Moet welquote:Op maandag 17 december 2012 22:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is dit ondertussen al de snelst groeiende reeks?
Met dat gespam van die ouwe lullen hier wel denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 22:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is dit ondertussen al de snelst groeiende reeks?
quote:Op maandag 17 december 2012 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
vroeger toen nachtbakker hard ging.. was geen houden aan... wat was dat mooi. Met monkyyy en enkele toffe users waarvan ik de namen al niet meer weet..
Vroegerquote:geregistreerd op: donderdag 14 april 2011 @ 22:23
quote:Op maandag 17 december 2012 22:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moest ik best hard om lachen
Bedoel je mij daar ook mee?quote:Op maandag 17 december 2012 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met dat gespam van die ouwe lullen hier wel denk ik
Voel me toch ook wel een beetje aangesproken jaquote:
Ik bedoelde eigenlijk die twee modsquote:
Ik dus ookquote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voel me toch ook wel een beetje aangesproken ja
Je doet het erom he, old sport.quote:Op maandag 17 december 2012 22:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die twee mods
maar misschien ben jij ook wel heel oud, ik ken je verder niet, weet alleen dat je in Groningen studeert
Inmiddels ook het interval van je moeder zo heb ik begrepen.quote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach ja wijsheid komt met de jaren he, dat is de keerzijde.
Jij uitquote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Oh, jij bent van 1990.
Valt wel mee toch?
quote:geboortedatum: 00-00-0000
Jup, JC himself.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Dat was een inktfout met kopiëren. Grijsheid komt met de jaren.quote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach ja wijsheid komt met de jaren he, dat is de keerzijde.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jup, JC himself.Hmm, dan ben ik nog een paar jaartjes ouder. Spotless spant ongetwijfeld de kroonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat was een inktfout met kopiëren. Grijsheid komt met de jaren.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik eerder kaal ben dan grijs![]()
Ben ik toch nog niet alleenquote:
Op het Erasmus loop 1 gast die al helemaal kaal is bovenop, zit alleen nog wat aan de zijkant. Kan nog geen 30 zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik eerder kaal ben dan grijs![]()
Met je corpshaarquote:
Het viel sommige mensen op. Voor het eerst. Dat ik dunner haar hadquote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Ben ik toch nog niet alleen
Dan kan het snel gaan. Geloof mijquote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het viel sommige mensen op. Voor het eerst. Dat ik dunner haar had
Ja dat idee heb ik dus ookquote:Op maandag 17 december 2012 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan kan het snel gaan. Geloof mij
I feel ya broquote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik dus ooken het zit een beetje in de familie ook.
Ik zal best de oudste zijn. Problem ?quote:Op maandag 17 december 2012 22:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik nog een paar jaartjes ouder. Spotless spant ongetwijfeld de kroon
Nee hoorquote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal best de oudste zijn. Problem ?
Zeker niet.quote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal best de oudste zijn. Problem ?
Ik ben niet kalend.quote:Op maandag 17 december 2012 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal. Het is wel zo dat mijn haar migreert.
Slaap lekker Erik.quote:Op maandag 17 december 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben niet kalend.
Welterusten overigens mensen.
Mag ook wel eens.quote:
Slaap lekker vent.quote:Op maandag 17 december 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben niet kalend.
Welterusten overigens mensen.
Slaap lekker vent.quote:Op maandag 17 december 2012 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga er ook maar eens van tussen. Morgen weer vroeg op
Fijne avond en weltrusten!quote:Op maandag 17 december 2012 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga er ook maar eens van tussen. Morgen weer vroeg op
Vind je je vader wel oud overkomen dan?quote:Op maandag 17 december 2012 22:33 schreef Boterbartje het volgende:
ik vind spotless eigenlijk helemaal niet oud overkomen
alsin ik niet het gevoel heb dat het m'n vader kan zijn
Okequote:Op maandag 17 december 2012 22:38 schreef Boterbartje het volgende:
nouja, die zou niet zo 1,3,5 op een forum zitten. die moet ik uitleggen wat mijn surface doet en hoe je kan mailen zonder outlook. Hij heeft ook een iPhone met iets van 10 apps, allemaal weer of voetbal
oh dat valt wel mee toch?quote:
Maar je bent 2x zo jong als sommigen hierquote:Op maandag 17 december 2012 22:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief. Op kantoor ben ik een van de jongsten.
Wat voor cursus ?quote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef Boterbartje het volgende:
wat is trouwens een goede plek om een cursus te doen? nti, loi?
Ik lust ook graag bierquote:Op maandag 17 december 2012 22:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar je bent 2x zo jong als sommigen hier
Desalnietemin geen reden om niet te bieren
No worriesquote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon twee keer zo oud als ik
Voel je nu niet oud hoor![]()
Zit er over na te denken om misschien chinees te leren over 2 zomervakanties verspreidquote:
Ah ok. Ik heb ooit een opfriscursus Frans gedaan via het NTI en dat zat goed in elkaar. Ik heb geen idee hoe de huiswerkbegeleiding is.quote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zit er over na te denken om misschien chinees te leren over 2 zomervakanties verspreid
misschien
wellicht
Jij bent ook erg jong hè Paxquote:Op maandag 17 december 2012 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent gewoon twee keer zo oud als ik
Voel je nu niet oud hoor![]()
M'n MacBook Air wel..quote:Op maandag 17 december 2012 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ben al bijna 20 hoor! [insert trots]
en dit touchcover ding van 3mm heeft geen backlit keyboard, enige gemis.
Klopt. Die zijn ook erg jong.quote:
'quote:
hmm, wellicht wat informeren verder. Is er niet een mogeijkheid om universitaire cursus chinees te volgen omdat ik al collegegeld betaal?quote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ah ok. Ik heb ooit een opfriscursus Frans gedaan via het NTI en dat zat goed in elkaar. Ik heb geen idee hoe de huiswerkbegeleiding is.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Tchock het volgende:
Kan een van jullie Russisch? Maharbal misschien een beetje?
nyetquote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Tchock het volgende:
Kan me niet voorstellen. Voor een extra studie moet je toch enorm veel bijbetalen?quote:Op maandag 17 december 2012 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hmm, wellicht wat informeren verder. Is er niet een mogeijkheid om universitaire cursus chinees te volgen omdat ik al collegegeld betaal?
niet als je ze tegelijk doet en je kan ook zo cursussen van andere opleidingen volgen indien interessequote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Voor een extra studie moet je toch enorm veel bijbetalen?
Soms worden er weleens wat kleine cursusjes aangeboden die niet zo duur zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 22:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen. Voor een extra studie moet je toch enorm veel bijbetalen?
Oh nee johquote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tchock waarom ? Ik heb Russische collega's. Als het niet teveel is vraag ik het morgen aan hun.
Aan henquote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tchock waarom ? Ik heb Russische collega's. Als het niet teveel is vraag ik het morgen aan hun.
Ah lol. Maar even then. Als je het weten wilt PM het dan maar.quote:Op maandag 17 december 2012 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh nee johIk was gewoon benieuwd wat er precies op m'n nieuwe horloge staat
Ik probeer wel wat met Translate, maar hij herkent de helft van de letters niet en wat hij wel vertaalt slaat bijzonder nergens op.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Tchock waarom ? Ik heb Russische collega's. Als het niet teveel is vraag ik het morgen aan ze.
Go aheadquote:Op maandag 17 december 2012 23:03 schreef Boterbartje het volgende:
Actaeon, er staat chinees voor beginners I en II in de minor handleiding ru, ik ga daar eens snel naar informeren
Marginaal.quote:Op maandag 17 december 2012 22:48 schreef Tchock het volgende:
vanaf 2013 zag ik, is allebei maar 5 studiepunters, kan er dus zat bijquote:Op maandag 17 december 2012 23:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Go aheadik meende al ooit eens zoiets gezien te hebben inderdaad.
Dat is goed te doen inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vanaf 2013 zag ik, is allebei maar 5 studiepunters, kan er dus zat bij
c.q. =! dan welquote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef Actaeon het volgende:
Kan je zelf eigenlijk ook voetballen cq zit je op voetbal Tchock?
Ik heb elf jaar gevoetbald, tot m'n zestiende ofzo. Toen had ik er geen zin meer in. En nee, ik heb het nooit echt gekundquote:Op maandag 17 december 2012 23:10 schreef Actaeon het volgende:
Kan je zelf eigenlijk ook voetballen cq zit je op voetbal Tchock?
Ja kan toch ook in deze?quote:
In jouw zin hoort 'of' of 'dan wel', want dat is wat je bedoelde.quote:
Zo was het niet bedoeld. Ik vroeg me gewoon af of Tchock het zelf ook deed aangezien ie het waarschijnlijk een leuke sport vindt.quote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef Ties02 het volgende:
Vind dat altijd zon vooroordeel, mensen die naar voetbal gaan moeten ook kunnen voetballen
Het is overrated omdat jij niet de top haalde?quote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
Voetbal is zo overrated.. ik speelde altijd erg goed en zat op m'n 15e al in de A1, blonk uit alles ditdat... toen slechte periode en ipv steun werd ik er gewoon uitgeflikkerd![]()
Toen zei ik; tyf maar lekker op.. lekker in het 2e gespeeld een jaartje, om vervolgens te stoppen op 18 jarige leeftijd, vorig jaar zomer dus.
Dit jaar zomer 1x meegedaan met voorbereiding eerste selectie, was leuk maar toen toch maar niet verder gegaan
Nouja, lang gedaan dus. Altijd prutselftallen en altijd heel erg veel lol.quote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo was het niet bedoeld. Ik vroeg me gewoon af of Tchock het zelf ook deed aangezien ie het waarschijnlijk een leuke sport vindt.
zozo, talk the talk, but do you walk the walk ¿quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
eerst even m'n p inkoppen n dan volgend jaar rechten, bedrijfskunde én chinees
Nee gewoon het is een leuke sport maar er komt altijd gezeur bij. Dan moet dat team iemand hebben, dan achterbaks over iemand praten.. blessures etc.quote:Op maandag 17 december 2012 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is overrated omdat jij niet de top haalde?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/177/quote:Op maandag 17 december 2012 23:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
In jouw zin hoort 'of' of 'dan wel', want dat is wat je bedoelde.
c.q. wordt heel vaak verkeerd gebruikt.: http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/c.q
Achja dat is ook het belangrijkste toch.quote:Op maandag 17 december 2012 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, lang gedaan dus. Altijd prutselftallen en altijd heel erg veel lol.
Geen idee. Winnen is ook leuk. Maar aangezien ik dat niet kon deed ik het maar voor het plezierquote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Achja dat is ook het belangrijkste toch.
Mooi, maar jij was geloof ik ook 'tegen taalverloedering'. Het oorspronkelijke casu quo (Latijn) betekent niet dan wel.quote:Op maandag 17 december 2012 23:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/177/
Hij vindt dat het wel kan.
Je moet het ook als team doen toch en niet in je eentje?quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen idee. Winnen is ook leuk. Maar aangezien ik dat niet kon deed ik het maar voor het plezier
Maar je wordt gesorteerd op kwaliteit. Dus het hele team faalde. Overigens heb ik wel een jaar selectie gespeeldquote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je moet het ook als team doen toch en niet in je eentje?
Dus dan was je toch niet zo slecht?quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je wordt gesorteerd op kwaliteit. Dus het hele team faalde. Overigens heb ik wel een jaar selectie gespeeld
Jawel, gewoon mazzel.quote:Op maandag 17 december 2012 23:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dus dan was je toch niet zo slecht?
Ik heb hier dus echt even geen zin inquote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mooi, maar jij was geloof ik ook 'tegen taalverloedering'. Het oorspronkelijke casu quo (Latijn) betekent niet dan wel.
Ik werd met een hele groep kiddo's door puur toeval bij elkaar gezet in de mini's, en we waren zo goed dat we als geheel team naar de selectie van F1 gezet werden voor er ook wat voor vorm van selectie aan te pas kwam. Daarna ging ik naar E5 ofzoquote:Op maandag 17 december 2012 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Haha niet je eigen prestaties onnodig naar beneden halen hè
Vergeet je kunstgebit niet uit te doenquote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen ik ga plat. Welterusten.
Slaapwel!quote:Op maandag 17 december 2012 23:32 schreef Ties02 het volgende:
Oude mensen hebben ook goede nachtrust nodig
Trusten
Ohquote:Op maandag 17 december 2012 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik werd met een hele groep kiddo's door puur toeval bij elkaar gezet in de mini's, en we waren zo goed dat we als geheel team naar de selectie van F1 gezet werden voor er ook wat voor vorm van selectie aan te pas kwam. Daarna ging ik naar E5 ofzo [ afbeelding ]
Weltrusten!quote:Op maandag 17 december 2012 23:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen ik ga plat. Welterusten.
Excuses.quote:Op maandag 17 december 2012 23:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee ik wenste die ouwe weltrusten ik ga nog lang niet
Je bent wel eerlijk inderdaad.quote:Op maandag 17 december 2012 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé, als ik zeg dat ik er geen reet van kan dan kan ik er ook geen reet van.
Valse bescheidenheid is ook niet echt een deugd vind ikquote:Op maandag 17 december 2012 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hou al niet van opscheppen over dingen die ik wél kan, laat staan dingen die ik NIET kan![]()
Bescheidenheid is sowieso niet echt een deugd. Hand in hand met weinig zelfvertrouwen. Uiteraard slaan te veel mensen door, maar dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 17 december 2012 23:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Valse bescheidenheid is ook niet echt een deugd vind ik
Ik snap wat je bedoelt en je hebt gelijk.quote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bescheidenheid is sowieso niet echt een deugd. Hand in hand met weinig zelfvertrouwen. Uiteraard slaan te veel mensen door, maar dat bedoel ik niet.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:47 schreef Actaeon het volgende:
Hoevaak gebeurt dat nou...dat wij alleen in het topic zijn?
Nou, wat was dat? 45 seconden ofzo?quote:
45 memorabele seconden.quote:Op maandag 17 december 2012 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Nou, wat was dat? 45 seconden ofzo?
Ik wist niet dat jij zoiets kende als té homo-erotischquote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt me hier iets te homo-erotisch. Tijd voor bed dus.
Slaap lekker.quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef Maharbal het volgende:
Het wordt me hier iets te homo-erotisch. Tijd voor bed dus.
Wat maakt het uit, vrijdag vergaat de wereldquote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef Tchock het volgende:
Het niveau van mijn posts in het bijzonder en mijn humor in het algemeen keldert naar beneden
En genoeg rust pakken!quote:Op maandag 17 december 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet niet echt wat ik verder nog moet doenMorgen nog maar even de boel herhalen ofzo.
Ik heb gehoord dat dat wel lastig is. Krappe arbeidsmarkt op dat gebied enzo.quote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef Ties02 het volgende:
Rust pakken, dat is nou echt mijn specialiteit, ik hoop daar later ook iets mee te gaan doen
Volgens bronnen is de sollicitatieprocedure wel heel laid-back.quote:Op maandag 17 december 2012 23:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat wel lastig is. Krappe arbeidsmarkt op dat gebied enzo.
Hahahaquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens bronnen is de sollicitatieprocedure wel heel laid-back.
'Heb je gehoord, van Richard van accounting?' Nee, wat dan? 'Ja, hij heeft dus al vier jaar niet bewogen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:05 schreef Actaeon het volgende:
En weinig natuurlijk verloop ook. Men kan tot op hoge leeftijd doorgaan in die sector. Men wordt eigenlijk steeds productiever op dit gebied als men ouder wordt.
Lolquote:Op dinsdag 18 december 2012 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Heb je gehoord, van Richard van accounting?' Nee, wat dan? 'Ja, hij heeft dus al vier jaar niet bewogen!' Nieeet dat meen je niet? Nu kan ik wel naar die promotie fluiten
'Henk de beveiliger heeft trouwens een hartaanval gehad.' - Jezus, wie denkt hij dat 'ie is? Head of Sales?quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Henk de beveiliger heeft trouwens een hartaanval gehad.' - Jezus, wie denkt hij dat 'ie is? Head of Sales?
quote:Let op: zoals ook op Blackboard duidelijk vermeldt staat is de tussentoets van 18 december van 13.00 uur tot 14.30 uur
quote:2. het tentamen is in de IWO zalen Geel, Blauw en Rood. Studenten met de achternaam beginnende met A t/m M zitten in zaal ROOD
Studenten met de achternaam beginnende met N t/m Z zitten in zaal BLAUW. In eerste instantie wordt zaal Rood niet gebruikt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef Ansu het volgende:
Jullie gaan zo snel, een dag niet bijgelurkt en je loopt hopeloos achter..
Hoe staat het met de voorbereiding van bur2?quote:
het gaat, paar lastige dingetjes nog even doornemen, cessies, faillissement, huur tegenwerpen enzo. Al die arresten zitten er ook nog niet helemaal in maar gaat wel goed komen, bij jou dan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:47 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Hoe staat het met de voorbereiding van bur2?
Heb al een paar dagen het gevoel dat ik het wel ken maar ik wil het niet jinxen dus ik blijf de werkgroep opgaven en oude tentamens stelselmatig doorlezen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
het gaat, paar lastige dingetjes nog even doornemen, cessies, faillissement, huur tegenwerpen enzo. Al die arresten zitten er ook nog niet helemaal in maar gaat wel goed komen, bij jou dan?
Ik was een paar uur weg voor een werkgroep , in die tijd waren er 1,5 topic bijgekomen, teruglezen heeft geen zin meer.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:33 schreef Ansu het volgende:
Jullie gaan zo snel, een dag niet bijgelurkt en je loopt hopeloos achter..
Gewoon dit nummer draaien tijdens het leren, leer je alles in de helft van de tijd en mis je dus ook minder topicsquote:Op dinsdag 18 december 2012 03:19 schreef De_Fietser het volgende:
Een dag geleerd, 2.5 topics gemist..
Goedemorgen!quote:
Kijk even op studiegids.uva.nlquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Maharbal het volgende:
Kan iemand van de UvA mij vertellen wanneer Straf(proces)recht (voor civiel effect) wordt gegeven (of in ieder geval het tentamen)?
Het kan aan mij liggen, maar wat is daar erg aan?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:49 schreef Boterbartje het volgende:
de NS zijn toch ook faalflikkers zeg
Gaan ze twitteren: 20km file op de a4, misschien beter de trein pakken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gotspequote:Op dinsdag 18 december 2012 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar wat is daar erg aan?
Extra reizigers?quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar wat is daar erg aan?
quote:Dit vak wordt in het studiejaar 2012-2013 NIET aangeboden.
Sideshow, is dat vanaf september?quote:Semester 1 blok 1 en 2 ( cursusjaar 2013-2014)
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Extra reizigers?
Ze rijden nou al met overvolle treinen en dikke vertragingen en dan zichzelf profileren als alternatief voor files
September dan ja. Komt vanwege die 8-8-4 regeling. Idioterie is het.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het blijft ook een faaluni, sjeez.
[..]
Sideshow, is dat vanaf september?
Thanks.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
September dan ja. Komt vanwege die 8-8-4 regeling. Idioterie is het.
Ook halloquote:
Toevallig genoeg is vandaag het tentamen Strafprocesrechtquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:46 schreef Maharbal het volgende:
Kan iemand van de UvA mij vertellen wanneer Straf(proces)recht (voor civiel effect) wordt gegeven (of in ieder geval het tentamen)?
Ik moet alleen II hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Toevallig genoeg is vandaag het tentamen Strafprocesrecht
Een nacht zonder apps, mails en fb lawaai. DE RUST MAN.quote:Op dinsdag 18 december 2012 09:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Paracetamolletje in je oor gestopt deze keer?
Goedemorgen
Dat is apart. II is voor 12 Ect, terwijl het overgangsvak, dat alleen strafprocesrecht is, maar voor 6 ect gemaakt wordt.quote:
Wat is daar apart aan? II is geloof ik straf en proces.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat is apart. II is voor 12 Ect, terwijl het overgangsvak, dat alleen strafprocesrecht is, maar voor 6 ect gemaakt wordt.
Dat klopt inderdaad. Maar ik dacht dat je alleen proces hoefde te maken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wat is daar apart aan? II is geloof ik straf en proces.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:22 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Maar ik dacht dat je alleen proces hoefde te maken.
Straf(proces) I (het equivalent daarvan) heb ik aan de RuG gehad.quote:Besluit Beroepsvereisten Advocatuur
Afgezien van de vereiste diploma's dient men in ieder geval onderstaande onderdelen uit het bachelorprogramma (UvA) met goed gevolg te hebben afgelegd.
rechtsgebied: vereiste onderdelen:
privaatrecht contractenrecht I (3 EC)
contractenrecht II (6 EC)
aansprakelijkheidsrecht (6 EC)
goederenrecht (6 EC)
personen-, familie- en erfrecht (6 EC)
ondernemingsrecht (6 EC)
nationaal en internationaal burgelijk procesrecht (6 EC)
strafrecht straf(proces)recht I (6 EC)
straf(proces)recht II (12 EC)
naar keuze:
staatsrecht
of
constitutioneel recht (6 EC)
fundamentele rechten (6 EC)
bestuursrecht
of bestuurs(proces)recht I (3 EC)
bestuurs(proces)recht II (12 EC)
belastingrecht introductie belastingrecht I (6 EC)
introductie belastingrecht II (6 EC)
Ah ok.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Straf(proces) I (het equivalent daarvan) heb ik aan de RuG gehad.
Ik ga uit van alleen Straf(proces)recht II. Ik heb daar nog geen officieel bericht van gehad van de UvA, maar mijn kamergenoot (ook fiscaal aan de RuG gestudeerd) hoefde ook alleen Straf(proces)recht II.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:23 schreef eriksd het volgende:
Welke vakken moet je nou doen Maharbal?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:28 schreef eriksd het volgende:
Ik snap er helemaal geen fuck meer van. In ieder geval, ik heb Corstens nog wel voor je liggen.
Ik kan wederom bevestigen dat dat zo isquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
edit: hij moest voorheen 'Strafrecht' en 'Strafprocesrecht' . Komt dat door de scheiding, zoals Speedy zegt?
Weet je zeker dat het 10 en 5 EC was? Ik bekijk net z'n certificaten van de vakken, en daarop staat 10 en 4.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:29 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik kan wederom bevestigen dat dat zo is.
Ja. Voor deze curriculumwijziging waren er enkel vakken van 10 en 5 EC.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het 10 en 5 EC was? Ik bekijk net z'n certificaten van de vakken, en daarop staat 10 en 4.
Nouja, voor hem was het geloof ik 2008. Ik lever m'n bullen wel in en hoor het wel. Thanks for the infoquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:35 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ja. Voor deze curriculumwijziging waren er enkel vakken van 10 en 5 EC.
Ik keek net even in de studiegids van 2007-2008. En daarin staat ie inderdaad voor 4 EC.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nouja, voor hem was het geloof ik 2008. Ik lever m'n bullen wel in en hoor het wel. Thanks for the info
Is dat een tussentoets of is het tentamen nu veel makkelijker?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:48 schreef Yreal het volgende:
Na al die uren die ik erin heb gestoken, snap ik nog steeds geen fuck van internationaal recht...
Nouwja, als je het niet weet, antwoord C, toch?
Zegmaar het speeltje in de cornflakebox-generatie, maar dan met civiel effect.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:45 schreef eriksd het volgende:
Ik had hem voor 5. Eigenlijk ben ik de personificatie van de gouden lichting van de UvA.
Maar heb jij nu ook meteen de ambitie om advocaat te worden of is dat meer iets voor later?quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zegmaar het speeltje in de cornflakebox-generatie, maar dan met civiel effect.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Zegmaar het speeltje in de cornflakebox-generatie, maar dan met civiel effect.
tussentoetsquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Is dat een tussentoets of is het tentamen nu veel makkelijker?
Het is iets voor mezelf, persoonlijke ontwikkeling en ontplooiing. Ik houd gewoon van studeren/dingen leren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar heb jij nu ook meteen de ambitie om advocaat te worden of is dat meer iets voor later?
Goodbye Stranger en Cannonball zijn mijn favorietenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van Supertramp?
Ik ga de tussentoets ook dramatisch makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wel aan te raden daar goed op te scoren. Tentamen wordt altijd drama gemaakt.
Goodbye Strangerquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goodbye Stranger en Cannonball zijn mijn favorieten
dingen lerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is iets voor mezelf, persoonlijke ontwikkeling en ontplooiing. Ik houd gewoon van studeren/dingen leren.
Daarbij komt dat er ook kantoren zijn die eisen dat hun fiscalisten tevens advocaat zijn, dus wellicht ook handig met het oog op de toekomst.
Ik vind het ook het moeilijkste vak van de hele bachelor eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga de tussentoets ook dramatisch maken![]()
![]()
Behalve dingen als zeerecht en grondrechten, kan ik er gewoon niet zoveel mee
Tegen europees zie ik ook wel opquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik vind het ook het moeilijkste vak van de hele bachelor eigenlijk.
lekker met kaas?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef Boterbartje het volgende:
zo nieuw kamertje geregeld, het leven is een krentenbol
Sowieso àltijd mooi om een extra kwalificatie toe te kunnen voegen aan je CV.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is iets voor mezelf, persoonlijke ontwikkeling en ontplooiing. Ik houd gewoon van studeren/dingen leren.
Daarbij komt dat er ook kantoren zijn die eisen dat hun fiscalisten tevens advocaat zijn, dus wellicht ook handig met het oog op de toekomst.
Ken de beste gebeuren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso àltijd mooi om een extra kwalificatie toe te kunnen voegen aan je CV.
Ik spelde drie keer 'kunnen' verkeerdhet is echt nog vroeg.
neh, laagje roomboterquote:
komt goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso àltijd mooi om een extra kwalificatie toe te kunnen voegen aan je CV.
Ik spelde drie keer 'kunnen' verkeerdhet is echt nog vroeg.
Ondertussen moet ik een half uur omreizen omdat de hanzelijn plat ligtquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:49 schreef Boterbartje het volgende:
de NS zijn toch ook faalflikkers zeg
Gaan ze twitteren: 20km file op de a4, misschien beter de trein pakken?
Vond dit vak eerst een drama, maar na de benodigde herkansingen (quote:
Dat bedoel ik dus, de NS moet echt als laatste over dingen als files gaan twitteren..hoe durf je je daarover uit te laten als je zelf altijd faalt? Ergste is nog de Fyra waar 50% niet op tijd rijdt en dan zegt de NS: 'maar er rijdt dus 50% wel op tijd!'quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ondertussen moet ik een half uur omreizen omdat de hanzelijn plat ligt
De NS faalt altijd. Dat is ondertussen gewoon common knowledge.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, de NS moet echt als laatste over dingen als files gaan twitteren..hoe durf je je daarover uit te laten als je zelf altijd faalt? Ergste is nog de Fyra waar 50% niet op tijd rijdt en dan zegt de NS: 'maar er rijdt dus 50% wel op tijd!'
NS
"Does your dog bite?" is hier op kantoor nog steeds een klassiekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef eriksd het volgende:
Dit was ook genieten. Die outfit van Sellers ook
Eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
De politiepet verdwijnt. Jammer hoor, dat was juist het mooiste aan die outfit. Voor de rest lopen ze er altijd zo smoezelig bij. Ik mis die leren jacks wel, dat was nog wel oke.
iwo toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ondertussen moet ik een half uur omreizen omdat de hanzelijn plat ligt
Ah Hyuna, de chick van 'Oppan Gangnam Style'quote:
Volgens mij heeft Gangnam Style wel diepe indruk op jou gemaakt of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah Hyuna, de chick van 'Oppan Gangnam Style'
ik zou haar wel doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah Hyuna, de chick van 'Oppan Gangnam Style'
Je vindt het raar dat ik de naam van een lekkere chick ken die 10.000x voorbij is gekomen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gangnam Style wel diepe indruk op jou gemaakt of niet?
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat ik de naam van een lekkere chick ken die 10.000x voorbij is gekomen?
Het moge duidelijk zijn dat ik mezelf niet al te serieus neemquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee dat niet.Maar het viel me zo op dat Gangnam Style met een zekere regelmaat in je posts voor kwam dan wel met je geassocieerd kon worden.
Dat is wel positief.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat ik mezelf niet al te serieus neem
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef Valid het volgende:
Jeej, net een oefententamen burgerlijk recht 2 gemaakt en op één uitwerking na alles goed.TT is pas donderdag om 14.00 uur, dus dat komt wel goed
Er wordt wel heel erg gezocht naar een item, zoals die laatste vraag over dat bilboard, want dan hebben we nog iets. En die sneer van 'Hoe is het met uw geweten?'.quote:
Burgerlijk 2 was leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef Valid het volgende:
Jeej, net een oefententamen burgerlijk recht 2 gemaakt en op één uitwerking na alles goed.TT is pas donderdag om 14.00 uur, dus dat komt wel goed
En schotland!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:07 schreef Paxcon het volgende:
Of tijdens m'n studie naar het buitenland en dan naar Ierland
Ik wil ooit nog een keer met de auto door Canada of New England toeren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ooit nog een keer een auto huren en dan toeren door IerlandWat een prachtig land moet dat zijn. En het accent
Canadaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog een keer met de auto door Canada of New England toeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |