Och die verrassing is er altijd wel. Het format staat vast en bepaalde segmenten ook, maar er is in die 6x24 uur zat tijd voor onverwachte dingen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen maar ik vind het leuker om verrast te worden dan te feesten omdat het zo lekker voorspelbaar is.
precies dat stramme vasthouden aan segmenten en format vind ik juist zo vervelend. Dingen die spontaan ontstaan moet je niet willen herhalen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Och die verrassing is er altijd wel. Het format staat vast en bepaalde segmenten ook, maar er is in die 6x24 uur zat tijd voor onverwachte dingen.
Nou, opdoeken dan maar die Olympische Spelen en kerstquote:Op woensdag 18 december 2013 20:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies dat stramme vasthouden aan segmenten en format vind ik juist zo vervelend. Dingen die spontaan ontstaan moet je niet willen herhalen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, opdoeken dan maar die Olympische Spelen en kerst
De hype is juist groter dan ooit als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die hype is er al een jaar of 6 af imo.Ik snap gewoon niet waarom als iets leuk is je nog een keer hetzelfde moet doen. Het was juist zo leuk omdat het iets nieuws was. Altijd dat geherhaal
zoiets als live aid hadden ze ook nooit moeten herhalen het is gewoon niet leuk om precies hetzelfde te doen het haalt de charme van de originelen weg.
Volgensmij is het allang van hype in traditie veranderd.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
De hype is juist groter dan ooit als je het mij vraagt.
Ik vraag me altijd af, hoeveel er nou werkelijk naar het goede doel gaat ( die dj's gaan daar echt niet gratis staan, en die hele organisatie zal ook wat kosten .... )quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
Nee. Is nog steeds leuk en ze zamelen ieder jaar alleen maar meer geld in, dus mooi mee doorgaan.
Logisch dat die DJ's betaald worden, ze voeren nu eindelijk 8 uur per dag werk uit, zoals iedereen normaliter doet.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:11 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, hoeveel er nou werkelijk naar het goede doel gaat ( die dj's gaan daar echt niet gratis staan, en die hele organisatie zal ook wat kosten .... )
quote:
Lekker horizontaal tochquote:
Verticale radio FTWquote:
Dat lukt me de rest van het jaar prima, maar tijdens 'ernsthaftige anfrage' kun je er een stuk moeilijker omheen. Het wordt behoorlijk opgedrongenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:37 schreef L3viathan het volgende:
Zo dat wordt weer een weekje 3fm vermijden...
Waardoor je hem alleen maar meer gaat zien op tv en horen op de radio want het "de stad van giel"quote:Op donderdag 18 december 2014 16:52 schreef Apotheose het volgende:
Boeiend. Het is gezellige radio, vind ik. Ik ga zeker luisteren. Net als alle andere jarenWat betreft giel: eens. Maar die zit gelukkig niet in het huis dit jaar
Het NOS Journaal liet net nog even fijntjes zien dat de lokale horecaboeren meer omzet maken dan SR. Maar die horecaboeren geven ook een cheque aan het glazen huis (als ze ten minste in beeld komen) dus het is wel echt voor het goede doel hoor!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hopelijk is Heerlen volgend jaar de laatste keer. Het draait nu echt alleen maar om 3FM, luistercijfers, dj's. En owja, af en toe moet het goede doel ook even genoemd worden, want dat scoort lekker.
Ik denk dat het kant en wal raakt, (en ze niet slaat trouwens).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |