Hmmm heb je me al door?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bang dat hij geroyeerd wordt als hij zegt waar hij op stemt, vindt Pechtold een slappe tosti... Hmm...
Man-van-het Haar 2011?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmmm heb je me al door?
edit ja dus
As ik Fok! Mobiel bekijk denk ik elke keer als iets blauws zie posten in het topic dat Erik het geschreven heeftquote:
Om heel eerlijk te zijn: dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
As ik Fok! Mobiel bekijk denk ik elke keer als iets blauws zie posten in het topic dat Erik het geschreven heeft
Moet nog even wennen ofzo.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
As ik Fok! Mobiel bekijk denk ik elke keer als iets blauws zie posten in het topic dat Erik het geschreven heeft
Moet nog even wennen ofzo.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: dat heb ik ook
Hoe bevalt het ?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kun je niet optioneren voor de 'gewone' site?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet wel op je Oppervlak, of niet
Ja, natuurlijk. Inclusief laadtijden en dergelijke.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kun je niet optioneren voor de 'gewone' site?
Al een hoop bagger verwijderd, maar bevalt prima. Nu een balans vinden tussen (te) veel kijken en (te) weinig kijken en niet vergeten dat ik daar niet alleen MOD.quote:
Ja dan moet je dus niet per sequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Inclusief laadtijden en dergelijke.
Hij heeft nog nooit een mobiele site gepakt, het is verdomme geen iPadquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij moet wel op je Oppervlak, of niet
Op hoop oprecht dat je WGR positief kunt veranderen, en als iemand dat zou kunnen ben jij het welquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Al een hoop bagger verwijderd, maar bevalt prima. Nu een balans vinden tussen (te) veel kijken en (te) weinig kijken en niet vergeten dat ik daar niet alleen MOD.
Modden op mobiel is omslachtig, maar nog enigszins te doen indien nodig.
Hij laadt zooooo snel, geen lag niets. En ik hoef dus ook niet naar volledige site te switchen. Maar fijn dat jij kan oordelenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Inclusief laadtijden en dergelijke.
Eens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op hoop oprecht dat je WGR positief kunt veranderen, en als iemand dat zou kunnen ben jij het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |