Ah Hyuna, de chick van 'Oppan Gangnam Style'quote:
Volgens mij heeft Gangnam Style wel diepe indruk op jou gemaakt of niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah Hyuna, de chick van 'Oppan Gangnam Style'
ik zou haar wel doenquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah Hyuna, de chick van 'Oppan Gangnam Style'
Je vindt het raar dat ik de naam van een lekkere chick ken die 10.000x voorbij is gekomen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gangnam Style wel diepe indruk op jou gemaakt of niet?
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat ik de naam van een lekkere chick ken die 10.000x voorbij is gekomen?
Het moge duidelijk zijn dat ik mezelf niet al te serieus neemquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee dat niet.Maar het viel me zo op dat Gangnam Style met een zekere regelmaat in je posts voor kwam dan wel met je geassocieerd kon worden.
Dat is wel positief.quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat ik mezelf niet al te serieus neem
quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef Valid het volgende:
Jeej, net een oefententamen burgerlijk recht 2 gemaakt en op één uitwerking na alles goed.TT is pas donderdag om 14.00 uur, dus dat komt wel goed
Er wordt wel heel erg gezocht naar een item, zoals die laatste vraag over dat bilboard, want dan hebben we nog iets. En die sneer van 'Hoe is het met uw geweten?'.quote:
Burgerlijk 2 was leukquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:51 schreef Valid het volgende:
Jeej, net een oefententamen burgerlijk recht 2 gemaakt en op één uitwerking na alles goed.TT is pas donderdag om 14.00 uur, dus dat komt wel goed
En schotland!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:07 schreef Paxcon het volgende:
Of tijdens m'n studie naar het buitenland en dan naar Ierland
Ik wil ooit nog een keer met de auto door Canada of New England toeren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:06 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil ooit nog een keer een auto huren en dan toeren door IerlandWat een prachtig land moet dat zijn. En het accent
Canadaquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog een keer met de auto door Canada of New England toeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |