Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:59 schreef littledrummergirl het volgende:
cat22, stomme vraag tussendoor, woon jij in den haag toevallig?
ik werk er en zag gisteren een wifinetwerk met je usernamequote:
Lol nee, mijn wifi heet anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik werk er en zag gisteren een wifinetwerk met je username
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:21 schreef vamperotica het volgende:
De oudste twee wilde eerst " toestemming" geven voor ik alle foto's op Fok gooide, maar hebben nog geen kans gezien om eeeeeeven mee te kijken.... Voorlopig enkel "de kleintjes" dus...
Even onder een spoilertje want best veel...oh ze zijn allemaal zo mooi je kidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Oeeh leuk leukals ik kan helpen moeten jullie maar n gil geven
Kosten spreiden kan je natuurlijk het hele jaar alquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:29 schreef PureEvil het volgende:
![]()
Kunnen we alvast beginnen met de actie voor dit jaar? Als daar behoefte aan is?
December is al duur zat, en ik zag vorig jaar dat er wel mensen wat wilden geven, maar dat ging dus niet.... (En zo kan je het voor jezelf dus qua kosten spreiden)
quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:44 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil dit jaar misschien ook wel ergens mee helpen. Ik ben nu nog steeds blij met dat pakket van vorig jaar en wil er eigenlijk wel iets (al is het maar een beetje) voor terugdoen. Maar ik heb het wel druk rond die tijd, omdat ik ga verhuizen..
Ja dat bedoelde ik ook nog idd. Ik zie zoveel leuke (lang houdbare) dingen in de aanbiedingquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:23 schreef frederik het volgende:
Naast kosten spreiden zou je ook kunnen denken aan alvast dingen kopen in aanbiedingen.
doen we weer een road trip ??quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Oeeh leuk leukals ik kan helpen moeten jullie maar n gil geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |