Zit je al in je rolstoel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wel veel ophef om niets, het meeste kwaad is al geschoten, en 5 jaar geleden gaf niemand blijkbaar een neuk.
Nou dat hij naar school moet is logisch, dat de instanties in Nederland falen is dan een veel grotere klacht dan die moeder dunkt mij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:21 schreef Xenzo het volgende:
Ook toen was er net zoveel ophef, maar Nederland is een zwak land als het om "aanpakken" en "straffen" gaat.
Niet mee spotten hommo.quote:
Nu is Jahr00n een beetje een karikatuur van een bodybuilder, maar zo'n dieet is eigenlijk wel wat die jongen nodig heeft om z'n achterstand een beetje in te halen. Maar moeder denkt dat het enige alternatief voor rauw eten energydrink, frikandelbroodjes en heroïne isquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
Die jongen is wel echt sicke ecto, beter gaat hij bij Jahr00n wonen
Niks mis meequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
energydrink, frikandelbroodjes en heroïne
Je weet wat het begrip indroctrinatie inhoud?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef BossBoss87 het volgende:
Zodra dat joch 18 is kan hij echt voor zichzelf beslissen en hij ziet er ook niet ongezond uit ofzo.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef BossBoss87 het volgende:
Zodra dat joch 18 is kan hij echt voor zichzelf beslissen en hij ziet er ook niet ongezond uit ofzo.
Ik acht de kans vrij groot dat hij dat niet weet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef twaalf het volgende:
Je weet wat het begrip indroctrinatie inhoud?
Absoluut!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef Metalfrost het volgende:
Dus het christendom en de islam zijn volgens jou ook waanideeën, in het rijtje 'wat de ouders opdragen'.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Miousana het volgende:
Jeugdzorg: jongen die rauw eet, moet met spoed uit huis
Bureau Jeugdzorg begint een spoedprocedure om de 15-jarige Tom Watkins, die alleen rauw voedsel eet, uit huis te plaatsen. De jongen volgt al ruim twee jaar geen erkend onderwijs meer. Jeugdzorg wil dat hij op 7 januari weer naar school gaat.
http://www.volkskrant.nl/(...)spoed-uit-huis.dhtml
Ik hoop dat die snel weer een normaal leven kan leiden.
Dat het kind rauw voedsel moet eten of 99 keer per dag moet bidden voor de reïncarnatie van de heilige Toekan is niet strafbaar. De leerplicht niet nakomen is daarentegen wel strafbaar.quote:Volgens Kenter had de rechter geen moeite met Toms manier van eten, maar alleen met het feit dat hij niet meer naar school ging. Ze stelt dat haar zoon zelf ook niet meer naar school wil. 'Tom en ik zitten op één lijn.'
quote:De moeder en de jongen maken op mij trouwens helemaal geen ongezonde indruk, integendeel. De jongen is vrolijk, heeft goed gevoed gezicht en bloost er op los.
quote:Inmiddels gaat Tom ook niet meer naar school omdat zijn moeder vind dat hij daar niet gezond kan blijven eten. En hoewel dat voor de intellectuele en vooral creatieve ontwikkeling van Tom veel beter is dan in de industriele mal van het standaard schoolsysteem te worden gevormd tot divergent denkende napraat-drone, geeft het wel behoorlijke praktische problemen.
quote:Zolang dat kind normaal functioneert, zich lekker voelt en een gezonde indruk maakt, geef ik die moeder groot gelijk, hoewel ik hem zelf wel dierlijke vetten en eiwitten zou geven. Laat die mensen lekker met rust. Want wat je ook van die moeder beweert, geloven in moderne wetenschap als het gaat om voeding, is altijd dommer.
geschotenquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wel veel ophef om niets, het meeste kwaad is al geschoten, en 5 jaar geleden gaf niemand blijkbaar een neuk.
Van mensen zoals jij word ik nou gelukkig, eindelijk iemand die gewoon verstandig weet wat goed voor zo'n vrouw is! Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef gupje86 het volgende:
Moet gewoon eens wat verstand in dat mens geslagen worden
Gadverdamme, nu heb ik het beeld al in m'n kopquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de hamvraag is: wie zou haar doen?
Mjah, kun je het voorstellen!? Iemand heeft die zure pruim dus al een keer gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef Zenato het volgende:
[..]
Gadverdamme, nu heb ik het beeld al in m'n kop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |