Alweer?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat er lekkere wijven in bikini de ramen komen lappen!
Dat was echt een goeie actie jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop dat er lekkere wijven in bikini de ramen komen lappen!
Die heb ik opstaan en werkt perfectquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef Karina het volgende:
De stream op de site is toch redelijk duidelijk>
quote:
alweer? dat kan niet vaak genoeg! ik hoop dat ze ook in leeuwarden komen, dan wil ik wel ff helpen met emmertjes vullenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was echt een goeie actie ja
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
Pino trouwens hulde voor de prachtige OP.
FM 96,8quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef D. het volgende:
Ik zoek ook nog een alternatieve radiostream, want die uit de OP doen het op het werk niet
Volgens mij is er geen hogere vaste. Die andere is beter maar de kwaliteit wisselt geloof ik naar aanleiding van je internetsnelheid... maw je post op fok en je stream gaat naar 6 pixelsquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die ziet er hier juist slechter uit
Thnxquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
Pino trouwens hulde voor de prachtige OP.
Ik zag net ook een hele lelijkerd met heul veel puisten enzoquote:
En terechtquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hier is 101tv elke december zender van de maand
Kun je aanpassen hè;quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen hogere vaste. Die andere is beter maar de kwaliteit wisselt geloof ik naar aanleiding van je internetsnelheid... maw je post op fok en je stream gaat naar 6 pixels
Overal volgens mijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
hier is 101tv elke december zender van de maand
je kunt onderaan de optie automatisch uitzetten en zelf een waarde selecteren...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen hogere vaste. Die andere is beter maar de kwaliteit wisselt geloof ik naar aanleiding van je internetsnelheid... maw je post op fok en je stream gaat naar 6 pixels
Met of zonder TomTom?quote:
idd een mooie OP! kusje op je balzakquote:
Ik moet vrijdag en morgen nog aan de bak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Herkenbaar... Ik heb gelukkig vakantie.
Oké.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dan snap ik niet dat mensen streams kijken
Kan niet quoten
Alt + klikquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dan snap ik niet dat mensen streams kijken
Kan niet quoten
Draagmoeder. Gedoe met eitjes enzo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Dus zijn vrouw is zwanger van zijn broer of wat.
nee ze is zwanger voor haar zus... lijkt me wel tamelijk bizarquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
Ja, helaas welquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Oh stream loopt IETSJES achter geloof ik.
Analoogquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve als je analoog kijktZoek je je een ongeluk hoor
Nee van de man van haar zus...quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |