abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120496181

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Winter 2013

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

TV / Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

TTK / Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

C&H / Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

TRV / Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

CUL / Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

TV / [Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

TV / Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

TV / Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

TV / [Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
TV / [Anime&Manga] Naruto #19
TV / [ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Over hotlinken en ander gespui:

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
  woensdag 19 december 2012 @ 08:35:55 #2
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_120496483
Hoi
Helemaal super.
pi_120496984
quote:
9s.gif Op woensdag 19 december 2012 08:35 schreef Kyubey het volgende:
Hoi
Hoi, mijn favoriete Kyubey!
pi_120497171
Arashi topic
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_120497220
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arashi topic
[ afbeelding ]
Ooooh yeah.
  woensdag 19 december 2012 @ 11:46:35 #6
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120501717
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 04:32 schreef kristyle het volgende:

[..]

Alleen al om het feit dat School Days zo uniek is(in het harem/love triangle genre), zorgt ervoor dat dit een van die series is die je nooit vergeet. En nu op naar kimi ga nozomu eien :Y)
Hmmm, ik weet niet, ik zal het inderdaad niet snel vergeten maar dat is meer omdat het haast fysiek pijnlijk was om naar te kijken. Ik weet niet, ik kan er gewoon niet zo goed tegen als personages shit veel te moeilijk maken terwijl de oplossing zo simpel is.

Nu eerst wat anders kijken, kan niet tweemaal zo'n serie achter elkaar kijken ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 07:32 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Kotonoha is the best *O*
Kotonoha is wel goed ja, vooral haar overgang op het eind en die mental breakdown zijn wel goed uitgevoerd :)

Iemand in de buurt van het glazen huis? Zwaai ff, dan kan ik je herkennen. Ofzo.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_120502337
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 11:46 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Hmmm, ik weet niet, ik zal het inderdaad niet snel vergeten maar dat is meer omdat het haast fysiek pijnlijk was om naar te kijken. Ik weet niet, ik kan er gewoon niet zo goed tegen als personages shit veel te moeilijk maken terwijl de oplossing zo simpel is.

Nu eerst wat anders kijken, kan niet tweemaal zo'n serie achter elkaar kijken ;)

[..]

Kotonoha is wel goed ja, vooral haar overgang op het eind en die mental breakdown zijn wel goed uitgevoerd :)

Iemand in de buurt van het glazen huis? Zwaai ff, dan kan ik je herkennen. Ofzo.
zit je in het glazen huis dan? :+
  woensdag 19 december 2012 @ 12:17:58 #8
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120502620
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:07 schreef mschol het volgende:

[..]

zit je in het glazen huis dan? :+
Nee, maar ik heb dit jaar voor het eerst digitale televee dus kan ik 101 opzetten op de achtergrond :P
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_120503860
Van alle zenders die je op de achtergrond kunt zetten :')
pi_120504009
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 09:13 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hoi, mijn favoriete Kyubey!
Dat lijkt me niet zo'n eer als de enige andere kandidaat een immoreel kreng is die kleine meisjes ronselt om het intergalactische energietekort te dempen.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_120504048
quote:
11s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo'n eer als de enige andere kandidaat een immoreel kreng is die kleine meisjes ronselt om het intergalactische energietekort te dempen.
Ja, wat dacht jij dan :')

Hoewel ik wel denk dat er meer dan een paar kyuubei's zijn.

Klipnap is nog altijd beter.
pi_120505034
Glazen huis :')
3fm :')
Serious request :')
Tv zenders :')
zogenaamde liefdadigheids acties :')

Cowboy bebop _O_
  woensdag 19 december 2012 @ 13:31:22 #13
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120505170
Ik ga vrijdag denk ik ff kijken bij dat glazen huis geval. Ik woon er toch tamelijk dichtbij; ik woon in die pauper stad Almelo :')
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_120505375
quote:
99s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga vrijdag denk ik ff kijken bij dat glazen huis geval. Ik woon er toch tamelijk dichtbij; ik woon in die pauper stad Almelo :')
Het prefix 'pauper' is onnodig. Wij Randstedelingen denken dat er (vrijwel automatisch) zelf wel bij zodra we door hebben dat de stad ten oosten van Holland ligt.
pi_120505466
quote:
99s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Twente is tenminste beter dan die pauper randstad.
  woensdag 19 december 2012 @ 13:41:26 #16
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120505544
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het prefix 'pauper' is onnodig. Wij Randstedelingen denken dat er (vrijwel automatisch) zelf wel bij zodra we door hebben dat de stad ten oosten van Holland ligt.
Ik vind jou ook heel lief hoor. :*
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:39 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Ik zou liever in Utrecht wonen, dat vind ik echt een mooie stad. Twente is oké, maar Almelo zelf.. Nee bedankt, ik haat het hier :')
pi_120505685
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

:D
  woensdag 19 december 2012 @ 13:50:23 #18
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120505893
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef Qunix het volgende:

[..]

:D
Stelletje elitisten :'(
pi_120505952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:39 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Hey, ik heb ooit eens iemand uit Twente horen praten! Het klonk boers is wat ik me er van herinner. Of hij was voor FC Twente en kwam uit Almelo (uitgesproken als Aauwlmeuloo als het zo was). Ik weet het niet meer. Het platteland lijkt zo veel op elkaar, ik kan het allemaal niet uit elkaar houden het is allemaal zo... zo... plat.
pi_120506136
quote:
99s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Stelletje elitisten :'(
Ach, die gasten uit de randstad. Zijn niet helemaal wijs :')
  woensdag 19 december 2012 @ 15:24:11 #21
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_120509699
Wat was er eigenlijk zo zielig aan Chuunibyou 11? :')
pi_120509919
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:24 schreef Easymodo het volgende:
Wat was er eigenlijk zo zielig aan Chuunibyou 11? :')
Niks
  woensdag 19 december 2012 @ 15:42:57 #23
383398 Kyubey
pi_120510557
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:51 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Hey, ik heb ooit eens iemand uit Twente horen praten! Het klonk boers is wat ik me er van herinner. Of hij was voor FC Twente en kwam uit Almelo (uitgesproken als Aauwlmeuloo als het zo was). Ik weet het niet meer. Het platteland lijkt zo veel op elkaar, ik kan het allemaal niet uit elkaar houden het is allemaal zo... zo... plat.
Niet alles buiten de Rand(ebiel)stad is platteland hoor :')
Helemaal super.
pi_120510635
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:42 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Jawel, zodra je voorbij utrecht bent veranderd alles in het platteland.
Noord-holland is trouwens ook platteland.
pi_120510656
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 15:42 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Er zullen heus een paar terpen staan ja. ;)
  woensdag 19 december 2012 @ 16:39:10 #26
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120512808
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:51 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De meeste mensen praten wel heel erg plat, maar ik ben een uitzondering denk ik. Ik ben ook de enige die in huis fatsoenlijk Nederlands spreekt, want mijn vader praat op zijn werk altijd plat. Mijn moeder praat soms plat en mijn zusje is te welbespraakt voor haar leeftijd. :')
pi_120514148

(waarom zou je dat doen, en waarom zoveel?)
pi_120515595
Jormungand te kijken.
Hoe oud is Jonah en hoe oud is Koko?
  woensdag 19 december 2012 @ 18:40:32 #29
383398 Kyubey
pi_120517031
Chuunibyou 12 RAW is al uit :'(
SUBS SUBS GDASNGAS;DSHFF
Helemaal super.
pi_120517488
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:40 schreef Kyubey het volgende:
Chuunibyou 12 RAW is al uit :'(
SUBS SUBS GDASNGAS;DSHFF
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(
  woensdag 19 december 2012 @ 18:56:07 #31
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120517682
Wie kent deze nog?
pi_120517718
quote:
99s.gif Op woensdag 19 december 2012 18:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wie kent deze nog?
P O E P POEP EEN BRUINE GELEI LEKKER VLOEIBAAR OF MET KLONTEN
SPOILER
pi_120517850
quote:
Wie kent deze nog?
Ja, ik ken 'm nog :')
pi_120517956
Van de vakantie maar beginnen met To Love r u darkness
pi_120518017
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Van de vakantie maar beginnen met To Love r u darkness
:o

Het ecchi niveau is nog erger dan voorgaande seasons hoor :')

Maar het draait rond voornamelijk rond Yami, dus dat is oke.
pi_120518154
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:03 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het ecchi niveau is nog erger dan voorgaande seasons hoor :')

Maar het draait rond voornamelijk rond Yami, dus dat is oke.
Zal vast niet erger zijn dan kiss x sis
  woensdag 19 december 2012 @ 19:22:14 #37
383398 Kyubey
pi_120518830
quote:
Wie kent deze nog?
Wat :')
Deze is leuker gr gr
Helemaal super.
  woensdag 19 december 2012 @ 19:22:55 #38
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120518863
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:58 schreef outcast_within het volgende:
Jormungand te kijken.
Hoe oud is Jonah en hoe oud is Koko?
Not sure. Ik schat Jonah rond de 13 jaar en Koko is geloof ik ergens halverwege de twintig.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 19 december 2012 @ 19:41:01 #40
383398 Kyubey
  woensdag 19 december 2012 @ 19:53:53 #42
383398 Kyubey
pi_120520432
Is Nisemonogatari beter dan Bakemonogatari?
Helemaal super.
pi_120520731
pi_120521497
Maarja Kyoani redt weer de anime wereld met 1 masterpiece per jaar.
  woensdag 19 december 2012 @ 20:16:27 #45
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120521751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Kyubey het volgende:
Nee. Hoewel nog steeds plezant.
ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 19 december 2012 @ 20:19:49 #46
383398 Kyubey
pi_120521948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:16 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Nee. Hoewel nog steeds plezant.
Ok dan kijk ik niet verder.
Helemaal super.
  woensdag 19 december 2012 @ 20:50:03 #47
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120523924
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Oké.

Hoe vond je Bakemonogatari dan?

En vandaag ook weer een nieuwe 12 days of anime post :)
ANIMEES.
- Scamp
pi_120527001
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:19 schreef Kyubey het volgende:

[..]

pi_120527030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Madhouse.
pi_120527267
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Oké.

Leuk dat je dat doet! :)
  woensdag 19 december 2012 @ 21:49:10 #51
383398 Kyubey
pi_120527473
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:50 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Oké.

Ik vond het mwah. Bijzonder, maar toch. Alleen de laatste arc (Nyahah) was echt goed.

Toch een 7.
Helemaal super.
pi_120529388
Het is zover. De laatste episode van Chuu2byou demo KOI ga shitai.

Prepare your everything.
  woensdag 19 december 2012 @ 22:21:36 #53
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120529493
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
Het is zover. De laatste episode van Chuu2byou demo KOI ga shitai.

Prepare your everything.
Eindelijk.

ANIMEES.
- Scamp
  woensdag 19 december 2012 @ 22:22:02 #54
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120529527
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Leuk dat je dat doet! :)
Tenks, het is ook erg leuk om te doen :)

Niemand wil de parallelle versie doen though :'(
ANIMEES.
- Scamp
pi_120529646
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:22 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Tenks, het is ook erg leuk om te doen :)

Niemand wil de parallelle versie doen though :'(
Ik heb niks om over te schrijven.
pi_120529787
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik heb niks om over te schrijven.
Voran!
pi_120530957
Ik loop 2 episodes achter van Chuuni....
pi_120531877
Het is tijd, [URW]_Chuunibyou_demo_Koi_ga_Shitai!_-_12_[720p][577EE8E7].mkv
pi_120532252
quote:
11s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:44 schreef Qunix het volgende:
Ik loop 2 episodes achter van Chuuni....
Ga het kijkon man!

quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Het is tijd, [URW]_Chuunibyou_demo_Koi_ga_Shitai!_-_12_[720p][577EE8E7].mkv
Pfff, ik ben nu klaar.
pi_120532289
quote:
10s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:05 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ga het kijkon man!
Ik had geen tijd, nu wel...........

Als de laatste uit is kijk ik het in één keer uit.
pi_120532431
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:06 schreef Qunix het volgende:

[..]

Ik had geen tijd, nu wel...........

Als de laatste uit is kijk ik het in één keer uit.
De laatste is uit.
Ik heb 'm 10 minuten geleden gezien.
pi_120532468
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

De laatste is uit.
Ik heb 'm 10 minuten geleden gezien.
Ik ga nu beginnen met het downloaden van gg subs.
Gaat morgen worden, mijn nas is uit.
pi_120533334
GREATEST LOVE STORY EVER TOLD
  woensdag 19 december 2012 @ 23:24:13 #64
383398 Kyubey
pi_120533449
quote:
Je kan kans maken op 1 van bovenstaande prijzen, in totaal hebben we 3 prijswinnaars aan de einde van de actie. Daarvoor hoef je enkel de volgende zin af te maken met het juiste antwoord:
'Kawaii betekent?' -antwoord-
Tsunacon :')
Helemaal super.
pi_120533775
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:24 schreef Kyubey het volgende:

[..]

de fuq :')
  woensdag 19 december 2012 @ 23:34:47 #66
383398 Kyubey
pi_120534325
Ik mag morgenavond pas kijken ;( mimi

Niet spoileren aub
Helemaal super.
pi_120534917
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:34 schreef Kyubey het volgende:
Ik mag morgenavond pas kijken ;( mimi

Niet spoileren aub
Wat heb jij nu ineens met mimimimimi. :')

Ik zal niet spoiEINDEVANDEWERELDleren.

quote:

[..]

MIJN OGEN, HET BRANDT.
  woensdag 19 december 2012 @ 23:55:11 #68
383398 Kyubey
pi_120535261
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:47 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wat heb jij nu ineens met mimimimimi. :')

Ik zal niet spoiEINDEVANDEWERELDleren.

[..]

MIJN OGEN, HET BRANDT.
"Ogen" is meervoud
Helemaal super.
pi_120535275
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:55 schreef Kyubey het volgende:

[..]

"Ogen" is meervoud
Juist, maar het brandt mijn ogen. Het slaat hier op de prijsvraag van Tsunacon.
pi_120536290
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:58 schreef outcast_within het volgende:
Jormungand te kijken.
Hoe oud is Jonah [...]?
Vast niet oud genoeg.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:53 schreef Kyubey het volgende:
Beter nee, anders ja. Ik heb om heel andere redenen genoten van Nise dan van Bake.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 20:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dat was vroeger zo. Nu maken ze er 4 per jaar!

quote:

[..]

Zal ik ze aanschrijven om mijn 'schrijf kawaï zoals je Hawaï schrijft' suggestie te suggereren? :')
pi_120540750
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 00:55 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Vast niet oud genoeg.

[..]

Beter nee, anders ja. Ik heb om heel andere redenen genoten van Nise dan van Bake.

[..]

Dat was vroeger zo. Nu maken ze er 4 per jaar!

[..]

Zal ik ze aanschrijven om mijn 'schrijf kawaï zoals je Hawaï schrijft' suggestie te suggereren? :')
Meh :P
http://en.wikipedia.org/wiki/Hepburn_romanization
  donderdag 20 december 2012 @ 10:04:30 #72
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120542665
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 21:49 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ik vond het mwah. Bijzonder, maar toch. Alleen de laatste arc (Nyahah) was echt goed.

Toch een 7.
Nu snel Nisemonogatari even kijken voor de magische scene met de tandenborstel en dan kun je 31 december gelijk beginnen aan Nekomonopornogatari.
pi_120543080
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nu snel Nisemonogatari even kijken voor de magische scene met de tandenborstel en dan kun je 31 december gelijk beginnen aan Nekomonopornogatari.
tietten
  donderdag 20 december 2012 @ 10:19:14 #74
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120543115
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

tietten
Hanekawa is van mij, en Senjougahara ook, scheer je weg Gootdak :@
  donderdag 20 december 2012 @ 10:45:26 #75
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120543939
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hanekawa is van mij, en Senjougahara ook, scheer je weg Gootdak :@
Je mag ze houden! Hachikuji is where it's at!
SPOILER
Of anders de altijd wulpse Suruga:
SPOILER
Maar als ik écht moest kiezen. De koningin van de -monogatari. Kiss-shot Acerola-orion Heart-under-blade:

En dit is nog maar de tienerversie :9
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 20 december 2012 @ 10:50:41 #76
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120544114
Tevens vanmiddag (15u) weer een nieuwe post in de geest van de 12 days of anime, op Animees.

Ga ik nu lekker werken, gaan jullie straks lekker lezen!
ANIMEES.
- Scamp
pi_120544807
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef .Cake. het volgende:

Maar als ik écht moest kiezen. De koningin van de -monogatari. Kiss-shot Acerola-orion Heart-under-blade:
[ afbeelding ]
pi_120548704
quote:
Hepburn romisatie is de beste soort romanisatie, maar niet zonder uitspraak uitleg uit te spreken, en ik weet vrij zeker dat 'ii' ergens op de een of andere manier een grammatica regel breekt. Ik kan me tenminste geen ander woord in de Nederlandse taal bedenken dat daarop eindigt.
  donderdag 20 december 2012 @ 13:54:50 #79
383398 Kyubey
pi_120550046
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Je mag ze houden! Hachikuji is where it's at!
SPOILER
Of anders de altijd wulpse Suruga:
SPOILER
[ afbeelding ]
Hanekawa is de beste, pedo.
Helemaal super.
  donderdag 20 december 2012 @ 14:04:54 #80
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120550443
Teen version > all. Shinobu is wel de koningin ja :P
pi_120550515
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Teen version > all. Shinobu is wel de koningin ja :P
This nigga
  donderdag 20 december 2012 @ 14:07:25 #82
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120550535
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Hanekawa is zo, zo.. PURRFECT.
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:06 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

This nigga
IK BEN CAUCASIAN GODVERDOMME :(
SPOILER
pi_120550663
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hanekawa is zo, zo.. PURRFECT.

[..]

IK BEN CAUCASIAN GODVERDOMME :(
SPOILER
This Caucasian
pi_120550970
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Gahara-san is beste! Onthouden er komt een overhoring over!
pi_120554896
Ik denk dat het mij echt gelukt is.... Ik ben genezen!

Ik heb zo'n achterstand opgebouwd met Naruto (ja echt) en nu download ik al geruime tijd geen nieuwe episodes meer.
pi_120555123
quote:
11s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat het mij echt gelukt is.... Ik ben genezen!

Ik heb zo'n achterstand opgebouwd met Naruto (ja echt) en nu download ik al geruime tijd geen nieuwe episodes meer.
Welkom bij de club broeder. Ik heb al zeker een anderhalf jaar geen aflevering van Shippuuden meer gekeken en ben nu al bijna een jaar met de manga gestopt. Nou het is niet zo zeer een stop als een erg lange pauze met onbepaald tijdsverloop. Maar het resulteert in hetzelfde.
pi_120555383
Nichijou (klik en zoom in)
http://i.imgur.com/G51ZK.jpg
pi_120555614
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:14 schreef Qunix het volgende:
Nichijou (klik en zoom in)
http://i.imgur.com/G51ZK.jpg
Dank.
pi_120556228
Vakantie :D tijd voor de backlog
pi_120556347
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vakantie :D tijd voor de backlog
Nu al? Heb je vrijdag vrij? Is vrijdag een vrije dag!?
pi_120556400
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Nu al? Heb je vrijdag vrij? Is vrijdag een vrije dag!?
heb geen les vrijdag :P
pi_120556647
Gelukkig dan kan ik vandaag nog uitstellen en morgen wat ambtenaren kwellen.
pi_120558673
Zo, Chuuni uitgekeken.
pi_120558707
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:44 schreef Qunix het volgende:
Zo, Chuuni uitgekeken.
issie al volledig uit dan?
pi_120558716
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef mschol het volgende:

[..]

issie al volledig uit dan?
Jup.
pi_120559231
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:45 schreef Qunix het volgende:

[..]

Jup.
.........
En, wat vond je?
pi_120559699
quote:
11s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:02 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

.........
En, wat vond je?
De anime was een behoorlijke hype. Vond het een prima wegkijkanime. K-ON was beter.
  donderdag 20 december 2012 @ 18:19:42 #98
383398 Kyubey
pi_120560501

Die badeend-radio. _O-
  donderdag 20 december 2012 @ 19:13:19 #100
383398 Kyubey
pi_120562020
Chuunibyou 10/10
Geweldig. Van top tot teen.
En Kumin blijft de beste.

[ Bericht 66% gewijzigd door Kyubey op 20-12-2012 19:22:31 ]
Helemaal super.
pi_120562727
pi_120562811
quote:
Ik zou hem in mijn broek schijten als het in een sprinter was
pi_120563860
  donderdag 20 december 2012 @ 20:09:31 #104
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120565275
quote:
KYOANUS, het lijkt op K-ON! > dus ik ga het niet kijken.
pi_120565404
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

KYOANUS, het lijkt op K-ON! > dus ik ga het niet kijken.
* stemt -1 op jou post..
  donderdag 20 december 2012 @ 20:16:02 #106
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120565657
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:11 schreef mschol het volgende:

[..]

* stemt -1 op jou post..
Sorry, maar ik haat K-ON en het lijkt er zo bizar veel op :'(
pi_120566697
  donderdag 20 december 2012 @ 20:41:46 #108
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120567249
quote:
Ik vind het gewoon niet LEUK :'(
pi_120567309
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet LEUK :'(
Mauskoekwaus is stiekem gewoon een ouwe saaie 60+ man...
  donderdag 20 december 2012 @ 20:44:31 #110
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120567410
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:42 schreef mschol het volgende:

[..]

Mauskoekwaus is stiekem gewoon een ouwe saaie 60+ man...
Eigenlijk ben ik nog maar 18 :D
pi_120567441
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik nog maar 18 :D
helaas, we hebbe je al ontmaskert, oud mannetje...
  donderdag 20 december 2012 @ 20:46:30 #112
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120567508
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:45 schreef mschol het volgende:

[..]

helaas, we hebbe je al ontmaskert, oud mannetje...
BOKU WA SUKEBE JA NAI!
  donderdag 20 december 2012 @ 20:50:49 #113
383398 Kyubey
pi_120567723
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

BOKU WA SUKEBE JA NAI!
Bewijs.
Helemaal super.
pi_120568774

donderdag 20 december 2012 @ 21:16:15 #115
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120569422
Die kip lijkt mij nu al een baas!

Ik ga het denk ik wel kijken maar weet niet of ik het ook ga volgen op Animees...
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 20 december 2012 @ 21:23:40 #116
383398 Kyubey
pi_120569914
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:16 schreef .Cake. het volgende:
Die kip lijkt mij nu al een baas!

Ik ga het denk ik wel kijken maar weet niet of ik het ook ga volgen op Animees...
Doen.
Helemaal super.
pi_120571493
pi_120572919
quote:
wat da fuque? Is dat (@ 0:20) een fusie van Yozora en Vlees of Yozora verkleedt als Vlees?
  donderdag 20 december 2012 @ 22:19:58 #119
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120573757
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:06 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

wat da fuque? Is dat (@ 0:20) een fusie van Yozora en Vlees of Yozora verkleedt als Vlees?
Yozora verkleed als Vlees.

Tevens *O*
ANIMEES.
- Scamp
  donderdag 20 december 2012 @ 22:39:33 #120
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120574913
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:50 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Bewijs.
Zoek me maar op op smoelboek, Robin heeft me wel als vriend :P
  donderdag 20 december 2012 @ 22:40:20 #121
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120574972
quote:
Wanneer komt S2? Wou S1 in de vakantie kijken namelijk.
pi_120575117
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

11 Januari
  donderdag 20 december 2012 @ 22:50:26 #123
383398 Kyubey
pi_120575617
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

11 Januari
Dan pas? ;(
Helemaal super.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:53:30 #124
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120575834
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Doen!

Bereid je echter wel voor op wat er komen gaat:

Tevens, alle 12 Days of Anime(es) posts zijn nu af! Elke dag om 15.00 een nieuwe post, t/m 25 december!
ANIMEES.
- Scamp
pi_120577850
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Doen!

Bereid je echter wel voor op wat er komen gaat:

Tevens, alle 12 Days of Anime(es) posts zijn nu af! Elke dag om 15.00 een nieuwe post, t/m 25 december!
Oh god die scene :')
  donderdag 20 december 2012 @ 23:36:03 #126
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120578409
Slow-mo-tits was de reden dat ik het interessant vond, and that aint no lie.
  donderdag 20 december 2012 @ 23:37:20 #127
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120578500
Space Brothers 37: O+

Ook tof gifje:
ANIMEES.
- Scamp
pi_120578653
quote:
99s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
TIETTEN!
  donderdag 20 december 2012 @ 23:44:59 #129
383398 Kyubey
pi_120578926
Helemaal super.
pi_120579657
quote:
[ afbeelding ]
Ik kwam voor de thema's van vriendschap en bleef voor Yozora's venijnige gepest.
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:00:36 #131
383398 Kyubey
pi_120579780
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik kwam voor de thema's van vriendschap en bleef voor Yozora's venijnige gepest.
Dit. Fanservice :r
Yozora's originele beledigingen _O_
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:06:58 #132
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120580167
quote:

[..]

Dat, en robo-erotische manga.
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:19:03 #133
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_120580843
quote:
[ afbeelding ]
Boing Boing.
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:38:22 #134
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120581641
quote:

[..]

Je kent me toch inmiddels goed genoeg dat je weet dat ik onbevooroordeeld aan een anime begin? :P
Ik heb er niks over opgezocht, ik zag wat scene's en het leek me wel tof, heb geen idee waar het over gaat. Help me even herinneren dat ik uitgebreid vertel hoe ik het ervaren heb :)
pi_120581682
Wat wordt jullie laatste anime?
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:54:15 #136
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120582201
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:39 schreef AnimeFan het volgende:
:') Ook hallo.
pi_120582237
Hey, ik dacht ik kom hier even kijken, al is het het laatste wat ik doe
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:59:15 #138
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120582397
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:55 schreef AnimeFan het volgende:
Hey, ik dacht ik kom hier even kijken, al is het het laatste wat ik doe
Pessimist :P
  vrijdag 21 december 2012 @ 07:35:03 #139
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120586387
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Pessimist :P
Nee joh, ik vind dat juist een goede instelling van hem!

Mijn laatste is Bakuman S3 aflevering 11. Ach, het is in ieder geval geen Boku no Pico.
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:37:49 #140
383398 Kyubey
pi_120586951
quote:
BTOOOM 10

:')

Of Psycho Pass 11 :o

[ Bericht 10% gewijzigd door Kyubey op 21-12-2012 08:48:55 ]
Helemaal super.
pi_120587796
quote:
Ik weet niet, als de wereld vandaag vergaat kan dat wel eens chuu2 geweest zijn.
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:12:18 #142
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120588800
quote:
K-ON
pi_120589223
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:12 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

K-ON
Nigguh :')
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:31:42 #144
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120589377
Gefeliciteerd jongens we hebben the third impact overleefd
pi_120590007
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gefeliciteerd jongens we hebben the third impact overleefd
[ afbeelding ]
denken dat het al voorbij is :')
het is voorspeld:
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:16:01 #146
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120592691
Psycho pass 11 ;(
pi_120594258
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Psycho pass 11 ;(
Heeft moemoe een moemoord gepleegd?
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:43:26 #148
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120595487
TAMAKO MARKET!
pi_120595712
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
TAMAKO MARKET!
[ afbeelding ]
Wanneer komt het eigenlijk?
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:49:43 #150
383398 Kyubey
pi_120595716
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
TAMAKO MARKET!
[ afbeelding ]
Dat is K-ON
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:50:19 #151
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120595738
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wanneer komt het eigenlijk?
10 Januari
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Dat is K-ON
Kijk wie er naast Yui staat....
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:54:27 #152
383398 Kyubey
pi_120595853
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:50 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

10 Januari

[..]

Kijk wie er naast Yui staat....
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:54:31 #153
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120595856
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:49 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Dat is K-DOM.
Gefixed, graag gedaan hoor! :*
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:54:59 #154
383398 Kyubey
pi_120595871
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Het is een religie geworden? :o
Helemaal super.
pi_120595895
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
u no hotlink..
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:59:04 #156
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120595997
quote:

[..]

pi_120596061
quote:

[..]

K-DOM? Kinky :o
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:02:14 #158
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120596109
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:54 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Het is een religie geworden? :o
Zou jij er in gaan geloven? :D
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:59 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:00 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

K-DOM? Kinky :o
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:03:28 #159
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120596144
pi_120596186
quote:
_O-
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:05:18 #161
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120596210
HEY, STOP THAT. Ik haat moe niet, alleen K-ON :'(
pi_120596244
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
pi_120596252
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Zou jij er in gaan geloven? :D

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]
Oh... niet gewenst? :')

En ach, je hoeft je niet te beperken tot één religie.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:08:02 #164
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120596304
quote:
Diep van binnen vind je K-ON onwijs leuk en moe maar je durft het gewoon niet toe te geven.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:08:12 #165
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120596310
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:06 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Oh... niet gewenst? :')

En ach, je hoeft je niet te beperken tot één religie.
>religie
Atheïst till I die, dus misschien wel alleen vandaag nog :o
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:08:45 #166
383398 Kyubey
pi_120596324
quote:

Be engulfed in darkness by the power of the Tyrant's Eye!
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:08:50 #167
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120596325
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:08 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Diep van binnen vind je K-ON onwijs leuk en moe maar je durft het gewoon niet toe te geven.
SPOILER
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:09:42 #168
383398 Kyubey
pi_120596346
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

SPOILER

Death.
Helemaal super.
pi_120596381
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

>religie
Atheïst till I die, dus misschien wel alleen vandaag nog :o
Veel plezier met Atheïst zijn wanneer de dood nadert :'(

SPOILER
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:10:50 #170
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120596392
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:11:10 #171
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120596405
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:08 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Be engulfed in darkness by the power of the Tyrant's Eye!
An eye for an eye, a tooth for a tooth, and evil for evil!

pi_120596455
quote:
Het zit in de familie :')
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:13:14 #173
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120596479
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:10 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Veel plezier met Atheïst zijn wanneer de dood nadert :'(

SPOILER
Ik geloof wel in Jashin. Respect voor jou als je de referentie snapt zonder het te googlen :@
pi_120596529
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik geloof wel in Jashin. Respect voor jou als je de referentie snapt zonder het te googlen :@
Ik had geen idee.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:15:00 #175
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120596550
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Jashin
PERV JUTSU!
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:15:30 #176
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120596573
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:14 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik had geen idee.
Je kijkt/leest dan ook geen Naruto, dus geeft het niet Arasu. Je blijft een moeilijk toffe gozer.
SPOILER
pi_120596672
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Je kijkt/leest dan ook geen Naruto, dus geeft het niet Arasu. Je blijft een moeilijk toffe gozer.
SPOILER
KZIE KZIE
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:19:13 #178
383398 Kyubey
pi_120596728
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

KZIE KZIE

Kukuku.
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:21:39 #179
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120596836
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kukuku.
KEIKAKU DOORI
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:45:35 #180
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120597766
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

KEIKAKU DOORI
[ afbeelding ]
pi_120597841
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blijft vies.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:48:15 #182
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120597855
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:45 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Blijf met je poten of elk ander lichaamsdeel van mijn waifu af.
pi_120597980
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Is Asuna jouw waifu? :o
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:52:35 #184
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120597998
Eventjes dat gifje fotosoepen })
pi_120598101
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Eventjes dat gifje fotosoepen })
Nee, ga je 'm nog erger maken? :'(
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:59:18 #186
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120598257
Tetten!

vrijdag 21 december 2012 @ 15:12:45 #187
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120598739
Daar is die dan
pi_120598754
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:12 schreef De_Dakgoot het volgende:
Daar is die dan
[ afbeelding ]
;(

Damn right I'm mad.

SPOILER
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:27:54 #189
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120599365
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:13 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

;(

Damn right I'm mad.

SPOILER
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

pi_120600971
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:27 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ik troost me met het feit dat
SPOILER: sao24
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:15:27 #191
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120601359
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:06 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik troost me met het feit dat
SPOILER: sao24
SPOILER
pi_120601569
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:15 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

SPOILER
Ja. De hoeveelheid pijn die een speler kan voelen kan worden ingesteld. Default level is 10. Vanaf level 3 beperkt de pijn zich niet langer tot schade in-game maar kan de speler irl ook beschadigd raken. Op level 1 is het zeer waarschijnlijk dat je gewoon doodgaat als je op die manier toegetakeld wordt.

Tenminste, zo heb ik het begrepen. We zien morgen wel.
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:23:34 #193
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120601662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:20 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja. De hoeveelheid pijn die een speler kan voelen kan worden ingesteld. Default level is 10. Vanaf level 3 beperkt de pijn zich niet langer tot schade in-game maar kan de speler irl ook beschadigd raken. Op level 1 is het zeer waarschijnlijk dat je gewoon doodgaat als je op die manier toegetakeld wordt.

Tenminste, zo heb ik het begrepen. We zien morgen wel.
Oja klopt, tot een bepaald level was dat zo.
  vrijdag 21 december 2012 @ 16:34:44 #194
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120602054
Its only just begun

SPOILER: bt000m!12

[ Bericht 85% gewijzigd door De_Dakgoot op 21-12-2012 17:01:38 ]
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:35:47 #195
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120604295
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Its only just begun

SPOILER: bt000m!12
Ik moet de laatste aflevering nog kijken, maar ik denk wel een S2.

Psycho Pass 11 was goed!
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 21 december 2012 @ 17:37:44 #196
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120604371
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 17:35 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ik moet de laatste aflevering nog kijken, maar ik denk wel een S2.

Psycho Pass 11 was goed!
Inderdaad. ben benieuwd of ze aanpassingen gaan doen aan de dominator aangezien je nu wel ziet dat er gebreken zitten in het systeem.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 20:24:03 #197
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_120610383
Zo, nu eindelijk weer tijd om animé te kijken
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:35:39 #198
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120610955
Wie is deze Pokémon?
quote:
For example, when [---] claims that he is cruel for [---] and turning them into [---], he compares his actions to the act of humans slaughtering livestock, saying that, unlike humans, who show a lack of interest and sympathy for other creatures' values when it comes to their own survival, he at least recognizes humans as being sentient beings and tries to negotiate with them.
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 20:38:03 #199
pi_120611072
quote:
5s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:35 schreef .Cake. het volgende:
t comes to their own survival, he at least recognizes humans as being sentient beings and tries to negotiate with them.
Blijkbaar eentje die kan praten?
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:42:17 #200
383398 Kyubey
pi_120611293
quote:
Wie is deze Pokémon?

[..]

Iets met contracten zeker.
Helemaal super.
pi_120611337
quote:
Wie is deze Pokémon?

[..]

Een kruising tussen Ditto, Mewtwo en Haunter.
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 20:46:49 #202
pi_120611558

Butterape _O_
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:48:19 #203
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120611672
Het is Homu!
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 20:50:05 #204
pi_120611777
Angel beats, is dat goed? Lees dat het heeeel zielig is. Zieligste tot nu toe die ik heb gezien is Kimi Ga Nozomu Eien :P
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:56:47 #205
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120612168
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:42 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Iets met contracten zeker.
Gefeliciteerd, jij wint de gekleurde wasknijperset!

Klik op de spoilertag below om je prijs op te halen!
SPOILER
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 20:58:10 #206
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:58:21 #207
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120612253
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Angel beats, is dat goed? Lees dat het heeeel zielig is. Zieligste tot nu toe die ik heb gezien is Kimi Ga Nozomu Eien :P
Daar had laatst iemand het ook over toen ik School Days uit had gekeken... Is die echt zo goed?

En ja, Angel Beats! is geweldig, einde inderdaad droevig. Maar nog niet zo erg als die van Tokyo Magnitude 8.0 naar mijn mening.
ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 21 december 2012 @ 20:59:04 #208
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120612302
quote:
Eerst de serie, dan pas de OVA. Anders verpest je nogal wat spanning en speculatie.
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 21:02:01 #209
pi_120612458
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:59 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Eerst de serie, dan pas de OVA. Anders verpest je nogal wat spanning en speculatie.
Oké, ja de één is een prequel vandaar. Het staat hoog aangeschreven voor higurashi fans.. Dus ik geef het een try.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Daar had laatst iemand het ook over toen ik School Days uit had gekeken... Is die echt zo goed?

Zeeeeker weten. Maar wel wat zakdoekjes bij je houden voor als je gaat huilen :P
Tis wel heel aangrijpend. Vond ik tenminste.
pi_120612746
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:58 schreef .Cake. het volgende:

[..]

En ja, Angel Beats! is geweldig, einde inderdaad droevig. Maar nog niet zo erg als die van Tokyo Magnitude 8.0 naar mijn mening.
tokyo magnitude had echt een kut einde ;(
maar dat komt vooral door de realistische setting

angel beats had zijn zielige momenten...
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:13:14 #212
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120613026
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:13:36 #213
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120613038
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:13 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

I masturbuted tu u
I masturbuted tu u tuu

ANIMEES.
- Scamp
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:15:17 #214
383398 Kyubey
pi_120613101
quote:
30 december _O_
Ik had het in maart verwacht.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Angel Beats, geweldig, zielig, maar ook veel humor.
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:22:53 #215
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120613424
Jongens ik heb deze loli gekidnapt

en wat doen we er dan mee, juist dit doen we ermee
pi_120613882
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
Jongens ik heb deze loli gekidnapt
[ afbeelding ]

en wat doen we er dan mee, juist dit doen we ermee
[ afbeelding ]
Wat een loliverspilling. Kap ermee! :(
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:31:57 #217
383398 Kyubey
pi_120613911

:'( :'( :'( :'( :'(
Helemaal super.
pi_120614003
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:31 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
:'( :'( :'( :'( :'(
die ogen :X
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:37:24 #220
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120614192
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:39:45 #221
383398 Kyubey
pi_120614346
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:33 schreef mschol het volgende:

[..]

die ogen :X
Ze krijgt die ogen als ze haar DOMINATAH vasthoudt.
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 21:42:22 #222
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120614484
PSYCHO PASS aflevering 11 is gerecenseerd. Animees, jwz!
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 21:48:50 #225
pi_120614795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:42 schreef .Cake. het volgende:
Je hebt nog niks gereviewd wat ik heb gekeken :P
En waarom heb je (nog) geen facebook like button?
pi_120615332
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

hij moet ook een dislike knop maken ^O^
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:28:00 #227
383398 Kyubey
pi_120616929
quote:
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:29:30 #228
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120617036
Over BTOOOM hé is Ryouta door zijn vader gestuurd?
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:29:53 #229
383398 Kyubey
pi_120617059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Over BTOOOM hé is Ryouta door zijn vader gestuurd?
Door zijn moeder. Gr gr
Wacht, met Ryouta bedoel je de hoofdpersoon he?
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:35:00 #230
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120617387
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Door zijn moeder. Gr gr
Wacht, met Ryouta bedoel je de hoofdpersoon he?
kijk je het wel :')
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:35:19 #231
383398 Kyubey
pi_120617398

Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:35:39 #232
383398 Kyubey
pi_120617416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

kijk je het wel :')
Ja, ik vergeet zijn naam steeds.
Nee, echt door zijn moeder.
Helemaal super.
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:52:46 #233
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120618121
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 23:33:46 #234
pi_120620074
Another is leuk tot nu toe, aparte sfeer... Geen idee wat me te wachten staat.
pi_120620194
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De allerengste horror in de Japanse tekenfilmgeschiedenis.
pi_120620272

_O_
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2012 @ 23:39:52 #237
pi_120620338
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:36 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

De allerengste horror in de Japanse tekenfilmgeschiedenis.
Is dat sarcastisch :P?
Maar I like it, ben sowieso veel van de horror de laatste tijd, vooral nu ik ook zelf horror schrijf
Vooral mysterie vind ik tof, als het niet té supernatural wordt
  vrijdag 21 december 2012 @ 23:52:23 #238
383398 Kyubey
pi_120620856
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Lees de Animees blog mee per aflevering.
Helemaal super.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 00:04:51 #239
pi_120621381
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 23:52 schreef Kyubey het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lees de Animees blog mee per aflevering.
Oh, ja, zal ik doen
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:07:58 #240
383398 Kyubey
pi_120621498
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Oh, ja, zal ik doen

Zo mag ik het horen! Gr gr
Helemaal super.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 00:08:36 #241
pi_120621521
Uitgebreide verhalen per aflevering :P
Maar wel tof :)
Misschien is het ooglapmeisje Misaki Mei degene die dood is gegaan 26 jaar eerder, maar dat zou te makkelijk zijn. ..
  zaterdag 22 december 2012 @ 00:11:21 #242
383398 Kyubey
pi_120621634
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uitgebreide verhalen per aflevering :P
Maar wel tof :)
Misschien is het ooglapmeisje degene die dood is gegaan 26 jaar eerder, maar dat zou te makkelijk zijn. ..
Too moe to be true. Gewoon verder kijken.
PS: let op details.
Helemaal super.
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 00:12:41 #243
pi_120621678
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 00:11 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Too moe to be true. Gewoon verder kijken.
PS: let op details.
Zal ik doen :D
Wat is dat voor school trouwens, sport, muziek, dichten, schilderen, hebben ze geen normale vakken :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 01:30:59 #244
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120624063
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Nee dat zie je verkeerd. Jij hebt gewoon nog niets gekeken dat ik heb gereviewd ;)

Eehm, ja dat is een goeie, like-button. Nooit over nagedacht. Kijk ik vd week wel een keertje naar :P
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 22 december 2012 @ 09:37:10 #245
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120627188
Hoe ver ben je nu met Another?

Asenshi heeft nog steeds K niet gesubbed... Dan maar Commie neem ik aan. C-c-c-c-c-c-combobreaker!
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 09:51:33 #246
pi_120627324
Heb gister de eerste 3 gezien en ga zo verder. Misschien dat ik hem dit weekend afkrijg :P
pi_120627483
Heeft iemand de Rurouni Kenshin live action film al gezien?
Kan toch niet dat die nog steeds nergens online staat.
  zaterdag 22 december 2012 @ 11:15:01 #248
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120628539
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 09:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb gister de eerste 3 gezien en ga zo verder. Misschien dat ik hem dit weekend afkrijg :P
Ah, dus dan heb je die ene scene al gehad :)

Niet vergeten, vanmiddag om 15u de volgende post in de 12 days of anime(es)! Op Animees, uiteraard

Straks naar m'n ouders voor kerst, weekje verzorgd worden :) Kan dus zijn dat ik minder online ben, zal proberen om tijd te vinden voor de recensies.
ANIMEES.
- Scamp
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 12:21:21 #249
pi_120629619
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 11:15 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ah, dus dan heb je die ene scene al gehad :)

Niet vergeten, vanmiddag om 15u de volgende post in de 12 days of anime(es)! Op Animees, uiteraard

Straks naar m'n ouders voor kerst, weekje verzorgd worden :) Kan dus zijn dat ik minder online ben, zal proberen om tijd te vinden voor de recensies.
SPOILER
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 12:30:41 #250
pi_120629800

wtf man :')
  † In Memoriam † zaterdag 22 december 2012 @ 12:33:34 #251
pi_120629847

Mooi voorbeeld bovenin :')
pi_120630937
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

zaterdag 22 december 2012 @ 15:11:49 #253
383398 Kyubey
pi_120633909
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]

Telegraaf :')

Your Kawaiiness :')
Helemaal super.
pi_120633952
UGUU~~
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:32:37 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_120636239
Elfman ftw *O*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:33:54 #256
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_120636278
quote:
Beste serie van het seizoen :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_120639615
quote:
Wat is deze, en waarom kreeg ik dit gifje in beeld toen ik in de bieb zat :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:11 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Telegraaf :')

Haten op Telegraaf :')

2005 :')
pi_120639842
B-but thats forbidden love

pi_120640115
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Naam?
pi_120640187
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Naam?
Hanasaku Iroha

bevat overigens geen forbidden love :p

wel leuke anime :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_120640347
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Naam?
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Hanasaku Iroha

bevat overigens geen forbidden love :p

wel leuke anime :)
Dit, ben vandaag ermee begonnen :P
pi_120640377
quote:
:r :')
pi_120642063
Suffe Telegraaf journalisten broodschrijvers 'Your Kawaiiness' vertaalt naar 'Uwe Schattigheid' (of een andere samentrekking van kawaii en your highness in het Nederlands) lief en schattig is alleen een vertaling van Kawaï.
  zaterdag 22 december 2012 @ 19:34:17 #264
383398 Kyubey
pi_120642508
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 december 2012 18:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hanasaku Iroha _O_
Helemaal super.
pi_120644478
Steek je hand op als je HanaIro de beste slice of life comedy anime ooit vind
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:29:36 #266
383398 Kyubey
pi_120644659
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee. Dat is K-ON.
Helemaal super.
pi_120644675
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:29 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Nee. Dat is K-ON.
:(
  zaterdag 22 december 2012 @ 20:58:41 #268
383398 Kyubey
pi_120645858
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:29 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

:(
Helemaal super.
pi_120646177
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 20:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Twee handen 1 voor K-on de andere voor hanalro
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:14:50 #270
383398 Kyubey
pi_120646564
SOA 25 :')
Helemaal super.
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:23:53 #271
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_120647002
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:05 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Twee handen 1 voor K-on de andere voor hanalro
Dit, om eerlijk te zijn.
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:28:22 #272
383398 Kyubey
pi_120647204
SOA 6/10

Al keek ik er wel elke week naar uit.
Helemaal super.
pi_120647322
quote:
10.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:28 schreef Kyubey het volgende:
SOA 9/10

Keek ik er ook elke week naar uit.
Goed zo ^O^
pi_120647326
Zo Sao afgelopen tijd om verder te gaan met Cowboy bebop man bebop is gewoon erg goed.
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:31:37 #275
383398 Kyubey
pi_120647365
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:30 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Goed zo ^O^
Een 9?
Helemaal super.
pi_120647456
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Een 9?
EEN 9 :')
  zaterdag 22 december 2012 @ 21:36:34 #277
383398 Kyubey
pi_120647599
Himiko van BTOOOM :') :r
Helemaal super.
pi_120647618
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:36 schreef Kyubey het volgende:
Himiko van BTOOOM :') :r
de vuige slet
pi_120648137
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:31 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Een 9?
Wat, ik geef het geen 9. Jij bent dat hoor :{w
pi_120648861
Homu homu :D

Too lewd!

[ Bericht 21% gewijzigd door De_Dakgoot op 22-12-2012 22:29:46 ]
  zaterdag 22 december 2012 @ 22:30:17 #281
383398 Kyubey
pi_120649937
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Homu homu :D
[ afbeelding ]

Too lewd!
[ afbeelding ]
Ah je bent al bij die scene :')
Helemaal super.
  zaterdag 22 december 2012 @ 22:33:15 #283
383398 Kyubey
pi_120650090
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 21:36 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

de vuige slet
Inderdaad. De Wanko, het wandelende stuk fanservice van de serie.
Helemaal super.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:53:32 #284
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120654024
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:33 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Inderdaad. De Wanko, het wandelende stuk fanservice van de serie.
Nou moet je toch wel oppassen met wat je zegt hoor, Wanko is glorious.
Trouwens; SAO S2 when? De sales hebben het praktisch al bevestigd.
pi_120654143
quote:
99s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nou moet je toch wel oppassen met wat je zegt hoor, Wanko is glorious.
Trouwens; SAO S2 when? De sales hebben het praktisch al bevestigd.
Die twee zijn ook gemeen tegen Asuna :'(
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:56:24 #286
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120654170
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Die twee zijn ook gemeen tegen Asuna :'(
Laat ze lekker :') Asuna was een leuke female MC, kan niet wachten op seizoen 2.
pi_120654214
inderdaad een leuke mc
pi_120654357
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
inderdaad een leuke mc
[ afbeelding ]
:'(
Can't deal with it.
  zondag 23 december 2012 @ 00:01:01 #289
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120654371
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
inderdaad een leuke mc
[ afbeelding ]
Gtfo met je Oberon, kerel is een pussy, zag hem huilen toen een teenager hem met zijn kop tegen een auto sloeg! :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:07:28 #290
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120654693
Vrolijk christmas Kirito Kun
  zondag 23 december 2012 @ 00:08:38 #291
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120654746
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vrolijk christmas Kirito Kun
[ afbeelding ]
Lame puns are lame.
  zondag 23 december 2012 @ 00:11:17 #292
383398 Kyubey
pi_120654871
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:55 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Die twee zijn ook gemeen tegen Anusa :'(
Ze verdient het, het *** stuk vreten. Dat ze samen met Silica (SOA), Sugu (SOA), Himiko (Btooom), Wanko, (Sankarea) Nagisa (Clannad), Chiyuri (Accel), Lucy (Elfen Lied), Hachikuji (-monogatari) en Dekomori (death) op de brandstapel gezet moge worden.

Oh wacht, heb ik inmiddels ieders waifu beledigd?
Helemaal super.
  zondag 23 december 2012 @ 00:12:34 #293
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120654929
quote:
13s.gif Op zondag 23 december 2012 00:11 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Ze verdient het, het *** stuk vreten. Dat ze samen met Silica (SOA), Sugu (SOA), Himiko (Btooom), Wanko, (Sankarea) Nagisa (Clannad), Chiyuri (Accel), Lucy (Elfen Lied), Hachikuji (-monogatari) en Dekomori (death) op de brandstapel gezet moge worden.

Nope
  zondag 23 december 2012 @ 00:13:25 #294
383398 Kyubey
pi_120654976
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:12 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nope
Yui gun ik geen brandstapel, vandaar.
Helemaal super.
pi_120655056
quote:

[..]

Mijn waifu is niet beledigd, maar toch vind ik je stom.

Al deze haat.
  zondag 23 december 2012 @ 00:14:57 #296
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120655057
quote:

[..]

Kijk gewoon geen anime meer zou ik zeggen, het lijkt wel alsof je een complex hebt ontwikkeld :')
pi_120655074
quote:
99s.gif Op zondag 23 december 2012 00:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Kijk gewoon geen anime meer zou ik zeggen, lijkt wel alsof je een complex hebt ontwikkeld :')
idd, dit is nog erger dan Robin over K-ON :')
  zondag 23 december 2012 @ 00:16:46 #298
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_120655149
SAO S2 FUCKING WHEN. Ik wil weten wat Kirito aan het einde zei, ze geven het daarmee een soort open einde, en aangezien de sales best wel goed gaan, zie ik een S2 echt wel snel komen, binnen nu en een jaartje :P
pi_120655180
quote:
99s.gif Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SAO S2 FUCKING WHEN. Ik wil weten wat Kirito aan het einde zei, ze geven het daarmee een soort open einde, en aangezien de sales best wel goed gaan, zie ik een S2 echt wel snel komen, binnen nu en een jaartje :P
_O_ Let us pray.

Overigens, wie weet een leuke TT.
  zondag 23 december 2012 @ 00:17:41 #300
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_120655201
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 00:13 schreef Kyubey het volgende:

[..]

Yui gun ik geen brandstapel, vandaar.
  zondag 23 december 2012 @ 00:17:49 #301
383398 Kyubey
pi_120655205
quote:
99s.gif Op zondag 23 december 2012 00:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kirito is dood
Alles is een droom
Gr gr
Helemaal super.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')