Waarom dan? En wat vond je het leukst?quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:37 schreef Monnet het volgende:
Geinig, voor mij was goederenrecht juist het verschrikkelijkste vak van de bachelor.
wat?quote:
Ik denk niet al te bestquote:
Welk tentamen had je?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet heel goed. Stuk lastiger dan oefententamensWel een paar instinkers goed
nog veel andere tentamens deze week?quote:
Goederenrecht donderdag en NIBPR vrijdag.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:28 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
nog veel andere tentamens deze week?
succes, ik heb er ook nog twee deze week, voor mijn andere studie though.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goederenrecht donderdag en NIBPR vrijdag.
Balen manquote:
Er staat enkel vrijstelling op het spel, maar ik baal wel dat ik het overduidelijk niet beheers.quote:
Dat is inderdaad balen, hopen dat je het gehaald hebt thoughquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er staat enkel vrijstelling op het spel, maar ik baal wel dat ik het overduidelijk niet beheers.
Nieuw vak van 3 punten met een mickey mouse toets als afsluiter. Cijfer komt pas volgend semester na een 6 punten toets. Gaat volgens mij alleen om internationaal publiekrecht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:44 schreef eriksd het volgende:
Internationaal recht? Wat voor internationaal recht? Straf, privaat, belasting?
Kom jij ook bieren volgende week vrijdag?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nieuw vak van 3 punten met een mickey mouse toets als afsluiter. Cijfer komt pas volgend semester na een 6 punten toets. Gaat volgens mij alleen om internationaal publiekrecht.
Dat is met alles in het juridische metier zo.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:54 schreef Boterbartje het volgende:
Dat boek van mij maakt alles lastiger dan het is eigenlijk. Het lijkt wel grieks totdat je het uittekent en dan is het hartstikke logisch..
Yup, fout #1: alles in je hoofd proberen te doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is met alles in het juridische metier zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |