Hear, hear.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik ook niet voor alle vormen van subsidie, maar ik vind de algemene 'als het niet op eigen benen kan staan is het toch bullshit'-houding verwerpelijk. Een museum is geen winstmakend bedrijf, en bedoelt dat ook niet te zijn.
zag het gelijk de eerste dag al, maar wou heb nog niet gelijk kwijt.quote:
Oh tjaquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zag het gelijk de eerste dag al, maar wou heb nog niet gelijk kwijt.
zit links onderin 1 dode pixel, moet hem opsturen krijg ik met 2 dagen nieuw toestel
p.s: DE WET, DAMES EN HEREN. *BAMquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat 'bepaalt' niemand, zoals je waarschijnlijk wel weet, gezien de formulering van je vraag. Echter, het is algemeen aangenomen als sociaal mensenrecht en onder andere vastgelegd in de UVRM (art 27), ICESCR (art 15) en talloze andere verdragen. Ook staat het in vrijwel iedere grondwet, inclusief de onze (art 22 lid 3).
Ik moet morgen naar de inzage van de Bestuursrechtcasus. Ik ben benieuwd hoe ze hebben beoordeeld en hoe lang de inzage gaat duren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
7- voor onderzoeksnotitie.
Beetje jammer, maar geen man overboord.
ach god, ze zijn er heel eerlijk in.. nieuw toestel; productie fouten kunnen gebeuren.quote:
Nouja in principe kun je je toetsel binnen acht dagen zonder opgaaf van reden sowieso retourneren toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ach god, ze zijn er heel eerlijk in.. nieuw toestel; productie fouten kunnen gebeuren.
Maar over het algemeen is de regel vanaf 5 pixels dus MSFT is erg netjes. Maar dat wisten jullie natuulijk al P
Zeven werkdagen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja in principe kun je je toetsel binnen acht dagen zonder opgaaf van reden sowieso retourneren toch?
quote:
Hij blijft leuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef Keyos het volgende:
[..].
Ik associeer altijd het onderstaande filmpje met cultuur (en linkse) mensen trouwens (ben het niet volledig eens met de boodschap van Bolkestein omdat ik niet voor meer cultuur ben, maar de reactie op dat plein op het einde is veelzeggend):
HAHAHAHHAAquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef Keyos het volgende:
[..].
Ik associeer altijd het onderstaande filmpje met cultuur (en linkse) mensen trouwens (ben het niet volledig eens met de boodschap van Bolkestein omdat ik niet voor meer cultuur ben, maar de reactie op dat plein op het einde is veelzeggend):
Ja, ik vind dat nogal een loos filmpje. Natuurlijk is het effect grappig, maar ontwikkelingssamenwerking en cultuur zijn typische speerpunten van linkse partijen. Dus wat dit precies voor punt maakt (afgezien van dat het een leuke streek van Bolkestein is) snap ik nooit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef Keyos het volgende:
[..].
Vriend van me had een 9quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de inzage van de Bestuursrechtcasus. Ik ben benieuwd hoe ze hebben beoordeeld en hoe lang de inzage gaat duren.
Een -7 is zeker geen slecht cijfer, aangezien ik iemand had gesproken die een 4,5 had voor zijn onderzoeksnotitie.
wrong en 7 dagen is ook wrongquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja in principe kun je je toetsel binnen acht dagen zonder opgaaf van reden sowieso retourneren toch?
Zeven werkdagen, bedoelde ik. Negen dagen dus.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wrong en 7 dagen is ook wrong
nog steeds foutquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zeven werkdagen, bedoelde ik. Negen dagen dus.
quote:
art. 7:46d BW. 7 werkdagen + altijd 2 dagen weekend = 9 dagen. Wat is er fout?quote:Gedurende zeven werkdagen na de ontvangst van de zaak heeft de koper het recht de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden.
Klopt, vandaar dat wij het nooit eens gaan worden, dat maakt het voor ons mogelijk om nog überhaupt een discussie te hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat nogal een loos filmpje. Natuurlijk is het effect grappig, maar ontwikkelingssamenwerking en cultuur zijn typische speerpunten van linkse partijen. Dus wat dit precies voor punt maakt (afgezien van dat het een leuke streek van Bolkestein is) snap ik nooit.
Het is wel vaker in deze discussie gegooid, dit filmpje. Maar het is als tegen een VVD'er zeggen dat er de bezuinigingen op Defensie teruggedraaid worden - ten koste van de hypotheekrenteaftrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |