Ja omdat er een paar huilies zaten door te zeiken in het feedback topicquote:Op woensdag 19 december 2012 10:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sommigen maakte het misschien iets te bont, maar het gaat met name om het feit dat niet VBL-users geen ban krijgen. Dat ging in veel gevallen ook ver over de schreef.
Waarom dan? SR gaat niet om het topic (ik postcount er wel lekker) maar om het programma.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja omdat er een paar huilies zaten door te zeiken in het feedback topic
quote:
Is dat jochie al weg gehaald?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bloemenmens die haar kind martelt door hem enkel rauwe groente te voeren.
Aidslijer inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
Wat een kankerlul joh ie ArnieAlberts.
Belachelijk dat die geen ban kreeg.
Ja, stond er ook van te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ewa, Caland. Valt me mee dat jij niet gebanned bent.
Ja heb hem gisteren live gezien. Lekker potje inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik post er gezellig mee, alleen raakt die dasendmen in paniek als ik bagger post.
Caland, King - Winstanley is trouwens het terugkijken waard, bazenpot.
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan? SR gaat niet om het topic (ik postcount er wel lekker) maar om het programma.
Fake.quote:
Is al bewezen.quote:
Ziet er ook wel erg goed uit.quote:
Ja, al kan je het misschien een beetje zien aan de vader die niet echt snel reageert.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ziet er ook wel erg goed uit.
http://www.geenstijl.nl/m(...)gel_grijpt_kind.htmlquote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, al kan je het misschien een beetje zien aan de vader die niet echt snel reageert.
Oh ik zie het, klein foutje inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)gel_grijpt_kind.html
Tranen springen me in mijn onderbroek.quote:
Rechter bedoel jequote:Op woensdag 19 december 2012 12:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe die linker ook stoer doet "Sta op dan mietje!"
Zo ging mijn knie ookquote:
Het kan ook op een andere manier een trauma voor die kinderen wordenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo dan ga ik nu naar mijn middelbare school waar ik al 6 jaar niet ben geweest. (Maak je geen zorgen. Ik bezit geen wapens)
Eigenlijk zou ik een school in Leiden moeten uitkiezen. Stijn een beetje pushen en dergelijke.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het kan ook op een andere manier een trauma voor die kinderen worden
Jij komt uit Delft toch of zit ik fout?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een school in Leiden moeten uitkiezen. Stijn een beetje pushen en dergelijke.
Klopt, maar Leiden centraal ben ik al in 25 minuten met het OV.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij komt uit Delft toch of zit ik fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |