SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst gepost:
LET OP: Als je een volgend plaatje kiest let er dan op dat de resolutie heel hoog moet zijn, en dat er voldoende ruimte is op dingen in te soepen.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:17 schreef HaJee het volgende:
Eiffeltoren verplaatst omdat kutkop ervoor gezet door iemand....
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef HaJee het volgende:
A.u.b. niet elkaars creaties verneuken of bedekken. Er is plaats genoeg voor je ideeën en als het plaatje vol is gaan we gewoon weer door met een "lege".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand vind mijn foto's leuk
[ Bericht 35% gewijzigd door 1marcelfilms op 19-12-2012 19:15:01 ]vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef HaJee het volgende:
A.u.b. niet elkaars creaties verneuken of bedekken. Er is plaats genoeg voor je ideeën en als het plaatje vol is gaan we gewoon weer door met een "lege".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:27 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is dit een kerk en die anderen van adriaan en bassiequote:Op woensdag 19 december 2012 15:59 schreef HaJee het volgende:
Het wordt weer een beetje chaotisch zo. Al twee nieuwe plaatjes... Wat is deze
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
photoshop, geen paint
en de stoeptekening is weg![]()
gooi de hele afbeelding over die van jou, selecteer nieuwe shit, selectie omkeren en backspacequote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef 1marcelfilms het volgende:
shit die nieuwen niet opgemerkt![]()
http://tinypic.com/r/2dlrnk1/6
Opgelost...quote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef 1marcelfilms het volgende:
shit die nieuwen niet opgemerkt![]()
http://tinypic.com/r/2dlrnk1/6
Mwha waarom niet eigelijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:10 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk concept, mag ik ook meedoen?
Besloten FOK!-clubjes.quote:
Doe gerust lekker meequote:
quote:
Mooi, dan heb ik niet voor niets vijf minuten geshopt net.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:14 schreef n8n het volgende:
Ja beter juist kunnen niet genoeg mensen mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
WHAAAA nee zeg he ik mag nooit he dat is vals
vroeger was alles beter
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 19 december 2012 22:17 schreef edjuh18 het volgende:
Hier evt nieuwe foto als er animo voor is.voor deze foto.Post maar een foto knul. Dan gaan we daarmee verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote
WHAAAA nee zeg he ik mag nooit he dat is vals
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Is wel een leuke uitdaging om steeds weer een ander manier te vinden om 'm erin te verwerkenquote:
Soms heb ik het idee om een foto steeds zo te vergroten elke keer dat het vorige plaatje er met dezelfde grote in kan.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Is wel een leuke uitdaging om steeds weer een ander manier te vinden om 'm erin te verwerken
kan er een website voor makenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:44 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee om een foto steeds zo te vergroten elke keer dat het vorige plaatje er met dezelfde grote in kan.
Dus heb je uiteindelijk iets van 5000x5000 met daarin ongewijzigt een van 900 x 900
En die van 5000x5000 weer in een van 20000x20000
![]()
Em dan helemaal inzoomen op die foto
Zou wel baas zijn zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:54 schreef n8n het volgende:
[..]
kan er een website voor makendat je telkens door kan klikken
Jij bent stom, want je verneukt de toevoegingen van een anderquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Jij bent stom, want je verneukt de toevoegingen van een ander
[ afbeelding ]
[ Bericht 37% gewijzigd door 1marcelfilms op 20-12-2012 10:52:56 ]vroeger was alles beter
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:13 schreef 1marcelfilms het volgende:
Kijk hier is een random street viewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil niet heel vervelend zijn maat, maar die tags plaatjes voor Spoilers en Dikgedrukte tekst enzo is toch niet heel moeilijk?
Je kan het zelfs aanklikken dat het voor je gedaan wordt..
[ Bericht 20% gewijzigd door edjuh18 op 20-12-2012 10:38:38 ]
Op mobiel kan dat niet, dan kun je dat niet selecteren enzo.quote:]
...
Ik wil niet heel vervelend zijn maat, maar die tags plaatjes voor Spoilers en Dikgedrukte tekst enzo is toch niet heel moeilijk?
Je kan het zelfs aanklikken dat het voor je gedaan wordt..
Excuus dan, ik wist niet dat je het mobiel aan het FOK!ken was.Desalwelteplus.beter oplettenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:52 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
Op mobiel kan dat niet, dan kun je dat niet selecteren enzo.
quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef HeaN82 het volgende:
Nieuw plaatje maar......misschien van iemand zelf persoonlijk?? Je tuin, je straat of van de vakantie??
meh vooral te donkerquote:Op donderdag 20 december 2012 12:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets? Hij is ene beetje saai en slechte kwaliteit.
Deze is prettiger, inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:48 schreef Yveske het volgende:
Kwas in Miami deze zomer... Miss kunnen we hier iets mee(?).
Vorige foto is voor de zekerheid al ingevoegd.
[ afbeelding ]
Ja dacht ik al, maar zit op mijn werk en heb hier niet zoveel foto's bij de hand.quote:
Nee dat heb ik net gedaan, maar anders!quote:
maak ook rook uit die vliegtuigquote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee dat heb ik net gedaan, maar anders!
Wacht, ik edit mijn vliegtuig weg en hou de rest
.
[ afbeelding ]
Ik ben net geweest, anders mik ik die hele foto vol. Zou een beetje lullig zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:34 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
maak ook rook uit die vliegtuig
anders gewoon vlammen uit de motorquote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben net geweest, anders mik ik die hele foto vol. Zou een beetje lullig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |