Als je ook rauw gaat eten zie je er over drie jaar net zo oud uit als nu!quote:
Oh dit was laatst ook nog op het nieuws inderdaad. Wel sneu voor dat kind dat hij nu allerlei lichamelijke problemen heeft, groeiachterstand enz.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een walgelijk mens die moeder. Dat ze haar eigen lichaam kapot maakt moet ze zelf weten.. Maar dat ze ten koste van haar kind haar waanideeën over voedsel doordrijft gaat veels te ver. Aan de manier waarop hij antwoord geeft zie je dat hij het eigenlijk zelf niet wil, maar z'n moeder niet wil afvallen. De manier waarop ze hem manipuleert is echt misselijkmakend. Gebeurt echt zelden dat ik me zo boos om een documentaire maak wat eigenlijk ook wel een klacht is. Enige meevaller is dat hij nog wel een leuke chimi geregeld heeft. Die trouwens een kop groter dan hem is
Je zou het er zo in kunnen plaatsen. Het is dat het al eeuwen gedaan wordt met geloof en het geaccepteerd is in de maatschappij, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef Metalfrost het volgende:
Dus het christendom en de islam zijn volgens jou ook waanideeën, in het rijtje 'wat de ouders opdragen'.
Daar stoorde ik mij ook aan, zij weet voordat ze gaat zoeken al wat haar mening/conclusie over het geheel is. Tjah, dan zijn de zoektermen snel aangepast lijkt mequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:14 schreef Fruitsalade het volgende:
En hoe zij met argumenten komt: 'kijk maar 2 uurtjes op Google en je komt van alles tegen!' Want het hele internet is waar
Oh ja? Ze prakt het niet fijn en maalt er zonnebloempitten met brandnetels en een kikkerpoot doorheen om het hele zwikje vervolgens op de infectie te smeren? Raar mens.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef HenkXL het volgende:
Ook net gezien, inderdaad een afschuwelijk zelfingenomen mens. Ze zet zelfs haar hond 5dagen op rantsoen omdat zijn oor infectie dan sneller zou genezen
Oja, die hondquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:20 schreef HenkXL het volgende:
Ook net gezien, inderdaad een afschuwelijk zelfingenomen mens. Ze zet zelfs haar hond 5dagen op rantsoen omdat zijn oor infectie dan sneller zou genezen
[..]
Daar stoorde ik mij ook aan, zij weet voordat ze gaat zoeken al wat haar mening/conclusie over het geheel is. Tjah, dan zijn de zoektermen snel aangepast lijkt me![]()
Ja maar op de tweede dag begreep de hond wel dat het voor zijn eigen bestwil wasquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:22 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Oja, die hondZe hadden de dierenbescherming er ook nog wel bij kunnen halen. En wist je trouwens dat je pijntjes kunt verhelpen door anderhalf uur door het gras te lopen met blote voeten?
FOK! knokploeg?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef gupje86 het volgende:
Moet gewoon eens wat verstand in dat mens geslagen worden
Niets mis met rauwvoedsel dat eten de holbewoners ook voordat het vuur werd uitgevonden. Ja er was niet altijd vuur, dat we dankzij het garen van voedsel slimmer zijn geworden is wel zo. Ook is het zo dat we anders zijn gaan groeien door meer voedingstoffen. Verder moet je je niet bemoeien met dat soort meuk en die moeder laten en alles laten etc.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een walgelijk mens die moeder. Dat ze haar eigen lichaam kapot maakt moet ze zelf weten.. Maar dat ze ten koste van haar kind haar waanideeën over voedsel doordrijft gaat veels te ver. Aan de manier waarop hij antwoord geeft zie je dat hij het eigenlijk zelf niet wil, maar z'n moeder niet wil afvallen. De manier waarop ze hem manipuleert is echt misselijkmakend. Gebeurt echt zelden dat ik me zo boos om een documentaire maak wat eigenlijk ook wel een klacht is. Enige meevaller is dat hij nog wel een leuke chimi geregeld heeft. Die trouwens een kop groter dan hem is
deze man weet, gwn die knul even paar maandjes onder toezicht van jahr00n zetten, komt t wel goed met mquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef Jahr00n het volgende:
kip rijst brocoli
24/7
dat is hoe je groeit
Je krijgt er spontaan een kort pittig kapsel van.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:31 schreef Akantha het volgende:
Ik vind het ook maar een klote naam rauwer. Dat klinkt toch niet noem die naam ergens anders ik word er autistisch van.
Kwark als toetje jwz.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:29 schreef Jahr00n het volgende:
kip rijst brocoli
24/7
dat is hoe je groeit
Heb ik al!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je krijgt er spontaan een kort pittig kapsel van.
ik wordtquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:35 schreef Akantha het volgende:
WAT EEN KUT NAAM DAT RAUWER STOP ERMEE MAAK MEN IET GEK!
Dat is hoe gek ik ervan wordt, niet normaal gewoon.
om het vieren alsof het 999 is? Zo'n beetje duistere middeleeuwen?quote:
Komt doordie naam rauwer kan het niet uitstaan.quote:
Uw klacht is zeer terecht, want ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een walgelijk mens die moeder. Dat ze haar eigen lichaam kapot maakt moet ze zelf weten.. Maar dat ze ten koste van haar kind haar waanideeën over voedsel doordrijft gaat veels te ver. Aan de manier waarop hij antwoord geeft zie je dat hij het eigenlijk zelf niet wil, maar z'n moeder niet wil afvallen. De manier waarop ze hem manipuleert is echt misselijkmakend. Gebeurt echt zelden dat ik me zo boos om een documentaire maak wat eigenlijk ook wel een klacht is.
Rauw is nog iets anders dan geen vlees, vis en zuivel, dat is hoe zij het aanpakt. En los daarvan, de "holbewoners" zijn evolutionair gezien een paar stapjes terug, die hadden sowieso een ander voedingspatroon.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:27 schreef Akantha het volgende:
[..]
Niets mis met rauwvoedsel dat eten de holbewoners ook voordat het vuur werd uitgevonden. Ja er was niet altijd vuur, dat we dankzij het garen van voedsel slimmer zijn geworden is wel zo. Ook is het zo dat we anders zijn gaan groeien door meer voedingstoffen. Verder moet je je niet bemoeien met dat soort meuk en die moeder laten en alles laten etc.
Wat maakt het ook verdomme uit, het kan me geen flikker schelen. Of je zet die moeder uit het ambt van moeder en geeft dat kind fatsoenlijk eten. Of je laat haar verdomme met rust, en laat haar met der eigen dingen moeien. Maar ga nu niet kloten en tiefen terwijl je geen flikker kan doen, behalve argumenten verzinnen waarom het niet zou mogen of kunnen. Actie of niet geen slap gelul met argumenten die een professor even op zijn bord kalkt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:48 schreef John5 het volgende:
[..]
Rauw is nog iets anders dan geen vlees, vis en zuivel, dat is hoe zij het aanpakt. En los daarvan, de "holbewoners" zijn evolutionair gezien een paar stapjes terug, die hadden sowieso een ander voedingspatroon.
Okiquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wat maakt het ook verdomme uit, het kan me geen flikker schelen. Of je zet die moeder uit het ambt van moeder en geeft dat kind fatsoenlijk eten. Of je laat haar verdomme met rust, en laat haar met der eigen dingen moeien. Maar ga nu niet kloten en tiefen terwijl je geen flikker kan doen, behalve argumenten verzinnen waarom het niet zou mogen of kunnen. Actie of niet geen slap gelul met argumenten die een professor even op zijn bord kalkt.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1313508quote:
Als de moeder, die als een levend lijk eruit ziet, zichzelf wil verwoesten moet ze dat inderdaad zelf weten. Echter, wat zij doet is in mijn ogen niks anders dan kindermishandeling door haar zoon te ontzeggen van gezond voedsel. Gevolg: hij is zowel fysiek als lichamelijk zwaar onder de norm van wat als "gezond" bestempeld wordt door de medici.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:50 schreef Akantha het volgende:
Wat maakt het ook verdomme uit, het kan me geen flikker schelen. Of je zet die moeder uit het ambt van moeder en geeft dat kind fatsoenlijk eten. Of je laat haar verdomme met rust, en laat haar met der eigen dingen moeien. Maar ga nu niet kloten en tiefen terwijl je geen flikker kan doen, behalve argumenten verzinnen waarom het niet zou mogen of kunnen. Actie of niet geen slap gelul met argumenten die een professor even op zijn bord kalkt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:56 schreef Xenzo het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1313508
Dan moeten we Nederland aankijken en vooral kinderbescherming, dat zij niet handelen. Als er bewijs is van alles wat u zegt, dan zou er wat aangedaan moeten worden, sinds dat niet het geval is kunnen we niet zeiken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:56 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Als de moeder, die als een levend lijk eruit ziet, zichzelf wil verwoesten moet ze dat inderdaad zelf weten. Echter, wat zij doet is in mijn ogen niks anders dan kindermishandeling door haar zoon te ontzeggen van gezond voedsel. Gevolg: hij is zowel fysiek als lichamelijk zwaar onder de norm van wat als "gezond" bestempeld wordt door de medici.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:50 schreef Akantha het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:56 schreef Xenzo het volgende:
Als de moeder, die als een levend lijk eruit ziet, zichzelf wil verwoesten moet ze dat inderdaad zelf weten. Echter, wat zij doet is in mijn ogen niks anders dan kindermishandeling door haar zoon te ontzeggen van gezond voedsel. Gevolg: hij is zowel fysiek als lichamelijk zwaar onder de norm van wat als "gezond" bestempeld wordt door de medici.
De arts en andere experts in dat programma zeggen precies wat ik beschreef. Korte samenvatting van wat er in het programma te zien- en te horen is: hij mag niet naar school toe van zijn moeder, hij mag van zijn moeder geen gezond voedsel eten en hij wordt zodanig door zijn moeder gemanipuleerd dat hij er niks tegen in durft te brengen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:57 schreef Akantha het volgende:
Als er bewijs is van alles wat u zegt, dan zou er wat aangedaan moeten worden, sinds dat niet het geval is kunnen we niet zeiken.
Dat bewijs is er, alleen vind de kinderbescherming de geestelijke gevolgen van een uithuisplaatsing niet opwegen tegen de mogelijk lichamelijke gevolgen. Waar ik eigenlijk enigszins ook wel kan inkomen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:57 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dan moeten we Nederland aankijken en vooral kinderbescherming, dat zij niet handelen. Als er bewijs is van alles wat u zegt, dan zou er wat aangedaan moeten worden, sinds dat niet het geval is kunnen we niet zeiken.
Waarom doet bureau jeugdzorg niets. Sowieso leerplicht...quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:09 schreef Xenzo het volgende:
van wat er in het programma te zien- en te horen is: hij mag niet naar school toe van zijn moeder, hij mag van zijn moeder geen gezo
Hmm gewoon weg halen dat kind.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat bewijs is er, alleen vind de kinderbescherming de geestelijke gevolgen van een uithuisplaatsing niet opwegen tegen de mogelijk lichamelijke gevolgen. Waar ik eigenlijk enigszins ook wel kan inkomen.
Wel veel ophef om niets, het meeste kwaad is al geschoten, en 5 jaar geleden gaf niemand blijkbaar een neuk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:18 schreef Xenzo het volgende:
andere politiek Nederland ook gesteld heeft.
Zit je al in je rolstoel?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wel veel ophef om niets, het meeste kwaad is al geschoten, en 5 jaar geleden gaf niemand blijkbaar een neuk.
Nou dat hij naar school moet is logisch, dat de instanties in Nederland falen is dan een veel grotere klacht dan die moeder dunkt mij?quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:21 schreef Xenzo het volgende:
Ook toen was er net zoveel ophef, maar Nederland is een zwak land als het om "aanpakken" en "straffen" gaat.
Niet mee spotten hommo.quote:
Nu is Jahr00n een beetje een karikatuur van een bodybuilder, maar zo'n dieet is eigenlijk wel wat die jongen nodig heeft om z'n achterstand een beetje in te halen. Maar moeder denkt dat het enige alternatief voor rauw eten energydrink, frikandelbroodjes en heroïne isquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
Die jongen is wel echt sicke ecto, beter gaat hij bij Jahr00n wonen
Niks mis meequote:Op dinsdag 18 december 2012 14:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
energydrink, frikandelbroodjes en heroïne
Je weet wat het begrip indroctrinatie inhoud?quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef BossBoss87 het volgende:
Zodra dat joch 18 is kan hij echt voor zichzelf beslissen en hij ziet er ook niet ongezond uit ofzo.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:13 schreef BossBoss87 het volgende:
Zodra dat joch 18 is kan hij echt voor zichzelf beslissen en hij ziet er ook niet ongezond uit ofzo.
Ik acht de kans vrij groot dat hij dat niet weet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:18 schreef twaalf het volgende:
Je weet wat het begrip indroctrinatie inhoud?
Absoluut!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:10 schreef Metalfrost het volgende:
Dus het christendom en de islam zijn volgens jou ook waanideeën, in het rijtje 'wat de ouders opdragen'.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef Miousana het volgende:
Jeugdzorg: jongen die rauw eet, moet met spoed uit huis
Bureau Jeugdzorg begint een spoedprocedure om de 15-jarige Tom Watkins, die alleen rauw voedsel eet, uit huis te plaatsen. De jongen volgt al ruim twee jaar geen erkend onderwijs meer. Jeugdzorg wil dat hij op 7 januari weer naar school gaat.
http://www.volkskrant.nl/(...)spoed-uit-huis.dhtml
Ik hoop dat die snel weer een normaal leven kan leiden.
Dat het kind rauw voedsel moet eten of 99 keer per dag moet bidden voor de reïncarnatie van de heilige Toekan is niet strafbaar. De leerplicht niet nakomen is daarentegen wel strafbaar.quote:Volgens Kenter had de rechter geen moeite met Toms manier van eten, maar alleen met het feit dat hij niet meer naar school ging. Ze stelt dat haar zoon zelf ook niet meer naar school wil. 'Tom en ik zitten op één lijn.'
quote:De moeder en de jongen maken op mij trouwens helemaal geen ongezonde indruk, integendeel. De jongen is vrolijk, heeft goed gevoed gezicht en bloost er op los.
quote:Inmiddels gaat Tom ook niet meer naar school omdat zijn moeder vind dat hij daar niet gezond kan blijven eten. En hoewel dat voor de intellectuele en vooral creatieve ontwikkeling van Tom veel beter is dan in de industriele mal van het standaard schoolsysteem te worden gevormd tot divergent denkende napraat-drone, geeft het wel behoorlijke praktische problemen.
quote:Zolang dat kind normaal functioneert, zich lekker voelt en een gezonde indruk maakt, geef ik die moeder groot gelijk, hoewel ik hem zelf wel dierlijke vetten en eiwitten zou geven. Laat die mensen lekker met rust. Want wat je ook van die moeder beweert, geloven in moderne wetenschap als het gaat om voeding, is altijd dommer.
geschotenquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wel veel ophef om niets, het meeste kwaad is al geschoten, en 5 jaar geleden gaf niemand blijkbaar een neuk.
Van mensen zoals jij word ik nou gelukkig, eindelijk iemand die gewoon verstandig weet wat goed voor zo'n vrouw is! Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:26 schreef gupje86 het volgende:
Moet gewoon eens wat verstand in dat mens geslagen worden
Gadverdamme, nu heb ik het beeld al in m'n kopquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:24 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de hamvraag is: wie zou haar doen?
Mjah, kun je het voorstellen!? Iemand heeft die zure pruim dus al een keer gedaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 16:37 schreef Zenato het volgende:
[..]
Gadverdamme, nu heb ik het beeld al in m'n kop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |