Niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk op gestemd?
Jawel hoorquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb het vermoeden dat jullie mij niet geloven.
Ja. Nee. Heeft toch allemaal geen betekenis meer. Kansloze partij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef eriksd het volgende:
Groenlinks
Bestaat die club eigenlijk nog?
Ja joh. Het is tegenwoordig wel heel makkelijk om lid te worden van het bestuur, want er zijn plekken overquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:48 schreef eriksd het volgende:
Groenlinks
Bestaat die club eigenlijk nog?
Dat staat denk ik net zo slecht op je CV als een strafblad hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja joh. Het is tegenwoordig wel heel makkelijk om lid te worden van het bestuur, want er zijn plekken over
Hahahquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat staat denk ik net zo slecht op je CV als een strafblad hebben
Vooral raar. Sap mocht ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:50 schreef Keyos het volgende:
Dit is trouwens het meest hilarische moment uit de kamer van de laatste jaren, uiteraard ook weer Groenlinks vertegenwoordigd :
Tofik Dibi wel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooral raar. Sap mocht ik sowieso niet.
Die zat een keer naar me te gluren in de tram.quote:
Hij schijnt van de herenliefde te zijn dus pas opquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zat een keer naar me te gluren in de tram.
Naar is dat, stalkende politici. Blok belt soms 's nachts naar ons huis en dan ademt hij in de telefoon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zat een keer naar me te gluren in de tram.
Deze mevrouw heeft je ook wel eens geprobeerd te bellen volgens mij maar ze wist niet hoe een telefoon werkt:quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naar is dat, stalkende politici. Blok belt soms 's nachts naar ons huis en dan ademt hij in de telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik zet hem maar even in spoilers, dat gezicht is te lelijk voor het gemiddelde beeldscherm.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Bahquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft je ook wel eens geprobeerd te bellen volgens mij maar ze wist niet hoe een telefoon werkt:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |