Wel! En gezond!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
Vind het ook wel weer spannend om te interviewen, maar komt wel goed als ik eenmaal bezig benMoet alleen nog wel even inlezen want ken dit bandje niet
Idem hier: smeerworstquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik geef M. ook dingen op brood die ik niet lekker vind.![]()
Weet ik, maar er bestaat genoeg andere smeerbare meuk om dįt niet te hoeven kopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Mark het volgende:
Ja, maar het is zo handig voor beginnende broodeters,net als smeerkaas. De anderen zijn al over op snijworst, kipfilet en andere vleessoorten
PAL, Chappi, Sheeba...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar er bestaat genoeg andere smeerbare meuk om dįt niet te hoeven kopen.
Mijn kat jatte vanmorgen de geitenkaas van mijn broodje terwijl ik me bezighield met een luierquote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Soempie het volgende:
Maar de katten wel. Ze vinden M. ook met de dag liever.
Vind ik eigenlijk op hetzelfde neerkomen als smeerleverworst, ik kocht dat ook alleen voor de hond.quote:
Als ze bij ons de kans krijgen, jatten ze alles wat eetbaar is.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn kat jatte vanmorgen de geitenkaas van mijn broodje terwijl ik me bezighield met een luier
Ik heb het Lennon ook wel gegeven, maar hij vindt het niet lekker.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik geef M. ook dingen op brood die ik niet lekker vind.Maar appelstroop lust ik dan weer wel.
Blote pootjes anderhalf uur in het gras en de pijn is wegquote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Mark het volgende:
Zolang er maar geen calcium in zit, want dan krijgen ze ontstekingen,he?
Wel of geen calcium of wat dan ook, ze laten zich niet door veel zaken tegenhouden.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Mark het volgende:
Zolang er maar geen calcium in zit, want dan krijgen ze ontstekingen,he?
Je bent bekeerd...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Blote pootjes anderhalf uur in het gras en de pijn is weg
Jij bent gewoon een geval apart als het om eten gaat...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Al zal ik nooit een boterham met pindakaas smeren, dat vind ik echt heeeeeeel vies en raak ik niet aan.
Dat is waar.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een geval apart als het om eten gaat...
Vriend heeft ook zo'n pindakaasaversiequote:Op woensdag 19 december 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een geval apart als het om eten gaat...
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend heeft ook zo'n pindakaasaversie
Zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is ook een beginnend bandje dus het wordt vooral een verhaal over wat ze zelf verwachten en zoquote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou echt zo in de stress zitten als ik op de dag zelf nog in zou moeten lezen. Maar het is denk ik heel normaal bij interviews.
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Al zal ik nooit een boterham met pindakaas smeren, dat vind ik echt heeeeeeel vies en raak ik niet aan.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkenbaarmaar ik doe het wel, al begin ik te gillen als het op mijn vingers komt
![]()
![]()
nog erger is boter
Ik blijf de pindakaas ruiken...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:14 schreef B.ertha het volgende:
WTFDat was je dan toch gewoon af?
Ik houd er niet van om andermans bestek op te ruimen omdat ik het onsmakelijk vind om hun speeksel op mijn vingers te krijgen. Maar als het gebeurt, dan gebeurt het maar. Was ik mijn handen even. Boeiend
Ik doe het ook, maar vind het wel goor als het op mijn vingers komtquote:Op woensdag 19 december 2012 15:14 schreef B.ertha het volgende:
WTFDat was je dan toch gewoon af?
Ik houd er niet van om andermans bestek op te ruimen omdat ik het onsmakelijk vind om hun speeksel op mijn vingers te krijgen. Maar als het gebeurt, dan gebeurt het maar. Was ik mijn handen even. Boeiend
Ik lust steeds meer gelukkigquote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik lust echt alles. Sommige dingen zal ik niet snel bestellen (walnoot, munt, blauwe kaas, kokos) maar ik krijg het met weinig moeite weg als het toch door mijn eten zit.
Margarine eet ik ook niet. Ik heb altijd voor mezelf grasboter en voor de mannen margarine. Die maakt het niets uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Roombotermargarine vind ik extreem smerig
5 Kilo is wat veel, maar een flinke schnitzel is prima...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef Mark het volgende:
Maar wel allemaal een monsterschnitzel dus?
Lijdt hij aan arachibutyrofobie?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wasda? Suikerspinnenfobie?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Lijdt hij aan arachibutyrofobie?
Het zit hem in de geur geloof ik. Zal wel door de schimmels komen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Lijdt hij aan arachibutyrofobie?
Dat het bestaat...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De angst dat pindakaas aan je verhemelte blijft plakken.
Nou, die schimmels zul je wel nodig hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het zit hem in de geur geloof ik. Zal wel door de schimmels komen.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe meer kaas geurt, des te lekkerder ik 'm vind.
Vanuit Normandiė wel eens een lading boerenkaasjes meegenomen, waarna we de koelbox, waarin het vervoerd was, konden weggooien. Die lucht ging er niet meer uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Eens eigenlijk.... duurt altijd 2 weken voordat het weer leuk zit.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:00 schreef Soempie het volgende:
Ik vind net geknipt haar altijd zo stom. Het was dat M. het zo leuk vond om bij de kapper te zijn (Donald Duck auto als stoel), maar anders had ik nu spijt. Hij ziet er nu veel te net uit.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef Soempie het volgende:
Lacht hij altijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig mannetje...![]()
Nee, niet altijd.:Dquote:Op woensdag 19 december 2012 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lacht hij altijd?
Grappig mannetje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Z'n papa natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn haar zit vast snel weer leukIk vond het op die eerste foto heel schattig
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.:DWel weer grappig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom heb ik dus meestal wel een diepvriesmaaltijd in de vriezer liggenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet wat we met het eten moeten doenben nu onderweg naar huis van drumles maar heb om half 10 dat interview. In drie kwartier koken en eten gaat niet lukken en om 11 uur eten is ook weer zoiets
denk dat ik maar een bammetje eet
Dat is wel slimquote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daarom heb ik dus meestal wel een diepvriesmaaltijd in de vriezer liggen
Ik las de Nederlandse titel in het vorige topic, en omdat ik het nummer niet kende vroeg ik me af wat roze frisdrank in hemelsnaam met kerst te maken hadquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef LadyBlack het volgende:
En nog nav het vorige topic: Es ist ein Ros entsprungen is een prachtig kerstlied
Gelukkig nietquote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Jouw huiskamer?
[ afbeelding ]
Dat wel. Het hoort bij De tiende van Tijl, wat ik nu voor het eerst zie. Blijkbaar gaan ze daar niet heel diep in op een enkel muziekstuk per keer maar wisselen ze meer af.quote:
Ik heb een keer een e-mail met aanbiedingen gehad van een webshop. Vervolgens wil ik een aanbieding kopen, ga naar de webshop, probeer in te loggen met het mailadres waar ze hun aanbieding naartoe hebben gestuurd en krijg de melding dat ik niet bekend ben bij die tokoquote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik krijg een smsje van Vodafone voor een Blox-aanbieding (Alles In Een Op Reis), ik denk: handig, dus ik wil dat activeren via sms. Krijg ik een smsje terug: 'U kunt zich voor deze Vodafone Blox niet aanmelden'. Ja maar. En. Maar. Maar.Ik ga ze morgen wel bellen
oh, ja. Dat is dat programma waar ze proberen mensen die normaal niet de moeite nemen naar klassiek te luisteren er toch voor te interesserenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wel. Het hoort bij De tiende van Tijl, wat ik nu voor het eerst zie. Blijkbaar gaan ze daar niet heel diep in op een enkel muziekstuk per keer maar wisselen ze meer af.
Ook logisch inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer een e-mail met aanbiedingen gehad van een webshop. Vervolgens wil ik een aanbieding kopen, ga naar de webshop, probeer in te loggen met het mailadres waar ze hun aanbieding naartoe hebben gestuurd en krijg de melding dat ik niet bekend ben bij die toko
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, ja. Dat is dat programma waar ze proberen mensen die normaal niet de moeite nemen naar klassiek te luisteren er toch voor te interesseren
Ze kunnen zich wel blijkbaar beter bij klassieke muziek houden. Ze spelden Jimi Hendrix net verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze het maken. We hebben toch al Andre Rieux, die doet precies hetzelfde
Trusten Redceteraquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef Soempie het volgende:
Veel te net inderdaad. Kunnen ze het niet slordig knippen? Bij de tweede foto lijkt het wel alsof er een losse waaier van haar op een biljartbal is gelegd, bij zijn slapen is hij kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.:DDat ziet eruit alsof je hem hebt verteld dat hij niet mag lachen en dat hij nu keihard zijn best doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik krijg een smsje van Vodafone voor een Blox-aanbieding (Alles In Een Op Reis), ik denk: handig, dus ik wil dat activeren via sms. Krijg ik een smsje terug: 'U kunt zich voor deze Vodafone Blox niet aanmelden'. Ja maar. En. Maar. Maar.Ik ga ze morgen wel bellen
![]()
Die ene van laatst? Nog niet nagevraagd, ga ik doenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
Pssst etc, voordat je gaat slapen nog wel even mijn PM beantwoorden he...
topquote:Op woensdag 19 december 2012 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die ene van laatst? Nog niet nagevraagd, ga ik doen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef MadMaster het volgende:
HT, bij het glazen huis in Enschede staat een balonnenknoper, zag ik net op TV. Inspirerend, lijkt me...
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:31 schreef B.ertha het volgende:
Dat ziet eruit alsof je hem hebt verteld dat hij niet mag lachen en dat hij nu keihard zijn best doet
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef MadMaster het volgende:
HT, bij het glazen huis in Enschede staat een balonnenknoper, zag ik net op TV. Inspirerend, lijkt me...
Je kunt dat best zeggenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En kan je in zo'n brief schrijven dat je zoekt naar werk omdat je project afloopt, of kan je dat beter achterwege laten?
Wat ik nu doe is niet superrelevant voor de vacature waar ik op reageerquote:Op woensdag 19 december 2012 22:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt dat best zeggen
Op dit moment ben ik bezig met een project op het gebied van [iets superrelevants voor de vacature uiteraard]. Omdat een succesvolle afronding nabij is, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging en deze meen ik in uw vacature te vinden.
quote:
Ik ga zaterdag en zondag.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]C4! Ben je al in Enschede geweest?
Ik zat te overwegen me op te geven als callcentervrijwilliger, maar wat me een beetje tegenhoudt is dat het dichtstbijzijnde callcenter ruim een uur rijden isquote:
Dan zou je op de slotavond achter de telefoon zitten?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een brief waar ik nu aardig tevreden mee ben. Nu even wat anders gaan doen, daarna nog de basics als aanhef (dat kan je gelukkig opzoeken) en opmaak en als ik er dan nog steeds tevreden over ben kan ie weg
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zou je op de slotavond achter de telefoon zitten?
quote:My wife crashed the car whilst listening to Adele last night.
She ended up rolling in the jeep.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik heb dan geen verplichtingen, dus kan wat dat betreft wel helpen
. Is weer wat anders dan een tientje geven en er vanaf zijn
die actie was verdwenen dus het zal al wel vol zittenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat te overwegen me op te geven als callcentervrijwilliger, maar wat me een beetje tegenhoudt is dat het dichtstbijzijnde callcenter ruim een uur rijden is
Mooi, is dat ook weer opgelost. Ik wil wel, maar kan niet meerquote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
die actie was verdwenen dus het zal al wel vol zitten
eigen schuld, zet de optie bieden dan uit, of kies bieden vanaf.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
Het is weer zo ver.. ik zet weer eens iets op marktplaats. En in de advertentie in caps 'OP BIEDINGEN ONDER DE VRAAGPRIJS WORDT NIET GEREAGEERD'
Vraagprijs is 115
kwartier later 'voor 80 euro kom ik hem ophalen'
Wat een volk zit daar op die site zeg
![]()
![]()
![]()
Dan krijg je dit alsnog per mailquote:Op woensdag 19 december 2012 23:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
eigen schuld, zet de optie bieden dan uit, of kies bieden vanaf.
Ik vraag er heel expliciet niet omquote:Op woensdag 19 december 2012 23:07 schreef B.ertha het volgende:
Ik kan namelijk heel slecht tegen verkopers die pissig worden om biedingen terwijl ze er min of meer om vragen. Zoals jij nu.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef MaJo het volgende:
Interview ging goedik ga het morgen uitwerken, nu nog even chillen
oké, dan jij niet. Maar toch, die optie is er niet voor nietsquote:Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan krijg je dit alsnog per mail
[..]
Ik vraag er heel expliciet niet om
Dit staat los van de optie wel/niet bieden. Want als je iets op de site zet zonder biedingen toe te staan kan je nog altijd de adverteerder mailen. En dan krijg je dat lagere bod ook nog in je mailquote:Op woensdag 19 december 2012 23:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
oké, dan jij niet. Maar toch, die optie is er niet voor niets
Marktplaats is sowieso een baggersite.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
Het is weer zo ver.. ik zet weer eens iets op marktplaats. En in de advertentie in caps 'OP BIEDINGEN ONDER DE VRAAGPRIJS WORDT NIET GEREAGEERD'
Vraagprijs is 115
kwartier later 'voor 80 euro kom ik hem ophalen'
Wat een volk zit daar op die site zeg
![]()
![]()
![]()
Sneeuw!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wij krijgen een mini blizzard vannachtHet is de langste stretch zonder sneeuw geweest sinds 1927 maar nu moeten we er toch aan geloven
![]()
Jawel, maar toen was het veel eerder in het jaar al aan het sneeuwen. Nu heeft het nog niet gesneeuwd en dat beviel PS blijkbaar welquote:Op donderdag 20 december 2012 01:01 schreef wyccie het volgende:
Huh, er waren vorig jaar en dat jaar daarvoor toch ook gewoon sneeuw en sneeuwstormen geweest of snap ik het niet?
Dit. Laatste sneeuw was 5 maart.... Al viel er vorige winter maar 9.5 inch totaal en dat beviel was te doenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar toen was het veel eerder in het jaar al aan het sneeuwen. Nu heeft het nog niet gesneeuwd en dat beviel PS blijkbaar wel
Ik had de rendieren wel uitgeprint, maar daarvoor heb ik een groter blaadje nodig. Dat gaat me zo niet lukken.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
Leuk! Die voorbeelden die je erna post met die rendieren is wel heel erg tof.Ga je die ook nog proberen?
Avond lubje.quote:
quote:
akkoordquote:Op donderdag 20 december 2012 02:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]En bergen topics aan het vullen in SER.
Druk gehad?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:45 schreef lubje25 het volgende:
[..]
akkoordIk schuif net aan, bijna klaar met de administratie
Niet druk maar was op zich primaquote:
Brugstoten?quote:Op donderdag 20 december 2012 02:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niet druk maar was op zich primaVanaf morgen zal het wel beginnen. Morgen brugstoten dan weekend dan kerst, dan iedereen vrij dan oud en nieuw
biljartspelletje waarbij prijzen te winnen zijn. Rollades, flessen drank, kratten bier, goodies, vleesschotels etc. Erg leuk altijd, gaan we 4 avonden doen deze dagenquote:
Volle bak die avonden?quote:Op donderdag 20 december 2012 03:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
biljartspelletje waarbij prijzen te winnen zijn. Rollades, flessen drank, kratten bier, goodies, vleesschotels etc. Erg leuk altijd, gaan we 4 avonden doen deze dagen
Eerdere jaargangen wel jaquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 03:10 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Eerdere jaargangen wel jaEind december zoiezo heel druk
quote:
dus dat zegt wat over de gemiddelde Nederlander/ daar voelt de Nederlander zich prettig bij?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marktplaats is sowieso een baggersite.
Oplichters, bedriegers en inderdaad mensen die niet kunnen lezen.
Vond Ebay veel prettiger qua systeem, maar heel NL is naar Marktplaats gevlucht...
quote:
Goedemorgen dame.quote:
correctie, wat ben jij vroeg. Iedereen is er meestal zo rond dezelfde tijdquote:
quote:
Dames.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:26 schreef Etcetera het volgende:
Het Vodafone verhaal: ik heb in mijn abonnement zitten dat ik tot 60 dagen gebruik kan maken van mijn bundel in Passportlanden, daarom kan ik de aanbieding niet toepassen. En dat klopt inderdaad wel (dat ik dat heb) want dat had ik specifiek gekozen omdat ik tegenwoordig wel eens in het buitenland zit.
Maar stuur me dan geen aanbieding mensen
Er zijn genoeg dagen waarop er 's morgens vroeg minder gepost wordt.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
correctie, wat ben jij vroeg. Iedereen is er meestal zo rond dezelfde tijd
wat dat betreft vind ik Vf razend irritant idd.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:26 schreef Etcetera het volgende:
Het Vodafone verhaal: ik heb in mijn abonnement zitten dat ik tot 60 dagen gebruik kan maken van mijn bundel in Passportlanden, daarom kan ik de aanbieding niet toepassen. En dat klopt inderdaad wel (dat ik dat heb) want dat had ik specifiek gekozen omdat ik tegenwoordig wel eens in het buitenland zit.
Maar stuur me dan geen aanbieding mensen
Misschien is het wel tactiek, zodat ik nu denk: jeetje wat ben ik goed geholpen door Vodafone via Twitter!quote:Op donderdag 20 december 2012 08:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
wat dat betreft vind ik Vf razend irritant idd.
Ik ben altijd wel vroeg, maar no way dat ik dan achter een PC zit. Hoe doen jullie dat?quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:25 schreef Mark het volgende:
Oja, en de jongste heeft waterpokken, dus die wordt nu liefkozend aangesproken met Kleine Krentenbol
Dat.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb thuis altijd even de PC aan tijdens het ontbijt. Even krant lezen e.d.
Even nieuws lezen op de ipad en hier even bijlezen, want ik zit te wachten tot de koffie dermate afgekoeld is dat ik die durf op te drinkenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel vroeg, maar no way dat ik dan achter een PC zit. Hoe doen jullie dat?
iPadquote:Op donderdag 20 december 2012 09:24 schreef Mark het volgende:
Ik ben altijd wel vroeg, maar no way dat ik dan achter een PC zit. Hoe doen jullie dat?
Hier ook sinds het weekendquote:Op donderdag 20 december 2012 09:25 schreef Mark het volgende:
Oja, en de jongste heeft waterpokken, dus die wordt nu liefkozend aangesproken met Kleine Krentenbol
Waarom zo lang?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef Mark het volgende:
Oja, en straks bij de notaris de nieuwe hypotheek afronden, heeft maar 7 maanden gekost
In het begin wat verhoging en wat hangerig, ook iets minder eten. Maar dit exemplaar is behept met een uitstekend humeur, dus overdag gaat het wel weer. Slapen is wat onrustigquote:Op donderdag 20 december 2012 10:39 schreef Soempie het volgende:
Twee SC-krentenbollen. Beterschap! Hebben ze er erg last van?
Mwah, een beetjequote:Op donderdag 20 december 2012 10:39 schreef Soempie het volgende:
1 voor je dochter, 1 voor eska en 1 voor ?quote:Op donderdag 20 december 2012 10:41 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb voor het eerst in 25 jaar kaarten verstuurd. Wel 3.
Goede vraag, we moesten steeds weer nieuwe documenten ophoesten, en sommige daarvan hebben we 2x moeten doen omdat ze maar 3 maanden geldig waren (werkgeversverklaring). Op een gegeven moment hoopte ik echt dat we een flinke loterijprijs zouden winnen, alleen maar om nooit meer deze ellende door te hoevenquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1 voor je dochter, 1 voor eska en 1 voor ?
Ik had maar 3 postzegels. Anders had Mevrouw Bart ook wel een kaart gehad.quote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had maar 3 postzegels. Anders had Mevrouw Bart ook wel een kaart gehad.
Ik ben voorspelbaar he.quote:
Zij komen toch allemaal niet hier?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
Ik hoop dat de kaarten al binnen zijn voor ze hier komen gluren.
Geen idee. Ik hoop op dit moment van niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Zij komen toch allemaal niet hier?
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Euh... wat moet ik precies niet doorvertellen
Aan wie C4 een kerstkaart stuurt.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Euh... wat moet ik precies niet doorvertellen
Ja.quote:
Ja.quote:
Okay. Waarom zou mij dat interesseren, en dan nog wel zo erg dat ik dat door zou vertellenquote:
In aluminiumfolie wikkelen en op je motor leggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
hoe te bereiden en waarmee te combineren?
ik heb er 4 in de auto liggen nu
Weet ik veel, moet je aan C4 vragenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Okay. Waarom zou mij dat interesseren, en dan nog wel zo erg dat ik dat door zou vertellen
Maar 1 kind, kind drinkt + foon en vrije hand...quote:Op donderdag 20 december 2012 09:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vraag alleen om het niet door te vertellen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Weet ik veel, moet je aan C4 vragen.
En dat zorgt ervoor dat wij vragen gaan stellen. Waarom is het zo bijzonderquote:Op donderdag 20 december 2012 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vraag alleen om het niet door te vertellen.
Wij hebben een tafelmodel koelkast en een tafelmodel diepvries. Ik zou wel iets groters willen, maar het past toch nergensquote:Op donderdag 20 december 2012 11:44 schreef Mark het volgende:
Mijn keukenvoornemen voor 2013: koelkast vervangen door een groter vriesgedeelteloos exemplaar, en een losse vrieskist in de kelder.
Dat is knap lang inderdaad, geniet ervan dat het rond is!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef Mark het volgende:
Zo, laatste meeting van het jaar gehad. Vandaag en morgenochtend alle losse eindjes opruimen, en dan tot 2 januari vrij
Oja, en straks bij de notaris de nieuwe hypotheek afronden, heeft maar 7 maanden gekost
Bij de Bruna lagen er gisteren nog genoegquote:Op donderdag 20 december 2012 10:39 schreef Soempie het volgende:
Ik heb te weinig kerstkaarten gekocht.En ik ben weer heerlijk op tijd.
Omdat die personen niet weten dat ik die kaart stuur?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat zorgt ervoor dat wij vragen gaan stellen. Waarom is het zo bijzonder
Ik wil er wel eentje met water- en crushed ice-dispenser!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:44 schreef Mark het volgende:
Mijn keukenvoornemen voor 2013: koelkast vervangen door een groter vriesgedeelteloos exemplaar, en een losse vrieskist in de kelder.
En je weet zeker dat dat de enige reden is?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat die personen niet weten dat ik die kaart stuur?
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je weet zeker dat dat de enige reden is?
Dat gaat voor ons niet lukken: hij moet komen op de plaats van de huidige inbouw. Maar zonder vriesgedeelte heb je wel een aantal extra leggers en meer ruimte. En in de kelder hebben we plek zat voor een vriezer. We merken bijvoorbeeld dat er steeds meer brood doorheen gaat, en het begint noodzakelijk te worden een behoorlijke voorraad aan te leggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje met water- en crushed ice-dispenser!
Het zou bij ons ook alleen met een tweede koelkast in de bijkeuken kunnenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:55 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat gaat voor ons niet lukken: hij moet komen op de plaats van de huidige inbouw. Maar zonder vriesgedeelte heb je wel een aantal extra leggers en meer ruimte. En in de kelder hebben we plek zat voor een vriezer. We merken bijvoorbeeld dat er steeds meer brood doorheen gaat, en het begint noodzakelijk te worden een behoorlijke voorraad aan te leggen.
Jazeker, en zeker rond de Oudjaarsloterijquote:
Oh.quote:
Valt het tegen?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef Etcetera het volgende:
Gevalletje nothing to see here. Tegenvaller![]()
Ik heb haar adres niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef iamredleader het volgende:
Etcie droomt al jaren van een man in uniform die haar een kerstkaart stuurt
Bijna weekend.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
ik zit een potje te gapen hier en er komt niks uit m'n handen vandaag
Inderdaad, gelukkigquote:
Ik heb al een vent die soms in een uniform banjertquote:Op donderdag 20 december 2012 12:27 schreef iamredleader het volgende:
Etcie droomt al jaren van een man in uniform die haar een kerstkaart stuurt
Hier vrijdagavond werken, zaterdag werken, 's avond feest, zondag werken, maandag klussen, met kerst studeren en donderdag kerst vieren.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Inderdaad, gelukkig
vrijdagavond kerstdiner van m'n werk
zaterdagavond komen er vrienden eten
zondag sinterkerst vieren met de vrienden, bij ons.
wel leuke gezellige dingen, maar weinig rust dit weekend
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb al een vent die soms in een uniform banjert
Fixed...quote:Op donderdag 20 december 2012 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Web page blocked, maar goed ook denk ik
Niets mis met een man in het juiste uniformquote:Op donderdag 20 december 2012 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb al een vent die soms in een uniform banjert
Goedzittende pakkenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoorde van de week in de bus gezegd worden 'een pak met stropdas? Je bent toch geen hommo man'
quote:Daarbij dient wel te worden aangetekend dat wanneer al het leven er wel zou zijn vernietigd, berichten daarover lastig de rest van de wereld kunnen bereiken.
Wat een opluchting.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:30 schreef Soempie het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)hijnlijk---nog.dhtmlen
Ga jij ook naar de hel dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg houden jullie een plekje voor me warm als de wereld eindigt?
Dan hou ik zeker een plek voor je warm.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Absoluut. Heupwiegend met een glas wijn in mijn ene hand, en een sigaret in de andere
Op zich natuurlijk niet tof, zijn er mogelijkheden om gespreid te betalen, of in elk geval te reageren dat je het echt niet op 2 januari hebt, maar wel op datum x of y?quote:Op donderdag 20 december 2012 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Damnit damnit damnit. Knox zegt dat ik mag blijven. Verwachten ze per 2 januari een bepaald bedrag wat precies 1500$ meer is dan ik gezegd had dat ik had. Dooie fucking mus.
Nee dat was niet mogelijk want er was geen schone pan, bord, glas, bestek, helemaal niksquote:Op donderdag 20 december 2012 21:05 schreef wyccie het volgende:
Je had ook best de vaat kunnen overslaan. Morgen als je vriend iets beter is, helpt hij jou dan mee met jouw beurt.
En je had je Optimel account opgeheven, hč? Jammer, want het assortiment wisselt. Ik heb zojuist een bon voor een tweede pannenkoek besteld, kostte 7,50 aan Optimeleuro's, niks bijbetalen.
Goeiemorgen dan.quote:
Da's minder.quote:Op vrijdag 21 december 2012 05:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat wil ik nog niet. Ik snap niet hoe het komt maar eens in de zoveel weken wordt ik veels te vroeg wakker en kan dan gewoon niet meer slapen. Hoogst irritant...
Thanks, goei bezig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 06:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
red is nog niet wakker.
Maar bij deze
[ afbeelding ]
Je hebt pmquote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tis nog geen 2 januariMisschien kan ik mijn ziel nog verkopen voor die tijd
Heerlijk en herkenbaarquote:Op vrijdag 21 december 2012 05:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Deze is voor alle ouders hier, om jullie dag een beetje te brightenen:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:14 schreef MadMaster het volgende:
Het is natuurlijk vandaag ook de kortste dag.
Maar waarom dan ook de kortste nacht?
Mysterie...
Goedemorgen, Red!
ik was ook om 5 uur wakker, net als de rest van de week zo ongeveer. Maar heb nog tot 7 uur verder kunnen slapen gelukkig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:14 schreef MadMaster het volgende:
Het is natuurlijk vandaag ook de kortste dag.
Maar waarom dan ook de kortste nacht?
Mysterie...
Goedemorgen, Red!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |