Volgens mij wisten de meesten het van mij toch al. En ik schaam me er ook niet voor ofzo, hoewel veel mensen dat graag zouden zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:56 schreef Actaeon het volgende:
Ik ga het ook niet zeggen. Niet iets wat hier openlijk in het topic thuis hoort.
Ik weet niet eens meer? Ik weet wel dat je wat linkser was dan ik geloof ik. Ik weet ook helemaal niet of mensen het eigenlijk van mij weten hierquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij wisten de meesten het van mij toch al. En ik schaam me er ook niet voor ofzo, hoewel veel mensen dat graag zouden zien
Een misplaatste grap die zij daar probeerde te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef Keyos het volgende:
Dit is trouwens het meest hilarische moment uit de kamer van de laatste jaren, uiteraard ook weer Groenlinks vertegenwoordigd :
We waren het net weer vergetenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Bananenman het volgende:
Ik was een avondje tentamen maken. Goed om te zien dat jullie jezelf de hele avond bezig gehouden hebben met het praten over 'domme' beveiligers. Best vermakelijk om terug te lezen
Daarna ging het over domme musea, domme muziek, domme kunst, domme politici en domme partijen. Geen zorgen hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Bananenman het volgende:
Ik was een avondje tentamen maken. Goed om te zien dat jullie jezelf de hele avond bezig gehouden hebben met het praten over 'domme' beveiligers. Best vermakelijk om terug te lezen
Wat vind je van de huidige koers?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Ik VVD overigens. Ook lid van en campagne gevoerd.
Welke koers?quote:
Lid moet ik nog steeds worden van die partij, ik twijfel alleen of ik dat gelijk bij de VVD zelf ga doen of eerst de JOVD. Enige wat mij tegenstaat is om er zelf in te stappen, heb het liefst dat een bekende van mij hetzelfde doet zodat wij samen kunnen gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef eriksd het volgende:
Ik VVD overigens. Ook lid van en campagne gevoerd.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb ook VVD gestemd, met de hoop op een brede middencoalitie. Jammer dat D66 er niet bij is gekomen, dat vind ik een sympathieke partij.
Had meer met Boris van der Ham, die zou weggejaagd zijn door Pechtold, niet bepaald een positief iets.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookPechtold is wat mij betreft een van de beste politici van ons land.
Perfect voor elke onderhandeling zo'n imagoquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind die Pechtold nou zo'n slappe tosti
Bang dat hij geroyeerd wordt als hij zegt waar hij op stemt, vindt Pechtold een slappe tosti... Hmm...quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Ties02 het volgende:
Ik vind die Pechtold nou zo'n slappe tosti
Hoe heb je internationaal recht trouwens gemaakt? Vriendje van me moest dat tentamen ook maken vandaag. Hoorde dat er een hoop vreemd geformuleerde vragen tussen zaten, de UvA vervolgens niet kloppende antwoordmodellen op Blackboard heeft gezet, ze daarna weer weggehaald heeft en de goede er nog niet op staanquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarna ging het over domme musea, domme muziek, domme kunst, domme politici en domme partijen. Geen zorgen hoor
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bang dat hij geroyeerd wordt als hij zegt waar hij op stemt, vindt Pechtold een slappe tosti... Hmm...
Ach welnee, geleuter over stip op de horizon, inmiddels 8 jaar lang. Het is altijd van dat gezemel los van de realiteit. D66 gaat teveel uit van haar achterban: iedereen is heel redelijk en er zijn geen free-riders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ookPechtold is wat mij betreft een van de beste politici van ons land.
Ja, waardeloos. En klopt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoe heb je internationaal recht trouwens gemaakt? Vriendje van me moest dat tentamen ook maken vandaag. Hoorde dat er een hoop vreemd geformuleerde vragen tussen zaten,
Oh, hahaquote:de UvA vervolgens niet kloppende antwoordmodellen op Blackboard heeft gezet, ze daarna weer weggehaald heeft en de goede er nog niet op staanZo kennen we onze geliefde universiteit weer.
Hmmm heb je me al door?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bang dat hij geroyeerd wordt als hij zegt waar hij op stemt, vindt Pechtold een slappe tosti... Hmm...
Man-van-het Haar 2011?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmmm heb je me al door?
edit ja dus
As ik Fok! Mobiel bekijk denk ik elke keer als iets blauws zie posten in het topic dat Erik het geschreven heeftquote:
Om heel eerlijk te zijn: dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
As ik Fok! Mobiel bekijk denk ik elke keer als iets blauws zie posten in het topic dat Erik het geschreven heeft
Moet nog even wennen ofzo.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
As ik Fok! Mobiel bekijk denk ik elke keer als iets blauws zie posten in het topic dat Erik het geschreven heeft
Moet nog even wennen ofzo.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: dat heb ik ook
Hoe bevalt het ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kun je niet optioneren voor de 'gewone' site?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet wel op je Oppervlak, of niet
Ja, natuurlijk. Inclusief laadtijden en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kun je niet optioneren voor de 'gewone' site?
Al een hoop bagger verwijderd, maar bevalt prima. Nu een balans vinden tussen (te) veel kijken en (te) weinig kijken en niet vergeten dat ik daar niet alleen MOD.quote:
Ja dan moet je dus niet per sequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Inclusief laadtijden en dergelijke.
Hij heeft nog nooit een mobiele site gepakt, het is verdomme geen iPadquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet wel op je Oppervlak, of niet
Op hoop oprecht dat je WGR positief kunt veranderen, en als iemand dat zou kunnen ben jij het welquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Al een hoop bagger verwijderd, maar bevalt prima. Nu een balans vinden tussen (te) veel kijken en (te) weinig kijken en niet vergeten dat ik daar niet alleen MOD.
Modden op mobiel is omslachtig, maar nog enigszins te doen indien nodig.
Hij laadt zooooo snel, geen lag niets. En ik hoef dus ook niet naar volledige site te switchen. Maar fijn dat jij kan oordelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Inclusief laadtijden en dergelijke.
Eens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op hoop oprecht dat je WGR positief kunt veranderen, en als iemand dat zou kunnen ben jij het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |