Oeh, heb nog niet eerder vuur gemaakt. Eens kijken of ik dat kan.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:37 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
anders gewoon vlammen uit de motor
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oeh, heb nog niet eerder vuur gemaakt. Eens kijken of ik dat kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek ff naar de eyecandy plugins : impact, nature en textures.. Very easy vuur maken
dm me anders ff als je niet kan vinden
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee dat heb ik net gedaan, maar anders!
Wacht, ik edit mijn vliegtuig weg en hou de rest
.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEXT![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:53 schreef edjuh18 het volgende:
ah jammer ik had dit gemaaktnet klaar.
Ja het is klote als meerdere mensen bezig zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEXT
Gewoon posten in een spoiler tagquote:Op donderdag 20 december 2012 19:06 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja het is klote als meerdere mensen bezig zijn...
Weet je zeker dat je November bedoelt?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:01 schreef 1marcelfilms het volgende:
Zeg he waarom probeert dat vliegtuig het gebouw te ontwijken?
Tis tog 11 november geweest dit jaar
Nee najah ik kan niet alles wegwerken. Ik vind het niet tof nee, maar goed een ander vind dat lollig.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Je houdt niet van geweld en oorlog, maar een levende walvis die om water smeekt alvast in stukjes hakken vind je niet erg?
Jij steekt er gewoon een hoop vlaggen in, dat doet vast geen pijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Nee najah ik kan niet alles wegwerken. Ik vind het niet tof nee, maar goed een ander vind dat lollig.
Hij is deaud ondertussen beter geld aan verdienen het gaat al zo slechtquote:Op donderdag 20 december 2012 20:04 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij steekt er gewoon een hoop vlaggen in, dat doet vast geen pijn.
Hé, Sponsbob en Patrick kwamen hem redden.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:05 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hij is deaud ondertussen beter geld aan verdienen het gaat al zo slechtSerious Request opbrengst gister al bijna een miljoen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |