Misschien hebben ze 'het' wel gewoon gedaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Draagmoeder. Gedoe met eitjes enzo.
Ja hoor werkt primaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Analoog. Anno 2012 kan dat niet meer hoor.
Toen was Annemieke nog wel te pruimen...ondertussen vind ik haar niet leuk meerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER WEER!
Was bij de tandarts om mijn tandsteen te laten verwijderen, maar dan in ieder geval wel 3FM aan.
Ik moet overigens zeggen dat ik vorig jaar niet geslaagd vond; Twee jaar geleden was het leuker met Annemieke Schollaardt.
bah, seks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien hebben ze 'het' wel gewoon gedaan
+1quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor werkt primaAlleen af en toe balen omdat je iets niet kunt zien
Mwah lijkt me sterk, zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan die docu van zo'n spermadonorquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zo lastig, doneren?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef DaMook het volgende:
ideal, creditcard en machtiging, geen paypal, niets aanvragen nu dus, geen zin om pasjes te zoeken en dat kastje van de bank te zoeken
.
3 januari word ik pas aangesloten op glasvezel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dan snap ik niet dat mensen streams kijken
Kan niet quoten
Hoi, je mag mijn zusje neuken zodat wij een kind krijgenquote:
toch een reden om digitale tv aan te schaffenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik kan de stram wel op een ander scherm zetten, maar dan moet ik achter een bureau gaan zitten, dat is niet relaxt.
Vroegâh, toen ze in een bunker in Utrecht wat zaten te scharrelen voor Dafur, moesten we genoegen doen met een cassettedeck en Betamax, verwend nest.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Hier maar weer overgeschakeld naar FM.
Pleuris Flash.
Ik heb geen zin in gedoequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
toch een reden om digitale tv aan te schaffen
Voor een machtiging hoef je niets op te zoekenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef DaMook het volgende:
ideal, creditcard en machtiging, geen paypal, niets aanvragen nu dus, geen zin om pasjes te zoeken en dat kastje van de bank te zoeken
.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ze in een bunker in Utrecht wat zaten te scharrelen voor Dafur, moesten we genoegen doen met een cassettedeck en Betamax, verwend nest.
Op 3fm draaien ze alleen maar Guetta als hij met chicks samenwerktquote:
Komt je TV dus ook uit het vorige tijdperk? (lees: SCART-kabels)?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gedoeben bang dat ik niet alles meer kan aansluiten. Heb heel veel zooi aan mijn tv hangen.
Paypal zou zo veel simpeler zijn. Voor die andere dingen (op machtiging na) heb je pasjes en random readers nodigquote:
Balenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
En alweer terug.We mochten de oude markt niet op... ivm de drukte. Ik vond het nog wel meevallen van het punt waar wij stonden.
Ik heb deze week vrijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Yurithemaster het volgende:
ik verlies mijn nachtrust niet want die had ik toch al niet aangezien ik toch nachtdiesnten maar dat word dus ook niet kijken, hoop wel wat te kunnen luisteren.
Deden ze vorig jaar, nu wsl ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef IPA het volgende:
Wordt het op 101tv 24 uur per dag uitgezonden? Aangezien hun gids een gewone programmering laat zien.
Dus je kijkt ook op stream?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Staal het volgende:
[..]
3 januari word ik pas aangesloten op glasvezel.
Leuk je hier ook te zien posten trouwens.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt je TV dus ook uit het vorige tijdperk? (lees: SCART-kabels)?
lees eens de OP.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef IPA het volgende:
Wordt het op 101tv 24 uur per dag uitgezonden? Aangezien hun gids een gewone programmering laat zien.
Ceequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ze in een bunker in Utrecht wat zaten te scharrelen voor Dafur, moesten we genoegen doen met een cassettedeck en Betamax, verwend nest.
Wel lekker refrein moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Op 3fm draaien ze alleen maar Guetta als hij met chick samenwerkt
Usher
Ja echt wel... en ze hebben ons eerst wel 15 minuten laten wachten... gingen mensen uit, maar mochten geen mensen meer in. Zeker tot 22:00 uur niet was de verwachting.quote:
Mijn pasje voor het rekeningnummerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Voor een machtiging hoef je niets op te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |