Ja omdat er een paar huilies zaten door te zeiken in het feedback topicquote:Op woensdag 19 december 2012 10:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sommigen maakte het misschien iets te bont, maar het gaat met name om het feit dat niet VBL-users geen ban krijgen. Dat ging in veel gevallen ook ver over de schreef.
Waarom dan? SR gaat niet om het topic (ik postcount er wel lekker) maar om het programma.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja omdat er een paar huilies zaten door te zeiken in het feedback topic
quote:
Is dat jochie al weg gehaald?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bloemenmens die haar kind martelt door hem enkel rauwe groente te voeren.
Aidslijer inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Caland het volgende:
Wat een kankerlul joh ie ArnieAlberts.
Belachelijk dat die geen ban kreeg.
Ja, stond er ook van te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ewa, Caland. Valt me mee dat jij niet gebanned bent.
Ja heb hem gisteren live gezien. Lekker potje inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik post er gezellig mee, alleen raakt die dasendmen in paniek als ik bagger post.
Caland, King - Winstanley is trouwens het terugkijken waard, bazenpot.
Ja weet ik veelquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dan? SR gaat niet om het topic (ik postcount er wel lekker) maar om het programma.
Fake.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |