SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haai,
Ben ik weer. Ik ben voor het eerst in mijn leven naar een filmhuis geweest. Sneak-preview, de film Renoir, en hij was oersaai![]()
![]()
Hallo pala.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:10 schreef palawan het volgende:
Haai,
Ben ik weer. Ik ben voor het eerst in mijn leven naar een filmhuis geweest. Sneak-preview, de film Renoir, en hij was oersaaiRustig aan.![]()
Oh volgens mij kan ik weer R&P in en DM'en nu...
Alleen mogen er dan geen klachten meer over mij binnen komen anders krijg ik een permanente ban van heel FOK, daar heb ik nog even een mailtje over teruggestuurd omdat ik dat buitenproportioneel vind.Rustig aan.![]()
KIFFFIEEEEEEEEE!!!But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Even een klacht indienen, brb.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Oh volgens mij kan ik weer R&P in en DM'en nu...
Alleen mogen er dan geen klachten meer over mij binnen komen anders krijg ik een permanente ban van heel FOK, daar heb ik nog even een mailtje over teruggestuurd omdat ik dat buitenproportioneel vind.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Haaiquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik weet niet wat ik moetquote:! Ik heb net 3 uur lang op de bank liggen maffen
..
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hallo.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Beetje op de verkeerde tijdstippen alleen..quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hehe, totaal niet moe nu zeker meer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet! Ik heb net 3 uur lang op de bank liggen maffen
..
![]()
![]()
Dat dus... Ik ben nu troep aan het uitzoeken..quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, totaal niet moe nu zeker meer?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mehquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat dus... Ik ben nu troep aan het uitzoeken... Succes
![]()
![]()
Haha ondertussen gewoon fokken hoor.. maar notepads leegrukken en papieren uitzoeken.. gewoon @ my desk..quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ah okequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Haha ondertussen gewoon fokken hoor.. maar notepads leegrukken en papieren uitzoeken.. gewoon @ my desk... Alsnog succes
![]()
![]()
Dankjewel hoorquote:.
Sommige dingen kunnen alleen maar fake zijn toch? Niet alles is echt...I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ligt eraan waar je het precies over hebt. Maar over het algemeen: ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:47 schreef Tamashii het volgende:
Sommige dingen kunnen alleen maar fake zijn toch? Niet alles is echt...![]()
Nou ik ben maar weer even terug.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik ookquote:.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Weheheh jij zat erin hequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook. Gamen was niet veel aan. Man, wat een kutteam had ik zeg
Grapje lieverd.
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weheheh jij zat erin he
Grapje lieverd.
![]()
![]()
![]()
Geen idee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Blijkbaar.
En? Heb ik nog wat gemist?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: