Tegen die tijd hebben we daar vast wel wat oplossingen voor gevonden, zoals betere voedselproductie of misschien zelfs kolonies op andere planeten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik snap de mens niet.
We willen allemaal heel graag kindjes helpen. Want kindjes, ha, dat is altijd zielig. Dat 'verkoopt'. Is het niet aan Aids, Diarree of Malaria, dan is het wel door misbruik of een andere ramp.
Allemaal heel erg en ik wens het echt NIEMAND toe.
Maar hoeveel % van de mens heeft door dat hoe meer mensen we proberen te redden, hoe meer we straks echt pas in de problemen komen ?? De wereld is al overbevolkt en met het redden en genezen van dit soort simpele ziektes hebben we in 2050 echt 2 of 3 aarde's erbij nodig om iedereen de ruimte te geven om te leven naar wat wij voor hen wensen anno 2013.
In plaats dat de aarde en de mens er beter op word, is het de langzaamste manier van zelfmoord, die over generaties heen gaat. Ik roep het al jaren, het word eens tijd dat de wereld een echte pandemie mee maakt. Pas dan is er 'ruimte' om mensen in ontwikkelingslanden de ruimte en middelen te geven en het begrip 'ontwikkelingslanden' echt te beeindigen. Zo maken we alleen maar ons zelf kapot. Wereldwijd.
Ah, ja daar ben ik ook voor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het tegenovergestelde van horizontale programmering. Dus gewoon weer iedere zender zijn eigen programma's en elke dag andere programma's in plaats van de hele week hetzelfde.
Dat horizontaliseren zijn ze op TV ook mee bezig.
Dan mogen ze hard aan het werk gaan. Het ISS mag ook wel 2 of 3 grotere broertjes maken om in iedergeval een paar honderd mensen de kans te geven het heelal te ontdekken. In 2050 zie ik echt nog geen leven op Mars. Eerder op de maan dan. Maar dan nog. De maan bevolken is ook weer niet slim. Dat moet alleen maar als een soort terminal worden naar verdere bestemmingen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we daar vast wel wat oplossingen voor gevonden, zoals betere voedselproductie of misschien zelfs kolonies op andere planeten.
NSA, even opletten hier en bij Meike thuis checken of ze toevallig een lab heeft op zolderquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dan mogen ze hard aan het werk gaan. Het ISS mag ook wel 2 of 3 grotere broertjes maken om in iedergeval een paar honderd mensen de kans te geven het heelal te ontdekken. In 2050 zie ik echt nog geen leven op Mars. Eerder op de maan dan. Maar dan nog. De maan bevolken is ook weer niet slim. Dat moet alleen maar als een soort terminal worden naar verdere bestemmingen.
En dan heb je het eerder over het jaar 2100.
Eerst maar eens een pandemie over aarde heen storten. Worden veel meer mensen beter/blij van dan dat we straks moeten vechten om een graankorrel en een koffieboon.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
NSA, even opletten hier en bij Meike thuis checken of ze toevallig een lab heeft op zolder
Een hele opluchtingquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Meike26 het volgende:
[..]![]()
Nee, dat zal niet gaan lukken. Met een VMBO mechanische technieken kom ik enkel op 'sausjes' met Ammoniak, terpentine en schoonmaakazzijn. Ik ben GEEN gevaar voor de samenleving
Ik vond vooral zijn nachtprogramma goed. De kans dat je hem dan hoorde was nihil tenslotte.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat vind ik wat drastisch maar het is voor 3fm zeker tijd om hem een ander format te gunnen die ochtendshow van hem is nooit zo goed uit de verf gekomen als zijn middag programma....
Je hebt helemaal gelijk en de oplossing is om kindertjes in Westerse landen dood te laten gaan. Dit is de wereldkaart als je landen de grootte geeft van hun relatieve wereldwijde consumptie:quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik snap de mens niet.
We willen allemaal heel graag kindjes helpen. Want kindjes, ha, dat is altijd zielig. Dat 'verkoopt'. Is het niet aan Aids, Diarree of Malaria, dan is het wel door misbruik of een andere ramp.
Allemaal heel erg en ik wens het echt NIEMAND toe.
Maar hoeveel % van de mens heeft door dat hoe meer mensen we proberen te redden, hoe meer we straks echt pas in de problemen komen ?? De wereld is al overbevolkt en met het redden en genezen van dit soort simpele ziektes hebben we in 2050 echt 2 of 3 aarde's erbij nodig om iedereen de ruimte te geven om te leven naar wat wij voor hen wensen anno 2013.
In plaats dat de aarde en de mens er beter op word, is het de langzaamste manier van zelfmoord, die over generaties heen gaat. Ik roep het al jaren, het word eens tijd dat de wereld een echte pandemie mee maakt. Pas dan is er 'ruimte' om mensen in ontwikkelingslanden de ruimte en middelen te geven en het begrip 'ontwikkelingslanden' echt te beeindigen. Zo maken we alleen maar ons zelf kapot. Wereldwijd.
Grappig consumeren australiers zo weinig of zijn er gewoon niet zoveel australiersquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en de oplossing is om kindertjes in Westerse landen dood te laten gaan. Dit is de wereldkaart als je landen de grootte geeft van hun relatieve wereldwijde consumptie:
[ afbeelding ]
Niet uitmelken kan al niet meerquote:Op woensdag 18 december 2013 08:07 schreef Zocalo het volgende:
Voor de zendercoördinator lijkt het me ook een hele moeilijke keuze. Het concept is al zo ingeburgerd, 'voor het goede doel', maar ergens wil je het ook niet uitmelken.
Als je het nu al terug zou trekken krijg je natuurlijk reacties dat het uit zender oogpunt gedaan is in plaats van voor het goede doel etc. Negatieve publiciteit.
Er zijn 'maar' 22 miljoen Australiërs.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Grappig consumeren australiers zo weinig of zijn er gewoon niet zoveel australiers
Dat is juist wat ik bedoel. Het is zo uitgemolken dat men het op dit moment er niet mee kan stoppen, omdat het veel te veel negatieve publiciteit zou geven denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet uitmelken kan al niet meer![]()
Inzamelen kunnen ze blijven doen, Ik denk dat ze veel lof zouden krijgen als ze het kleiner aanpakken... onder het mom van kijk het is echt voor het inzamelen en niet voor het ingestudeerde spectakel.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:44 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Dat is juist wat ik bedoel. Het is zo uitgemolken dat men het op dit moment er niet mee kan stoppen, omdat het veel te veel negatieve publiciteit zou geven denk ik.
(ah, ze hebben niets meer over voor het goede doel, het was alleen maar voor de comercie,blabla)
in cement zoals de Italianen altijd deden?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:59 schreef leeell het volgende:
tijd om Giel naar de bodem van de oceaan te verplaatsen.
Kleiner aanpakken = Minder opbrengst.quote:Op woensdag 18 december 2013 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inzamelen kunnen ze blijven doen, Ik denk dat ze veel lof zouden krijgen als ze het kleiner aanpakken... onder het mom van kijk het is echt voor het inzamelen en niet voor het ingestudeerde spectakel.
Nee er is ook geen probleem, alleen ik zou het wel leuk vinden als er eens wat nieuws geprobeerd wordt. (en dan bedoel ik niet een eetcafe of een andere manier van klusjesmannen)quote:Op woensdag 18 december 2013 19:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Kleiner aanpakken = Minder opbrengst.
Kijk, zolang er nog mensen zijn die hier met plezier elk jaar naar kijken, en er mensen zijn die met plezier wat geld geven of een actie starten voor SR, is er toch geen probleem?
Ik zou het oprecht jammer vinden als dit format stopte, en ik denk velen met mij.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee er is ook geen probleem, alleen ik zou het wel leuk vinden als er eens wat nieuws geprobeerd wordt. (en dan bedoel ik niet een eetcafe of een andere manier van klusjesmannen)
Die hype is er al een jaar of 6 af imo.Ik snap gewoon niet waarom als iets leuk is je nog een keer hetzelfde moet doen. Het was juist zo leuk omdat het iets nieuws was. Altijd dat geherhaalquote:Op woensdag 18 december 2013 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht jammer vinden als dit format stopte, en ik denk velen met mij.
Het lijkt me trouwens ook heel moeilijk om een format te vinden dat net zo succesvol is, zonder dat je daarbij precies dezelfde hype creëert.
De hype is juist springlevend, vind ik. Of dat positief of negatief is, laat ik in het midden, maar de hype is er absoluut.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die hype is er al een jaar of 6 af imo.Ik snap gewoon niet waarom als iets leuk is je nog een keer hetzelfde moet doen. Het was juist zo leuk omdat het iets nieuws was. Altijd dat geherhaal
zoiets als live aid hadden ze ook nooit moeten herhalen het is gewoon niet leuk om precies hetzelfde te doen het haalt de charme van de originelen weg.
het zal wel aan mij liggen maar ik vind het leuker om verrast te worden dan te feesten omdat het zo lekker voorspelbaar is.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
De hype is juist springlevend, vind ik. Of dat positief of negatief is, laat ik in het midden, maar de hype is er absoluut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |