Op 3fm draaien ze alleen maar Guetta als hij met chicks samenwerktquote:
Komt je TV dus ook uit het vorige tijdperk? (lees: SCART-kabels)?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in gedoeben bang dat ik niet alles meer kan aansluiten. Heb heel veel zooi aan mijn tv hangen.
Paypal zou zo veel simpeler zijn. Voor die andere dingen (op machtiging na) heb je pasjes en random readers nodigquote:
Balenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
En alweer terug.We mochten de oude markt niet op... ivm de drukte. Ik vond het nog wel meevallen van het punt waar wij stonden.
Ik heb deze week vrijquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Yurithemaster het volgende:
ik verlies mijn nachtrust niet want die had ik toch al niet aangezien ik toch nachtdiesnten maar dat word dus ook niet kijken, hoop wel wat te kunnen luisteren.
Deden ze vorig jaar, nu wsl ook.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef IPA het volgende:
Wordt het op 101tv 24 uur per dag uitgezonden? Aangezien hun gids een gewone programmering laat zien.
Dus je kijkt ook op stream?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:12 schreef Staal het volgende:
[..]
3 januari word ik pas aangesloten op glasvezel.
Leuk je hier ook te zien posten trouwens.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt je TV dus ook uit het vorige tijdperk? (lees: SCART-kabels)?
lees eens de OP.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef IPA het volgende:
Wordt het op 101tv 24 uur per dag uitgezonden? Aangezien hun gids een gewone programmering laat zien.
Ceequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Vroegâh, toen ze in een bunker in Utrecht wat zaten te scharrelen voor Dafur, moesten we genoegen doen met een cassettedeck en Betamax, verwend nest.
Wel lekker refrein moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Op 3fm draaien ze alleen maar Guetta als hij met chick samenwerkt
Usher
Ja echt wel... en ze hebben ons eerst wel 15 minuten laten wachten... gingen mensen uit, maar mochten geen mensen meer in. Zeker tot 22:00 uur niet was de verwachting.quote:
Mijn pasje voor het rekeningnummerquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Voor een machtiging hoef je niets op te zoeken
Daarom er hangen ook nog 4 consoles aan en een videorecorderquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zou ik (nog) niet overstappen inderdaad.
Allemaal streepjes en trilling ieieieieieeeequote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Die trui van Veenstra is niet geschikt voor TV
Je rekeningnummer niet uit je hoofd kennenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn pasje voor het rekeningnummer.
Je kent je eigen rekeningnummer toch wel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn pasje voor het rekeningnummer.
Heel irritant inderdaad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Die trui van Veenstra is niet geschikt voor TV
Jeetje als je dat niet weetquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Je kent je eigen rekeningnummer toch wel?
BAAS!twitter:Timur3FM twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 21:12:39Ik heb Lenny Kuhr - Visite aangevraagd voor #3FM #SR12. Vraag een plaat aan! Help een baby. http://t.co/ad4EQuKD #SR12 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |