quote:Op dinsdag 18 december 2012 01:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Je krijgt er toch geen melding van, huilie
Nee schatje.quote:
Zie je, terechte klacht gewoon.quote:
je schuldig voelen om FOK!ersquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:24 schreef Akantha het volgende:
[..]Dan nog dan blijf ik maar checken of voel ik me schuldig dat ik niets terug stuur.
[..]
Nee schatje.
[..]
Zie je, terechte klacht gewoon.
KLB / Verliefd op Mary XXX Janequote:Op dinsdag 18 december 2012 01:25 schreef Smack10 het volgende:
verliefd op een cammodel?
een roemeense?
Ja fokkers zijn mijn vrienden dagelijkse contacten en hobbyquote:Op dinsdag 18 december 2012 01:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je schuldig voelen om FOK!ers
Maar toch is het een hele handige functie.quote:
nee, je hoeft niet op iedereen te blijven reagerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:15 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maar toch is het een hele handige functie.
Meestal reageer ik voor 80%quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, je hoeft niet op iedereen te blijven reageren
Er zijn best users die dat wat boeien! Stel je voor jij quote mij, en je wacht op een reactie van mij en ik lig te slapen, dat is niet leuk. En jou kennende, ben je de dag erna knorrig op me omdat ik niet reageerde en voel je je gepasseerd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom leef jij in de veronderstelling dat het iemand wat boeit of jij slaapt of wakker bent Akantha?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen als je wil slapen, niemand geeft een neuk
narcismequote:Op dinsdag 18 december 2012 12:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom leef jij in de veronderstelling dat het iemand wat boeit of jij slaapt of wakker bent Akantha?
ja want het is zo erg om even te moeten wachtenquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
Er zijn best users die dat wat boeien! Stel je voor jij quote mij, en je wacht op een reactie van mij en ik lig te slapen, dat is niet leuk. En jou kennende, ben je de dag erna knorrig op me omdat ik niet reageerde en voel je je gepasseerd.
[..]
Dan ken je me toch verkeerd.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:28 schreef Akantha het volgende:
[..]
Er zijn best users die dat wat boeien! Stel je voor jij quote mij, en je wacht op een reactie van mij en ik lig te slapen, dat is niet leuk. En jou kennende, ben je de dag erna knorrig op me omdat ik niet reageerde en voel je je gepasseerd.
Was het wachten leuk?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want het is zo erg om even te moeten wachten
Maar het is toch fijn als je dan een icoontje kan hebben zoals op msn met bezet, afwezig en lunchpauze. Dat werkt wel fijn, en ik mis gewoon het gebrek aan z'n icoontje, dat is wat mij betreft een redelijke terechte klacht.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ken je me toch verkeerd.
Als iemand niet reageert op een quote of DM neem ik aan dat hij of zij iets anders aan het doen is, naast FOK! is er namelijk ook nog rl. Ik reageer ook niet altijd als ik er niet ben. Dus vandaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |