SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haai,
Ben ik weer. Ik ben voor het eerst in mijn leven naar een filmhuis geweest. Sneak-preview, de film Renoir, en hij was oersaai![]()
![]()
Hallo pala.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef palawan het volgende:
Haai,
Ben ik weer. Ik ben voor het eerst in mijn leven naar een filmhuis geweest. Sneak-preview, de film Renoir, en hij was oersaaiRustig aan.![]()
Oh volgens mij kan ik weer R&P in en DM'en nu...
Alleen mogen er dan geen klachten meer over mij binnen komen anders krijg ik een permanente ban van heel FOK, daar heb ik nog even een mailtje over teruggestuurd omdat ik dat buitenproportioneel vind.Rustig aan.![]()
KIFFFIEEEEEEEEE!!!But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Even een klacht indienen, brb.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Oh volgens mij kan ik weer R&P in en DM'en nu...
Alleen mogen er dan geen klachten meer over mij binnen komen anders krijg ik een permanente ban van heel FOK, daar heb ik nog even een mailtje over teruggestuurd omdat ik dat buitenproportioneel vind.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Haaiquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik weet niet wat ik moetquote:! Ik heb net 3 uur lang op de bank liggen maffen
..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hallo.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Beetje op de verkeerde tijdstippen alleen..quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hehe, totaal niet moe nu zeker meer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet! Ik heb net 3 uur lang op de bank liggen maffen
..
![]()
![]()
Dat dus... Ik ben nu troep aan het uitzoeken..quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, totaal niet moe nu zeker meer?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mehquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat dus... Ik ben nu troep aan het uitzoeken... Succes
![]()
![]()
Haha ondertussen gewoon fokken hoor.. maar notepads leegrukken en papieren uitzoeken.. gewoon @ my desk..quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ah okequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Haha ondertussen gewoon fokken hoor.. maar notepads leegrukken en papieren uitzoeken.. gewoon @ my desk... Alsnog succes
![]()
![]()
Dankjewel hoorquote:.
Sommige dingen kunnen alleen maar fake zijn toch? Niet alles is echt...I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ligt eraan waar je het precies over hebt. Maar over het algemeen: ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
Sommige dingen kunnen alleen maar fake zijn toch? Niet alles is echt...![]()
Nou ik ben maar weer even terug.
C'est la vie
Ik ookquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Weheheh jij zat erin hequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Gamen was niet veel aan. Man, wat een kutteam had ik zeg
Grapje lieverd.
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weheheh jij zat erin he
Grapje lieverd.
![]()
![]()
![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar.
En? Heb ik nog wat gemist?![]()
Er zitten een hoop baggeraars het te verpestenquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Oh, de SC. Dat is altijd klote jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zitten een hoop baggeraars het te verpesten.
![]()
![]()
What the hell kan ik verlichting krijgen? Ik weet niet waar het over gaat
..
Wat ik lees zijn het vbl baggeraars, maar ik weet dat niet zeker, het zijn iig een stel zielige gastjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, de SC. Dat is altijd klote ja.
De SR? Ik kan je niet helpenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef Raene het volgende:
..
.
![]()
wat is SR dude. begin daar eens.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
De Serious Request SC wordt verneukt voor zover ik het begrijp.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef Raene het volgende:
..
![]()
BF2142quote:Is dat niet altijd zo op fok?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zitten een hoop baggeraars het te verpesten.
![]()
![]()
Kom op Serious request, dat moet je kennen..quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Meh, klote lui zijn datquote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat ik lees zijn het vbl baggeraars, maar ik weet dat niet zeker, het zijn iig een stel zielige gastjes.
![]()
![]()
In SR nog niet eerder meegemaaktquote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
BF2142
[..]
Is dat niet altijd zo op fok?, dit jaar helaas wel
.
De afkorting vertalen was genoeg geweest ik snap het nuquote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
3FM Serieus Request, 3 dj's in een glazen huis in Enschede..
Naja, ik weet niet wat jij weet hequote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Raene het volgende:
[..]
De afkorting vertalen was genoeg geweest ik snap het nu.
.
![]()
Idd, hier ook weleens lastig gedaan die mensen .quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
jezus DM als ik fucking RK zeg weet jij meteen waar het voor staat?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kom op Serious request, dat moet je kennen..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Link?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
In SR nog niet eerder meegemaakt, dit jaar helaas wel
.
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Raene het volgende:
[..]
jezus DM als ik fucking RK zeg weet jij meteen waar het voor staat?.
Waar doen ze niet lastig?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd, hier ook weleens lastig gedaan die mensen .![]()
![]()
Klote online hooligansquote:, dan heb ik nog liever de echte dan de online
.
Rooms katoliek.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef Raene het volgende:
[..]
jezus DM als ik fucking RK zeg weet jij meteen waar het voor staat?Rustig aan.![]()
Nah. Ze zijn allemaal om te kotsen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klote online hooligans, dan heb ik nog liever de echte dan de online
.
![]()
Raene, waarom ben je zo agressief tegen me ??The only easy day, was yesterday. (USMC)
Dat sowiesoquote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah. Ze zijn allemaal om te kotsen..
Deze mag met 2 personen toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zag lola met eentje van 30 volgens mij...![]()
Yolonohomoquote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O rly?
Gaan we samen? No homo.C'est la vie
Omdat jij me de afgelopen 2 dagen al behandeld als een dom wijf met sommige opmerkingen van je. Gister ook al met die binaire codering of mn vriend achter me stond in te fluisteren wat voor slimme dingetjes ik moest zeggen. Ja ik vind dat niet bepaald grappig.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef DaMook het volgende:
Raene, waarom ben je zo agressief tegen me ??But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Foutje, toch 1 persoonquote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
O rly?
Gaan we samen? No homo..
Sowieso, waarom zou je homo zijn als je in een bak gaat slippen.
![]()
Dan lees je mijn posts verkeerd.. Die zijn leuk bedoeld en niet aanvallend..quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat jij me de afgelopen 2 dagen al behandeld als een dom wijf met sommige opmerkingen van je. Gister ook al met die binaire codering of mn vriend achter me stond in te fluisteren wat voor slimme dingetjes ik moest zeggen. Ja ik vind dat niet bepaald grappig.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Maar je antennes staan ook wel erg scherp afgesteld de laatste tijd...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat jij me de afgelopen 2 dagen al behandeld als een dom wijf met sommige opmerkingen van je. Gister ook al met die binaire codering of mn vriend achter me stond in te fluisteren wat voor slimme dingetjes ik moest zeggen. Ja ik vind dat niet bepaald grappig.
Dus je neemt het ook wel iets erger op dan het is allicht,
Moeten wij ook nog iets uitpraten?Rustig aan.![]()
I'll be out before the gunfire.C'est la vie
Truste kiffiequote:
Ik vond ze echt niet leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan lees je mijn posts verkeerd.. Die zijn leuk bedoeld en niet aanvallend..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Baasquote:.
Schat, waarom zou ik jou in hemelsnaam afkraken ???quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Ik was wel serieus met mijn post verder...quote:
Ik heb een beetje de indruk dat jij mij om een of andere reden ook niet helemaal lekker zit.Rustig aan.![]()
Ken ik eerlijk gezegd niet zo goedquote:Op woensdag 19 december 2012 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vind jij van queens of the stone age?![]()
Rock/ metal muziek is dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ken ik eerlijk gezegd niet zo goedRustig aan.![]()
Ik zou niet weten waarom je me zou moeten afkraken. Ik zeg je gewoon dat ik je opmerking van gisteren en die van net echt niet leuk vond.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Schat, waarom zou ik jou in hemelsnaam afkraken ???But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik zag dat die voetbalsupporters weer een topic verneukt hadden?
VoetbalJa, dat staat me nog wel bij.quote:![]()
Hoiquote:Even checken, wij wil je niet slaan toch?
C'est la vie
welk topic?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zag dat die voetbalsupporters weer een topic verneukt hadden?
Voetbal
[..]
Ja, dat staat me nog wel bij.Same shit, different day
SC hopper present![]()
omfg treurigquote:Op woensdag 19 december 2012 00:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat SR topic waar heloef ook in zit te posten
Topic was zelfs effe dicht
Same shit, different day
SC hopper present![]()
H-city jonge we zijn homies tooochquote:Op woensdag 19 december 2012 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
HoiEven checken, wij wil je niet slaan toch?
.
Justquote:Op woensdag 19 december 2012 00:35 schreef Raene het volgende:
[..]
H-city jonge we zijn homies toooch.
C'est la vie
Neehoor.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dus wanneer gaan we meeten jongequote:?
Volgende jaar ergens? Even een datum prikken dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan we meeten jonge?
C'est la vie
Wie zei dat je welkom was dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie zei dat je welkom was dan?
Mijn hartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Gaan we dan chillen in 4meren jonge.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgende jaar ergens? Even een datum prikken dan.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
En Van Stamppleinquote:Op woensdag 19 december 2012 00:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Gaan we dan chillen in 4meren jonge.
C'est la vie
Ik wil daar een appartement jongequote:..
Lekkere woningen hebben ze daar.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:48 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil daar een appartement jonge..
C'est la vie
Heloef is een negert dat is aangeboren.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
950 per maand kan ik alleen niet missen voor huurquote:
Maak je aanspraak op een sociale huurwoning?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:50 schreef Raene het volgende:
[..]
950 per maand kan ik alleen niet missen voor huur
Ik heb woon in best lekker huis met mijn moeder, 450 per maand.C'est la vie
Sociale huurwoning kweenie wat dat isquote:Op woensdag 19 december 2012 00:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Maak je aanspraak op een sociale huurwoning?
Ik heb woon in best lekker huis met mijn moeder, 450 per maand.?
Oja natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 00:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Heloef is een negert dat is aangeboren.. Heloef kom eens wingen baas!
![]()
Dan neem ik maar even aan van niet dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Sociale huurwoning kweenie wat dat is?
![]()
Wat is het precies, weet ik ook niet precies wat het is eigenlijk, alleen dat ik er in een woon.
C'est la vie
Ik ben ook geen inwoner van Hoofddorp he dus denk sowieso dat dat lastig isquote:Op woensdag 19 december 2012 00:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan neem ik maar even aan van niet dan.![]()
Wat is het precies, weet ik ook niet precies wat het is eigenlijk, alleen dat ik er in een woon.. Maar ik heb miss binnenkort werk in Hoofddorp
.
Toen we deze woning kregen stonden we ingeschreven bij de gemeente Amsterdam, alsnog waren we eerste gegadigden. Vond het wel lullig sta je een huis te bezichtigen met zo'n 10 anderen zie je zo'n moeder met een paar weken oud kind die bij huis 20 is aanbeland wat ze wil huren. Kom ik weer die eerste is.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben ook geen inwoner van Hoofddorp he dus denk sowieso dat dat lastig is. Maar ik heb miss binnenkort werk in Hoofddorp
.
![]()
Maar ja: shit happensC'est la vie
Weird dat je dan zo'n voorrang krijgtquote:Op woensdag 19 december 2012 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen we deze woning kregen stonden we ingeschreven bij de gemeente Amsterdam, alsnog waren we eerste gegadigden. Vond het wel lullig sta je een huis te bezichtigen met zo'n 10 anderen zie je zo'n moeder met een paar weken oud kind die bij huis 20 is aanbeland wat ze wil huren. Kom ik weer die eerste is.![]()
Maar ja: shit happens!
Sociale hurwoningen zijn woningen waar je voor in aanmerking komt als je voldoet aan bepaalde criteria, voornamelijk een laag inkomen. Er geldt wel vaak een lange wachtlijst, vaak een aantal jaar eer je bovenaan staat en dit verschilt ook nog eens per woning.![]()
Dank je wel voor de opheldering lieverd.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef muhahaha het volgende:
Sociale hurwoningen zijn woningen waar je voor in aanmerking komt als je voldoet aan bepaalde criteria, voornamelijk een laag inkomen. Er geldt wel vaak een lange wachtlijst, vaak een aantal jaar eer je bovenaan staat en dit verschilt ook nog eens per woning.C'est la vie
Ok nice.. ik heb een extreem laag inkomen atmquote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef muhahaha het volgende:
Sociale hurwoningen zijn woningen waar je voor in aanmerking komt als je voldoet aan bepaalde criteria, voornamelijk een laag inkomen. Er geldt wel vaak een lange wachtlijst, vaak een aantal jaar eer je bovenaan staat en dit verschilt ook nog eens per woning..
Zeker lange wachtlijsten. En die worden alleen maar langer. Ikzelf heb ruim 10 jaar op mijn woning gewacht (en dan nog had ik mazzel), maar nu zit ik goed!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef muhahaha het volgende:
Sociale hurwoningen zijn woningen waar je voor in aanmerking komt als je voldoet aan bepaalde criteria, voornamelijk een laag inkomen. Er geldt wel vaak een lange wachtlijst, vaak een aantal jaar eer je bovenaan staat en dit verschilt ook nog eens per woning.![]()
![]()
Onder een bepaalde grens kun je huursubsidie aanvragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Ok nice.. ik heb een extreem laag inkomen atm.
![]()
Hmhm.. ik weet het..quote:Op woensdag 19 december 2012 01:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onder een bepaalde grens kun je huursubsidie aanvragen.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Truste Koenquote:
Jij ook trusten KTquote:Op woensdag 19 december 2012 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga ook maar slapen, klote dip weer, duurt weer zo akelig lang allemaal dit...![]()
![]()
Oh God. De bus rijdt langs een bord verboden in te rijden wegens werkzaamheden op de dijk langs Arnhem. Ik hoop maar dat hij helemaal door kan rijden.
En ik zo ook wat ze aan het doen zijn. Nieuwe vluchtheuvels plaatsen middenin de bocht![]()
![]()
Spannendquote:Op woensdag 19 december 2012 07:52 schreef Vinniiee het volgende:
Oh God. De bus rijdt langs een bord verboden in te rijden wegens werkzaamheden op de dijk langs Arnhem. Ik hoop maar dat hij helemaal door kan rijden.
En ik zo ook wat ze aan het doen zijn. Nieuwe vluchtheuvels plaatsen middenin de bocht
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Helleeeuuuhh. Werken holleee holleee..quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik was er ook al aan begonnen ja, maar ik heb er plezier in, kindjes staan strak van de zenuwen vandaag, want kerstdiner op school vanavondquote:Op woensdag 19 december 2012 08:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helleeeuuuhh. Werken holleee holleee..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
ben Klaar met vanalles en nogwat. Vooral de vent.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ahwquote:Op woensdag 19 december 2012 09:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ben Klaar met vanalles en nogwat. Vooral de vent.. Dat is vervelend.
![]()
Oepsie...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ben Klaar met vanalles en nogwat. Vooral de vent.![]()
Hehehehe, herkenbaarquote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon ontzettend slechte zin. Heb al iedereen uitgescholden hier thuis![]()
![]()
Blij dat je niet in mijn huis woont danquote:Op woensdag 19 december 2012 09:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon ontzettend slechte zin. Heb al iedereen uitgescholden hier thuisDit account is niet meer in gebruik.![]()
Psies, had je mooi even op de trap mogen zittenquote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Blij dat je niet in mijn huis woont dan![]()
![]()
Gebeurt normaal nooit hoor, maar vandaag is er echt iets aan de hand met mijquote:Op woensdag 19 december 2012 09:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Blij dat je niet in mijn huis woont dan![]()
![]()
Het ligt aan de woensdag..quote:Op woensdag 19 december 2012 09:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gebeurt normaal nooit hoor, maar vandaag is er echt iets aan de hand met mij![]()
En ik wil niet moe zijn en het koud hebben. Als ik nu weer naar huis ga vanwege die ijskoudheid, dan is het de derde maand op rij dat ik de 19e naar huis ga
![]()
![]()
GoedemorgenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Overmorgen vergaat de wereld, je moet preppen.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:51 schreef Vinniiee het volgende:
En ik wil niet moe zijn en het koud hebben. Als ik nu weer naar huis ga vanwege die ijskoudheid, dan is het de derde maand op rij dat ik de 19e naar huis ga
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ey Totofoestel!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
http://www.nederlandveilig.nl/noodsituaties/noodpakket/quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overmorgen vergaat de wereld, je moet preppen.
NIEUW: Foto's!![]()
Je bedoelt totaal losgaan, het leven volledig de moeite waard laten zijn, alles doen wat je stiekum nog wilde e.d. ?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overmorgen vergaat de wereld, je moet preppen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
bah, ik voel me vandaag alsof ik de hele nacht heb door gehaald
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Goed plan.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overmorgen vergaat de wereld, je moet preppen.![]()
De doomsday preppers huilen bij het zien van dag pakketquote:Op woensdag 19 december 2012 09:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.nederlandveilig.nl/noodsituaties/noodpakket/
.
Tis gewoon een klote dagquote:Op woensdag 19 december 2012 09:55 schreef PeuRac het volgende:
bah, ik voel me vandaag alsof ik de hele nacht heb door gehaald![]()
![]()
Ja, heb ook nog allemaal kut klussen vandaag, alleen de lunch wordt leuk.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ach, dat zijn sowieso huilliesquote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De doomsday preppers huilen bij het zien van dag pakket.
Ik zit op de postbezorger te wachten... dat is saai werk....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die is al geweest, had twee flesjes wijn meequote:Op woensdag 19 december 2012 09:58 schreef fietsie het volgende:
Ik zit op de postbezorger te wachten... dat is saai werk....
Hij moet hier een lamsbout, amerikaanse steaks en amerikaanse burgers bezorgen...quote:Op woensdag 19 december 2012 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die is al geweest, had twee flesjes wijn meeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat gaat er met de lunch gebeuren dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, heb ook nog allemaal kut klussen vandaag, alleen de lunch wordt leuk.![]()
![]()
Ja, nou... de 22ste heb je niks meer nodig, dus meer heb je niet nodig hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ey miss Charmingquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Welquote:Op woensdag 19 december 2012 10:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, nou... de 22ste heb je niks meer nodig, dus meer heb je niet nodig hoor![]()
Ik ga lekker in Frankrijk in zo'n grot zitten. Dan overleef ik het![]()
Die dingen haal ik wel bij de supermarkt. De flesjes kwamen van een leverancier.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij moet hier een lamsbout, amerikaanse steaks en amerikaanse burgers bezorgen...Komt mijn adviseur van een groot bedrijf uit Ierland langs, officieel is die account manager, maar hij levert vooral informatie aan welke ik weer kan gebruiken naar mijn klanten. Daar heeft hij ook weer profijt van. Plus dat hij een oud collega is, daarom gaan we ff samen lunchen met mn baas erbij, maar die is ook tof.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat gaat er met de lunch gebeuren dan?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dit is spul wat nietbij de supermarkt te koop is hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die dingen haal ik wel bij de supermarkt. De flesjes kwamen van een leverancier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh altijd leuk om oude bekenden te zienquote:Op woensdag 19 december 2012 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Komt mijn adviseur van een groot bedrijf uit Ierland langs, officieel is die account manager, maar hij levert vooral informatie aan welke ik weer kan gebruiken naar mijn klanten. Daar heeft hij ook weer profijt van. Plus dat hij een oud collega is, daarom gaan we ff samen lunchen met mn baas erbij, maar die is ook tof.![]()
![]()
Nouja, slager, groentenboert etc. Ik woon in Hilversum, hier in de buurt zitten redelijke winkeltjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit is spul wat nietbij de supermarkt te koop is hoor"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik zie em een paar keer per week, maar dat is via Hangouts.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh altijd leuk om oude bekenden te zien"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Vanmiddag naar De HA
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Niet... er gebeurt niks... dus de 22ste loop ik hier weer lekker naar de winkel.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wel![]()
Ik ga lekker in Frankrijk in zo'n grot zitten. Dan overleef ik het
Het echte hamsteren is al begonnen, voor de kerst, wanneer de supermarkten 2 dagen dicht zijn!
Ik heb dat vorige week voor het eerst gezien.quote:Op woensdag 19 december 2012 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn gezicht stond heel de uitzending zo![]()
![]()
Waarom zou je dan uberhaupt preppen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, nou... de 22ste heb je niks meer nodig, dus meer heb je niet nodig hoor“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
*grinnik* leuk he, de denkbeelden van sommige van die luiquote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat vorige week voor het eerst gezien.
Mijn gezicht stond heel de uitzending zo
Ik vind het wel interessant. Sommige mensen bedenken echt goede dingen.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb dat vorige week voor het eerst gezien.
Mijn gezicht stond heel de uitzending zo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is wel waar, maar de achterliggende redenen zijn vaak wat behoorlijk vergezocht...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant. Sommige mensen bedenken echt goede dingen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou meer debiel eigenlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grinnik* leuk he, de denkbeelden van sommige van die lui
Als we gaan, dan gaan we toch. Wat wil je er tegen doen? Ik hoop alleen dat ik er niks van voel![]()
![]()
Enige wat je kunt doen is de tijd ervoor goed bestedenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou meer debiel eigenlijk
Als we gaan, dan gaan we toch. Wat wil je er tegen doen? Ik hoop alleen dat ik er niks van voel
Naja, als het echt 999 graden wordt, dan heb ik niks te vrezen want heb nog sunblock liggenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou meer debiel eigenlijk
Als we gaan, dan gaan we toch. Wat wil je er tegen doen? Ik hoop alleen dat ik er niks van voel![]()
![]()
True. Toch vind ik dat zelfvoorzienende goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar de achterliggende redenen zijn vaak wat behoorlijk vergezocht...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Uh jaquote:Op woensdag 19 december 2012 10:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enige wat je kunt doen is de tijd ervoor goed besteden
Mijn man is heel de dag werken, en daarna gelijk uiteten. Zit ik daar in mijn eentje
Ik ga alleen dood danOwnee samen mijn mijn doggy en 2 katten
Maar goed, ik geloof er niet in![]()
![]()
Nou goed, er zijn er ook die bang zijn voor hyperinflatie. Als dat gebeurt ben je maar wat blij met je voorraden en zelfvoorzienendheid.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Sjah dan moet ik vegetarier worden want ik heb alleen een moestuin, geen veestapelquote:Op woensdag 19 december 2012 10:11 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, er zijn er ook die bang zijn voor hyperinflatie. Als dat gebeurt ben je maar wat blij met je voorraden en zelfvoorzienendheid.
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh ja
Mijn man is heel de dag werken, en daarna gelijk uiteten. Zit ik daar in mijn eentje
Ik ga alleen dood danOwnee samen mijn mijn doggy en 2 katten
Maar goed, ik geloof er niet in
Dan komen er binnen een paar dagen voedselbonnen en hebben we alsnog eten.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:11 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, er zijn er ook die bang zijn voor hyperinflatie. Als dat gebeurt ben je maar wat blij met je voorraden en zelfvoorzienendheid."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Idd, niks doen dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou je dan uberhaupt preppen.
Volgens mij is dat hele verhaal van de 21ste opgehangen door van die sms-mutsjes die vrijdag niks meer te doen hebben nu The Voice afgelopen is... hun wereld vergaat
Dat IS het gewoon!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Idd, niks doen dus.
Volgens mij is dat hele verhaal van de 21ste opgehangen door van die sms-mutsjes die vrijdag niks meer te doen hebben nu The Voice afgelopen is... hun wereld vergaat“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
huisarts.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Lekker synthetisch kleedje? Dat ze er snel warm op wordt?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
check mijn kat
[ afbeelding ]
Hij mag helemaal niet op de tafel, al 100 keer eraf geschopt. Maar gaat telkens weer erop liggenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan krijgt ie tenminste nog aandacht (arm beestjequote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
check mijn kat
[ afbeelding ]
Hij mag helemaal niet op de tafel, al 100 keer eraf geschopt. Maar gaat telkens weer erop liggen)
![]()
En kijkt zo van "ik doe niiiiiiiiks"quote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
check mijn kat
[ afbeelding ]
Hij mag helemaal niet op de tafel, al 100 keer eraf geschopt. Maar gaat telkens weer erop liggen![]()
![]()
Ik ben wel weer benieuwd of er weer massa zelfmoorden komen
Dat was een aantal jaar geleden toch ook zo?![]()
Misschien wel in bepaalde sektes?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was een aantal jaar geleden toch ook zo?![]()
Natuurlijke selectie heet dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
Dat was een aantal jaar geleden toch ook zo?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Jij snapt.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Het probleem bij dit soort zelfmoorden is dat er ook vaak kinderen bij betrokken zijn. Die kunnen er niks aan doen en hebben geen eigen keus daarbij.quote:![]()
Ja en hij vind die balletjes ook wel interessantquote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker synthetisch kleedje? Dat ze er snel warm op wordt?
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan krijgt ie tenminste nog aandacht (arm beestje)
En nu gaat hij onder de kerstboom liggenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En kijkt zo van "ik doe niiiiiiiiks"Verdekt opgesteld zodat ik hem niet zie liggen
![]()
![]()
Hier liggen beide katten -op- de radiator...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en hij vind die balletjes ook wel interessant
[..]
[..]
En nu gaat hij onder de kerstboom liggenVerdekt opgesteld zodat ik hem niet zie liggen
De slimmerik!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu gaat hij onder de kerstboom liggenVerdekt opgesteld zodat ik hem niet zie liggen
![]()
![]()
Wat een lief beestquote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
![]()
Onder de kerstboom komen alle buizen van de vloerverwarming bij elkaar. Dus ik kan mij voorstellen dat het daar lekker warm is nuquote:Op woensdag 19 december 2012 10:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier liggen beide katten -op- de radiator...![]()
![]()
Die 19.000 die SR wil redden moeten toch aangevuld worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het probleem bij dit soort zelfmoorden is dat er ook vaak kinderen bij betrokken zijn. Die kunnen er niks aan doen en hebben geen eigen keus daarbij.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De kerstboom werd hier in het eerste uur dattie binnenstond nog even kort beklommen en onderzocht, daarna vonden beide dames het onder hun niveau, ofzo....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ah zo'n plekje hebben wij precies voor -mijn- stoelquote:Op woensdag 19 december 2012 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onder de kerstboom komen alle buizen van de vloerverwarming bij elkaar. Dus ik kan mij voorstellen dat het daar lekker warm is nuHeeeeeul toevallig
Pfff laat die rottige PostNL nou komen, dan kan ik wat nuttigers gaan doen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
19.000 willen ze redden...waarvan eigenlijk?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 19.000 die SR wil redden moeten toch aangevuld worden.
Want ze gaan daar echt een rooskleurige toekomst tegemoet![]()
![]()
Redden van de regen in de drupquote:Op woensdag 19 december 2012 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
19.000 willen ze redden...waarvan eigenlijk?
Want ze gaan daar echt een rooskleurige toekomst tegemoet.
Ik open een girorekening!quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook gered worden, van de kou“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Moet ik je effe komen warmknuffelen?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook gered worden, van de kouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed planquote:!
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet ik je effe komen warmknuffelen?Ja, kom maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Arnhem...daar ben ik ooit nog geweest. Was dat niet die stad met die trolleybussen?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tot een uurtje of 6 ben ik nog in Arnhem te vinden
Ik kan me alleen herinneren dat ik uitgaan in Arnhem niet veel aan vond![]()
![]()
Klopt, met de trolleybussen jaquote:Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Arnhem...daar ben ik ooit nog geweest. Was dat niet die stad met die trolleybussen?
Ik kan me alleen herinneren dat ik uitgaan in Arnhem niet veel aan vond![]()
![]()
Ik wist niet wat ik zag! Ik dacht dat die dingen alleen nog maar in Turkije bestonden of zo!quote:![]()
En toen zag ik ze -ineens- in Nederland!![]()
![]()
Tja, ik weet eigenlijk niet andersquote:Op woensdag 19 december 2012 10:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist niet wat ik zag! Ik dacht dat die dingen alleen nog maar in Turkije bestonden of zo!![]()
En toen zag ik ze -ineens- in Nederland!. Maar dat komt omdat ik vanaf vrij vroege leeftijd al in Arnhem was
Wat wat wat wat?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK NIET![]()
Ik heb goed nieuws gekregen. Maar wat ook weer moeilijk is![]()
![]()
Goed nieuws is altijd leuk; moeilijk kan het dan weer wat dempen...quote:Op woensdag 19 december 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK NIET![]()
Ik heb goed nieuws gekregen. Maar wat ook weer moeilijk isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kopieer het even uit het werkzoekend topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kopieer het even uit het werkzoekend topicNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Dat is wel lastig, ja. Want waarschijnlijk krijg je niet gelijk te horen of je aangenomen bent.
![]()
Ik kopieer het even uit het werkzoekend topicLastige keus wel. Ik zou eerst dat sollicitatiegesprek afwachten denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kopieer het even uit het werkzoekend topicBellen met uitzendbureau en open kaart spelen: vragen of tekenen paar uur later kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo heb je een jaar geen gesprekken en zo heb je er in 1 week 2quote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice! Dat is wel lastig, ja. Want waarschijnlijk krijg je niet gelijk te horen of je aangenomen bent.
Ja maar probleem is dus dat ik vrijdag moet tekenenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lastige keus wel. Ik zou eerst dat sollicitatiegesprek afwachten denk ik.![]()
![]()
Ok, in dat geval zou ik Fietsie's advies opvolgen denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar probleem is dus dat ik vrijdag moet tekenen![]()
Ja dat is juist het probleemquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bellen met uitzendbureau en open kaart spelen: vragen of tekenen paar uur later kan?
Toen ze die afspraak maakte met mij, vroeg ze nog, je hebt toch geen andere gesprekken lopen he? Ze was erg geschrokken toen ik zei dat ik vrijdagmiddag een afspraak had. (schoonheidsspecialiste)
Of ik dacht:quote:Op woensdag 19 december 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Maar volgens mij heb ik volgende week al trainingen van de ABN.
Maar dat hoor ik dus allemaal vrijdag. Je hebt ook kas dat ik pas 2-1 een training heb.
Maar ik kan ook wel de afspraak verzetten, morgenmiddag laat even bellen? Zeggen dat ik met hoge koorts op bed lig. En of het tekenen van het contract uitgesteld kan worden naar volgende week donderdag, tenzij er volgende week trainingen zijn?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2012 10:44:31 ]![]()
Heb je wel gelukquote:Op woensdag 19 december 2012 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo heb je een jaar geen gesprekken en zo heb je er in 1 week 2
[..]
Ja maar probleem is dus dat ik vrijdag moet tekenen! Ik hoop dat het goed uit pakt
![]()
![]()
Ja en ik wil eigenlijk die baan waarvoor ik morgen een gesprek hebquote:Op woensdag 19 december 2012 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je wel geluk! Ik hoop dat het goed uit pakt
5 Minuten fietsen, beter salaris en en sowieso werk voor 1 jaar![]()
![]()
Ja, dat lijkt me logisch jaquote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en ik wil eigenlijk die baan waarvoor ik morgen een gesprek heb
5 Minuten fietsen, beter salaris en en sowieso werk voor 1 jaar![]()
![]()
Neeeee joh. Heerlijk weer, heerlijke week. Fucking kerst bijna en heb geen tijd om cadeautjes te kopen nu dus moet do/vrij en in het weekend nog scoren. Haat dat. Maar ben verder heel optimistisch hoor.quote:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Grrrrrr nog steeds geen pakketdienst.... zal je zien staan ze straks op de stoep als ik net dochterlief uit de peuterklas aan het ophalen ben....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kadootjes halen vind ik echt vreselijk.
In 1 dag gelukt, nog redelijk snel, maar me daarna weer snel overgegeven aan mijn depressies, met een paar biertjes.![]()
![]()
Staat er geen bezorgtijd bij?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:47 schreef fietsie het volgende:
Grrrrrr nog steeds geen pakketdienst.... zal je zien staan ze straks op de stoep als ik net dochterlief uit de peuterklas aan het ophalen ben....![]()
Er is een storing bij PostNL op de track&trace. Staat nu "tussen 9:30 en 11:30"quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan heeft ie nog 40 minutenquote:Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is een storing bij PostNL op de track&trace. Staat nu "tussen 9:30 en 11:30"![]()
![]()
"Door een storing toont MijnPakket tijdelijk geen actuele zendinginformatie, excuses voor het ongemak. De bezorging van de pakketten heeft geen last van deze storing."quote:
Dus die info hoeft niet te kloppen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik denk dat open kaart spelen de grootste kans op succes heeft....quote:Op woensdag 19 december 2012 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en ik wil eigenlijk die baan waarvoor ik morgen een gesprek heb
5 Minuten fietsen, beter salaris en en sowieso werk voor 1 jaarProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm, nee oke, dat is waar. Afwachten dan maarquote:Op woensdag 19 december 2012 10:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Door een storing toont MijnPakket tijdelijk geen actuele zendinginformatie, excuses voor het ongemak. De bezorging van de pakketten heeft geen last van deze storing."
Dus die info hoeft niet te kloppen....
![]()
Hmz overdag Porn kijken is best triest, zelfs als je op de postbode wacht
Hoi RokjunzProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mwah.. Ochtendhumeurtjequote:![]()
Met jou?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hoi mk en hoi iedereen die nog hoi gaat zeggen evt![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Nog een baan aangeboden gekregen?quote:Op woensdag 19 december 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK NIET![]()
Ik heb goed nieuws gekregen. Maar wat ook weer moeilijk isDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hehequote:Op woensdag 19 december 2012 11:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mwah.. Ochtendhumeurtje![]()
Met jou?
Koud, moe, tijd gaat veels te traag. Verder wel goed![]()
![]()
Hmm hier gaat de tijd te snel en ik heb opvliegers geloof ik.. Overgang galorequote:Op woensdag 19 december 2012 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Koud, moe, tijd gaat veels te traag. Verder wel goed
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik reed gisteren tegenover jouw huis langsquote:Op woensdag 19 december 2012 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog een baan aangeboden gekregen?
Sterktequote:Op woensdag 19 december 2012 11:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hmm hier gaat de tijd te snel en ik heb opvliegers geloof ik.. Overgang galore![]()
![]()
Yesssss de Postmeneer heeft het helemaal hierheen weten te vinden
Erasmus MC?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reed gisteren tegenover jouw huis langsDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: