zitten er al... Kenia glazen huisquote:Op woensdag 19 december 2012 15:14 schreef NightH4wk het volgende:
Gewoon een paar Afrikanen in het glazen huis zetten. Die zijn toch gewend om niet te eten.
Dinand,quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Vanaf 0.43:
Filmpje geeft mijn gedachte over Serieus request overigens wel redelijk goed weer.
net alsof een willekeurig andere dj dat niet zou lukkenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nogal een loos punt, aangezien hij een stuk meer opbrengt dan dat kwart miljoen van jou.
Dit. Ik vind het leuke en gezellige radio. En egotripperij? So fucking what? Toch vermakend? Ok, ik ben niet fan van Michiel en Giel, maar Gerard vind ik geweldigquote:Op donderdag 20 december 2012 01:55 schreef pietkanarie het volgende:
Never change a winning team/concept.
Er wordt voorlopig ieder jaar meer geld neergelegd. Als je nu een nieuw concept gaat beginnen dan duurt het weer een aantal jaren voordat je weer dergelijke bedragen ophaalt denk ik.
Het concept vind ik sowieso erg goed. Er staat iets tegenover de donatie (een activiteit/product/plaat wat dan ook). Dan rolt het geld toch makkelijker. Niks hypocriets aan, prima wisselwerking.
Ik vind het ook leuke radio en doneer ieder wel wat.
Dit, dit gebeuren kennen we nu wel....quote:Op donderdag 20 december 2012 15:09 schreef Sterrezaat het volgende:
Ik vind het een beetje uitgemolken en alleen maar commercieel concept. Leuk principe maar denk tijd voor iets nieuws!
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
Nee. Is nog steeds leuk en ze zamelen ieder jaar alleen maar meer geld in, dus mooi mee doorgaan.
Ach, het doel van dit jaar slaat niet echt ergens op nee, maar het is nog wel steeds vermakelijk om te zien.quote:
Schijt aan die afrikaantjes!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef MPC60 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden,e zitten in de grootste crisis sinds jaren 30, heel veel armoede in Nederland zdlf en dan gaan we afrikaantjes met diarree helpen!?
Wat is verticale programmering?quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
SER Afschaffen en verticale programmering invoeren
het tegenovergestelde van horizontale programmering. Dus gewoon weer iedere zender zijn eigen programma's en elke dag andere programma's in plaats van de hele week hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is verticale programmering?
Er zijn vast zat goede doelen voor Nederlandse gevallen. Kan best allemaal tegelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:41 schreef MPC60 het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden,e zitten in de grootste crisis sinds jaren 30, heel veel armoede in Nederland zdlf en dan gaan we afrikaantjes met diarree helpen!?
Mee eens en een beter milieu begint bij jezelf dus ik wil geen kinderen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:00 schreef Meike26 het volgende:
Ik snap de mens niet.
We willen allemaal heel graag kindjes helpen. Want kindjes, ha, jaar dat is altijd zielig. Is het niet aan Aids, Diarree of Malaria, dan is het wel door misbruik of een andere ramp.
Allemaal heel erg en ik wens het echt NIEMAND toe.
Maar hoeveel % van de mens heeft door dat hoe meer mensen we proberen te redden, hoe meer we straks echt pas in de problemen komen ?? De wereld is al overbevolkt en met het redden en genezen van dit soort simpele ziektes hebben we in 2050 echt 2 of 3 aarde's erbij nodig om iedereen de ruimte te geven om te leven naar wat wij voor hen wensen anno 2013.
In plaats dat de aarde en de mens er beter op word, is het de langzaamste manier van zelfmoord, die over generaties heen gaat. Ik roep het al jaren, het word eens tijd dat de wereld een echte pandemie mee maakt. Pas dan is er 'ruimte' om mensen in ontwikkelingslanden de ruimte en middelen te geven en het begrip 'ontwikkelingslanden' echt te beeindigen. Zo maken we alleen maar ons zelf kapot. Wereldwijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |