ik heb daar van die kansloze visite kaartjes van voor uitgaan. Zo van hey i just met you, this is crazy but here's my number so call me maybe en dan m'nnummerquote:
Lol.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
In duitsland hebben ze 30 dagen op online aankopen en omdat de surface nog niet in Nederland verkrijgbaar is komt hier daar vandaan dus
Nouja, zoals ik al betoogd heb is culturele ontwikkeling een sociaal mensenrecht, dus wel wat 'groter' dan een politieke wens. Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat het budget voor cultuur gedecimeerd zou zijn als het niet gecodificeerd was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:36 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, vandaar dat wij het nooit eens gaan worden, dat maakt het voor ons mogelijk om nog überhaupt een discussie te hebben. Het enige punt waar ik mij gewoon aan irriteer is wanneer mensen een punt maken dat heel Nederland 'baat' bij iets heeft terwijl het een eigen politieke wens is (zoals bijvoorbeeld de cultuur discussie die wij net hebben gevoerd).
ey chockboy, ik ben het met je eens. Cultuur is tof. Maar laat ze eens op uitkeringen enzo korten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, zoals ik al betoogd heb is culturele ontwikkeling een sociaal mensenrecht, dus wel wat 'groter' dan een politieke wens. Sterker nog, ik ben er van overtuigd dat het budget voor cultuur gedecimeerd zou zijn als het niet gecodificeerd was.
Maar zoals je gemerkt hebt heb ik een persoonlijke affectie met cultuur in het algemeen - veel meer dan met de andere typisch linkse standpunten.
Whahahaha held!quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb daar van die kansloze visite kaartjes van voor uitgaan. Zo van hey i just met you, this is crazy but here's my number so call me maybe en dan m'nnummer
Niet op de hoogte. Die vind ik prima. Duur van uitkeringen mag best omlaag, zeker als mensen weigeren te solliciteren, fraude moet harder bestraft worden, enz. Dus eensquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ey chockboy, ik ben het met je eens. Cultuur is tof. Maar laat ze eens op uitkeringen enzo korten.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik heb daar van die kansloze visite kaartjes van voor uitgaan. Zo van hey i just met you, this is crazy but here's my number so call me maybe en dan m'nnummer
Hoe vaak precies heeft het al gewerkt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Links mist Halsemaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef eriksd het volgende:
Dit was het beste debat ooit wat ik heb gezien. Lekker tot diep in de nacht rellen.
Ben jij een linkserd? Ja hé?quote:
Oh, heel goed. Heb nog wel wat voor je dan. Bedenk me nu dat ik ze wel meeneem op de meet als presentje.quote:
Deze is ook vrij hilarisch:quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef eriksd het volgende:
Dit was het beste debat ooit wat ik heb gezien. Lekker tot diep in de nacht rellen.
krijg alleen sleezy smsjes enzo, maar het werkt wel erg goed als gespreksaanknoopding, krijg er ook altijd nog gratis shotjes van. werd zelfs getagt door bedrijfsleider als versierpoging nummer 1 van de avond van de disco waar ik altijd heen gaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe vaak precies heeft het al gewerkt?
Ah, die dingen die net zo snel kelderen/vallen als VVD in de peilingen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, heel goed. Heb nog wel wat voor je dan. Bedenk me nu dat ik ze wel meeneem op de meet als presentje.
Waar heb jij eigenlijk op gestemd?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:46 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah, die dingen die net zo snel kelderen/vallen als VVD in de peilingen?
Hahahahahquote:
Vertel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |