Moet je dat doen op het moment dat je gaat uploaden. Dan denk ik dat het werkt, anders niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:10 schreef Nestalgie het volgende:
is t niet een idee om te posten: "ik" dan weet de ander dat ie even moet wachten en dan edit jij die ik post naar je plaatje. En dan kan de volgende.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Yveske het volgende:
De animated gif van het Witte Huis is klaar.![]()
FOTO 12
[ afbeelding ]
Die is al wegge-edit door een mod.quote:Op zaterdag 22 december 2012 15:36 schreef 1marcelfilms het volgende:
awel hier is ie dan ff die dikke lul uitgeknipt
[ afbeelding ]
ja die hele post is wegquote:Op zaterdag 22 december 2012 15:38 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Die is al wegge-edit door een mod.
Klopt. Omdat er een piemel in voorkwam. En als jij dan daar op verder gaat soepen flikker ik het weg.quote:
Zo'n cumshot gaat idd toch echt te ver, dat kan echt niet!quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Klopt. Omdat er een piemel in voorkwam. En als jij dan daar op verder gaat soepen flikker ik het weg.
Jij moet je PM box nog even checken.quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:15 schreef simsalabimhocuspocus het volgende:
[..]
Zo'n cumshot gaat idd toch echt te ver, dat kan echt niet!![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij moet je PM box nog even checken.
Mooi al die gifjesquote:Op zaterdag 22 december 2012 13:26 schreef Yveske het volgende:
De animated gif van het Witte Huis is klaar.![]()
FOTO 12
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://plugin.tinypic.com(...)|c,forum|i,en|s,true
voor geen captcha
[ Bericht 40% gewijzigd door 1marcelfilms op 22-12-2012 19:37:25 ]vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door 1marcelfilms op 23-12-2012 14:15:05 ]vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |