Ik ga de tussentoets ook dramatisch makenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Wel aan te raden daar goed op te scoren. Tentamen wordt altijd drama gemaakt.
Goodbye Strangerquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goodbye Stranger en Cannonball zijn mijn favorieten
dingen lerenquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is iets voor mezelf, persoonlijke ontwikkeling en ontplooiing. Ik houd gewoon van studeren/dingen leren.
Daarbij komt dat er ook kantoren zijn die eisen dat hun fiscalisten tevens advocaat zijn, dus wellicht ook handig met het oog op de toekomst.
Ik vind het ook het moeilijkste vak van de hele bachelor eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga de tussentoets ook dramatisch maken![]()
![]()
Behalve dingen als zeerecht en grondrechten, kan ik er gewoon niet zoveel mee
Tegen europees zie ik ook wel opquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:02 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik vind het ook het moeilijkste vak van de hele bachelor eigenlijk.
lekker met kaas?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:12 schreef Boterbartje het volgende:
zo nieuw kamertje geregeld, het leven is een krentenbol
Sowieso àltijd mooi om een extra kwalificatie toe te kunnen voegen aan je CV.quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het is iets voor mezelf, persoonlijke ontwikkeling en ontplooiing. Ik houd gewoon van studeren/dingen leren.
Daarbij komt dat er ook kantoren zijn die eisen dat hun fiscalisten tevens advocaat zijn, dus wellicht ook handig met het oog op de toekomst.
Ken de beste gebeuren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso àltijd mooi om een extra kwalificatie toe te kunnen voegen aan je CV.
Ik spelde drie keer 'kunnen' verkeerdhet is echt nog vroeg.
neh, laagje roomboterquote:
komt goedquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Sowieso àltijd mooi om een extra kwalificatie toe te kunnen voegen aan je CV.
Ik spelde drie keer 'kunnen' verkeerdhet is echt nog vroeg.
Ondertussen moet ik een half uur omreizen omdat de hanzelijn plat ligtquote:Op dinsdag 18 december 2012 09:49 schreef Boterbartje het volgende:
de NS zijn toch ook faalflikkers zeg
Gaan ze twitteren: 20km file op de a4, misschien beter de trein pakken?
Vond dit vak eerst een drama, maar na de benodigde herkansingen (quote:
Dat bedoel ik dus, de NS moet echt als laatste over dingen als files gaan twitteren..hoe durf je je daarover uit te laten als je zelf altijd faalt? Ergste is nog de Fyra waar 50% niet op tijd rijdt en dan zegt de NS: 'maar er rijdt dus 50% wel op tijd!'quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ondertussen moet ik een half uur omreizen omdat de hanzelijn plat ligt
De NS faalt altijd. Dat is ondertussen gewoon common knowledge.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, de NS moet echt als laatste over dingen als files gaan twitteren..hoe durf je je daarover uit te laten als je zelf altijd faalt? Ergste is nog de Fyra waar 50% niet op tijd rijdt en dan zegt de NS: 'maar er rijdt dus 50% wel op tijd!'
NS
"Does your dog bite?" is hier op kantoor nog steeds een klassiekerquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:18 schreef eriksd het volgende:
Dit was ook genieten. Die outfit van Sellers ook
Eeuwig zonde.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:26 schreef eriksd het volgende:
De politiepet verdwijnt. Jammer hoor, dat was juist het mooiste aan die outfit. Voor de rest lopen ze er altijd zo smoezelig bij. Ik mis die leren jacks wel, dat was nog wel oke.
iwo toch?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ondertussen moet ik een half uur omreizen omdat de hanzelijn plat ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |