Speciaal dit topic op komen zoeken met een niet zelfverzonnen garp...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:22 schreef Ties02 het volgende:
Lekker baby´s redden die daarna toch weer sterven door hongersnood
Okay.....quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kijk grotendeels voor de muziek, ik vind de graveyard shift leuk, dit topic leuk en nogmaals ik heb niks tegen mensen die vrijwillig doneren omdat zij die doelen willen steunendat is ook wel mooi om te zien. Maar ik zelf zou niet doneren omdat ik er simpelweg niet genoeg om geef, denk dat sowieso bij mij pas die bewustwording pas komt als ik daar ook zo'n trip zou maken.
huh?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Speciaal dit topic op komen zoeken met een niet zelfverzonnen garp....
Hoi.quote:
Ik denk dat het combinatie moet zijn.... er zijn daar natuurlijk ook genoeg gezinnen die wel graag een kind willen hebben.En zij moeten wel de hulp krijgen die nodig is.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Misschien kunnen we volgend jaar wel weer gewoon condooms sturen in plaats van zwangerschapspakketjes. Lijkt me toch een stuk zinvoller.
Paar maanden ofzo? Voor de exacte details moet je bij hole of Sirolf zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Sinds kort dan...
Kan Dallet dat dan aan?
Dat is het ook... maar ik had er verder niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You might not like it, but it's honest.
Buurman & Buurmanquote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan alleen volgen zonder geluidHeb even de jongens op de bank geparkeerd met een dvd van Buurman en Buurman
Die van mij zijn aan het wii-en.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan alleen volgen zonder geluidHeb even de jongens op de bank geparkeerd met een dvd van Buurman en Buurman
Dat mag, gelukkig voor deze doelenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is het ook... maar ik had er verder niets aan toe te voegen.Ik sta er anders in....
Dit is even in eigen belang..quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die van mij zijn aan het wii-en.De muziek vinden ze wel leuk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag, gelukkig voor deze doelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |