Jij uitquote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Oh, jij bent van 1990.
Valt wel mee toch?
quote:geboortedatum: 00-00-0000
Jup, JC himself.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
Dat was een inktfout met kopiėren. Grijsheid komt met de jaren.quote:Op maandag 17 december 2012 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ach ja wijsheid komt met de jaren he, dat is de keerzijde.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jup, JC himself.Hmm, dan ben ik nog een paar jaartjes ouder. Spotless spant ongetwijfeld de kroonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:Op maandag 17 december 2012 22:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat was een inktfout met kopiėren. Grijsheid komt met de jaren.
quote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik eerder kaal ben dan grijs![]()
Ben ik toch nog niet alleenquote:
Op het Erasmus loop 1 gast die al helemaal kaal is bovenop, zit alleen nog wat aan de zijkant. Kan nog geen 30 zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik eerder kaal ben dan grijs![]()
Met je corpshaarquote:
Het viel sommige mensen op. Voor het eerst. Dat ik dunner haar hadquote:Op maandag 17 december 2012 22:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Ben ik toch nog niet alleen
Dan kan het snel gaan. Geloof mijquote:Op maandag 17 december 2012 22:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het viel sommige mensen op. Voor het eerst. Dat ik dunner haar had
Ja dat idee heb ik dus ookquote:Op maandag 17 december 2012 22:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan kan het snel gaan. Geloof mij
I feel ya broquote:Op maandag 17 december 2012 22:21 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik dus ooken het zit een beetje in de familie ook.
Ik zal best de oudste zijn. Problem ?quote:Op maandag 17 december 2012 22:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik nog een paar jaartjes ouder. Spotless spant ongetwijfeld de kroon
Nee hoorquote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal best de oudste zijn. Problem ?
Zeker niet.quote:Op maandag 17 december 2012 22:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zal best de oudste zijn. Problem ?
Ik ben niet kalend.quote:Op maandag 17 december 2012 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal. Het is wel zo dat mijn haar migreert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |