quote:Op woensdag 19 december 2012 15:21 schreef henkde_j het volgende:
Inmiddels ook een dual screen set up
TheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom luister/kijk jij naar SR als jij er zo over denkt?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar waarom miljoenen doneren als ons eigen land in de problemen zit? Waarom zijn mensen en kinderen in Afrika belangrijker dan de mensen met een laaginkomen bij jou 20km verder op?
Leraren en de politie verdienen een schandalig laag loontje, onderwijs gaat achteruit, zorg gaat achteruit.. daar ga je wel wat van merken in de komende jaren, maar nee.. poehoehoe kleine Zimbibi heeft een bureau nodig hoor in Afrika.
Dat is ook zo maar ik heb niks tegen mensen die doneren, wel overheden deels, maar niks tegen mensen die vrijwillig doneren. Maar omdat iemand veel verdient dat hij dan maar sociaal gezien verplicht moet doneren vind ik echt onzin en schandalig.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:21 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel makkelijk praten vanaf je warme huiskamer in Nederland waar je van alle gemakken en mogelijkheden bent voorzien. Niet iedereen heeft de mazzel om hier te worden geboren.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:24 schreef Qunix het volgende:
Wel goeie studio.... 3FM draait op Windows 2000 met Dallet en ik zie Macs bij Texel.
Overheidssteun slaat inderdaad nergens opquote:Op woensdag 19 december 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik heb niks tegen mensen die doneren, wel overheden deels, maar niks tegen mensen die vrijwillig doneren. Maar omdat iemand veel verdient dat hij dan maar sociaal gezien verplicht moet doneren vind ik echt onzin en schandalig.
Met piano grapjensquote:
Ik kijk grotendeels voor de muziek, ik vind de graveyard shift leuk, dit topic leuk en nogmaals ik heb niks tegen mensen die vrijwillig doneren omdat zij die doelen willen steunenquote:Op woensdag 19 december 2012 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom luister/kijk jij naar SR als jij er zo over denkt?
De mensen in Nederland gaan er niet dood aan. En ja, dan hebben we het even iets minder, maar we hebben (de meesten) nog steeds een dak boven het hoofd en wat te eten...
Ik zeg ook nergens dat de kinderen in Afrika belangrijker zijn. Het één sluit het andere niet uit.
W7 volgens mij al hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:24 schreef Qunix het volgende:
Wel goeie studio.... 3FM draait op Windows 2000 met Dallet en ik zie Macs bij Texel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |