het stinkt is het warm.
pi_120517083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik dacht al, wáár blijf je nou toch :P :+
En ik zal de groeten doen aan mijn HHH ^O^
Echt weer de kerstgedachte..........

is het misschien al eens bij je opgekomen dat ik nog nooit als laatste iets gepost heb en dat niet wist....... Nee zeker! Vooral gelijk weer in het negatieve.

En oh ja nog bedankt voor de moeite van het openen van een nieuw topic!

Ik wens je eet smakelijk.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  woensdag 19 december 2012 @ 18:47:27 #10
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120517324
Volgens mijn mutti zou het pakket gearriveerd zijn. :D
Helaas ben ik nog niet thuis daar dus de foto's en de vreugde komen later :@
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 19 december 2012 @ 18:49:16 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120517402
Dames dames, rustig aan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120518931
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:47 schreef RadioSlut het volgende:
Volgens mijn mutti zou het pakket gearriveerd zijn. :D
Helaas ben ik nog niet thuis daar dus de foto's en de vreugde komen later :@
we wachten in spanning af :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 19 december 2012 @ 19:24:13 #13
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120518953
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef Olment het volgende:

[..]

we wachten in spanning af :D
Ik ook hoor :D
Kaleidoscopiklimax
pi_120519276
quote:
6s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ik ook hoor :D
Kan ik helemaal in komen. O+
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120519315
na een dag van verassingen kom ik thuis is er een kerstpakket afgeleverd, onze dag kan niet o

foto´s volgen nog moet even kijken hoe ik dat moet doen

caatje1977
pi_120520462
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:41 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

Echt weer de kerstgedachte..........

is het misschien al eens bij je opgekomen dat ik nog nooit als laatste iets gepost heb en dat niet wist....... Nee zeker! Vooral gelijk weer in het negatieve.

En oh ja nog bedankt voor de moeite van het openen van een nieuw topic!

Ik wens je eet smakelijk.
Schattemoppetrommel, als je goed leest vond ik het nou juist zo geinig dat je de OP gemist had.
(en deed ik jou ook nog de groeten namens onze Hare Harige Hoogheid en die is toch echt gereserveerd voor leuke mensen :Y )
Je lás enkel een beetje verkeerd dus, :*
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 19 december 2012 @ 20:07:58 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120521223
Kiss and make up :9~
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120521341
Kissen is óut en make-up hebben we vast allebei :Y ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_120521367
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:54 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Schattemoppetrommel, als je goed leest vond ik het nou juist zo geinig dat je de OP gemist had.
(en deed ik jou ook nog de groeten namens onze Hare Harige Hoogheid en die is toch echt gereserveerd voor leuke mensen :Y )
Je lás enkel een beetje verkeerd dus, :*
Oké, soms zit er een wereld van verschil tussen iets schrijven en iets lezen! 8)7
Ben bovendien in een onweersbui..... al 2 dagen ruzie met computer die niet wil. :(

Was je eten wel lekker? :Y)
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120521598
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

Oké, soms zit er een wereld van verschil tussen iets schrijven en iets lezen! 8)7
Ben bovendien in een onweersbui..... al 2 dagen ruzie met computer die niet wil. :(

Was je eten wel lekker? :Y)
Wat is je probleem met je pctje? Werkt die beetje tegen :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120521688
We hebben heerlijk genuttigd, man leeft in elk geval nog _O-
En, ik snap het wel, een computer die niet wil is echt meer dan genoeg voor enorm heftig vuurwerk hier ten huize :X
(en een man die in die zooi zit qua hobby én werk plus een megazooi computerrommel én dat niet werken is gelijk aan heftige crisis in huize hiero }) Het is dat we HHH hebben, die vergoeilijkt alle computerellende en daaraan gerelateerde stress steevast O+
Waar het stinkt is het warm.
  woensdag 19 december 2012 @ 20:15:40 #22
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120521703
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

Oké, soms zit er een wereld van verschil tussen iets schrijven en iets lezen! 8)7
Ben bovendien in een onweersbui..... al 2 dagen ruzie met computer die niet wil. :(

Was je eten wel lekker? :Y)
Jaja, ik kom al :(
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120521967
Heb hem weer ff aan de praat, maar hij sluit zomaar ineens af, start weer op en vervolgens kan ik geen enkel programma meer openen. Ben vannacht tot half 4 aan het kl...... geweest.

Maar ben weer in de lucht dus wie weet!
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
pi_120528818
weet niet ofdat mijn gever bekend gemaakt wil worden maar bij deze wil ik onze gever

heel heel heel erg bedanken voor het pakket
ik probeer nog een foto te plaatsen maar ben er nog steeds niet uit hoe ik dat moet doen
  Moderator woensdag 19 december 2012 @ 22:14:32 #25
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120529082
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:10 schreef caatje1977 het volgende:
weet niet ofdat mijn gever bekend gemaakt wil worden maar bij deze wil ik onze gever

heel heel heel erg bedanken voor het pakket
ik probeer nog een foto te plaatsen maar ben er nog steeds niet uit hoe ik dat moet doen
Zorg dat je weet waar de foto staat, bijvoorbeeld op je bureaublad
Ga naar www.imgur.com
Klik rechts bij Upload images op de knop: computer
Ga naar de foto en dubbelklik er op (of klik 1x en dan op Open/Openen)
Klik op het groene Start Upload

Je ziet nu je foto en rechts een aantal blokjes tekst, klik één keer op de code onder BBCode (message boards & forums), bijvoorbeeld:

1[IMG]http://i.imgur.com/HEtFy.jpg[/IMG]

Kopiëer de geselecteerde tekst (rechtermuisknop > copy/kopiëren of gebruik CTRL+C op je toetsenbord)
Ga naar dit topic en plak te tekst (rechtermuisknop > paste/plakken of gebruik CTRL+V op je toetsenbord)

Klik Invoeren en voila!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 19 december 2012 @ 22:20:11 #26
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120529406
Ik ben benieuwd wat onze ontvanger er van vind... Een berichtje naar cat en die dan anoniem doorgestuurd is ook prima!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120529668
[img][URL=http://imgur.com/pes1f][IMG]http://i.imgur.com/pes1f.jpg[/IMG][/URL][/img]

ok ik heb de uitleg gevolgd kijken of het is gelukt
pi_120529855


als het nu niet lukt weet ik het even niet meer
  woensdag 19 december 2012 @ 22:28:40 #29
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120529939
Gelukt !! Ziet er goed uit !!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120530132
ja gelukt

We zijn er ook erg blij mee de kadootjes hebben het niet gered tot aan de kerst hihi
pi_120532353
Ook een mooi pakket Caatje :) :)

Ik heb gisteren de kadootjes ook gewoon meteen uitgepakt :@ :@, ik had op dat moment ook nog geen idee waarom dat pakket naar mij was gestuurd, pas toen ik zag dat de kadootjes wel erg op mijn smaak waren aangepast begon het te dagen.. :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_120532767
Mweh

[ Bericht 90% gewijzigd door JaleesaJoia op 19-12-2012 23:28:14 ]
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120539391
Ik word steeds nieuwschieriger.. De pakjes zien er allemaal prachtig uit! :)
pi_120541109
Ik had vanmorgen een prachtige kruik O+ gister een zelfgemaakte boekenlegger en de dag er voor een boek *O*

En het cadeautje van morgen ziet er qua vorm spannend uit en daar ben ik al vanaf het begin nieuwsgierig naar :D
pi_120541355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:46 schreef Puala het volgende:
Ik had vanmorgen een prachtige kruik O+ gister een zelfgemaakte boekenlegger en de dag er voor een boek *O*

En het cadeautje van morgen ziet er qua vorm spannend uit en daar ben ik al vanaf het begin nieuwsgierig naar :D
OH :o jezelf kunnen inhouden en er maar 1 per dag open maken.. _O_
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120541566
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:02 schreef Olment het volgende:

[..]

OH :o jezelf kunnen inhouden en er maar 1 per dag open maken.. _O_
Dat was de bedoeling van de gever :) Er staat op elk pakketje een datum en op die dag mag je het open maken. En ik hou me daar netjes aan :)
pi_120541759
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat was de bedoeling van de gever :) Er staat op elk pakketje een datum en op die dag mag je het open maken. En ik hou me daar netjes aan :)
oh dat is leuk gedaan. Nou word je elke dag verrast ipv 1x heel erg :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120541782
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:22 schreef Olment het volgende:

[..]

oh dat is leuk gedaan. Nou word je elke dag verrast ipv 1x heel erg :D
Ja echt wel. En het verrast me elke keer weer dat het ook dingen zijn die ik echt leuk vind O+
  donderdag 20 december 2012 @ 10:10:49 #39
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120542864
Ooooo ik denk dat ik weemt welke je bedoelt :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120543297
Zooooo..... Even wat dagen vol afspraken, bezoekjes ( met prikken ) aan het consultatiebureau voor mn kleine spekje ( al 7165 gram met dr krappe 62 cm :P ) en een kerstviering op school....En we zijn alweer een week verder!
Ik heb net even snel bij zitten lezen en kreeg het weer helemaal warm van binnen! O+

Ik wilde de kado's eigenlijk al onder de kerstboom leggen van de week, maar wilde het de mannen niet aan doen om zooooo lang in spanning te moeten zitten! :P
Nu staat alles nog in de doos, verstopt onder een dekentje naast de bank _O-
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_120553092
Radioslut nog steeds niet thuis geweest???????? We willen een update ;)
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  donderdag 20 december 2012 @ 15:22:31 #42
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_120553292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:16 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Radioslut nog steeds niet thuis geweest???????? We willen een update ;)
Ben inderdaad wel benieuwd of het pakketje na alle ontberingen heelhuids is aangekomen, en wat ze ervan vind !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_120553468
Het gebeurt niet heel vaak maar ik ben er nog stil van zo een super mooi pakket gehad echt helemaal te gek kadootjes liggen onder de boom ben nog helemaal van slag :@ echt helemaal super te gek me meiden blijven hem elke keer leeghalen om te kijken wat er nu allemaal inzit super bedankt onze kerst kan niet meer stuk!!! _O_ _O_ O+ O+
  donderdag 20 december 2012 @ 15:56:04 #44
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120554662
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:16 schreef MoniqueB1965 het volgende:
Radioslut nog steeds niet thuis geweest???????? We willen een update ;)
Nope ;(
Ik woon nu helemaal aan de andere kant van het land, heb op dit moment geen geld voor een treinkaartje. :@
Triest he :')
Kaleidoscopiklimax
pi_120555367
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Nope ;(
Ik woon nu helemaal aan de andere kant van het land, heb op dit moment geen geld voor een treinkaartje. :@
Triest he :')
waar moet je naar toe? als het in de buurt ik kan ik misschien wel wat betekenen
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 20 december 2012 @ 16:15:05 #46
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120555404
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:13 schreef Olment het volgende:

[..]

waar moet je naar toe? als het in de buurt ik kan ik misschien wel wat betekenen
Ik moet naar Rotterdam :) (Maassluis eigenlijk.)
Kaleidoscopiklimax
pi_120555424
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:15 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ik moet naar Rotterdam :)
hm, dat is helaas te ver, sorry :@
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  donderdag 20 december 2012 @ 16:17:22 #48
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120555487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:15 schreef Olment het volgende:

[..]

hm, dat is helaas te ver, sorry :@
Maakt niks uit hoor ;)
Ik fix anders wel iets met mijn vriend.
Kaleidoscopiklimax
pi_120555509
we wachten in spanning :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_120557413
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Nope ;(
Ik woon nu helemaal aan de andere kant van het land, heb op dit moment geen geld voor een treinkaartje. :@
Triest he :')
Snap er niets van, je woont aan de andere kant van het land, maar je moet naar Rotterdam want daar is je pakket??? Was misscchien handiger geweest als Ome Post het gelijk naar het goede adres had kunnen brengen.
Vroeger was ik een twijfelaar, nu geloof ik niet meer
  donderdag 20 december 2012 @ 17:15:12 #51
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120557555
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef MoniqueB1965 het volgende:

[..]

Snap er niets van, je woont aan de andere kant van het land, maar je moet naar Rotterdam want daar is je pakket??? Was misscchien handiger geweest als Ome Post het gelijk naar het goede adres had kunnen brengen.
Ik zou tot afgelopen zondag hier (in Asten) blijven, en dan met mijn ouders mee terug naar Rotterdam.
Alleen wilde mijn broer ook mee, dus was er geen plek meer in de auto :')
Kaleidoscopiklimax
  donderdag 20 december 2012 @ 20:32:41 #52
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120566656
En ons 2e pakket (bestaande uit 2 dozen :P ) is zojuist opgehaald door Puala (Wat een leuke griet!!) die hem morgen aflevert bij onze 2e ontvanger! *O*
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 20 december 2012 @ 22:39:39 #53
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120574919
Het duurt voor beide kanten nog ontzettend lang maar maandagmiddag verdwijn ik dus terug naar Rotterdam ;)
Kaleidoscopiklimax
pi_120575172
Mijn pakket is aangekomen! Dank je espri! *O*
Heel erg leuk, en wat veel. We zijn ontzettend verwend! Kindertjes zijn ook erg blij, Kim slaapt met de barbie en Tyler met zn auto. :D

Foto´s volgen nog!
pi_120575284
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef Ireth het volgende:
En ons 2e pakket (bestaande uit 2 dozen :P ) is zojuist opgehaald door Puala (Wat een leuke griet!!) die hem morgen aflevert bij onze 2e ontvanger! *O*
Thanks :@

Maar komt goed. Ik heb er echt zin in om het te gaan afleveren *O*
pi_120586506
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn pakket is aangekomen! Dank je espri! *O*
Heel erg leuk, en wat veel. We zijn ontzettend verwend! Kindertjes zijn ook erg blij, Kim slaapt met de barbie en Tyler met zn auto. :D

Foto´s volgen nog!
Ahhh zelfs slapen met de cadeautjes <3
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:08:53 #57
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_120588712
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Mijn pakket is aangekomen! Dank je espri! *O*
Heel erg leuk, en wat veel. We zijn ontzettend verwend! Kindertjes zijn ook erg blij, Kim slaapt met de barbie en Tyler met zn auto. :D

Foto´s volgen nog!
*O* heel graag gedaan en ik vond het leuk om te doen. Ook leuk te horen dat je kinderen er zo blij mee zijn. Geniet er van met z'n allen!
pi_120590758
Hier is mijn pakketje ook aangekomen!

Bij de buurman afgeleverd, en die stond om 10 uur op de stoep, vanochtend. :O

Goedemorgen, na een nachtdienst.

Straks, als vriendlief wakker is, gaan we hem uitpakken!!!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_120591739
Lijstje O+ weer in het topic geplakt en bijgewerkt. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:36:44 #60
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120597427
Ik had mijn vader opgegeven voor een kerstpakket en heb zojuist van hem vernomen dat het inmiddels ook al is afgeleverd! Er zat heel veel in wat hij kon gebruiken (potjes groenten enzo) en hij is er heel erg blij mee! Helaas zat er volgens hem geen afzender bij, dus wie ik nu hiervoor mag bedanken weet ik niet :)

Dus mocht er iemand zijn die een pakket heeft moeten maken voor iemand in Utrecht en het idee hebben dat dat dit pakket is: heel erg bedankt!!!!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120605331
Wat gaat het toch heerlijk dit jaar ^O^

Kreeg net een lief kaartje in de bus van een oud stel in de buurt (zonder kinderen en zonder eurootjes) bij wie ik stiekum een pakket bij de voordeur had gezet. Ik maar denken: ze kunnen het toch niet wéten want had dat pakket er om half 6 gisterochtend héél stilletjes neergeplant. Maar die meneer had me dat zien doen en herkende mijn hond en daar iedereen die haarbal kent... _O-
Ik neem die hond dan ook nooit meer mee op een zeer vroege ochtend-aktie, die verráád me (en oude mensen staan ook altijd zo vroeg óp) :+
Waar het stinkt is het warm.
pi_120605357
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:36 schreef Ireth het volgende:
Ik had mijn vader opgegeven voor een kerstpakket en heb zojuist van hem vernomen dat het inmiddels ook al is afgeleverd! Er zat heel veel in wat hij kon gebruiken (potjes groenten enzo) en hij is er heel erg blij mee! Helaas zat er volgens hem geen afzender bij, dus wie ik nu hiervoor mag bedanken weet ik niet :)

Dus mocht er iemand zijn die een pakket heeft moeten maken voor iemand in Utrecht en het idee hebben dat dat dit pakket is: heel erg bedankt!!!!
Ireth, wát lief voor je paps O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_120605425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat gaat het toch heerlijk dit jaar ^O^

Kreeg net een lief kaartje in de bus van een oud stel in de buurt (zonder kinderen en zonder eurootjes) bij wie ik stiekum een pakket bij de voordeur had gezet. Ik maar denken: ze kunnen het toch niet wéten want had dat pakket er om half 6 gisterochtend héél stilletjes neergeplant. Maar die meneer had me dat zien doen en herkende mijn hond en daar iedereen die haarbal kent... _O-
Ik neem die hond dan ook nooit meer mee op een zeer vroege ochtend-aktie, die verráád me (en oude mensen staan ook altijd zo vroeg óp) :+
Wow jij bent echt een held! _O_ Lief dat ze er een kaartje instoppen, dat heb jij zeker wel verdiend!!!
pi_120606106
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:05 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat gaat het toch heerlijk dit jaar ^O^

Kreeg net een lief kaartje in de bus van een oud stel in de buurt (zonder kinderen en zonder eurootjes) bij wie ik stiekum een pakket bij de voordeur had gezet. Ik maar denken: ze kunnen het toch niet wéten want had dat pakket er om half 6 gisterochtend héél stilletjes neergeplant. Maar die meneer had me dat zien doen en herkende mijn hond en daar iedereen die haarbal kent... _O-
Ik neem die hond dan ook nooit meer mee op een zeer vroege ochtend-aktie, die verráád me (en oude mensen staan ook altijd zo vroeg óp) :+
Echt geweldig!!! <3
pi_120609511
*O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_120610022
Wat een geweldige kerstsfeer hangt er hier toch, echt heerlijk zeg!!

Mijn moeder kwam vandaag langs met allerlei spullen om zelf een kerststukje te maken, dus oase enz, en we hadden zoveel over, dat ik voor de benedenbuuf van 92 ook een stukje had gemaakt,( ze heeft 1 dochter en dr hondje en dat is alles) en dat vond ze zoo lief, dat ze helemaal ging huilen.

Als dit zelfs maar een beetje in de buurt komt vh gevoel van de gever dan snap ik waarom iedereen zo graag meedoet O+
S. 2014
J. 2016
pi_120610046
Ik wacht nog in spanning af.. >:O
pi_120614948
O+ als het goed is heb ik voor volgend jaar de manager van onze plaatstelijke super al bij de neus dan wel kladden (liever:stevig in de tang }) ) om een pakket voor volgend jaar hier te doneren *O*
Daar ik net een olifant ben qua geheugen hou ik hem daaraan (stond al weken geleden met hem te kletsen, vertel zo even over hier, zei (héél subtiel :+ ) en dat ik de pakketten die zijn winkel maakt voor zakelijke doeleinden zo leuk vind en toen hapte hij _O_ Ik bind hem alvast vást voor volgend jaar want belofte maakt nogal ducttape schuld ;)
En uiteraard ga ik hem tegen die tijd nóg liever aankijken want 1 pakket vandaan komt bij een super kan er vást nog wel eentje bij O-)
(moet ik wél daar boodschappen blijven doen, anders plákt-ie niet meer aan me _O- )
en ik was voor dit jaar al te laat hem te herinneren :@

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 21-12-2012 21:57:56 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_120615805
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een geweldige kerstsfeer hangt er hier toch, echt heerlijk zeg!!

Mijn moeder kwam vandaag langs met allerlei spullen om zelf een kerststukje te maken, dus oase enz, en we hadden zoveel over, dat ik voor de benedenbuuf van 92 ook een stukje had gemaakt,( ze heeft 1 dochter en dr hondje en dat is alles) en dat vond ze zoo lief, dat ze helemaal ging huilen.

Als dit zelfs maar een beetje in de buurt komt vh gevoel van de gever dan snap ik waarom iedereen zo graag meedoet O+
O+ Zo zie maar weer dat zelfs de "kleinste" dingen zoveel plezier kunnen brengen. Het gaat niet eens om wát men krijgt maar meer om het feit dat een ander iets doen, aandacht heeft voor je en er voor je is. Het liedje is helemaal waar: het zijn (juist vaak) de kleine dingen die het doen :* Superlief O+
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:01:11 #70
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120618520
Wat een lieve dingen gebeuren hier allemaal zeg :*
Kaleidoscopiklimax
pi_120619047
Kom jij nou maar maandag thuis er staat blijkbaar dus een pakket voor je van een lieverd, het is wat, zit je nog "gevangen" in het Noorden en staat er thuis een pakket voor je, ik was gaan lópen _O- :*
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:38:15 #72
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120620268
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:12 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kom jij nou maar maandag thuis er staat blijkbaar dus een pakket voor je van een lieverd, het is wat, zit je nog "gevangen" in het Noorden en staat er thuis een pakket voor je, ik was gaan lópen _O- :*
Het zuiden. :*
Als ik lopend was gegaan was ik nog later thuis dan maandag, dus dan is de keuze snel gemaakt. _O-
Kaleidoscopiklimax
pi_120620471
Hahaha, Asten, ik las eerst Assen :+ Dat scheelt topogisch idd nogal :)

[ Bericht 0% gewijzigd door knoblaucha6 op 21-12-2012 23:53:18 ]
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:47:19 #74
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120620673
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:42 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hahaha, Asten, ik las eerst Assen :+ Dat scheelt tologisch idd nogal :)
Kan gebeuren :*
Kaleidoscopiklimax
  zaterdag 22 december 2012 @ 01:09:03 #75
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120623551
Ik had gisterochtend trouwens gedroomd dat ik het pakketje aan het uitpakken was. :D

Dat was echt heel droog. :*
Ik deed de doos open en er lag een briefje bovenop: "Sorry dat je maar een mager pakket krijgt, ik ben helemaal blut. Hopelijk ben je blij met de pakken speculaas. Groetjes, Scorpie". Ik zo alles uitpakken, zo blij als een kind: YAY IK BEN DOL OP SPECULAAS, DANKJEWEL SCORPIE (en dan ook echt schreeuwend. :+ ). De pakken speculaas bleven maar eruit komen, echt heel de doos zat er vol mee.
Maar ergens in een hoek zat er een zakje met allemaal kleine flesjes met olie (10ml flesjes) en een aantal geplastificeerde papiertjes waar recepten opstonden. Ik was er echt blij mee, en dat is niet sarcastisch _O_

(Komt het een beetje in de buurt qua inhoud? :+ )
Kaleidoscopiklimax
pi_120628179
ontvanger gepmt, hopelijk kan ik t pakketje snel brengen :)

(was in t buitenlandse dus de deadline niet gehaald maar wel van te voren door gegeven)
suck my asshole taco bender
pi_120628650
Ik kreeg weer een PM met het verzoek deze te plaatsen. O+


Ik was blij verast toen ik vanuit werk thuis kwam, en bleek dat de kerstman was langs geweest. Dat hij mij in deze uithoek heeft kunnen vinden verbaasde me.

Ik wil de (anonieme) kerstman dan ook hartelijk bedanken voor dit fijne pakket. Heb ik in het buitenland toch nog een beetje Nederland gekregen. Want Nederlands was het!

De foto's:

Een doos.


De kerstman had zelfs aan Nederlandse kranten gedacht. Die heb ik toch al een jaar of tien niet meer gezien


De inhoud van het pakket, ingepakt. Was er best wel overdonderd van, zo veel.


Als eerste, de Nederlandse vlag! Die krijgt een mooi plaatsje aan de muur achter mn beeldscherm. Leuk en zichtbaar aandenken als ik aan het Fok!ken ben.


Dan de complete uitgepakte verzameling. Aangezien ik niet echt kerst vier, hoefde ik ze ook niet onder een boom te leggen...


Een Ik hou van Holland scheurkalender, een sleutelhouder met een molen erop en een koelkastmagneet. Vergeet mijn huisbaas ook nooit meer waar ik vandaan kom.


En als laatste wat kerstversiering. Een Nederlandse souvenier shop.


Al met al een heleboel dingen waar ik erg blij mee ben.

Kerstman, heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die je genomen hebt om een jou onbekende persoon, nog redelijk ver weg ook, toch een beetje Nederlands kerstgevoel te geven.
Met die vlag achter mijn beeldscherm zal ik nog dikwijls aan je denken.
Het is goed om te weten dat er in deze wereld toch nog mensen zijn met een echt hart.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120629552
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 10:52 schreef Remco_h het volgende:
ontvanger gepmt, hopelijk kan ik t pakketje snel brengen :)

(was in t buitenlandse dus de deadline niet gehaald maar wel van te voren door gegeven)
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120630579
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 01:09 schreef RadioSlut het volgende:
Ik had gisterochtend trouwens gedroomd dat ik het pakketje aan het uitpakken was. :D

Dat was echt heel droog. :*
Ik deed de doos open en er lag een briefje bovenop: "Sorry dat je maar een mager pakket krijgt, ik ben helemaal blut. Hopelijk ben je blij met de pakken speculaas. Groetjes, Scorpie". Ik zo alles uitpakken, zo blij als een kind: YAY IK BEN DOL OP SPECULAAS, DANKJEWEL SCORPIE (en dan ook echt schreeuwend. :+ ). De pakken speculaas bleven maar eruit komen, echt heel de doos zat er vol mee.
Maar ergens in een hoek zat er een zakje met allemaal kleine flesjes met olie (10ml flesjes) en een aantal geplastificeerde papiertjes waar recepten opstonden. Ik was er echt blij mee, en dat is niet sarcastisch _O_

(Komt het een beetje in de buurt qua inhoud? :+ )
Nailed it
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_120631966
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg weer een PM met het verzoek deze te plaatsen. O+


Ik was blij verast toen ik vanuit werk thuis kwam, en bleek dat de kerstman was langs geweest. Dat hij mij in deze uithoek heeft kunnen vinden verbaasde me.

Ik wil de (anonieme) kerstman dan ook hartelijk bedanken voor dit fijne pakket. Heb ik in het buitenland toch nog een beetje Nederland gekregen. Want Nederlands was het!

De foto's:

Een doos.
[ afbeelding ]

De kerstman had zelfs aan Nederlandse kranten gedacht. Die heb ik toch al een jaar of tien niet meer gezien
[ afbeelding ]

De inhoud van het pakket, ingepakt. Was er best wel overdonderd van, zo veel.
[ afbeelding ]

Als eerste, de Nederlandse vlag! Die krijgt een mooi plaatsje aan de muur achter mn beeldscherm. Leuk en zichtbaar aandenken als ik aan het Fok!ken ben.
[ afbeelding ]

Dan de complete uitgepakte verzameling. Aangezien ik niet echt kerst vier, hoefde ik ze ook niet onder een boom te leggen...
[ afbeelding ]

Een Ik hou van Holland scheurkalender, een sleutelhouder met een molen erop en een koelkastmagneet. Vergeet mijn huisbaas ook nooit meer waar ik vandaan kom.
[ afbeelding ]

En als laatste wat kerstversiering. Een Nederlandse souvenier shop.
[ afbeelding ]

Al met al een heleboel dingen waar ik erg blij mee ben.

Kerstman, heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die je genomen hebt om een jou onbekende persoon, nog redelijk ver weg ook, toch een beetje Nederlands kerstgevoel te geven.
Met die vlag achter mijn beeldscherm zal ik nog dikwijls aan je denken.
Het is goed om te weten dat er in deze wereld toch nog mensen zijn met een echt hart.
Wat een superleuk pakket _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 22 december 2012 @ 18:50:56 #81
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120640839
Puala is aan de deur geweest bij onze 2e ontvanger! O+

quote:
Nou ja! Ineens twee meiden aan de deur met twee grote dozen voor ons. Twee kerstpakketten! Ze vertelden dat ze alleen kwamen bezorgen en dat een vriendin ons hiervoor heeft opgegeven omdat we dat verdienen.. Slik.. en wat een inhoud! Kadootjes voor iedereen incl. oma en de hond en een doos vol lekkers!! Ze vertelden dat ze van het Fok forum waren.. Dit is zo speciaal, zo vol liefde en het kwam zo op het juiste moment. Wat voelt het geweldig dat er zoveel aan ons gedacht wordt.. Ik weet gewoon niet wat te zeggen... Bedankt is eigenlijk te weinig..




🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_120645678
Toen ik zei dat ik wel wist wie haar opgegeven had, dacht ze dat ik het pakket gemaakt had (LOL)
Wat leuk dat ze er zo blij mee is :)
pi_120662325
Wat een super pakket weer <3

Ik heb dit jaar dan een pakket gekregen maar hoop zo er volgend jaar een te kunnen geven
pi_120663506
Wat fijn dat het pakket zo goed is ontvangen O+ Toen ze de deur open deed wist ze niet wat haar overkwam. Ze geloofde het niet dat het voor haar was tot ze het kaartje met het adres had gelezen _O- Daarna kwamen de traantjes. Ik vond het heel tof om te doen en wat fijn dat ze het ook leuk vond O+
pi_120669997
quote:
HoiCat22,

Ik wou je even laten weten dat het pakket is overgekomen.

Ik ben normaal een hele nuchtere tante, maar hier ben ik toch even erg stil van. Wat een grandioos pakket. Weet echt niet wat ik ervan moet zeggen, schaam me gewoon dat het zo veel is. Bedank gever en mysterie van me...

LiefsXXXX
Als het goed is hebben gever en mysteryshopper inmiddels een PM gehad van de ontvanger.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120670520
Status: 4 pakketten = status unknown, 2 pakketten onderweg. Van die 4 pakketten denk en hoop ik dat ze wel al zijn aangekomen maar dat de ontvanger het nog niet gemeld heeft.
Iedereen die bij deze pakketten is betrokken heeft inmiddels PM gehad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120670952
En dát heb jij maar weer even allemaal perfect geregeld Cat _O_
Dank voor je inzet en alle geregel en gematch weer :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_120673898
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 14:49 schreef Cat22 het volgende:
Status: 4 pakketten = status unknown, 2 pakketten onderweg. Van die 4 pakketten denk en hoop ik dat ze wel al zijn aangekomen maar dat de ontvanger het nog niet gemeld heeft.
Iedereen die bij deze pakketten is betrokken heeft inmiddels PM gehad.
t mijne lever ik vanavond rond een uur of 18 af!
suck my asshole taco bender
pi_120674236
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
En dát heb jij maar weer even allemaal perfect geregeld Cat _O_
Dank voor je inzet en alle geregel en gematch weer :*
_O_ _O_ _O_

*volgend jaar weer aangewezen wordt voor het regelwerk*
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_120676162
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 15:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
En dát heb jij maar weer even allemaal perfect geregeld Cat _O_
Dank voor je inzet en alle geregel en gematch weer :*
Dit!! Echt top!!
S. 2014
J. 2016
pi_120688118
Hierbij de beloofde foto´s. Espri heel erg bedankt!
We zijn er allemaal heel erg blij mee. De kinderen zijn al druk bezig met de potloden en het kleurboek en Kim heeft de stickers al allemaal opgeplakt.

Boodschappenpakket.




Een mooie mand vol met cadeautjes!


De eerste cadeautjes vol spanning uitpakken.


Druk aan het racen met de nieuwe barbie en auto.


Dit zat allemaal in de mand. Wat zal ik lekker ruiken! Ik heb oa doucheschuim, shampoo en zeepjes gekregen. Ook leuk en lekker een chocoladefondue setje!
pi_120707349
Wat een super pakket weer!! Wat veel spullen maar zeker ook goedbruikbare spullen!!! <3
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 december 2012 @ 09:05:32 #93
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_120707815
Wauw Ingrid, wat zijn jullie verwend! O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 december 2012 @ 10:03:49 #94
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_120708883
Leuk om te zien Ingrid, heel graag gedaan, fijne feestdagen gewenst :*
pi_120727191
Voor alle ontvangers, gevers, organisatoren, meedenkers, donateurs en shoppers, dé bedenker van dit prachtige initiatief, de afhalers en bezorgers van al dit moois en de rest die ik wellicht vergeet:



Dat jullie allen lekker mogen genieten O+ ~:) >:O
Waar het stinkt is het warm.
  maandag 24 december 2012 @ 23:59:00 #96
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120744250
Kerstavond = pakjesavond! *O* O+

De hele dag heeft ze lopen zeuren wanneer we nou kadootjes uit gingen pakken. Na het eten dus. Vanaf dat moment begon het zeuren "wanneer gaan we nou eten!!!" :D

Maar goed, uiteindelijk ging het feest toch nog beginnen! En wat een leuke spulletjes! Lekkere cocosdouchegel, een chocoladefondeustel. Knabbels voor de cavia's, kluifjes voor Joep, een speeltunnel voor de katten. W. kreeg een Quest en Axe douchegel. En Susanne was de grote winnaar! Een dino-ei waaruit ze een fossiel moest hakken, hele stoere draken tattoos, een dino-ei die op moet lossen in water en waar dan een dino uit groeit en raamverfstiften!

Verder zat er nog een december-kraslot bij! De spanning werd om te snijden, want bij 19 december zaten we al op 9 bellen en 10 bellen was 5000 euro waard!!! Helaas kwam die 10e bel niet, en moeten we het doen met 5 euro :P (hoeveel verschil kan 3x een 0 zijn :D )

Verder nog een lekkere doos celebrations chocolaatjes!!

Nogmaals Sjaam, heel erg bedankt! Het was een erg leuke kerstavond! O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 25 december 2012 @ 00:03:39 #97
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_120744433
Gizmokont


Gizmokop


Archeoloog in spe
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 25 december 2012 @ 14:18:23 #98
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_120757219
Scorpie en Jaleesa: Jullie hebben een heel mooi pakket gegeven ^O^ Ik ben er erg blij mee! Hartstikke bedankt :*
Kaleidoscopiklimax
pi_120777496
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2012 23:59 schreef Ireth het volgende:
Kerstavond = pakjesavond! *O* O+

De hele dag heeft ze lopen zeuren wanneer we nou kadootjes uit gingen pakken. Na het eten dus. Vanaf dat moment begon het zeuren "wanneer gaan we nou eten!!!" :D

Maar goed, uiteindelijk ging het feest toch nog beginnen! En wat een leuke spulletjes! Lekkere cocosdouchegel, een chocoladefondeustel. Knabbels voor de cavia's, kluifjes voor Joep, een speeltunnel voor de katten. W. kreeg een Quest en Axe douchegel. En Susanne was de grote winnaar! Een dino-ei waaruit ze een fossiel moest hakken, hele stoere draken tattoos, een dino-ei die op moet lossen in water en waar dan een dino uit groeit en raamverfstiften!

Verder zat er nog een december-kraslot bij! De spanning werd om te snijden, want bij 19 december zaten we al op 9 bellen en 10 bellen was 5000 euro waard!!! Helaas kwam die 10e bel niet, en moeten we het doen met 5 euro :P (hoeveel verschil kan 3x een 0 zijn :D )

Verder nog een lekkere doos celebrations chocolaatjes!!

Nogmaals Sjaam, heel erg bedankt! Het was een erg leuke kerstavond! O+
Super leuk dit te lezen, de fotos zijn ook erg leuk! Als t goed is heeft er trouwens nog een (klein) kadootje ingezeten? Misschien dat je die gewoon niet hebt opgenoemd hoor.. Jammer dat jullie de 5000 niet hebben, het was jullie heel erg gegunt, maar ach, 5 euro is ook leuk toch ;)
pi_120816789
Vanmorgen ons gekregen pakket gezellig uitgepakt.
O wat een schik, en variërend pakket!
Waarom vandaag pas uitgepakt? Omdat 1e kerstdag wij naar mijn vader en (stief)moeder en broertjes/zusje gingen, en 2e kerstdag wij naar de vader van mijn wederhelft gingen.

Werkelijk alles wat in het pakket zit, gaat ook gebruikt worden!
Dit is dus een nuttig, lief, leuk en dankbaar pakket!! :D

















Wij zijn onze gever dan ook heel erg dankbaar! *;
Oblahim
pi_120823805
_O_ ^O^

Zonder de lieve gever tekort te doen (hoewel dat feitelijk juist een compliment is) het lijkt echt een Yska-pakket O+
Hoe onwijs lief, van wie ook :Y
Die sokken ^O^
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 27 december 2012 @ 22:40:14 #102
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120841051
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
_O_ ^O^

Zonder de lieve gever tekort te doen (hoewel dat feitelijk juist een compliment is) het lijkt echt een Yska-pakket O+
Hoe onwijs lief, van wie ook :Y
Die sokken ^O^
Yska is onschuldig!

Yska is nog wel nieuwsgierig naar de ontvanger van een pakket die zich nog niet gemeld heeft in dit topic of pm, desnoods via cat!
En daarmee doel ik niet op Vamp..
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_120860773
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 17:00 schreef knoblaucha6 het volgende:
_O_ ^O^

Zonder de lieve gever tekort te doen (hoewel dat feitelijk juist een compliment is) het lijkt echt een Yska-pakket O+
Hoe onwijs lief, van wie ook :Y
Die sokken ^O^
De sokken kwam ik op het laatste moment nog tegen en ik kon het niet weerstaan om ze erbij te doen. :D Ik ben zo blij dat het pakket in goede aarde viel, het was zo onwijs leuk om te doen. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_120869820
^O^ Wat super dat er meer mensen zijn die ook aan koude voetjes denken en wat heerlijk dat je me aan Ys deed denken want dat is dus echt een compliment O+
Waar het stinkt is het warm.
  zaterdag 29 december 2012 @ 18:09:24 #105
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_120918849
Nog 3 pakketten te gaan!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 30 december 2012 @ 00:10:33 #106
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_120937831
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mweh
Lukt het toevallig nog met de foto's? :@
Ik ben wel nieuwsgierig en wat jullie er van vonden :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_120954531
Volgens mijn teling zijn er nog twee pakketten 'zoek'.

Helaas zijn de gevers ook niet meer op FOK! geweest, mijn PMs zijn ongelezen. Dus ik wacht het nog even af en anders gaan we de reserve-reservetroepen inschakelen. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120954591
Vandaag wel nog een PM gehad!

quote:
Hoi Cat22,

Vanmorgen belde dan ein-de-lijk de postbode beneden aan. Dat hij een pakje had...

Dus wij verwachtten een grote doos, net als de andere twee keer dat we een pakket van FHF mochten ontvangen. Maar niets was minder waar toen de postbode op mijn verdieping was aangekomen: een klein lief doosje, wat waarschijnlijk nog door de brievenbus had gepast ook nog. Het bruine pakpapier had een mooie versiering van een getekende kerstbal erop, met daarin FOK! !

En het was een leuke verrassing! Een kerstpakket van een werkgever, en we hebben zeer waarschijnlijk al wat uitgezocht ook. Op de website blijk je 3 hotelbonnen te kunnen krijgen voor het aantal punten dat op het bijbehorende pasje staan. Dus dat worden 3 weekendjes weg! En het is nog tot 31 december 2015 in te wisselen die punten, dus wellicht dat we ook voor iets anders kiezen.

Mijn grote wens was namelijk dat we een keer samen weg konden, en dit maakt het gewoon mogelijk! Dank, lieve gever MizzEnroe!

Opnieuw weer heel erg veel dank, mede-FOK!kers. Ik heb dit jaar me toch opnieuw gemeld, en het was niet erg aldus de modjes van dit forum. Wellicht dat ik in de toekomst zoiets terug kan doen, ik houd wel van shoppen ^^

Lieverds, een heel goed uiteinde, maar een nog beter begin gewenst van 2013!!!

Groetjes,

Een FOK!ster en haar vriend
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_120967006
werkelijk wat een actie mensen, heb net alles nog weer eens doorgelezen en de fotoos bekeken.wat een liefde voor de medemens.

dikke knuffels
pi_120975339
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mijn teling zijn er nog twee pakketten 'zoek'.

Helaas zijn de gevers ook niet meer op FOK! geweest, mijn PMs zijn ongelezen. Dus ik wacht het nog even af en anders gaan we de reserve-reservetroepen inschakelen. :Y
Ik ben benieuwd ;) Bedankt voor je inzet in ieder geval O+
pi_120986721
De sokken zitten heerlijk! (volgens de vrouw) :P
Oblahim
pi_120996988
Goed om te horen! :D
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 3 januari 2013 @ 18:50:38 #113
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_121121632
Oeeeeh ik heb mijn-agenda-maak spul binnengekregen vandaag (a) ik ga maar eens aan de slag denk ik ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_121124924
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 18:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oeeeeh ik heb mijn-agenda-maak spul binnengekregen vandaag (a) ik ga maar eens aan de slag denk ik ;)
Jeeh!!! :D
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:08:45 #115
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_121328328
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mijn teling zijn er nog twee pakketten 'zoek'.

Helaas zijn de gevers ook niet meer op FOK! geweest, mijn PMs zijn ongelezen. Dus ik wacht het nog even af en anders gaan we de reserve-reservetroepen inschakelen. :Y
Hoest de status nu?? Wel stom dat men zich opgeeft en vervolgens gewoon wegblijft :( Geef je dan ook niet op!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_121329471
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hoest de status nu?? Wel stom dat men zich opgeeft en vervolgens gewoon wegblijft :( Geef je dan ook niet op!
Eentje stuurt nog wat op is mij beloofd en de andere gever is spoorloos, dus daarvoor heb ik iemand anders gevraagd en die gaat een pakketje maken.

Dus het duurt effe, maar komt goed!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_121330591
De snacks voor de hond zijn ook in de goede pootjes te recht gekomen. Smullen dat ie doet :D :D O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_121332387
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende:
De snacks voor de hond zijn ook in de goede pootjes te recht gekomen. Smullen dat ie doet :D :D O+ O+ O+
leuk!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_121342115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:08 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hoest de status nu?? Wel stom dat men zich opgeeft en vervolgens gewoon wegblijft :( Geef je dan ook niet op!
Ik kan in ieder geval zeggen dat er 1 pakket nog goed gaat komen. Reserve-troep Olment ingeschakeld :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121343892
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik kan in ieder geval zeggen dat er 1 pakket nog goed gaat komen. Reserve-troep Olment ingeschakeld :D
^O^
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_121345546
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik kan in ieder geval zeggen dat er 1 pakket nog goed gaat komen. Reserve-troep Olment ingeschakeld :D
*O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 13 januari 2013 @ 13:58:07 #122
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_121502190
Status update? :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_121542681
Zo te zien nog niet aan de orde ;)
  maandag 14 januari 2013 @ 13:05:26 #124
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_121543040
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 12:56 schreef Selestha het volgende:
Zo te zien nog niet aan de orde ;)
Nee van de reservetroep snap ik dat ;) maar dat andere pakketje misschien wel :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_121543159
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Nee van de reservetroep snap ik dat ;) maar dat andere pakketje misschien wel :)
Ben er mee bezig. Donderdag met koopavond ff de laatste dingen inkopen en dan gaat die zaterdag op de post.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121549484
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:05 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Nee van de reservetroep snap ik dat ;) maar dat andere pakketje misschien wel :)
Nope, geen update helaas. -O-
Zowel van gever als ontvanger niet trouwens.

En Olment maakt er een bijna-februari pakketje van! :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 14 januari 2013 @ 15:46:17 #127
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_121549633
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nope, geen update helaas. -O-
Zowel van gever als ontvanger niet trouwens.

En Olment maakt er een bijna-februari pakketje van! :P
Dat is wel jammer zeg!


Een valentijnspakket!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_121555318
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2013 15:46 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Dat is wel jammer zeg!

Een valentijnspakket!
Is dat soort spul al te krijgen? Anders maak ik er idd nog een thema van :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121555635
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2013 17:56 schreef Olment het volgende:

[..]

Is dat soort spul al te krijgen? Anders maak ik er idd nog een thema van :P
Vast wel, het is nog maar een week of twee ;)
  maandag 14 januari 2013 @ 18:06:25 #130
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_121555678
bij xenos vast meer dan genoeg
pi_121730503
*Schopje*

We wachten nog op nieuws over 2 pakketten :)
pi_121876294
*Omhoog gooit*
pi_121881017
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 07:27 schreef Selestha het volgende:
*Omhoog gooit*
Nog geen nieuws? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_121889893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nog geen nieuws? :o
Neen helaas. Ook geen briefjes in de bus ;)
pi_121889943
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:00 schreef Selestha het volgende:

[..]

Neen helaas. Ook geen briefjes in de bus ;)
ik heb er even een PM tegenaan gegooid.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_121890000
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

ik heb er even een PM tegenaan gegooid.
Komt wel goed denk ik ;) Misschien is er wat vertraging. Maar ik zou het jammer vinden als dit topic dicht is voor het allemaal is afgerond :)
pi_121890164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:03 schreef Selestha het volgende:

[..]

Komt wel goed denk ik ;) Misschien is er wat vertraging. Maar ik zou het jammer vinden als dit topic dicht is voor het allemaal is afgerond :)
Dat gaat in ieder geval niet gebeuren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_121890186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:03 schreef Selestha het volgende:

[..]

Komt wel goed denk ik ;) Misschien is er wat vertraging. Maar ik zou het jammer vinden als dit topic dicht is voor het allemaal is afgerond :)
Vanuit mijn kant wordt het geregeld. Mijn stalen ros had wat last van het witte goud afgelopen weekend dus iet wat vertraging opgelopen.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_121890216
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:08 schreef Olment het volgende:

[..]

Vanuit mijn kant wordt het geregeld. Mijn stalen ros had wat last van het witte goud afgelopen weekend dus iet wat vertraging opgelopen.
Leuk! ^O^
  woensdag 23 januari 2013 @ 13:01:51 #140
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121933128
Ik heb onze hoogbejaarde buurtjes een pakketje gegeven. We moesten accuut thee komen drinken en cake komen eten en ze 'had in 40 jaar nog niet zoiets van de buren gehad' :)

Volgend jaar doe ik wellicht hier mee, even de financiën afwachten!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_121948049
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 13:01 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb onze hoogbejaarde buurtjes een pakketje gegeven. We moesten accuut thee komen drinken en cake komen eten en ze 'had in 40 jaar nog niet zoiets van de buren gehad' :)

Volgend jaar doe ik wellicht hier mee, even de financiën afwachten!
Kijk, en dat is nou precies waar het om gaat, je hoeft niet op FHF te zitten om mensen die het verdienen/nodig hebben bij te maken. er zijn zoveel mensen die het verdienen. Tink: O+ ^O^
En zo hoort het, 365 dagen per jaar kun je andere mensen blij maken met wat je (over) hebt. Tóp!
Dus hé, je doet dus al mee binnen het kader van de KPA gedachte ^O^ Lief.
Waar het stinkt is het warm.
pi_121948344
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Kijk, en dat is nou precies waar het om gaat, je hoeft niet op FHF te zitten om mensen die het verdienen/nodig hebben blij te maken. Er zijn zoveel mensen die het verdienen. Tink: O+ ^O^
En zo hoort het, eigenlijk 365 dagen per jaar kun je andere mensen blij maken met wat je ( voor ze over) hebt. Tóp!
Dus hé, je doet dus al mee binnen het kader van de KPA gedachte ^O^ Lief.
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 24 januari 2013 @ 08:15:08 #143
319308 Tink89
To live is to dance
pi_121972440
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 18:39 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Kijk, en dat is nou precies waar het om gaat, je hoeft niet op FHF te zitten om mensen die het verdienen/nodig hebben bij te maken. er zijn zoveel mensen die het verdienen. Tink: O+ ^O^
En zo hoort het, 365 dagen per jaar kun je andere mensen blij maken met wat je (over) hebt. Tóp!
Dus hé, je doet dus al mee binnen het kader van de KPA gedachte ^O^ Lief.
:@
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_122627323
*Schop..*
pi_122627731
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 06:51 schreef Selestha het volgende:
*Schop..*
Zitten er nog steeds mensen te wachten dan? :o
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 8 februari 2013 @ 11:50:41 #146
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_122632840
Nou van 2 pakketjes is er iig geen update geweest...
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_122632967
er was toch n valentijnspakket in de maak?

sneu voor.de mensen die de grote stap hebben gewaagd om zich aan te melden en dan alsnog niks hebben mogen ontvangen -O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_122633285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou van 2 pakketjes is er iig geen update geweest...
als we nu met een paar mensen allemaal iets kleins sturen....
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_122633384
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 08:08 schreef seasushi het volgende:

[..]

Zitten er nog steeds mensen te wachten dan? :o
:Y Ik dus in ieder geval wel.
pi_122633422
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:05 schreef seasushi het volgende:

[..]

als we nu met een paar mensen allemaal iets kleins sturen....
leuk idee O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_122633540
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 11:55 schreef littledrummergirl het volgende:
er was toch n valentijnspakket in de maak?

sneu voor.de mensen die de grote stap hebben gewaagd om zich aan te melden en dan alsnog niks hebben mogen ontvangen -O-
dan is het de vraag of die mensen nog niets hebben ontvangen, of dat ze het niet hebben gemeld.
pi_122633570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef loecje het volgende:

[..]

dan is het de vraag of die mensen nog niets hebben ontvangen, of dat ze het niet hebben gemeld.
Selesta heeft dus niks gehad.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  vrijdag 8 februari 2013 @ 12:17:42 #153
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_122633618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:05 schreef seasushi het volgende:

[..]

als we nu met een paar mensen allemaal iets kleins sturen....
Ik heb sowieso nog een half pakket liggen :P maar het zou allemaal geregeld worden..
Ik denk dat het valentijnspakket ook wel goed komt/gekomen is. Van dat andere pakket heb ik minder info (en ik neem aan dat dat pakket voor Selestha is)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_122633630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:16 schreef seasushi het volgende:

[..]

Selesta heeft dus niks gehad.
Als het goed is zou mijn pakket met valentijn inderdaad komen, maar ik vond het wel tijd om weer even wat leven in dit topic te brengen.
pi_122633657
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:17 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik heb sowieso nog een half pakket liggen :P maar het zou allemaal geregeld worden..
Ik denk dat het valentijnspakket ook wel goed komt/gekomen is. Van dat andere pakket heb ik minder info (en ik neem aan dat dat pakket voor Selestha is)
Ik ben dus van het Valentijnspakket. Mijn eerste pakket was uiteindelijk niet doorgegaan omdat de verzender niets meer van zich liet horen. Daardoor heeft alles vertraging opgelopen.
pi_122633669
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:18 schreef Selestha het volgende:

[..]

Als het goed is zou mijn pakket met valentijn inderdaad komen, maar ik vond het wel tijd om weer even wat leven in dit topic te brengen.
Mocht je na valentijn nog niks hebben ontvangen, zou je me dan je adres willen sturen?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_122633735
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:19 schreef seasushi het volgende:

[..]

Mocht je na valentijn nog niks hebben ontvangen, zou je me dan je adres willen sturen?
Is hopelijk niet nodig, maar lief aanbod :) Ik heb 2 weken terug nog een prettig gesprek met de gever gehad. Maar ik wilde dit topic niet al te ver weg laten zakken. Het mag wel duidelijk zijn dat we nog niet klaar zijn ;)
pi_122634184
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:21 schreef Selestha het volgende:

[..]

Is hopelijk niet nodig, maar lief aanbod :) Ik heb 2 weken terug nog een prettig gesprek met de gever gehad. Maar ik wilde dit topic niet al te ver weg laten zakken. Het mag wel duidelijk zijn dat we nog niet klaar zijn ;)
Gelukkig. Dan zal alles wel goed komen. Ik begreep even dat je helemaal niks gehoord had, maar er is dus waarschijnlijk iemand nog druk.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_122634918
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef seasushi het volgende:

[..]

Gelukkig. Dan zal alles wel goed komen. Ik begreep even dat je helemaal niks gehoord had, maar er is dus waarschijnlijk iemand nog druk.
Als het goed is wel ja :)
pi_122635676
Ik was dit even uit het oog verloren. :@
Heb een poosje terug nog contact gehad met Olment en die beloofde toen snel wat te sturen. Blijkbaar nog steeds niet gedaan dus, en geen bericht naar jou of mij en dat vind ik erg jammer.
Ik ga er een laatste PM aan wagen en anders zorg ik zelf dat er wat jouw kant uitkomt, want nu wordt het persoonlijk.

Of heeft hij met jou wat anders afgesproken Selestha? Dan laat het me even weten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122639889
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik was dit even uit het oog verloren. :@
Heb een poosje terug nog contact gehad met Olment en die beloofde toen snel wat te sturen. Blijkbaar nog steeds niet gedaan dus, en geen bericht naar jou of mij en dat vind ik erg jammer.
Ik ga er een laatste PM aan wagen en anders zorg ik zelf dat er wat jouw kant uitkomt, want nu wordt het persoonlijk.

Of heeft hij met jou wat anders afgesproken Selestha? Dan laat het me even weten.
Nee, zo rond 24 Januari heb ik hem voor het laatst gesproken. Toen leek alles goed te komen, daar ga ik dan nu ook nog van uit, maar het is inmiddels wel ruim 2 weken verder zonder bericht.
pi_122641996
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:12 schreef Selestha het volgende:

[..]

Nee, zo rond 24 Januari heb ik hem voor het laatst gesproken. Toen leek alles goed te komen, daar ga ik dan nu ook nog van uit, maar het is inmiddels wel ruim 2 weken verder zonder bericht.
Laatste (echt!) PM verstuurd. Met deadline voor volgende week woendag. En hoor ik daar niets op dan ga ik een 100%zeker (mits PostNL meewerkt) pakje voor je regelen. Sorry voor het gedoe, de andere pakjes gingen allemaal prima. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122642181
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 15:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Laatste (echt!) PM verstuurd. Met deadline voor volgende week woendag. En hoor ik daar niets op dan ga ik een 100%zeker (mits PostNL meewerkt) pakje voor je regelen. Sorry voor het gedoe, de andere pakjes gingen allemaal prima. ;(
Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed komt.. :) Gelukkig heb ik vrij veel geduld ;)

Maar als ik er helemaal geen aandacht op vestig, gebeurt er ook niets.
pi_122875938
Nog geen bericht gehad, jij wel Cat22? :{
  donderdag 14 februari 2013 @ 17:12:06 #165
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_122877621
Ik dacht *O* ze reageert dit wordt m!

Maar nu zit ik hier zo -O-
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_122879000
quote:
99s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik dacht *O* ze reageert dit wordt m!

Maar nu zit ik hier zo -O-
Wie weet is het pakket inmiddels te zwaar voor de post :P
pi_122881026
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 17:48 schreef Selestha het volgende:

[..]

Wie weet is het pakket inmiddels te zwaar voor de post :P
Zou het? :o

Je hebt PM :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122882496
komt het goed Cat?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_122886416
... en? en? en?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_122886560
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 19:14 schreef komrad het volgende:
komt het goed Cat?
Ja hoor, komt goed. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122886768
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja hoor, komt goed. :Y
O+
pi_122890101
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 20:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja hoor, komt goed. :Y
let me rephrase: was het al goed gekomen of zorg jij er voor dat het goed komt ?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 14 februari 2013 @ 21:22:41 #173
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_122890484
Wat er met het door mij verzonden pakket is gebeurd weet ik ook nog steeds niet. :@
pi_122891854
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:22 schreef Senzune het volgende:
Wat er met het door mij verzonden pakket is gebeurd weet ik ook nog steeds niet. :@
Helaas komen niet alle ontvangers vertellen hoe het is ontvangen, maar het zal vast heel welkom zijn geweest. De laatste update had ik je destijds nog geDMd he? Dat het pakket onderweg naar hun brievenbus was en men in spannende afwachting.

Maar ik snap wel dat je het jammer vindt dat je de 'ontknoping' niet meer hebt vernomen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:00:16 #175
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_122892754
Ik ga er ook van uit dat het pakket ontvangen is. Maar het zou ook fijn zijn om daar zeker van te zijn en dat het pakket niet in één of ander postkantoor ligt te verstoffen.
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:03:23 #176
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_122892948
Ow das idd niet leuk Senzune :'( Mijn pa had ook een pakket gekregen, maar de verzender daarvan wilde graag anoniem blijven. Ik ga er dus vanuit dat hij/zij mijn update in het topic wel had gelezen of het via Cat had vernomen, maar zelfs dat vond ik al 'minder leuk', dat je iemand niet direct kon bedanken.. maar helemaal niets horen over je pakket is helemaal niet leuk :(
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 14 februari 2013 @ 22:31:06 #177
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_122894644
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 22:03 schreef Ireth het volgende:
Ow das idd niet leuk Senzune :'( Mijn pa had ook een pakket gekregen, maar de verzender daarvan wilde graag anoniem blijven. Ik ga er dus vanuit dat hij/zij mijn update in het topic wel had gelezen of het via Cat had vernomen, maar zelfs dat vond ik al 'minder leuk', dat je iemand niet direct kon bedanken.. maar helemaal niets horen over je pakket is helemaal niet leuk :(
Ach, ik had een dealtje met Cat22. Ik doneer een pakket omdat ik dat aan iemand beloofd heb. Maar als iemand anders een pakket voor haar wilt maken dan gaat mijn pakket naar een ander toe. (Dat had ik liever want anders wist ze meteen dat het van mij kwam)
En zij heeft er in dit topic ook niet kunnen reageren. Maar zij is er heel erg blij mee. :Y
pi_122910804
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2013 21:16 schreef komrad het volgende:

[..]

let me rephrase: was het al goed gekomen of zorg jij er voor dat het goed komt ?
Het is op dit moment goedgekomen. :) Hopelijk kan Selestha binnen een paar dagen posten dat ze post heeft. *O*

Alles hangt nu af van PostNL!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122940829
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is op dit moment goedgekomen. :) Hopelijk kan Selestha binnen een paar dagen posten dat ze post heeft. *O*

Alles hangt nu af van PostNL!
*O*
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_122942372
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is op dit moment goedgekomen. :) Hopelijk kan Selestha binnen een paar dagen posten dat ze post heeft. *O*

Alles hangt nu af van PostNL!
Het zou vanmiddag al moeten komen :) Alleen zit ik dan op mijn vader's verjaardag, dus ik hoop dat een van mijn buren thuis is ;)
pi_122949720
Pakketje is al binnen *O* Ik moet alleen tot vanavond wachten met uitpakken, want ik moet nú weg!
pi_122949928
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Selestha het volgende:
Pakketje is al binnen *O* Ik moet alleen tot vanavond wachten met uitpakken, want ik moet nú weg!
Spannend! *O*
En fijn dat drie keer scheepsrecht is. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122950587
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:44 schreef Selestha het volgende:
Pakketje is al binnen *O* Ik moet alleen tot vanavond wachten met uitpakken, want ik moet nú weg!
Spannend :D
pi_122968320


Wat zat er allemaal in dit laatste pakket van 2012, of het éérste van 2013? :D

-Breinaalden van diverse soort, een brei-laagjesteller, een pakket voor een sjaal om zelf te breien (superleuke kleuren! :D ) heerlijk, bedankt, ik kan hier mee aan de slag! :)
-Geurzakjes van moeder aarde wierrook voor onder je kussen, in de geur patchouli.. Heerlijk dat is mijn lievelingsgeur, gaat vandaag meteen in mijn kussensloop! O+
-Luxe chocoladeflikken van een bakker (geweldig want ik hou niet van bonbons maar wel van chocolade *O* , tapashapjes, glutenvrije pasta, diverse soorten worst, anti stress kruidenthee en Limburgse kruidenthee uit Weert, ben benieuwd hoe die smaakt! :)
-Kattenblikjes, kattensnoepjes, kattenspeeltje (eekhoorn die nagevuld kan worden met catnip die er ook bij zat) echt geweldig leuk, mijn kat slaapt nu met de eekhoorn als knuffel O+
-Oliebrander met theelichtjes en lavendelolie, ruikt heerlijk! :D
-Rituals hamman douchegel met rozemarijngeur , ruikt ook al lekker!
-Een thee-ei, net nu ik vorige week bedacht dat ik er een nodig had :)
-Een mysterieus briefje dat zegt dat er nog meer aankomt! O_o
-En een lief kaartje..

Wat een liefde van jou Cat22!! O+ Het is hélemaal het geduld waard geweest :D Geweldig wat je voor me hebt gedaan, zo ontzettend goed gekozen allemaal! Ik ben vreselijk nieuwschierig naar wat er nog aankomt ;) Maar dit alles was ook al geweldig en meer dan genoeg! Dankjewel :*

Hopelijk kan ik me volgend jaar veroorloven om wat terug te doen door me onder de gevers te scharen.. Fantastisch! Ik ben echt heel blij *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door Selestha op 16-02-2013 22:25:49 ]
pi_122969340
Prachtig!
Jammer dat de eerste belofte niet lukte, jammer dat Cat het weer moest oplossen (hulde aan Cat O+ )

Maar eerlijk gezegd: ook jammer dat er nog "gevraagd" wordt om een niet aangekomen dan wel niet verstuurd pakket na 2 maanden..
Heb zelf 2 jaar geleden een zwaar pakket ihkv de KP-aktie verstuurd wat gewoonweg niet aangekomen is, kan gebeuren maar de potentiële ontvanger heeft het niet eens dúrven zeggen, kwam ik pas later via veel omwegen achter via pb dus nieuw pakket gemaakt.
Maar "mijn" beoogde ontvanger zette het dus niet hier neer dat ze niks gekregen had...
Waar het stinkt is het warm.
pi_122969678
wat een mooi pakket O+ geniet er lekker van samen met je kat!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_122971483
_O_ ^O^ geweldig! De kou is het land nog niet uit, dus een sjaal breien kan nog prima :D
En een lief kaartje en een briefje dat er nog meer aankomt !!wat lief!!

Lekker genieten met de kat :D
Oblahim
  zondag 17 februari 2013 @ 06:36:46 #188
386633 Adnap
I love Life !
pi_122977782
wat een mega pakket ! geniet er maar fijn van,je hebt het verdient en O+ voor Cat
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_122978300
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:36 schreef knoblaucha6 het volgende:
Prachtig!
Jammer dat de eerste belofte niet lukte, jammer dat Cat het weer moest oplossen (hulde aan Cat O+ )

Maar eerlijk gezegd: ook jammer dat er nog "gevraagd" wordt om een niet aangekomen dan wel niet verstuurd pakket na 2 maanden..
Heb zelf 2 jaar geleden een zwaar pakket ihkv de KP-aktie verstuurd wat gewoonweg niet aangekomen is, kan gebeuren maar de potentiële ontvanger heeft het niet eens dúrven zeggen, kwam ik pas later via veel omwegen achter via pb dus nieuw pakket gemaakt.
Maar "mijn" beoogde ontvanger zette het dus niet hier neer dat ze niks gekregen had...
Ik heb hier ook niets gevraagd in de eerste anderhalve maand, in die tijd heb ik rustig gewacht. Maar ik had wel PM contact met Cat, en we spraken af om een andere gever te regelen, die vervolgens ook niets meer liet horen. Hoezo jammer dat ik er om gevraagd heb? Ik heb er toch ook om gevraagd toen ik me opgaf? Ik zie je probleem hier niet.

Of ben ik niet bescheiden genoeg voor je?
pi_122978308
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
wat een mooi pakket O+ geniet er lekker van samen met je kat!
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 23:30 schreef Neo-- het volgende:
_O_ ^O^ geweldig! De kou is het land nog niet uit, dus een sjaal breien kan nog prima :D
En een lief kaartje en een briefje dat er nog meer aankomt !!wat lief!!

Lekker genieten met de kat :D
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 06:36 schreef Adnap het volgende:
wat een mega pakket ! geniet er maar fijn van,je hebt het verdient en O+ voor Cat
Ja geweldig hè ik vind het echt heel lief O+
pi_122978620
Nee joh, ik bedoel dat het nogal triest is dat beloftes niet worden nagekomen en jij dan niet weet of er wel aktie ondernomen is (pakket had bijv ook wel geregeld kunnen zijn maar kwijt geraakt) en jij er dus zelf achteraan moet terwijl je je juist verheugd op iets leuks wat je beloofd is.
Belofte maakt schuld vind ik en dus tof dat het nog goed gekomen is, beter laat dan nooit ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_122978684
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nee joh, ik bedoel dat het nogal triest is dat beloftes niet worden nagekomen en jij dan niet weet of er wel aktie ondernomen is (pakket had bijv ook wel geregeld kunnen zijn maar kwijt geraakt) en jij er dus zelf achteraan moet terwijl je je juist verheugd op iets leuks wat je beloofd is.
Belofte maakt schuld vind ik en dus tof dat het nog goed gekomen is, beter laat dan nooit ^O^
Oh zo ;) Sorry dat ik hapte, maar door de manier waarop je het verwoorde kon ik het niet helemaal volgen. Of ik was gewoon nog niet helemaal wakker :P

Ik ben er ook echt heel blij mee dat Cat22 het zo voor me heeft opgelost! :D Beter laat dan nooit inderdaad, en het komt nu net heel gelegen dus het is helemaal goed :)
pi_122978958
Trouwens de chocolade is héérlijk O+ Ik ga zo aan de thee beginnen! :9
  zondag 17 februari 2013 @ 10:21:11 #194
386633 Adnap
I love Life !
pi_122979002
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:14 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik heb hier ook niets gevraagd in de eerste anderhalve maand, in die tijd heb ik rustig gewacht. Maar ik had wel PM contact met Cat, en we spraken af om een andere gever te regelen, die vervolgens ook niets meer liet horen. Hoezo jammer dat ik er om gevraagd heb? Ik heb er toch ook om gevraagd toen ik me opgaf? Ik zie je probleem hier niet.

Of ben ik niet bescheiden genoeg voor je?
Ik las het ook zo :@
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_122982211
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 09:14 schreef Selestha het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ja geweldig hè ik vind het echt heel lief O+
Graag gedaan! :*
Ik had nog kunnen wachten tot deel 2 bij mij arriveerde (moest ik bestellen) maar ik vond dat je al lang genoeg gewacht had dus nu krijg je twee keer post.
Leuk dat je kat de eekhoorn kan waarderen, die van mij knuffelen hun exemplaar ook helemaal dood. _O- En dat de chocola lekker is wist ik al, hopelijk smaakt de thee ook. :)
Nu nog een foto van de sjaal als hij klaar is, volgens de experts kan hij in een uur of vier klaar zijn. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122982246
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Graag gedaan! :*
Ik had nog kunnen wachten tot deel 2 bij mij arriveerde (moest ik bestellen) maar ik vond dat je al lang genoeg gewacht had dus nu krijg je twee keer post.
Leuk dat je kat de eekhoorn kan waarderen, die van mij knuffelen hun exemplaar ook helemaal dood. _O- En dat de chocola lekker is wist ik al, hopelijk smaakt de thee ook. :)
Nu nog een foto van de sjaal als hij klaar is, volgens de experts kan hij in een uur of vier klaar zijn. :P
Wat is dat voor een eekhoorn voor katten :)
pi_122982411
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:56 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Wat is dat voor een eekhoorn voor katten :)
Hij zit op de foto bovenop de brander. Het is een knuffeltje met een vakje met klittenband in zijn buik, waardoor je er kattekruid in kunt stoppen. Buisje zit erbij en daar kun je makkelijk vijf keer mee vullen, want veel heb je niet nodig. En dat vinden katten vaak helemaal tof. Volgens mij heb ik de dierenwinkel inmiddels leeggekocht. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_122982482
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 13:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij zit op de foto bovenop de brander. Het is een knuffeltje met een vakje met klittenband in zijn buik, waardoor je er kattekruid in kunt stoppen. Buisje zit erbij en daar kun je makkelijk vijf keer mee vullen, want veel heb je niet nodig. En dat vinden katten vaak helemaal tof. Volgens mij heb ik de dierenwinkel inmiddels leeggekocht. _O-
Haha hier dan ook maar opzoek naar een eekhoorn ;)
pi_122989178
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Graag gedaan! :*
Ik had nog kunnen wachten tot deel 2 bij mij arriveerde (moest ik bestellen) maar ik vond dat je al lang genoeg gewacht had dus nu krijg je twee keer post.
Leuk dat je kat de eekhoorn kan waarderen, die van mij knuffelen hun exemplaar ook helemaal dood. _O- En dat de chocola lekker is wist ik al, hopelijk smaakt de thee ook. :)
Nu nog een foto van de sjaal als hij klaar is, volgens de experts kan hij in een uur of vier klaar zijn. :P
Ik ben heel benieuwd naar de envelop :) Wat betreft de sjaal; ik moet eerst leren hoe dat moet dus dat duurt nog even ;) Maar ik stuur je persoonlijk een foto als hij af is! *O*
pi_123002201
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd naar de envelop :) Wat betreft de sjaal; ik moet eerst leren hoe dat moet dus dat duurt nog even ;) Maar ik stuur je persoonlijk een foto als hij af is! *O*
Leuk! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_123016085
cat22, stomme vraag tussendoor, woon jij in den haag toevallig _O- ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_123031305
quote:
99s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:59 schreef littledrummergirl het volgende:
cat22, stomme vraag tussendoor, woon jij in den haag toevallig _O- ?
Hoe kom je daarbij? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_123031437
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? :D
ik werk er en zag gisteren een wifinetwerk met je username :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_123031767
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:58 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik werk er en zag gisteren een wifinetwerk met je username :P
Lol nee, mijn wifi heet anders. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_123105891
:o Ik heb gewoon de foto's van ons heerlijke kerstfeest niet geplaatst....
Gaat vandaag goedkomen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 22 februari 2013 @ 01:00:00 #206
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_123191024
Hahahaha :P
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_123455072
De oudste twee wilde eerst " toestemming" geven voor ik alle foto's op Fok gooide, maar hebben nog geen kans gezien om eeeeeeven mee te kijken :P .... Voorlopig enkel "de kleintjes" dus...

Even onder een spoilertje want best veel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_123456503
haha, de oogjes dicht ivm de flits... Wat lief!
En ook zo gezellig met de kids allemaal! Zal vast een leuk dagje geweest zijn! :D
Oblahim
pi_123462404
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef vamperotica het volgende:
De oudste twee wilde eerst " toestemming" geven voor ik alle foto's op Fok gooide, maar hebben nog geen kans gezien om eeeeeeven mee te kijken :P .... Voorlopig enkel "de kleintjes" dus...

Even onder een spoilertje want best veel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ze zijn allemaal zo mooi je kids O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 11:51:05 #210
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_123654283
Hele leuke foto's vamp!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  zondag 13 oktober 2013 @ 22:29:23 #211
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132141022
:W

Kunnen we alvast beginnen met de actie voor dit jaar? Als daar behoefte aan is?

December is al duur zat, en ik zag vorig jaar dat er wel mensen wat wilden geven, maar dat ging dus niet.... (En zo kan je het voor jezelf dus qua kosten spreiden :) )

:s)
pi_132141201
Mensen die willen kunnen al wat opzij leggen voor een pakketje op maat, Liesje en ik zullen binnenkort eens kijken hoe en of en wanneer we gaan opstarten. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132141356
Oeeh leuk leuk O+ als ik kan helpen moeten jullie maar n gil geven ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_132141511
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Oeeh leuk leuk O+ als ik kan helpen moeten jullie maar n gil geven ^O^
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132141723
Ik wil dit jaar misschien ook wel ergens mee helpen. Ik ben nu nog steeds blij met dat pakket van vorig jaar en wil er eigenlijk wel iets (al is het maar een beetje) voor terugdoen. Maar ik heb het wel druk rond die tijd, omdat ik ga verhuizen..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_132142685
quote:
14s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:29 schreef PureEvil het volgende:
:W

Kunnen we alvast beginnen met de actie voor dit jaar? Als daar behoefte aan is?

December is al duur zat, en ik zag vorig jaar dat er wel mensen wat wilden geven, maar dat ging dus niet.... (En zo kan je het voor jezelf dus qua kosten spreiden :) )

:s)
Kosten spreiden kan je natuurlijk het hele jaar al ;)
elke maand een beetje is aan het einde van het jaar een leuk potje.
pi_132143467
Naast kosten spreiden zou je ook kunnen denken aan alvast dingen kopen in aanbiedingen.
Nadeel is alleen dat je dan een klaar pakket bij een ontvanger moet zoeken, en niet een leuk pakket kan samenstellen wat precies past bij die ene ontvanger.
Als compromis zou je nu dingen kunnen kopen waarmee je iedereen eigenlijk wel blij kunt maken, en later dingen die precies bij jouw ontvanger passen (zeg een doos met 10 dingen, deze maand 5 dingen die voor velen bruikbaar zijn, en volgende maand weer 5 dingen, maar dan speciaal voor de ontvanger die je dan wel weet).
pi_132145043
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil dit jaar misschien ook wel ergens mee helpen. Ik ben nu nog steeds blij met dat pakket van vorig jaar en wil er eigenlijk wel iets (al is het maar een beetje) voor terugdoen. Maar ik heb het wel druk rond die tijd, omdat ik ga verhuizen..
O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_132146188
Ja !! ^O^
Sappig !!
  maandag 14 oktober 2013 @ 06:48:59 #220
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_132147483
Dit jaar weer niet in de mogelijkheid om iets uit te delen. Want mijn vriend is ondertussen al een tijdje werkeloos en ik ben dan net een maand klaar met stage dus krijg ook geen pakket (en geen stagevergoeding meer)
  maandag 14 oktober 2013 @ 08:47:59 #221
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132148140
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:23 schreef frederik het volgende:
Naast kosten spreiden zou je ook kunnen denken aan alvast dingen kopen in aanbiedingen.

Ja dat bedoelde ik ook nog idd. Ik zie zoveel leuke (lang houdbare) dingen in de aanbieding :)
pi_132148215
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Oeeh leuk leuk O+ als ik kan helpen moeten jullie maar n gil geven ^O^
doen we weer een road trip ?? O+

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:39:27 #223
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132148807
Ik ben al dingen apart aan het houden qua inkoop voor een boodschappenpakket O+
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_132148855
Ik doe ook weer mee!!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:42:58 #225
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132148868
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik doe ook weer mee!!
Ik hoor het wel weer van je he? ;)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132148928
quote:
6s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik hoor het wel weer van je he? ;)
Ben je serieus? :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:51:36 #227
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132149006
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:47 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ben je serieus? :@
Tuurlijk :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132149037
Kijk hier gebeuren alweer goede dingen :) ik wil dit jaar ook een pakketje aanbieden dus moet ook maar vast gaan hamsteren :p
pi_132149229
dit topic blijft O+

ik ben druk aan het nadenken over of en hoe ik mijn steentje ga bijdragen dit jaar, een pakket gaat helaas niet lukken want de situatie is zo mogelijk nog krapper en rotter dan vorig jaar, maar ik ben aan het brainstormen want dit jaar wil ik ook iets doen!!
S. 2014
J. 2016
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:08:41 #230
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_132149273
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dit topic blijft O+

ik ben druk aan het nadenken over of en hoe ik mijn steentje ga bijdragen dit jaar, een pakket gaat helaas niet lukken want de situatie is zo mogelijk nog krapper en rotter dan vorig jaar, maar ik ben aan het brainstormen want dit jaar wil ik ook iets doen!!
Als het niet gaat, dan gaat het toch gewoon niet....? Is toch niet erg :*
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:08:51 #231
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132149280
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
dit topic blijft O+

ik ben druk aan het nadenken over of en hoe ik mijn steentje ga bijdragen dit jaar, een pakket gaat helaas niet lukken want de situatie is zo mogelijk nog krapper en rotter dan vorig jaar, maar ik ben aan het brainstormen want dit jaar wil ik ook iets doen!!
Was jij vorig jaar geen team met Coolguy?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132149397
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Was jij vorig jaar geen team met Coolguy?
nee dat was littledrummergirl, die 2 hebben een geweldig pakket voor mij gemaakt O+
S. 2014
J. 2016
  maandag 14 oktober 2013 @ 10:21:57 #233
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132149470
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

nee dat was littledrummergirl, die 2 hebben een geweldig pakket voor mij gemaakt O+
Aha :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132149769
quote:
10s.gif Op maandag 14 oktober 2013 08:54 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

doen we weer een road trip ?? O+
die was wel epic ja _O_
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_132149783
Ik kan dit jaar iets terugdoen. :Y :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 14 oktober 2013 @ 11:57:58 #236
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132151511
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Was jij vorig jaar geen team met Coolguy?
I see what you did there :')

I'm in.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 14 oktober 2013 @ 11:58:52 #237
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132151528
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 10:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

nee dat was littledrummergirl, die 2 hebben een geweldig pakket voor mij gemaakt O+
Nee dat was LDG. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_132151576
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee dat was LDG. :)
dat zegt ze toch ook ;) ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator maandag 14 oktober 2013 @ 12:02:52 #239
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132151616
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:01 schreef Bos81 het volgende:

[..]

dat zegt ze toch ook ;) ;)
Dat bedoel ik niet. Zij reageert op wie t pakket voor haar herft gemaakt en zegt vervolgens "die 2....gemaakt". Daarop reageer ik met mijn reactie omdat ik helemaal niks heb gemaakt. That was all LDG.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_132151626
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

I see what you did there :')

I'm in.
gezellig *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:04:02 #241
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132151638
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 11:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

I see what you did there :')

I'm in.
Bwhehehe :D sucker :P
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132151639
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Zij reageert op wie t pakket voor haar herft gemaakt en zegt vervolgens "die 2....gemaakt". Daarop reageer ik met mijn reactie omdat ik helemaal niks heb gemaakt. That was all LDG.
Oh op die manier :@ :@
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_132151648
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Zij reageert op wie t pakket voor haar herft gemaakt en zegt vervolgens "die 2....gemaakt". Daarop reageer ik met mijn reactie omdat ik helemaal niks heb gemaakt. That was all LDG.
* zet dramatisch muziekje aan* zonder jou was het me niet gelukt hoor O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:07:01 #244
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132151699
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

* zet dramatisch muziekje aan* zonder jou was het me niet gelukt hoor O+
CG is eigenlijk best wel tof O+ *O*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator maandag 14 oktober 2013 @ 12:07:46 #245
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132151713
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

* zet dramatisch muziekje aan* zonder jou was het me niet gelukt hoor O+
Oh god. Hou op schei uit. Credit gaat wat mij betreft naar degene die de pakketten maken. Ik heb alleen een paar tientjes naar een rek.nr over gemaakt. Thats it. Stelt niets voor en ik hoef er ook geen moeite voor te doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_132151716
nu genoeg over mij :@

ik heb er zin in *O* willen we dit jaar weer pakketten maken, of gaan we wat anders doen?

ik vond de warme voeten actie van lang geleden ook heel tof O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_132151730
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh god. Hou op schei uit. Credit gaat wat mij betreft naar degene die de pakketten maken. Ik heb alleen een paar tientjes naar een rek.nr over gemaakt. Thats it. Stelt niets voor en ik hoef er ook geen moeite voor te doen.
ik mag graag n beetje met je dollen ;)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator maandag 14 oktober 2013 @ 12:10:36 #248
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132151770
Met me dollen? Hoezo dat?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_132151823
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:10 schreef CoolGuy het volgende:
Met me dollen? Hoezo dat?
:P omdat je dat dramatische dankbare aan jouw adres niet boeiend vind, dan doe ik het juist even >:)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:14:10 #250
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132151857
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

:P omdat je dat dramatische dankbare aan jouw adres niet boeiend vind, dan doe ik het juist even >:)
Juist. CG is nooit van de poespas, maar eigenlijk moeten we hem eens in de spotlights zetten. Is gewoon een wereldgozer _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator maandag 14 oktober 2013 @ 12:16:20 #251
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132151902
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:12 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

:P omdat je dat dramatische dankbare aan jouw adres niet boeiend vind, dan doe ik het juist even >:)
Gee. Thx. }:|
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 14 oktober 2013 @ 12:17:05 #252
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132151920
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Juist. CG is nooit van de poespas, maar eigenlijk moeten we hem eens in de spotlights zetten. Is gewoon een wereldgozer _O_
Gozer kut nou eens een eind op man.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_132151924
quote:
99s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
nu genoeg over mij :@

ik heb er zin in *O* willen we dit jaar weer pakketten maken, of gaan we wat anders doen?

ik vond de warme voeten actie van lang geleden ook heel tof O+
of een combinatie van beide?

de warme voeten actie was ook wel tof voor mensen die wel iets willen doen maar geen pakket willen/kunnen maken.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:17:59 #254
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132151938
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Gozer kut nou eens een eind op man.
:'( gast, ik vind gewoon dat je wat meer credits verdient. Thats all.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132151957
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef loecje het volgende:

[..]

of een combinatie van beide?

de warme voeten actie was ook wel tof voor mensen die wel iets willen doen maar geen pakket willen/kunnen maken.
ja precies, ik denk dat we dit jaar sowieso wel wat minder aanlevering zullen hebben van volledige, grote pakketen, dan kunnen we miss beter voor veel mensen wat kleins doen :) ?

mij lijkt het ontzettend leuk om iets voor minder bedeelde kinderen te doen, kindertehuizen, pleegkinderen oid... :Y
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:20:02 #256
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132151986
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef loecje het volgende:

[..]

of een combinatie van beide?

de warme voeten actie was ook wel tof voor mensen die wel iets willen doen maar geen pakket willen/kunnen maken.
De wat voor actie?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_132152002
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De wat voor actie?
van lang geleden O+

GC / Warme voeten deel 8 [sc]
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Moderator maandag 14 oktober 2013 @ 12:25:41 #259
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132152121
quote:
9s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:'( gast, ik vind gewoon dat je wat meer credits verdient. Thats all.
Ja leuk. Ik ben niet zo van de spotlights.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 14 oktober 2013 @ 13:15:58 #260
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_132153230
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja leuk. Ik ben niet zo van de spotlights.
Nee, dat weten we nu wel. Tijd om achter die chickies aan te gaan mang.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Moderator maandag 14 oktober 2013 @ 13:20:58 #261
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132153369
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 13:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, dat weten we nu wel. Tijd om achter die chickies aan te gaan mang.
Gast... daar ben ik nog helemaal niet aan toe en dat heeft ook geen zzak met dit topic van doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 14 oktober 2013 @ 15:47:16 #262
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132157562
Ik doe deze keer ook mee, met zelfgemaakte cosmetica ^O^ Ben nu al aan het uitzoeken hoe of wat *O*

Mocht iemand nog zelfgemaakte cosmetica in zijn of haar pakket toe willen voegen, schroom niet en pm/dm me ;)
Kaleidoscopiklimax
pi_132158149
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:47 schreef RadioSlut het volgende:
Ik doe deze keer ook mee, met zelfgemaakte cosmetica ^O^ Ben nu al aan het uitzoeken hoe of wat *O*

Mocht iemand nog zelfgemaakte cosmetica in zijn of haar pakket toe willen voegen, schroom niet en pm/dm me ;)
Als mijn idee ook lukt doe ik ook mee :-)
pi_132160849
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 15:47 schreef RadioSlut het volgende:
Ik doe deze keer ook mee, met zelfgemaakte cosmetica ^O^ Ben nu al aan het uitzoeken hoe of wat *O*

Mocht iemand nog zelfgemaakte cosmetica in zijn of haar pakket toe willen voegen, schroom niet en pm/dm me ;)
Zelfgemaakt wat leuk :) wil je me een pm/ DM sturen met wat info? Dan vervuilen we het topic niet ;)
  maandag 14 oktober 2013 @ 17:30:24 #265
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132160883
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 17:29 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Zelfgemaakt wat leuk :) wil je me een pm/ DM sturen met wat info? Dan vervuilen we het topic niet ;)
^O^
Kaleidoscopiklimax
  maandag 14 oktober 2013 @ 18:19:41 #266
386633 Adnap
I love Life !
pi_132162309
Rewimo en ik willen graag samen een pakket maken. Dus noteer ons maar !
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 oktober 2013 @ 18:33:13 #267
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_132162649
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:19 schreef Adnap het volgende:
Rewimo en ik willen graag samen een pakket maken. Dus noteer ons maar !
Ja hoi :W
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_132162677
als iemand nog baby/kinder spulletjes in een pakket wil doen dan heb ik misschien nog wel eea. PM me maar dan doorzoek ik mijn kasten.
Met een meidenkwartet
pi_132162850
Leuk, al die plannen! *O* O+

Ik noteer vooralsnog niks, even kijken hoe we het dit jaar kunnen aanpakken en wie de kar gaat trekken. :P

Maar voorpretteren en sparen is altijd prima. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_132173886
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 18:40 schreef Cat22 het volgende:
Leuk, al die plannen! *O* O+

Ik noteer vooralsnog niks, even kijken hoe we het dit jaar kunnen aanpakken en wie de kar gaat trekken. :P

Maar voorpretteren en sparen is altijd prima. ^O^
dat kar trekken is inderdaad nog een hele opgave :) laten we hopen dat er iemand is die dat op zich wil/kan nemen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:53:27 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132193705
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:32 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dat kar trekken is inderdaad nog een hele opgave :) laten we hopen dat er iemand is die dat op zich wil/kan nemen
ik geef alleen gas in die kar! :P

Maar op zich wil ik me er best wel een beetje tegenaan bemoeien ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  One tough cookie dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:43:24 #272
169210 liesje1979
pi_132196921
Ik doe het dit jaar en de pakketten kunnen vanaf begin november aangemeld worden. *O* Zo'n actie als de warme voeten past volgens ons niet echt in FHF, maar misschien is er wel een ander forum waar dat zou kunnen?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:51:27 #273
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132197171
quote:
7s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Juist. CG is nooit van de poespas, maar eigenlijk moeten we hem eens in de spotlights zetten. Is gewoon een wereldgozer _O_
pas maar op... straks "trekt" ie zich terug.. :+
en draai je op voor ook zijn pakket..

Hadden jullie CoolGuy en Scorpie vorig jaar ieder niet 2 pakketten?? :+ :D
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Moderator dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:24:03 #274
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132201309
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:51 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

pas maar op... straks "trekt" ie zich terug.. :+
en draai je op voor ook zijn pakket..

Hadden jullie CoolGuy en Scorpie vorig jaar ieder niet 2 pakketten?? :+ :D
Ik trek me nooit terug. Belofte maakt schuld.

Ja, dat hadden we inderdaad :) Goed geheugen heb je (blijkbaar) :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_132204803
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe het dit jaar en de pakketten kunnen vanaf begin november aangemeld worden. *O* Zo'n actie als de warme voeten past volgens ons niet echt in FHF, maar misschien is er wel een ander forum waar dat zou kunnen?
_O_ ^O^ welbedoeld kritisch nootje: denk je alvast na over hoe om te gaan met pakketten die kwijt raken?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_132204952
dat ging vorig jaar toch goed met de reservepakketten?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 21:25:40 #277
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132205002
Yeah! Zin in! *O*

Oja, Petra en ik willen weer samen 2 pakketten maken... alleen heeft ze computertroubles, dus is ze vaker niet dan wel online :P _O-
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_132205234
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef loecje het volgende:
dat ging vorig jaar toch goed met de reservepakketten?
zeg ook niet dat het vorig jaar niet prima ging. Ook cat _O_ zeg alleen denk er alvast over na :)
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_132205526
ik bedoelde, dat die manier prima werkt dus dit jaar weer gebruikt kan worden.
pi_132207177
Ik wil gaan proberen ook een pakketje samen te stellen, ik zit alleen erg krap bij kas, maar ik weet hoe het is om soms niet veel te hebben met kerst dus vandaar dat ik graag zoiets voor een ander wil doen :) aangezien ik hier soms ook iets van een ander krijg. Ik vind dit echt zo'n toffe actie!
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:30:24 #281
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132211873
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 20:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik trek me nooit terug. Belofte maakt schuld.

Ja, dat hadden we inderdaad :) Goed geheugen heb je (blijkbaar) :P
ik heb alles gevolgd.. en dat stukje met tranen in mijn ogen.. (emotioneel ding dat ik ben) daarom blijft zoiets plakken, maar ook het tegen elkaar bieden.. ik heb genoten er van :)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 08:02:12 #282
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132216738
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

ik heb alles gevolgd.. en dat stukje met tranen in mijn ogen.. (emotioneel ding dat ik ben) daarom blijft zoiets plakken, maar ook het tegen elkaar bieden.. ik heb genoten er van :)
Blijkbaar heb je ook een beter geheugen dan ik, want ik heb geen idee waar je 't over hebt? Wat is 'dat stukje' en wat bedoel je met 'tegen elkaar bieden' :?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 16 oktober 2013 @ 10:29:03 #283
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132218848
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 08:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je ook een beter geheugen dan ik, want ik heb geen idee waar je 't over hebt? Wat is 'dat stukje' en wat bedoel je met 'tegen elkaar bieden' :?
jullie zouden eerst ieder 1 doen en ik weet niet meer wie er begon, maar 1 van jullie 2 zeiden toen... ooow maar hij heeft geld genoeg, kan er best 2 sponsoren :D

"dat stukje" jullie interactie.. die is behoorlijk blijven hangen hier.. zo erg dat ik het zelfs aan tafel met kerst over gehad heb met familie
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 11:43:21 #284
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132220796
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

jullie zouden eerst ieder 1 doen en ik weet niet meer wie er begon, maar 1 van jullie 2 zeiden toen... ooow maar hij heeft geld genoeg, kan er best 2 sponsoren :D

"dat stukje" jullie interactie.. die is behoorlijk blijven hangen hier.. zo erg dat ik het zelfs aan tafel met kerst over gehad heb met familie
Ik denk dat scorpie dat gezegd heeft al zou ik t ook geweest kunnen zijn. :')

Die interactie was onderwerp bij jullie tijdens t kerstdiner? :D nu wordt t wel interessant. Details! :p
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 16 oktober 2013 @ 11:50:32 #285
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132221001
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

jullie zouden eerst ieder 1 doen en ik weet niet meer wie er begon, maar 1 van jullie 2 zeiden toen... ooow maar hij heeft geld genoeg, kan er best 2 sponsoren :D

"dat stukje" jullie interactie.. die is behoorlijk blijven hangen hier.. zo erg dat ik het zelfs aan tafel met kerst over gehad heb met familie
Ja, dat is bij mij ook blijven hangen, echt heel gaaf O+
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:24:05 #286
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132231858
Woehoe, heb zojuist de spulletjes besteld *O* Een hele rits, maar het resultaat mag er hopelijk wezen :D
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:28:59 #287
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_132231984
Zo, en de rest ook.

Fuck.

De mallen vergeten te bestellen. :')

/fail.
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 16 oktober 2013 @ 21:54:32 #288
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_132241960
Ik pas dit jaar. Ik heb vorig jaar meegedaan en een aardig pakket verstuurd met spullen die op het verlanglijstje stonden. Maar ik heb nooit vernomen of diegene het pakket heeft ontvangen en er blij mee is. :{
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:19:01 #289
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132243204
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat scorpie dat gezegd heeft al zou ik t ook geweest kunnen zijn. :')

Die interactie was onderwerp bij jullie tijdens t kerstdiner? :D nu wordt t wel interessant. Details! :p
Nou... uhh... gewoon we hadden het over leuke kerstacties.. en dat ik in oktober een pakje had gekregen en toen hadden we het over dat op fok kerstacties gehouden worden..
en toen heb ik verteld hoe dat ging..

en ik heb verteld dat er 2 mannen waren, die geen inkopen wilde doen, maar wel fin. wilde helpen voor een pakket.. en dat één van jullie 2 zei: "je hebt genoeg geld, dus ik besluit dat we beide 2 pakketten doen... Dames? willen jullie wel shoppen??"

dus ja.. jullie zijn gesprekstof geweest afgelopen kerst!

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 21:54 schreef Senzune het volgende:
Ik pas dit jaar. Ik heb vorig jaar meegedaan en een aardig pakket verstuurd met spullen die op het verlanglijstje stonden. Maar ik heb nooit vernomen of diegene het pakket heeft ontvangen en er blij mee is. :{
:{ dat is minder.. die persoon wist wel dat jij erachter zat?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 22:29:36 #290
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132243841
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Nou... uhh... gewoon we hadden het over leuke kerstacties.. en dat ik in oktober een pakje had gekregen en toen hadden we het over dat op fok kerstacties gehouden worden..
en toen heb ik verteld hoe dat ging..

en ik heb verteld dat er 2 mannen waren, die geen inkopen wilde doen, maar wel fin. wilde helpen voor een pakket.. en dat één van jullie 2 zei: "je hebt genoeg geld, dus ik besluit dat we beide 2 pakketten doen... Dames? willen jullie wel shoppen??"

dus ja.. jullie zijn gesprekstof geweest afgelopen kerst!

Lol. Naja, dat is wel een beetje hoe 't ging. Ik was trouwens degene die de opmerking maakte tegen Scorpie. Even nagezocht :P
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:29:37 #291
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_132243843
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

:{ dat is minder.. die persoon wist wel dat jij erachter zat?
Ik ga er gewoonweg maar vanuit dat het pakket goed en op de juiste plaats is aangekomen maar het heeft toch een beetje een rare bijsmaak zal ik maar zeggen. :{
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:33:51 #292
378088 Senzune
Te gek voor woorden
pi_132244041
Begrijp mij btw niet verkeerd. Ik hoef geen bedankje maar ik heb mijn best gedaan om iemand met de kerst blij te maken. Naar mijn idee is dat ook wel gelukt maar zeker weten doe ik dat niet. Ik weet niet eens of mijn pakket is aangekomen. :{
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:35:29 #293
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132244123
Hier was het bij mijn vader min of meer andersom Senzune. Die heeft ook een pakket gekregen, alleen wilde de verzender anoniem blijven. Heb er toen dus wel een melding over gedaan in het topic, alleen weet ik dus niet of de verzender dat heeft meegekregen en of hij/zij ook weet hoe blij mijn vader er mee was... Voelt ook niet helemaal 100%fijn. Alsof het niet helemaal 'af' is.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:40:38 #294
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132244356
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lol. Naja, dat is wel een beetje hoe 't ging. Ik was trouwens degene die de opmerking maakte tegen Scorpie. Even nagezocht :P
Ik wist niet zeker meer wie het tegen wie zei :D
maar dat het zo gegaan is, weet ik nog wel ja... en dat blijft ook wel hangen, want dat dit topic weer in actief stond, moest ik daar ook gelijk weer aan denken..
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:29 schreef Senzune het volgende:

[..]

Ik ga er gewoonweg maar vanuit dat het pakket goed en op de juiste plaats is aangekomen maar het heeft toch een beetje een rare bijsmaak zal ik maar zeggen. :{
ik snap.. en al wil je het niet in het topic doen, omdat je niet wil dat de rest weet dat je je hebt opgegeven, dan kan het via dm.. want ik ga er vanuit dat je wel een afzender erop hebt gezet
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:41:38 #295
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132244391
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:40 schreef dolfina-chica het volgende:
ik snap.. en al wil je het niet in het topic doen, omdat je niet wil dat de rest weet dat je je hebt opgegeven, dan kan het via dm.. want ik ga er vanuit dat je wel een afzender erop hebt gezet
Cat/Lies hadden gekoppeld, dan had diegene die het heeft ontvangen ook via hun aan Senzune kunnen doorgeven en zo toch anoniem kunnen blijven?
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:41:44 #296
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132244398
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Ireth het volgende:
Hier was het bij mijn vader min of meer andersom Senzune. Die heeft ook een pakket gekregen, alleen wilde de verzender anoniem blijven. Heb er toen dus wel een melding over gedaan in het topic, alleen weet ik dus niet of de verzender dat heeft meegekregen en of hij/zij ook weet hoe blij mijn vader er mee was... Voelt ook niet helemaal 100%fijn. Alsof het niet helemaal 'af' is.
Dat gevoel moet je naast je neerleggen, die persoon heeft er voor gekozen anoniem te blijven. Dus het dank je wel of vast op zijn plek gevallen.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:44:15 #297
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132244496
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef Ireth het volgende:

[..]

Cat/Lies hadden gekoppeld, dan had diegene die het heeft ontvangen ook via hun aan Senzune kunnen doorgeven en zo toch anoniem kunnen blijven?
ik zeg ook niet dat dit gevoel onterecht is..
Ik kan me dit gevoel als gever voorstellen.. Wil je als ontvanger anoniem blijven, Senzune weet voor wie ze het gedaan heeft en de ontvanger weet van wie het komt, dat kan ook achter de schermen een reactie..

bij anonieme gever, wordt het lastig.. en mag je er vanuit gaan dat de gever mee leest of dat cat/liesje het hebben doorgegeven aan de gever
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  Moderator woensdag 16 oktober 2013 @ 22:47:33 #298
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_132244597
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:40 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Ik wist niet zeker meer wie het tegen wie zei :D
maar dat het zo gegaan is, weet ik nog wel ja... en dat blijft ook wel hangen, want dat dit topic weer in actief stond, moest ik daar ook gelijk weer aan denken..

Dan heeft t indruk gemaakt ja :P
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:49:17 #299
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132244652
quote:
17s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

Dat gevoel moet je naast je neerleggen, die persoon heeft er voor gekozen anoniem te blijven. Dus het dank je wel of vast op zijn plek gevallen.
Zegge Dr. Phil?? Ik zeg alleen dat ik dat gevoel van Senzune enigzins herken omdat ik toen niet meekreeg of de verzender het ook had meegekregen (ow boy, dit is een rare zin om te lezen :D ) Ik lig er nu echt niet meer wakker van hoor :P


(zeg Senzune, je was toch niet aan mijn vader gekoppeld he?? :D )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  woensdag 16 oktober 2013 @ 22:53:47 #300
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_132244827
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan heeft t indruk gemaakt ja :P
:Y :Y :Y :Y :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef Ireth het volgende:

[..]

Zegge Dr. Phil?? Ik zeg alleen dat ik dat gevoel van Senzune enigzins herken omdat ik toen niet meekreeg of de verzender het ook had meegekregen (ow boy, dit is een rare zin om te lezen :D ) Ik lig er nu echt niet meer wakker van hoor :P


(zeg Senzune, je was toch niet aan mijn vader gekoppeld he?? :D )

noem me dan Ophra :P doos!!
Ik snap je wel, daar niet van! En ik weet hoe je bent, jij wilt heel graag dank je wel tegen de persoon zeggen :P Misschien zelfs in 3voud ;)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_132244858
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef Senzune het volgende:
Begrijp mij btw niet verkeerd. Ik hoef geen bedankje maar ik heb mijn best gedaan om iemand met de kerst blij te maken. Naar mijn idee is dat ook wel gelukt maar zeker weten doe ik dat niet. Ik weet niet eens of mijn pakket is aangekomen. :{
Dat laatste is natuurlijk ook niet uit te sluiten. Voor sommigen is het in zo'n geval lastig om zijn of haar schenker te benaderen met de vraag waar het blijft.
Als ik me niet vergis heeft Knoblauch ook eens met zo iets te maken gehad (als schenker), waarbij de ontvanger eigenlijk niet durfde te gaan vragen waar het bleef.
Zelf heb ik één keer gehad dat de post niet aankwam en ik na een week de eerste was die actie ondernam, in mijn geval had de ontvanger wel gereageerd als het langer had geduurd, ik was alleen wat vlugger.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')