Speciaal dit topic op komen zoeken met een niet zelfverzonnen garp...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef Ties02 het volgende:
Lekker baby´s redden die daarna toch weer sterven door hongersnood
Okay.....quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kijk grotendeels voor de muziek, ik vind de graveyard shift leuk, dit topic leuk en nogmaals ik heb niks tegen mensen die vrijwillig doneren omdat zij die doelen willen steunendat is ook wel mooi om te zien. Maar ik zelf zou niet doneren omdat ik er simpelweg niet genoeg om geef, denk dat sowieso bij mij pas die bewustwording pas komt als ik daar ook zo'n trip zou maken.
huh?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Speciaal dit topic op komen zoeken met een niet zelfverzonnen garp....
Hoi.quote:
Ik denk dat het combinatie moet zijn.... er zijn daar natuurlijk ook genoeg gezinnen die wel graag een kind willen hebben.En zij moeten wel de hulp krijgen die nodig is.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Misschien kunnen we volgend jaar wel weer gewoon condooms sturen in plaats van zwangerschapspakketjes. Lijkt me toch een stuk zinvoller.
Paar maanden ofzo? Voor de exacte details moet je bij hole of Sirolf zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sinds kort dan...
Kan Dallet dat dan aan?
Dat is het ook... maar ik had er verder niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You might not like it, but it's honest.
Buurman & Buurmanquote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan alleen volgen zonder geluidHeb even de jongens op de bank geparkeerd met een dvd van Buurman en Buurman
Die van mij zijn aan het wii-en.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan alleen volgen zonder geluidHeb even de jongens op de bank geparkeerd met een dvd van Buurman en Buurman
Dat mag, gelukkig voor deze doelenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het ook... maar ik had er verder niets aan toe te voegen.Ik sta er anders in....
Dit is even in eigen belang..quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van mij zijn aan het wii-en.De muziek vinden ze wel leuk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag, gelukkig voor deze doelen
Ja dat snap ik ook wel. Al denk ik wel dat de voorlichting die de moeders krijgen ook seksuele voorlichting is over anticonceptie. Maar als je het zo hoort, gaat het bij veel mensen denk ik wel tegen het gevoel in dat er in Afrika beter de rem op kan met het geboortecijfer.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook zeker niet kapot van het doel dit jaar, nee.
Ik kijk juist tegen de vakantie op... wel even rustig wat brengen en halen, maar ze zijn wel druk samen in huis. Gelukkig moet ik nog wel 3 dagen werken.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is even in eigen belang..Ze zijn echt toe aan vakantie
Hoeveel heb jij gedoneerd? Want die Wii is echt overbodige luxe hoor, die 250euro had prima naar Afrika gekund!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van mij zijn aan het wii-en.De muziek vinden ze wel leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alweer?quote:
Ik vind de vakantie echt topquote:Op woensdag 19 december 2012 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kijk juist tegen de vakantie op... wel even rustig wat brengen en halen, maar ze zijn wel druk samen in huis. Gelukkig moet ik nog wel 3 dagen werken.En is Peace met ze thuis.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gedoneerd? Want die Wii is echt overbodige luxe hoor, die 250euro had prima naar Afrika gekund!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tot nu toe ong. ¤ 100,= gedoneerd.![]()
En de Wii heeft ons "niets" gekost... kregen wij bij de telefoon.
Make love, not war ☮
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 december 2012 15:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ook zeker niet kapot van het doel dit jaar, nee.
Aan de andere kant is dit doel dan wel weer geniaal.. want zonder derde wereld landen stort de hele wereld economie inquote:Op woensdag 19 december 2012 15:33 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Al denk ik wel dat de voorlichting die de moeders krijgen ook seksuele voorlichting is over anticonceptie. Maar als je het zo hoort, gaat het bij veel mensen denk ik wel tegen het gevoel in dat er in Afrika beter de rem op kan met het geboortecijfer.
Het is ook gewoon een gecompliceerd onderwerp, je kun het die mensen niet kwalijk nemen dat ze kinderen willen en dat ze er een stuk over 3 of 4 nodig hebben om daar te kunnen overleven. Het is een andere wereld dan hier. Wij zouden zeggen, neem 1 of 2 kinderen en investeer je geld daarin zodat zij een goede toekomst hebben met genoeg eten en scholing. Zolas wij hier ook doen, genoeg mensen die meer kinderen willen, maar in deze tijd is het ook gewoon moeilijk te combineren met werk en het is erg duur. Aan de andere kant zijn wij het die 80% van alle grondstoffen in de wereld op zitten te maken dus is het ook wel een beetje krom om te zeggen dat zij zich maar niet te veel moeten voortplanten ivm overbevolking.
Nouja al met al, ik zou liever zien dat ze zich zouden richten op meisjesonderwijs daar. Meisjes daar die onderwijs hebben genoten krijgen minder kinderen, gezondere kinderen en hun kinderen op hun beurt ook weer. Maar moeders voorlichten is daar natuurlijk ook wel een variant op.
Leuk shirtquote:Op woensdag 19 december 2012 15:35 schreef Maver24 het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350086
[ afbeelding ]
dit shirt
Vorig jaar was het altijd zo rond 17:00, dacht ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:30 schreef Stienn het volgende:
Hoelaat komt er een tussenstand? Is daar een standaard tijd voor?
Die van mij zijn niet zo gek op Lego. Maar ja, Twan is ook al 10... ze willen het liefst de hele dag wii-en.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Ik vind de vakantie echt top
Lekker even met zijn viertjes
Een hele dag in pyjama aan de lego of gewoon op visite bij opa en oma
Jokes on mequote:Op woensdag 19 december 2012 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik heb tot nu toe ong. ¤ 100,= gedoneerd.![]()
Of met een LaPo .quote:Op woensdag 19 december 2012 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Dit hadden ze vrijdag moeten draaien.
Hadden ze?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:35 schreef Pino112 het volgende:
Dit hadden ze vrijdag moeten draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |