Wel! En gezond!quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
Vind het ook wel weer spannend om te interviewen, maar komt wel goed als ik eenmaal bezig benMoet alleen nog wel even inlezen want ken dit bandje niet
Idem hier: smeerworstquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik geef M. ook dingen op brood die ik niet lekker vind.![]()
Weet ik, maar er bestaat genoeg andere smeerbare meuk om dát niet te hoeven kopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:46 schreef Mark het volgende:
Ja, maar het is zo handig voor beginnende broodeters,net als smeerkaas. De anderen zijn al over op snijworst, kipfilet en andere vleessoorten
PAL, Chappi, Sheeba...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weet ik, maar er bestaat genoeg andere smeerbare meuk om dát niet te hoeven kopen.
Mijn kat jatte vanmorgen de geitenkaas van mijn broodje terwijl ik me bezighield met een luierquote:Op woensdag 19 december 2012 14:49 schreef Soempie het volgende:
Maar de katten wel. Ze vinden M. ook met de dag liever.
Vind ik eigenlijk op hetzelfde neerkomen als smeerleverworst, ik kocht dat ook alleen voor de hond.quote:
Als ze bij ons de kans krijgen, jatten ze alles wat eetbaar is.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn kat jatte vanmorgen de geitenkaas van mijn broodje terwijl ik me bezighield met een luier
Ik heb het Lennon ook wel gegeven, maar hij vindt het niet lekker.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik geef M. ook dingen op brood die ik niet lekker vind.Maar appelstroop lust ik dan weer wel.
Blote pootjes anderhalf uur in het gras en de pijn is wegquote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Mark het volgende:
Zolang er maar geen calcium in zit, want dan krijgen ze ontstekingen,he?
Wel of geen calcium of wat dan ook, ze laten zich niet door veel zaken tegenhouden.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:01 schreef Mark het volgende:
Zolang er maar geen calcium in zit, want dan krijgen ze ontstekingen,he?
Je bent bekeerd...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Blote pootjes anderhalf uur in het gras en de pijn is weg
Jij bent gewoon een geval apart als het om eten gaat...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Al zal ik nooit een boterham met pindakaas smeren, dat vind ik echt heeeeeeel vies en raak ik niet aan.
Dat is waar.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een geval apart als het om eten gaat...
Vriend heeft ook zo'n pindakaasaversiequote:Op woensdag 19 december 2012 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een geval apart als het om eten gaat...
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend heeft ook zo'n pindakaasaversie
Zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is ook een beginnend bandje dus het wordt vooral een verhaal over wat ze zelf verwachten en zoquote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou echt zo in de stress zitten als ik op de dag zelf nog in zou moeten lezen. Maar het is denk ik heel normaal bij interviews.
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 december 2012 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Al zal ik nooit een boterham met pindakaas smeren, dat vind ik echt heeeeeeel vies en raak ik niet aan.
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Herkenbaarmaar ik doe het wel, al begin ik te gillen als het op mijn vingers komt
![]()
![]()
nog erger is boter
Ik blijf de pindakaas ruiken...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:14 schreef B.ertha het volgende:
WTFDat was je dan toch gewoon af?
Ik houd er niet van om andermans bestek op te ruimen omdat ik het onsmakelijk vind om hun speeksel op mijn vingers te krijgen. Maar als het gebeurt, dan gebeurt het maar. Was ik mijn handen even. Boeiend
Ik doe het ook, maar vind het wel goor als het op mijn vingers komtquote:Op woensdag 19 december 2012 15:14 schreef B.ertha het volgende:
WTFDat was je dan toch gewoon af?
Ik houd er niet van om andermans bestek op te ruimen omdat ik het onsmakelijk vind om hun speeksel op mijn vingers te krijgen. Maar als het gebeurt, dan gebeurt het maar. Was ik mijn handen even. Boeiend
Ik lust steeds meer gelukkigquote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik lust echt alles. Sommige dingen zal ik niet snel bestellen (walnoot, munt, blauwe kaas, kokos) maar ik krijg het met weinig moeite weg als het toch door mijn eten zit.
Margarine eet ik ook niet. Ik heb altijd voor mezelf grasboter en voor de mannen margarine. Die maakt het niets uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Roombotermargarine vind ik extreem smerig
5 Kilo is wat veel, maar een flinke schnitzel is prima...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef Mark het volgende:
Maar wel allemaal een monsterschnitzel dus?
Lijdt hij aan arachibutyrofobie?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wasda? Suikerspinnenfobie?quote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Lijdt hij aan arachibutyrofobie?
Het zit hem in de geur geloof ik. Zal wel door de schimmels komen.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Lijdt hij aan arachibutyrofobie?
Dat het bestaat...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De angst dat pindakaas aan je verhemelte blijft plakken.
Nou, die schimmels zul je wel nodig hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het zit hem in de geur geloof ik. Zal wel door de schimmels komen.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe meer kaas geurt, des te lekkerder ik 'm vind.
Vanuit Normandië wel eens een lading boerenkaasjes meegenomen, waarna we de koelbox, waarin het vervoerd was, konden weggooien. Die lucht ging er niet meer uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Eens eigenlijk.... duurt altijd 2 weken voordat het weer leuk zit.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:00 schreef Soempie het volgende:
Ik vind net geknipt haar altijd zo stom. Het was dat M. het zo leuk vond om bij de kapper te zijn (Donald Duck auto als stoel), maar anders had ik nu spijt. Hij ziet er nu veel te net uit.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef Soempie het volgende:
Lacht hij altijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig mannetje...![]()
Nee, niet altijd.:Dquote:Op woensdag 19 december 2012 17:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lacht hij altijd?
Grappig mannetje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Z'n papa natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn haar zit vast snel weer leukIk vond het op die eerste foto heel schattig
![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.:DWel weer grappig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom heb ik dus meestal wel een diepvriesmaaltijd in de vriezer liggenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef MaJo het volgende:
Ik weet niet wat we met het eten moeten doenben nu onderweg naar huis van drumles maar heb om half 10 dat interview. In drie kwartier koken en eten gaat niet lukken en om 11 uur eten is ook weer zoiets
denk dat ik maar een bammetje eet
Dat is wel slimquote:Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daarom heb ik dus meestal wel een diepvriesmaaltijd in de vriezer liggen
Ik las de Nederlandse titel in het vorige topic, en omdat ik het nummer niet kende vroeg ik me af wat roze frisdrank in hemelsnaam met kerst te maken hadquote:Op woensdag 19 december 2012 19:07 schreef LadyBlack het volgende:
En nog nav het vorige topic: Es ist ein Ros entsprungen is een prachtig kerstlied
Gelukkig nietquote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Jouw huiskamer?
[ afbeelding ]
Dat wel. Het hoort bij De tiende van Tijl, wat ik nu voor het eerst zie. Blijkbaar gaan ze daar niet heel diep in op een enkel muziekstuk per keer maar wisselen ze meer af.quote:
Ik heb een keer een e-mail met aanbiedingen gehad van een webshop. Vervolgens wil ik een aanbieding kopen, ga naar de webshop, probeer in te loggen met het mailadres waar ze hun aanbieding naartoe hebben gestuurd en krijg de melding dat ik niet bekend ben bij die tokoquote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik krijg een smsje van Vodafone voor een Blox-aanbieding (Alles In Een Op Reis), ik denk: handig, dus ik wil dat activeren via sms. Krijg ik een smsje terug: 'U kunt zich voor deze Vodafone Blox niet aanmelden'. Ja maar. En. Maar. Maar.Ik ga ze morgen wel bellen
oh, ja. Dat is dat programma waar ze proberen mensen die normaal niet de moeite nemen naar klassiek te luisteren er toch voor te interesserenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wel. Het hoort bij De tiende van Tijl, wat ik nu voor het eerst zie. Blijkbaar gaan ze daar niet heel diep in op een enkel muziekstuk per keer maar wisselen ze meer af.
Ook logisch inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb een keer een e-mail met aanbiedingen gehad van een webshop. Vervolgens wil ik een aanbieding kopen, ga naar de webshop, probeer in te loggen met het mailadres waar ze hun aanbieding naartoe hebben gestuurd en krijg de melding dat ik niet bekend ben bij die toko
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, ja. Dat is dat programma waar ze proberen mensen die normaal niet de moeite nemen naar klassiek te luisteren er toch voor te interesseren
Ze kunnen zich wel blijkbaar beter bij klassieke muziek houden. Ze spelden Jimi Hendrix net verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2012 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze het maken. We hebben toch al Andre Rieux, die doet precies hetzelfde
Trusten Redceteraquote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef Soempie het volgende:
Veel te net inderdaad. Kunnen ze het niet slordig knippen? Bij de tweede foto lijkt het wel alsof er een losse waaier van haar op een biljartbal is gelegd, bij zijn slapen is hij kaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, niet altijd.:DDat ziet eruit alsof je hem hebt verteld dat hij niet mag lachen en dat hij nu keihard zijn best doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik krijg een smsje van Vodafone voor een Blox-aanbieding (Alles In Een Op Reis), ik denk: handig, dus ik wil dat activeren via sms. Krijg ik een smsje terug: 'U kunt zich voor deze Vodafone Blox niet aanmelden'. Ja maar. En. Maar. Maar.Ik ga ze morgen wel bellen
![]()
Die ene van laatst? Nog niet nagevraagd, ga ik doenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
Pssst etc, voordat je gaat slapen nog wel even mijn PM beantwoorden he...
topquote:Op woensdag 19 december 2012 21:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die ene van laatst? Nog niet nagevraagd, ga ik doen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef MadMaster het volgende:
HT, bij het glazen huis in Enschede staat een balonnenknoper, zag ik net op TV. Inspirerend, lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |