SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst gepost:
LET OP: Als je een volgend plaatje kiest let er dan op dat de resolutie heel hoog moet zijn, en dat er voldoende ruimte is op dingen in te soepen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:17 schreef HaJee het volgende:
Eiffeltoren verplaatst omdat kutkop ervoor gezet door iemand....
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef HaJee het volgende:
A.u.b. niet elkaars creaties verneuken of bedekken. Er is plaats genoeg voor je ideeën en als het plaatje vol is gaan we gewoon weer door met een "lege".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand vind mijn foto's leuk
[ Bericht 35% gewijzigd door 1marcelfilms op 19-12-2012 19:15:01 ]vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef HaJee het volgende:
A.u.b. niet elkaars creaties verneuken of bedekken. Er is plaats genoeg voor je ideeën en als het plaatje vol is gaan we gewoon weer door met een "lege".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is dit een kerk en die anderen van adriaan en bassiequote:Op woensdag 19 december 2012 15:59 schreef HaJee het volgende:
Het wordt weer een beetje chaotisch zo. Al twee nieuwe plaatjes... Wat is deze
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
photoshop, geen paint
en de stoeptekening is weg![]()
gooi de hele afbeelding over die van jou, selecteer nieuwe shit, selectie omkeren en backspacequote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef 1marcelfilms het volgende:
shit die nieuwen niet opgemerkt![]()
http://tinypic.com/r/2dlrnk1/6
Opgelost...quote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef 1marcelfilms het volgende:
shit die nieuwen niet opgemerkt![]()
http://tinypic.com/r/2dlrnk1/6
Mwha waarom niet eigelijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:10 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk concept, mag ik ook meedoen?
Besloten FOK!-clubjes.quote:
Doe gerust lekker meequote:
quote:
Mooi, dan heb ik niet voor niets vijf minuten geshopt net.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:14 schreef n8n het volgende:
Ja beter juist kunnen niet genoeg mensen mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
WHAAAA nee zeg he ik mag nooit he dat is vals
vroeger was alles beter
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef edjuh18 het volgende:
Hier evt nieuwe foto als er animo voor is.voor deze foto.Post maar een foto knul. Dan gaan we daarmee verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
WHAAAA nee zeg he ik mag nooit he dat is vals
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Is wel een leuke uitdaging om steeds weer een ander manier te vinden om 'm erin te verwerkenquote:
Soms heb ik het idee om een foto steeds zo te vergroten elke keer dat het vorige plaatje er met dezelfde grote in kan.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Is wel een leuke uitdaging om steeds weer een ander manier te vinden om 'm erin te verwerken
kan er een website voor makenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:44 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee om een foto steeds zo te vergroten elke keer dat het vorige plaatje er met dezelfde grote in kan.
Dus heb je uiteindelijk iets van 5000x5000 met daarin ongewijzigt een van 900 x 900
En die van 5000x5000 weer in een van 20000x20000
![]()
Em dan helemaal inzoomen op die foto
Zou wel baas zijn zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef n8n het volgende:
[..]
kan er een website voor makendat je telkens door kan klikken
Jij bent stom, want je verneukt de toevoegingen van een anderquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Jij bent stom, want je verneukt de toevoegingen van een ander
[ afbeelding ]
[ Bericht 37% gewijzigd door 1marcelfilms op 20-12-2012 10:52:56 ]vroeger was alles beter
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:13 schreef 1marcelfilms het volgende:
Kijk hier is een random street viewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet heel vervelend zijn maat, maar die tags plaatjes voor Spoilers en Dikgedrukte tekst enzo is toch niet heel moeilijk?
Je kan het zelfs aanklikken dat het voor je gedaan wordt..
[ Bericht 20% gewijzigd door edjuh18 op 20-12-2012 10:38:38 ]
Op mobiel kan dat niet, dan kun je dat niet selecteren enzo.quote:]
...
Ik wil niet heel vervelend zijn maat, maar die tags plaatjes voor Spoilers en Dikgedrukte tekst enzo is toch niet heel moeilijk?
Je kan het zelfs aanklikken dat het voor je gedaan wordt..
Excuus dan, ik wist niet dat je het mobiel aan het FOK!ken was.Desalwelteplus.beter oplettenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:52 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Op mobiel kan dat niet, dan kun je dat niet selecteren enzo.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef HeaN82 het volgende:
Nieuw plaatje maar......misschien van iemand zelf persoonlijk?? Je tuin, je straat of van de vakantie??
meh vooral te donkerquote:Op donderdag 20 december 2012 12:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Hij is ene beetje saai en slechte kwaliteit.
Deze is prettiger, inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:48 schreef Yveske het volgende:
Kwas in Miami deze zomer... Miss kunnen we hier iets mee(?).
Vorige foto is voor de zekerheid al ingevoegd.
[ afbeelding ]
Ja dacht ik al, maar zit op mijn werk en heb hier niet zoveel foto's bij de hand.quote:
Nee dat heb ik net gedaan, maar anders!quote:
maak ook rook uit die vliegtuigquote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee dat heb ik net gedaan, maar anders!
Wacht, ik edit mijn vliegtuig weg en hou de rest
.
[ afbeelding ]
Ik ben net geweest, anders mik ik die hele foto vol. Zou een beetje lullig zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:34 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
maak ook rook uit die vliegtuig
anders gewoon vlammen uit de motorquote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben net geweest, anders mik ik die hele foto vol. Zou een beetje lullig zijn.
Oeh, heb nog niet eerder vuur gemaakt. Eens kijken of ik dat kan.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:37 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
anders gewoon vlammen uit de motor
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oeh, heb nog niet eerder vuur gemaakt. Eens kijken of ik dat kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek ff naar de eyecandy plugins : impact, nature en textures.. Very easy vuur maken
dm me anders ff als je niet kan vinden
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee dat heb ik net gedaan, maar anders!
Wacht, ik edit mijn vliegtuig weg en hou de rest
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEXT![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:53 schreef edjuh18 het volgende:
ah jammer ik had dit gemaaktnet klaar.
Ja het is klote als meerdere mensen bezig zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEXT
Gewoon posten in een spoiler tagquote:Op donderdag 20 december 2012 19:06 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja het is klote als meerdere mensen bezig zijn...
Weet je zeker dat je November bedoelt?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:01 schreef 1marcelfilms het volgende:
Zeg he waarom probeert dat vliegtuig het gebouw te ontwijken?
Tis tog 11 november geweest dit jaar
Nee najah ik kan niet alles wegwerken. Ik vind het niet tof nee, maar goed een ander vind dat lollig.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Je houdt niet van geweld en oorlog, maar een levende walvis die om water smeekt alvast in stukjes hakken vind je niet erg?
Jij steekt er gewoon een hoop vlaggen in, dat doet vast geen pijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Nee najah ik kan niet alles wegwerken. Ik vind het niet tof nee, maar goed een ander vind dat lollig.
Hij is deaud ondertussen beter geld aan verdienen het gaat al zo slechtquote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij steekt er gewoon een hoop vlaggen in, dat doet vast geen pijn.
Hé, Sponsbob en Patrick kwamen hem redden.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hij is deaud ondertussen beter geld aan verdienen het gaat al zo slechtSerious Request opbrengst gister al bijna een miljoen
![]()
ty , ik weetquote:Op donderdag 20 december 2012 21:21 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke verkapte Goatse ook![]()
gaat nu wel moeilijk wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef HaJee het volgende:
Zo, ik kom ook weer eens kijken. Best al vol dit plaatje
[ afbeelding ]
Baasch foto...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:35 schreef smitjew het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van de header die ik heb gemaakt ?
ts kun je deze in de op gooien ?
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:09 schreef Mano_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die van Yveske, maar dan groot (PNG werd dik 36MB)
dan leg je al meteen druk neer op jezelf en je weet nooit hoelang je bezig bent om het te perfectioneren.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:21 schreef Mano_ het volgende:
Misschien is het trouwens een idee om voordat je gaat knutselen, je dat even post. Als je klaar bent edit je die post en plempt het plaatje daarin. Om frustratie te voorkomen enzo
Mja, da's ook waar..quote:Op donderdag 20 december 2012 23:29 schreef smitjew het volgende:
[..]
dan leg je al meteen druk neer op jezelf en je weet nooit hoelang je bezig bent om het te perfectioneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO 03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO 04SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO 05SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO 06SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO 07SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO 08SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO 09SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOTO 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
Goed werk met de gifjes
Om het een beetje Amerikaans te houden:
American Eagle!You can trust me, trust nobody...![]()
Je wil Amerikaans? Kun je krijgen!
En mooie gifjes!Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
![]()
Meer dan 1 Miljard viewsWhoppa Gangnam Style!! Whoop Whoop..
als iemand hem animated op die tafel zet. Ben je een held(in). Maar dan als laatste foto van deze foto.![]()
![]()
quote:
![]()
ben ik een held?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 18:19:23 ]![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:18 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ben ik een held?
MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waah mag ik begginen?
mooi
upload is traag. :C
[ Bericht 45% gewijzigd door 1marcelfilms op 21-12-2012 21:01:17 ]vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ![]()
![]()
ik wou alleen een lijst om die foto doen maar ja
dat wou niet lukken
en die dinges is zo een luchtballon zo
[ Bericht 7% gewijzigd door 1marcelfilms op 21-12-2012 21:12:03 ]vroeger was alles beter
Even een beetje afgemaakt voor je....quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:04 schreef 1marcelfilms het volgende:
[ afbeelding ]
ik wou alleen een lijst om die foto doen maar ja
dat wou niet lukken
en die dinges is zo een luchtballon zo![]()
![]()
Dat mandje past beterquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even een beetje afgemaakt voor je....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Damn you!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Damn you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal ik ze samenvoegen?
🐱![]()
okquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Doe ik wel ff, dan fix ik gelijk m'n mandje-fuckup🐱![]()
![]()
ballon een beetje ronder gemaaktvroeger was alles beter
is t niet een idee om te posten: "ik" dan weet de ander dat ie even moet wachten en dan edit jij die ik post naar je plaatje. En dan kan de volgende.![]()
Moet je dat doen op het moment dat je gaat uploaden. Dan denk ik dat het werkt, anders niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:10 schreef Nestalgie het volgende:
is t niet een idee om te posten: "ik" dan weet de ander dat ie even moet wachten en dan edit jij die ik post naar je plaatje. En dan kan de volgende.![]()
of zeggen dat je bezig bent, in de linker hoek boven , rechterhoek boven of midden oid. dan kan je de beide altijd samenvoegen🐱![]()
wat raar ik dacht dat ik een foto had gepostvroeger was alles beter
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Yveske het volgende:
De animated gif van het Witte Huis is klaar.![]()
FOTO 12
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
awel hier is ie dan ff die dikke lul uitgeknipt
vroeger was alles beter
Die is al wegge-edit door een mod.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef 1marcelfilms het volgende:
awel hier is ie dan ff die dikke lul uitgeknipt
[ afbeelding ]![]()
ja die hele post is wegquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:38 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Die is al wegge-edit door een mod.vroeger was alles beter
Klopt. Omdat er een piemel in voorkwam. En als jij dan daar op verder gaat soepen flikker ik het weg.quote:![]()
Zo'n cumshot gaat idd toch echt te ver, dat kan echt niet!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Klopt. Omdat er een piemel in voorkwam. En als jij dan daar op verder gaat soepen flikker ik het weg.![]()
![]()
Jij moet je PM box nog even checken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:15 schreef simsalabimhocuspocus het volgende:
[..]
Zo'n cumshot gaat idd toch echt te ver, dat kan echt niet!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij moet je PM box nog even checken.![]()
![]()
Mooi al die gifjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Yveske het volgende:
De animated gif van het Witte Huis is klaar.![]()
FOTO 12
[ afbeelding ]
Morgen doe ik weer eens flink mee met van alles. Vandaag nergens tijd voor helaas.![]()
http://plugin.tinypic.com(...)|c,forum|i,en|s,true
voor geen captcha
[ Bericht 40% gewijzigd door 1marcelfilms op 22-12-2012 19:37:25 ]vroeger was alles beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door 1marcelfilms op 23-12-2012 14:15:05 ]vroeger was alles beter
FOTO 13
[ Bericht 95% gewijzigd door Yveske op 23-12-2012 14:55:35 ]Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
Ok heel slecht, maar ik ben animatie ook eens proberen
[ Bericht 16% gewijzigd door edjuh18 op 23-12-2012 15:37:03 ]![]()
![]()
met fok logo erbijvroeger was alles beter
![]()
het heeft even geduurd maar hier is ie danvroeger was alles beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
Yess eindelijk weer eens een resolutie waarop ik kan mee doen
Kheb mn nieuwe hondje "Stippie" toegevoegd![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Yveske op 24-12-2012 17:03:02 ]Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon![]()
![]()
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
![]()
Je hebt 'm verkleind!
Chocoladetaartjes.
COMPANION CUBE! I MISSED YOU!
Chocoladetaartjes.
Nieuwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waah wacht even ik zal morgen de oude foto in plakkenvroeger was alles beter
Zit er al inquote:Op woensdag 26 december 2012 01:30 schreef 1marcelfilms het volgende:
Waah wacht even ik zal morgen de oude foto in plakken![]()
![]()
Ik zie het nietquote:vroeger was alles beter
Ah ja ik zie ook niet zo scherp meer..![]()
En een klein vraagje zo., kan je in paint.net ook hoeken verplaatsen zonder andere hoeken te verplaatsen?
Dat je van zo een foto
![]()
Zoiets maakt![]()
Ik vind die andere program,a nog al moeilijkvroeger was alles beter
Jup, dat kanquote:Op woensdag 26 december 2012 01:39 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ah ja ik zie ook niet zo scherp meer..![]()
En een klein vraagje zo., kan je in paint.net ook hoeken verplaatsen zonder andere hoeken te verplaatsen?
Dat je van zo een foto
[ afbeelding ]
Zoiets maakt
[ afbeelding ]
Ik vind die andere program,a nog al moeilijk
Ctrl-T (Free transform) en dan Ctrl ingedrukt houden en een hoek slepen.
Zie kaasschaaf-dinges.
edit: Ow, paint.net. Ken ik niet, sorry![]()
![]()
Hier laat ik het even bij. Ben moe, ga naar bed
[ Bericht 4% gewijzigd door HaJee op 26-12-2012 01:50:35 ]![]()
![]()
Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?![]()
Helaas inmiddels op m'n werk dus kan geen tegengas geven maar ik zie al dat die raket er ruim langs gaatquote:![]()
![]()
Het is al zuur genoeg dat je moet werken. Rakelings gaat hij misquote:Op woensdag 26 december 2012 16:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Helaas inmiddels op m'n werk dus kan geen tegengas geven maar ik zie al dat die raket er ruim langs gaat![]()
![]()
Aardig van je maar zo erg vind ik het niet om te werken. Eén vrije kerstdag is wat mij betreft voldoende.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:47 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Het is al zuur genoeg dat je moet werken. Rakelings gaat hij mis![]()
Got a point. Werksequote:Op woensdag 26 december 2012 16:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Aardig van je maar zo erg vind ik het niet om te werken. Eén vrije kerstdag is wat mij betreft voldoende.![]()
![]()
Ik mis de pedofielen beervroeger was alles beter
wat een epische reeks.
zou het mogelijk zijn er een filmpje van te maken die telkens inzoomt naar de vorige afbeelding die erin verwerkt is? beetje een uitdaging met de scheve fotos lijkt me, maar het zou wel awesome zijn! iemand die dat zou kunnen?![]()
![]()
Goed idee, ik zal er eens mee spelenquote:Op woensdag 26 december 2012 21:57 schreef Asphias het volgende:
wat een epische reeks.
zou het mogelijk zijn er een filmpje van te maken die telkens inzoomt naar de vorige afbeelding die erin verwerkt is? beetje een uitdaging met de scheve fotos lijkt me, maar het zou wel awesome zijn! iemand die dat zou kunnen?
Maar nu eerst bier![]()
![]()
Had ik geprobeerd met paint,quote:Op woensdag 26 december 2012 21:57 schreef Asphias het volgende:
wat een epische reeks.
zou het mogelijk zijn er een filmpje van te maken die telkens inzoomt naar de vorige afbeelding die erin verwerkt is? beetje een uitdaging met de scheve fotos lijkt me, maar het zou wel awesome zijn! iemand die dat zou kunnen?
Het eerste plaatje op gewone resolutie
Het tweede plaatje 4 keer zo groot
En het derde plaatje weer 4 keer zo groot.
Uiteindelijk crashte geheel het paint bij het 6e plaatje
vroeger was alles beter
Ik ben bezig met een OP. Deze post wordt nog aangepast. Dingen die in de OP moeten, zijn welkom. DM mij even dan pas ik deze aan.
Welkom in hettopic Smitjew THX for header
Bekende Photoshoppers/Painters zijn:
Edit: Dezemoet een animated GIF worden. Als iemand animated Gif wil maken van de usericons
Altijd goed.
We Photoshoppen en Painten ons gek.
Er wordt een foto gepost. Een situatie, een scene, een ruimte, niets is ons te gek. Wij Photoshoppen/Painten op verzoek of op eigen initiatief een nieuwe bewerkte foto, waar een ander op voort beduurd??.
Heb je een foto gepost en ben je te laat, edit deze dan, of plaats hem in een spoiler tag dat een ander er eventueel mee verder kan. Een eigen edit is altijd beter natuurlijk, dan weet je zeker dat hij in de reeks wordt meegenomen.![]()
Hier in Gifjes wat we al gemaakt hebben. Thanks Yveske.
Foto 1
Rest onder spoiler TAGS i.v.m laadtijd.
Foto2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto 12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is welkom met leuke aanvullingen:
Hou het netjes en hou proporties een beetje in de gaten. Ga niet over elkaars paintwerk heen painten dat wordt niet gewaardeerd. Jouw paint wordt aangepast of niet meegenomen in de reeks.
Painters! Meld je en kom in de OP.....
Minstens 15 edit voor nieuwe foto? Het lijkt mij handig om elke foto te nummeren. Op een bordje, billboard, auto, weg, kameel, biermerk of bedenk het maar en deze te verwerken in de foto. Zodra de 15 gehaald is, wordt de laatste foto verwerkt in foto 1 van volgende poster met nieuwe foto. Post eerst orginele foto en dan je eerste edit + resultaat laatste foto (NR #15 dus) daarin verwerkt.
Eerst komt eerst maalt. Kut foto helaas, maar dan moeten we daarmee verder.
Eerste edit met nieuwe foto is bindend.
Painters Thx heel erg voor veel lachmomenten.
Game on:
[ Bericht 2% gewijzigd door edjuh18 op 27-12-2012 18:15:37 ]![]()
I approve!Chocoladetaartjes.
Wat zei je? Ik verstond je niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:15 schreef Yveske het volgende:
Nog 2 posts, misschien maar effe vol lullen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: